MTDFP logoa
  • Castellano
  • Catalán
  • Galego
  • Euskara
  • Valencià
  • English
Hasiera Ministerioa
Inicio Organigrama
Ministerioa Eraldaketa Digitalerako eta Funtzio Publikorako ministroa
Organigrama Eraldaketa Digitalerako eta Funtzio Publikorako Ministroaren Kabineteko zuzendaria
Digitalizazioko eta Adimen Artifizialeko Estatu Idazkaritza
Organigrama Digitalizazioko eta Adimen Artifizialeko Estatu Idazkaritza
Telekomunikazio eta Azpiegitura Digitalen Estatu Idazkaritza
Organigrama Telekomunikazio eta Azpiegitura Digitalen Estatu Idazkaria
Funtzio Publikoaren Estatu Idazkaritza
Organigrama Funtzio Publikoko Estatu Idazkaritza
Eraldaketa Digitalerako eta Funtzio Publikorako Idazkariordetza
Organigrama Eraldaketa Digitalerako eta Funtzio Publikorako Idazkariordea
Lege Erregulazioa
Datuen babesa Parte-hartze publikoa arau-proiektuetan
Ministerioa Aurretiko kontsulta publikoa
Parte-hartze publikoa arau-proiektuetan Aurretiazko kontsulta publikoaren izapidea bete behar duten proiektuak
Aurretiko kontsulta publikoa Desgaitasuna duten pertsonen enplegu publikorako sarbidea eta lanpostuen hornikuntza arautzen dituen Errege Dekretu Proiektuari buruzko aldez aurreko kontsulta publikoa. Aldez aurreko kontsulta publikoa, Estatuko organismo publikoak Sektore Publikoaren Araubide Juridikoaren urriaren 1eko 40/2015 Legera egokitzeko Errege Dekretuaren proiektuari buruzkoa. Desgaitasuna duten pertsonak enplegu publikora sartzeko hautaketa-prozesuetan baliabideak eta denborak egokitzeko eta arrazoizko egokitzapenak egiteko irizpide orokorrak ezartzen dituen Agindu Proiektua
Entzunaldia eta jendaurreko informazioa
Parte-hartze publikoa arau-proiektuetan Entzunaldi publikoa, Estatuko organismo publikoak Sektore Publikoaren Araubide Juridikoaren urriaren 1eko 40/2015 Legera egokitzeko Errege Dekretuaren proiektuari buruzkoa. Desgaitasuna duten pertsonak enplegu publikora sartzeko hautaketa-prozesuetan baliabideak eta denborak egokitzeko eta arrazoizko egokitzapenak egiteko irizpide orokorrak ezartzen dituen Aginduaren proiektuari buruzko Entzunaldi Publikoa
Suspertze, Transformazio eta Erresilientzia Plana
Ministerioa Komunikazio-jarraibideak Informazio gehigarria Planaren jarraipena
Ministerioaren azala Empleo
Ministerioa Lan-kontratudunak
Empleo 1FC (SEDIA) - Sektore-datuen espazioetako goi-mailako teknikaria 3FC (SEDIA) - Proiektu-kontroleko goi-mailako teknikaria 4FC (SETELECO) Azpiegitura digitaletako aholkularia 5FC (SETELECO) Telekomunikazio Sare eta Sistemetako Goi Mailako Aholkularia 6FC (SETELECO) Erakunde publikoetan aditua den teknikari juridiko eta ekonomikoa 7FC gaia OEPL 2020 ezabatua Ekonomia gaietarako ministerioa 1CU (SEDIA) – M2 IKERKETA Enplegu Zerbitzu Publikoak aurrez aukeratutako hautagaien artean 2CU (SETELECO) – M2 IKERKETA Enplegu Zerbitzu Publikoak aurrez hautatutako hautagaien artean (ez da kanpoko eskaerarik onartzen). 3CU (SETELECO) – M2 INFORMAZIOAREN ZIENTZIAK (KAZETARITZA) 2FC (SEDIA) - Técnico Superior fuera de convenio en Inteligencia Artificial
Funtzionarioak
Empleo Lehiaketak 2025
Funtzionarioak 2025eko lehiaketa orokorra Lehiaketa berezia 2025
Digitalizazioa eta IA Telekomunikazioak eta azpiegitura digitalak Funtzio Publikoa
Inicio Idazkaritza
Funtzio Publikoa Funtzio Publikoaren Estatu Idazkaritza Funtzio Publikoaren Estatu Idazkaritzaren Kabineteko zuzendaria Funtzio Publikoaren buletina Talentua erakartzea
Idazkaritza Kanpainako kartelak: #UnErnParTi #BaiHobetzen daTodos Administrazioan lan egiteko 6 arrazoi
Gaurkotasuna
Funtzio Publikoa
Funtzio Publikoa Nor gara
Funtzio Publikoa Funtzio Publikoko zuzendari nagusia Giza Baliabideen eta Ordainsarien Plangintzako zuzendariorde nagusia Giza Baliabideak Antolatzeko zuzendariorde nagusia Lan Harremanetako zuzendariorde nagusia Beste Administrazio batzuekiko Harremanetarako zuzendariorde nagusia Araubide Juridikoko zuzendariorde nagusia Enplegu Publikorako Datuen zuzendariorde nagusia
Nor gara Enplegu SailaDatu Zuzendariordetza Nagusia
Enplegu Publikorako Datuen zuzendariorde nagusia Nor gara Historia pixka bat
Sektore Publiko Instituzionaleko zuzendariorde nagusia Laguntza Teknikoko Unitateko burua
Enplegu publikorako sarbidea
Funtzio Publikoa Resuelve dudas
Enplegu publikorako sarbidea Zer da enplegu publikoa, eta zer motatako langile publikoak daude? Zergatik da erakargarria niretzat enplegu publikoa? Nola lor dezaket enplegu publikoa eta zein dira beharrezko baldintzak? Zer aukera daude eskuragarri gaur egun, eta nola sar naiteke horietara?
Conoce a fondo el Empleo Público
Enplegu publikorako sarbidea Herri-administrazioetako langileen estatistika-buletina
Conoce a fondo el Empleo Público 2006 baino lehenagoko buletinak Albisteen historikoa
Administrazio publikoetako langileen bilakaera Autonomia-erkidegoetako langileen bilakaera jarduera-eremuaren arabera Administrazio publikoetako langileen zahartzeari buruzko azterketak
Talentua erakartzeko jardunaldiak
Enplegu publikorako sarbidea Talentua Erakartzeko Jardunaldiak 2023 Talentua erakartzeko 2022ko jardunaldiak Talentua Erakartzeko Jardunaldiak 2021 Talentua erakartzeko 2020ko jardunaldiak Talentua Erakartzeko Jardunaldiak 2019 Talentua Erakartzeko Jardunaldiak 2024
Lan-kontratudunen deialdiak
Enplegu publikorako sarbidea IV. Hitzarmen Bakarreko lan-kontratudun langileentzako deialdiei buruzko informazioa IV. Hitzarmen Bakarretik kanpoko lan-kontratuko langileen deialdiak
Lan-eskaintza publikoak
Enplegu publikorako sarbidea 2024
Lan-eskaintza publikoak Plazen banaketa interes-arloen arabera Ezgaitasuna duten pertsonentzako plaza-erreserba
2023
Lan-eskaintza publikoak Sarrera libreko plazen banaketa, funtzionarioen eta lan-kontratuko langileen taldeen arabera Plazen banaketa interes-arloen arabera Ezgaitasuna duten pertsonentzako plaza-erreserba
2022
Lan-eskaintza publikoak Sarrera libreko plazen banaketa, funtzionarioen eta lan-kontratuko langileen taldeen arabera Ezgaitasuna duten langileentzako plaza-erreserba Plazen banaketa interes-arloen arabera
Convocatorias Personal Funcionario
Enplegu publikorako sarbidea Funtzionarioen Kidego eta Eskala Orokorrak La kide y la escala especiales
Kudeatu zure bizitza profesionala enplegatu publiko gisa
Funtzio Publikoa Langile-prozesuak Kontratazioak
Kudeatu zure bizitza profesionala enplegatu publiko gisa Lan-kontratuak
Kontratazioak III. Amaitutako prozesua de los trabajadores del marco de trabajo de un Hitzarmen Bakarraren (Administrazio Zentrala) PRE/2748/2010 Agindua, urriaren 5ekoa, III. Hitzarmen Bakarraren (Administrazio Periferikoa) eremuan lan-kontratuko langileen lanpostuak betetzeko lekualdatze-lehiaketarako deialdia egiten duena. Kontzertu-lehiaketa, Estatuko Administrazio Orokorra III. Hitzarmen Bakarraren indarrez lan egin dezaten langileek. 2015eko kontzertu-lehiaketa (III. Hitzarmen Bakarra) Kontzertu-lehiaketa, Estatuko Administrazio Orokorra III. Por lo tanto, el Acuerdo Unilateral que lan egiten duten los trabajadores para el objetivo (2016) Kontzertu-lehiaketa, Estatuko Administrazio Orokorra III. Por lo tanto, los trabajadores que van a hacer un Solo Acuerdo (2017) 2018ko lan-kontratudunen lehiaketa
Langile publikoen mugimendua
Kudeatu zure bizitza profesionala enplegatu publiko gisa Mugikortasuna
Langile publikoen mugimendua Zerbitzu-zereginak Permutak Zerga-biltzaileen oinarria baimendu Enplegua, ezintasuna, osasun-arrazoia eta pentsioen aukerak aldatu behar direla. Mugikortasuna eragiten duten genero-indarkeriak
Langileen mugimendua
Langile publikoen mugimendua LEHIAKETA IREKIA ETA IRAUNKORRA AMAITUTAKO LANETAN
Langileen mugimendua 2024 URTE
LEHIAKETA IREKIA ETA IRAUNKORRA AMAITUTAKO LANETAN 1_2024 IV. Akordio Ireki eta Jasangarrirako Unibal Proiektua
2024 URTE ESKAERAK AURKEZTEKO ETA ATZERA EGITEKO JARRAIBIDEAK ESKAERAK AURKEZTEKO ETA ATZERA EGITEKO JARRAIBIDEAK
2_2024 IV. Akordio Ireki eta Jasangarrirako Unibal Proiektua
2024 URTE ESKAERAK AURKEZTEKO ETA ATZERA EGITEKO JARRAIBIDEAK
3_2024 IV. Akordio Ireki eta Jasangarrirako Unibal Proiektua
2024 URTE ESKAERAK AURKEZTEKO ETA ATZERA EGITEKO JARRAIBIDEAK
2023 URTE
LEHIAKETA IREKIA ETA IRAUNKORRA AMAITUTAKO LANETAN 1_2023 IV. Akordio Ireki eta Jasangarrirako Unibal Proiektua
2023 URTE ESKAERAK AURKEZTEKO ETA ATZERA EGITEKO JARRAIBIDEAK
2_2023 IV. Akordio Ireki eta Jasangarrirako Unibal Proiektua
2023 URTE ESKAERAK AURKEZTEKO ETA ATZERA EGITEKO JARRAIBIDEAK
3_2023 IV. Akordio Ireki eta Jasangarrirako Unibal Proiektua
2023 URTE ESKAERAK AURKEZTEKO ETA ATZERA EGITEKO JARRAIBIDEAK
2022 URTEA
LEHIAKETA IREKIA ETA IRAUNKORRA AMAITUTAKO LANETAN 1_2022 IV. Akordio Ireki eta Jasangarrirako Unibal Proiektua
2022 URTEA ESKAERAK AURKEZTEKO JARRAIBIDEAK
2_2022 IV. Akordio Ireki eta Jasangarrirako Unibal Proiektua
2022 URTEA ESKAERAK AURKEZTEKO ETA ATZERA EGITEKO JARRAIBIDEAK
3_2022 IV. Akordio Ireki eta Jasangarrirako Unibal Proiektua
2022 URTEA ESKAERAK AURKEZTEKO ETA ATZERA EGITEKO JARRAIBIDEAK
2021. URTEA
LEHIAKETA IREKIA ETA IRAUNKORRA AMAITUTAKO LANETAN 1_2021 IV. Un-Lehiaketa irekia eta Iraunkorra proiektua
2021. URTEA ESKAERAK AURKEZTEKO JARRAIBIDEAK
2_2021 IV. Akordio Ireki eta Jasangarrirako Unibal Proiektua
2021. URTEA ESKAERAK AURKEZTEKO JARRAIBIDEAK
IV. II. HITZARMEN BAKARRA ELIKAGAI-LEHIAKETAK
Langileen mugimendua AMAITUTAKO DEIALDIAK
IV. II. HITZARMEN BAKARRA ELIKAGAI-LEHIAKETAK 2022 URTEA
AMAITUTAKO DEIALDIAK IV. II. ERABAKIA. SALBAMENDU-LEHIAKETA - 2022KO LEHEN DEIALDIA
2022 URTEA ESKAERAK AURKEZTEKO JARRAIBIDEAK
IV. II. ACUERDO. SALBAMENDU-LEHIAKETA - 2022ko BIGARREN DEIALDIA
2022 URTEA ESKAERAK AURKEZTEKO JARRAIBIDEAK
2023 URTE
AMAITUTAKO DEIALDIAK IV. II. ACUERDO. SALBAMENDU-LEHIAKETA - 2023KO LEHEN DEIALDIA
2023 URTE ESKAERAK AURKEZTEKO ETA ATZERA EGITEKO JARRAIBIDEAK
IV. II. ACUERDO. SALBAMENDU-LEHIAKETA - 2023KO BIGARREN DEIALDIA
2024 URTE
IV. II. ACUERDO. SALBAMENDU-LEHIAKETA - 2024ko LEHEN DEIALDIA
IV. II. HITZARMEN BAKARRA ELIKAGAI-LEHIAKETAK ESKAERAK AURKEZTEKO ETA ATZERA EGITEKO JARRAIBIDEAK
IV.- II. ERABAKIA. SALBAMENDU-LEHIAKETA - 2025EKO LEHEN DEIALDIA
LEHIAKETA IREKIA ETA IRAUNKORRA IV. HITZARMEN BAKARRA 1. KAP 2025
Langileen mugimendua ESKABIDEAK AURKEZTEKO ETA ATZERA EGITEKO JARRAIBIDEAK
OHIZ KANPOKO LEHIAKETA-E0-IV-NICO-CE0-2025 HITZARMENA
Funtzionarioak eta lan-legepekoak itzultzea
Kudeatu zure bizitza profesionala enplegatu publiko gisa Funtzionarioak itzultzea
Funtzionarioak eta lan-legepekoak itzultzea Eragiketako langileen kudeaketa
Lan-berreraikuntzak
Administrazioaren egoera
Kudeatu zure bizitza profesionala enplegatu publiko gisa Zerbitzu aktiboa Zerbitzu bereziak Beste administrazio publiko bateko zerbitzuak Eskatutako eszedentzia eskatu dutenak Eszedentzia familia elkartzeagatik Seme-alabak zaintzeko eszedentzia edo senidea Genero-indarkeriazko eszedentzia Respuesta a la paz de la paz Desugertzea Eskerrik asko sektore publikoko zerbitzuengatiko eszedentziari. Destinoaren zain Nahitaezko eszedentzia Eszedentzia sustatua
SEFPri dagokionez, kidegoen eta eskalen arabera SEFPri atxiki gabeko kidego eta eskaletan Erretikuluak Ukatu
Araubide juridikoa
Funtzio Publikoa Legeria eta dokumentazio interesgarria Langileen Batzorde Nagusia
Araubide juridikoa Zer da Langileen Batzorde Nagusia? Langileen Batzorde Nagusiaren erabakiak
Giza Baliabideen arloko kontsulten buletina (BODECO)
Araubide juridikoa Zer da Bodeco? 1. Ingalaterra Funtzionario izaera eskuratzea, eskuratzea eta galtzea.
Giza Baliabideen arloko kontsulten buletina (BODECO) A2 azpitaldean sartzeko aukera, graduko titulu ofizialeko 180 kreditu gaindituta. 70 urtetik gorako behin-behineko langileen izendapena. Titulazio ofizialak eta administrazio publikoetan, organismo publikoetan eta zuzenbide publikoko erakundeetan sartzeko ondorioak. Hautaketa-ikastaroa eta jaiotza-baimena bateragarri egiteko aukera. Bitarteko funtzionarioak jarduneko zerbitzuan luzatzeko aukera mahaigaineratu da. Ezinezkoa da oposizio-prestatzaile bat hautaketa-organo bateko kide izatea. Lanpostuaz jabetzeko aukera, egoera hauetan: aldi baterako ezintasuna, haurdunaldiaren ondorioa edo ez, haurdunaldiko arrisku-egoera edo amatasun-baja. Titulu hau beharrezkoa da lanbide arautuak dituzten A1 Azpitaldeko kidegoetan sartzeko. Zerbitzu aktiboan luzapena ukatzeko aukera. Desgaitasuna berrikustea hautaketa-prozesu batean. Beste administrazio publiko batzuetan zerbitzuan dagoen funtzionario bat erretiratzeko eskumena duen organoa. Funtzionario publiko batek bere borondatez ezintasunagatik edo erretiroagatik erretiroa hartzeko aukera, eginkizun-etenaldiko egoeran dagoenean. Diziplina-espediente bidez kaleratua izan ondoren enplegu publikora sartzeko aukera, lan-kontratudun irakaslea izanik. BBBn bitarteko funtzionario baten izendapena jasotzeko aukera, kidego horretako karrerako funtzionarioa izanez gero. Zerbitzu aktiboan jarraitzeko luzapen baten emakida errebokatzeko aukera. Goi-zuzendaritzako lan-kontratu berezia duten langileak lan-kontratudun langile finkoak hautatzeko organoko kide izateko aukera. Estatuko Administrazioan karrerako funtzionario gisa lanpostuaz jabetzeko epeak. Egonkortze-prozesuen epeak.
2. Ingalaterra Administrazio-karrera.
Giza Baliabideen arloko kontsulten buletina (BODECO) Lanpostuaz jabetzeko egunak behin-behineko atxikipenean eta lehiaketa bidez lortutako lanpostuaz baliatzeko aukera Gradu pertsonala aitortzeko zerbitzu berezietan emandako denbora zenbatzea. Aipamen berezia behin-behineko langileen lanpostuei Diziplina-espedientea izapidetzen zaion funtzionarioaren jarduneko zerbitzuan luzapena amaitzeko aukera Lanpostuaz jabetzeko epearen zenbaketa, gradu pertsonala finkatzeko Kidego batean emandako denbora gerora sartzen den kidego berri baten maila pertsonala finkatzeko zenbatzeko aukera C1 azpitaldetik A1 azpitaldera barne-sustapena egiteko aukera Kontsulta egin da gradua aitortzeko aukerari buruz, dagokion mailako lanpostuak hiru urtez etenda betetzeagatik. Irakasle funtzionario batek gradu pertsonala finkatzeko aukerari buruzko kontsulta egin da. Karrera horizontala aplikatzea bitarteko langileei.
3. Olaizola II Lan-baldintzak.
Giza Baliabideen arloko kontsulten buletina (BODECO) Enplegatu publikoek letraduaren laguntza izateko eskubidea Erakunde sindikal adierazgarrienetan (LOLS) hautapenezko karguak dituztenen administrazio-egoera Funtzionario publikoak elkargoko kide egiteko derrigortasuna
4. Ingalaterra Bateraezintasunak.
Giza Baliabideen arloko kontsulten buletina (BODECO) Unibertsitateko irakasle funtzionarioaren bateraezintasunerako aukera, Norvegiako unibertsitate batek kontratatuz gero. Etenaldi irmoaren egoerako bateragarritasuna.
7. Alemania Lanaldia eta ordutegiak.
Giza Baliabideen arloko kontsulten buletina (BODECO) Seme-alabak zaintzeko ordutegi-malgutasunari aplikatu beharreko irizpideak Norberaren gauzetarako baimen-egunak kentzea, ezinbesteko arrazoiak argudiatuta lanera joan ez delako Seme-alabak zaintzeko lanaldi-murrizketa baliatzeko modua Norberaren interesagatik lanaldi murriztua egin ohi duten funtzionarioek oporraldietan edo jaiegunetan ohiko lanaldia egiteko aukera. Seme-alaben zaintzagatik lanaldi murriztua emateko aukera, jendaurreko arreta jarraitua eskaintzen duen lanpostu bat betetzen duen funtzionario bati (APC) Lanaldi berezia duten funtzionarioek uztartze-neurriez baliatzeko aukera dute. Udako lanaldia 12 urte arteko seme-alabentzat. Ordu-poltsa aplikatzea eta ezinbesteko betebeharra.
10. Lanpostuak betetzea.
Giza Baliabideen arloko kontsulten buletina (BODECO) Trukaketa eskaera eta beste mugikortasun kasu batzuk. Baja mediko batean, funtzionario bat zerbitzu-eginkizunetan betetako lanpostu batetik kentzeko aukera. Lehiaketa bidez lortutako lanpostuan funtzionario izendatzeko aukera, lanpostu horrek, kargu-uztea geroratu izanagatik, okupatuta jarraitzen duenean. Aldaketak lanpostuak betetzeko sisteman izango dituen ondorioak. Senide baten gaixotasun larriagatiko baimena dela-eta, luzapenean dagoen funtzionario baten kargu-uztea atzeratzea. Funtzionarioen osasun-arrazoiengatiko mugikortasunaren eremu subjektiboaren barruan, haien legezko tutoretzapean dauden pertsonak sartzeko aukera. Kidego bereko edo ezberdineko bi lanpostu esleitzea, jabetza aldia bat ez datorrenean. Funtzionario bat behin-behineko atxikipenean betetzen duen plazaren merezimendu-lehiaketara ez aurkeztearen ondorioak.
11. Emandako zerbitzuak aintzat hartzea.
Giza Baliabideen arloko kontsulten buletina (BODECO) Lanaldi partzialean aurretik emandako zerbitzuak aintzat hartzea. Aurretiazko zerbitzuak aintzat hartzea – Administrazio Instituzionala. Aurretiazko zerbitzuak aitortzea – Atzerrian emandako zerbitzuak. Aurretiko zerbitzuak onartzea – Langile lan-kontratudunak. Aurretiko zerbitzuak ezagutzea – Lotura mota.
12. Lan-araubidea. 15. Etapa: Ordainsariak. 16. Gizarte Segurantza Funtzionarioak. 17. Administrazio-egoerak. 14. Erantzukizuna BODECO ren historikoa
Giza Baliabideen arloko kontsulten buletina (BODECO) BODECO BATERATUAREN INDIZEA, 23-28 ZENBAKIAK
19. Oporrak, baimenak eta lizentziak.
Beste batzuk
Araubide juridikoa BODECO ren historikoa 1. Ingalaterra Funtzionario izaera eskuratzea, eskuratzea eta galtzea.
Beste batzuk A2 azpitaldera sartzeko aukera, graduko titulu ofizialeko 180 kreditu gaindituta 70 urtetik gorako behin-behineko langileen izendapena Titulazio ofizialak eta administrazio publikoetan, organismo publikoetan eta zuzenbide publikoko erakundeetan sartzeko ondorioak. Hautaketa-ikastaroa eta jaiotza-baimena bateragarri egiteko aukera. Bitarteko funtzionarioak jarduneko zerbitzuan luzatzeko aukera mahaigaineratu da. Ezinezkoa da oposizio-prestatzaile bat hautaketa-organo bateko kide izatea. Lanpostuaz jabetzeko aukera, egoera hauetan: aldi baterako ezintasuna, haurdunaldiaren ondorioa edo ez, haurdunaldiko arrisku-egoera edo amatasun-baja. Titulu hau beharrezkoa da lanbide arautuak dituzten A1 Azpitaldeko kidegoetan sartzeko. Zerbitzu aktiboan luzapena ukatzeko aukera. Desgaitasuna berrikustea hautaketa-prozesu batean. Beste administrazio publiko batzuetan zerbitzuan dagoen funtzionario bat erretiratzeko eskumena duen organoa. Funtzionario publiko batek bere borondatez ezintasunagatik edo erretiroagatik erretiroa hartzeko aukera, eginkizun-etenaldiko egoeran dagoenean. Diziplina-espediente bidez kaleratua izan ondoren enplegu publikora sartzeko aukera, lan-kontratudun irakaslea izanik. BBBn bitarteko funtzionario baten izendapena jasotzeko aukera, kidego horretako karrerako funtzionarioa izanez gero. Zerbitzu aktiboan jarraitzeko luzapen baten emakida errebokatzeko aukera. Goi-zuzendaritzako lan-kontratu berezia duten langileak lan-kontratudun langile finkoak hautatzeko organoko kide izateko aukera. Estatuko Administrazioan karrerako funtzionario gisa lanpostuaz jabetzeko epeak. Egonkortze-prozesuen epeak.
2. Ingalaterra Administrazio-karrera
Beste batzuk Lanpostuaz jabetzeko egunak behin-behineko atxikipenean eta lehiaketa bidez lortutako lanpostuaz baliatzeko aukera Gradu pertsonala aitortzeko zerbitzu berezietan emandako denbora zenbatzea. Aipamen berezia behin-behineko langileen lanpostuei Diziplina-espedientea izapidetzen zaion funtzionarioaren jarduneko zerbitzuan luzapena amaitzeko aukera Lanpostuaz jabetzeko epearen zenbaketa, gradu pertsonala finkatzeko Kidego batean emandako denbora gerora sartzen den kidego berri baten maila pertsonala finkatzeko zenbatzeko aukera C1 azpitaldetik A1 azpitaldera barne-sustapena egiteko aukera Gradua aitortzeko aukera, dagokion mailako lanpostuak hiru urtez etenez betetzeagatik Irakasle funtzionario batek gradu pertsonala finkatzeko aukera Karrera horizontala aplikatzea bitarteko langileei
3. Olaizola II Eskubideak eta betebeharrak
Beste batzuk Enplegatu publikoek letraduaren laguntza izateko eskubidea Erakunde sindikal adierazgarrienetan (LOLS) hautapenezko karguak dituztenen administrazio-egoera Funtzionario publikoak elkargoko kide egiteko derrigortasuna
4. Ingalaterra Bateraezintasunak
Beste batzuk Unibertsitateko irakasle funtzionarioaren bateraezintasunerako aukera, Norvegiako unibertsitate batek kontratatuz gero Bateragarritasuna etenaldi irmoan zehar
5. Tiran +29.53 Jardunaldiak eta ordutegiak
Beste batzuk Seme-alabak zaintzeko ordutegi-malgutasunari aplikatu beharreko irizpideak Norberaren gauzetarako baimen-egunak kentzea, ezinbesteko arrazoiak argudiatuta lanera joan ez delako Seme-alabak zaintzeko lanaldi-murrizketa baliatzeko modua Norberaren interesagatik lanaldi murriztua egin ohi duten funtzionarioek oporraldietan edo jaiegunetan ohiko lanaldia egiteko aukera. Seme-alaben zaintzagatik lanaldi murriztua emateko aukera, jendaurreko arreta jarraitua eskaintzen duen lanpostu bat betetzen duen funtzionario bati (APC) Lanaldi berezia duten funtzionarioek uztartze-neurriez baliatzeko aukera dute. Udako lanaldia 12 urte arteko seme-alabentzat. Ordu-poltsa aplikatzea eta ezinbesteko betebeharra.
6. D.B. Lanpostuak betetzea
Beste batzuk Trukaketa eskaera eta beste mugikortasun kasu batzuk. Baja mediko batean, funtzionario bat zerbitzu-eginkizunetan betetako lanpostu batetik kentzeko aukera. Lehiaketa bidez lortutako lanpostuan funtzionario izendatzeko aukera, lanpostu horrek, kargu-uztea geroratu izanagatik, okupatuta jarraitzen duenean. Aldarazpenaren ondoreak lanpostuak hornitzeko sisteman Senide baten gaixotasun larriagatiko baimena dela-eta, luzapenean dagoen funtzionario baten kargu-uztea atzeratzea. Funtzionarioen osasun-arrazoiengatiko mugikortasunaren eremu subjektiboaren barruan, haien legezko tutoretzapean dauden pertsonak sartzeko aukera. Kidego bereko edo ezberdineko bi lanpostu esleitzea, jabetza aldia bat ez datorrenean. Funtzionario bat behin-behineko atxikipenean betetzen duen plazaren merezimendu-lehiaketara ez aurkeztearen ondorioak. Unibertsitate-titulu ofizialen lehiaketetan eman beharreko balorazioa Aldi baterako ezintasuna izanda, lanpostuaz jabetzea zerbitzu eginkizunetan Militarra Administrazio Zibilera itzultzeko aukeraren tratamendua Langile militarrek Administrazio zibilean lanpostuak betetzeko aukera Izendapen askeko lanpostutik kenduz gero, beste Administrazio bateko funtzionarioari esleitu beharreko lanpostua Lanpostuaz jabetzeko epeei buruzko hainbat kontu Zerbitzu-eginkizunak, seme-alabak zaintzeko eszedentzia-egoeratik. Aldi baterako ezintasuneko funtzionario lehiaketaren bidez lortutako lanpostutik kentzea eta lanpostuaz jabetzea.
7. Alemania Emandako zerbitzuak aintzat hartzea
Beste batzuk Lanaldi partzialean aurretik emandako zerbitzuak aintzat hartzea Aurretiazko zerbitzuak aintzat hartzea – Administrazio Instituzionala Aurretiazko zerbitzuak aitortzea – Atzerrian emandako zerbitzuak Aurretiazko zerbitzuak aintzat hartzea – Langile lan-kontratudunak Aldez aurreko zerbitzuak aintzat hartzea – Lotura mota
8. Tiran +29.53 Erantzukizuna
Beste batzuk Leku ezezagunean dagoen funtzionarioari diziplina-espedientea artxibatzeko aukera Behin-behineko langileei diziplina-araubidea aplikatzea Zehapen larriaren preskripzioa Gradu pertsonala gordetzea, funtzionario gisa errehabilitatu ondoren Hitzarmenetik kanpoko lan-kontratudun langileei aplikatu beharreko diziplina-araubidea
12. Oporrak, baimenak eta lizentziak
Beste batzuk Minbizia edo beste gaixotasun larriren bat duen seme-alaba adingabea zaintzeko baimena: bi gurasoek lan egitearen irizpidea Ezinbesteko betebeharragatiko baimena Azterketetan parte hartzeko baimenari eta beste behin betiko gaitasun probei buruzko gaiak Gaixotasuna dela-eta senideak zaintzeko lanaldia murrizteari buruzko gaiak Aldi baterako ezintasuneko egoeran egoteagatik lan-kontratudun aldi baterako langileei hartu gabeko oporrak ordaintzea. Aldi baterako ezintasuneko egoeran dauden senitartekoak zaintzeko lanaldi-murrizketa Funtzionari batek, lanerako ezintasuneko gehienezko epea agortu ondoren, gaixotasunagatiko bajak bidaltzen jarraitzen duenean jarraitu beharreko jardunbidea Emakumeen eta Gizonen Berdintasun Eragingarrirako martxoaren 22ko 3/2007 Lege Organikoaren 59. artikuluaren aplikazio-eremua zabaltzeko aukera, adopzioagatiko baimenak oporrak eten ditzan. Adoptatzeko baimena, bi urte lehenago berarekin ezkondu zen emaztearen semea adoptatzen duen funtzionarioari. Jaiotza-baimena lanaldi partzialean hartzea Alkatearen eginkizun jakin batzuk betetzeko ezinbesteko betebeharra betetzeko baimena ematea Opor-egunen eta norberaren gauzetarako egunen zenbaketa, norberaren gauzetarako lizentzia hartu bada. Soldatarik gabeko edoskitze-denboraren kenketa edoskitze-baimenaren zenbaketatik, lanaldi osoetan. Criterio interpretativo actual del término “distinta localidad” a efectos del permiso del artículo 48 a) TRLEBEP. Larunbatak egun baliodun/baliogabetzat joko dira familiakoaren heriotza, istripu edo gaixotasun larriagatik ematen den baimenaz gozatzeko. Opor-egunak, opor-egun independenteak eta norberaren gauzetarako egunak jarraian hartzeko aukera.
13. Beste batzuk
Beste batzuk Zerga Administrazioak 13. BESTELAKOAK
13. Beste batzuk Estatuaren Administrazio Orokorreko ziurtagiriak NAPIren eta Funtzio Publikoaren eskumenak hautaketa-prozesuetan Web eta ohiko galderen funtzioa (FAQ) artxiboen bilduma.
Lan Harremanak
Funtzio Publikoa Gizarte-elkarrizketa
Lan Harremanak Negoziazio kolektiboa
Gizarte-elkarrizketa Estatuko Administrazio Orokorraren negoziazio kolektiboa
Negoziazio kolektiboa Funtzionarioen Negoziazio Mahaia Funtzionarioak, estatutupekoak eta lanekoak negoziatzeko mahaia
Estatuko Administrazio Orokorraren negoziazio kolektiboa Mahai delegatuak
Lan-kontratuko langileen negoziazioa IV. Hitzarmen Bakarra
Negoziazio kolektiboa Batzorde Paritarioa
Lan-kontratuko langileen negoziazioa IV. Hitzarmen Bakarra Batzorde Paritarioaren aktak Civea-ren erabakiak indarrean
Negoziazio Batzordea
Lan-kontratuko langileen V. Hitzarmen Bakarraren negoziazioa
Negoziazio kolektiboa Negoziazio Batzordea
Lan-kontratuko langileen V. Hitzarmen Bakarraren negoziazioa Aktak
Informazio orokorra
Administrazio Publikoen Negoziazio Mahai Orokorra Administrazioaren eta sindikatuen arteko akordioak Negoziazio Mahai Orokorretan Administrazioaren eta sindikatuen arteko akordioak Hitzarmen Bakarreko AGEko lan-kontratudunentzat Beste akordio batzuk
Hauteskunde sindikalak Estatuko Administrazio Orokorreko langileen greben segimendua Erakunde sindikalentzako diru-laguntzak
Gizarte-elkarrizketa Aurreko deialdiak
Igualdad.
Lan Harremanak Genero-berdintasunerako planak Bateragarritasuna eta erantzunkidetasuna Emakumeen aurkako indarkeria Lan eta sexu jazarpenaren aurrean
Erantzukizun Sozial Korporatiboa Prebentzioa
Lankidetza-organoak
Funtzio Publikoa Nazioarteko harremanak enplegu publikoaren arloan
Lankidetza-organoak Europako Batasuna
Nazioarteko harremanak enplegu publikoaren arloan EUPAN sarea ADMINISTRAZIO ZENTRALETARAKO GIZARTE-ELKARRIZKETARAKO EUROPAKO BATZORDEA Consejo de la Unión Europea Grupo de trabajo
Ekonomia Lankidetza eta Garapenerako Erakundea (ELGE) Mugikortasuna internacional Relaciones aldebiko
Erakundeen arteko lankidetza-organoak
Langileen Erregistro Nagusia
Funtzio Publikoa BBBren buletina
Langileen Erregistro Nagusia 2006 baino lehenagoko buletinak Albisteen historikoa
Administrazio publikoetako langileen bilakaera Autonomia-erkidegoetako langileen bilakaera jarduera-eremuaren arabera Langileen zahartzeari buruzko azterketak Estatuko Administrazio Orokorrean Siep gunea Langileen Erregistro Nagusiaren dokumentazioa
Langileen Erregistro Nagusia Funtzionarioen inprimakiak Lan-kontratudunen inprimakiak
Langileen Erregistro Nagusiaren dokumentazioa Lanbide-taldean eta -kategorian oinarritutako lanbide-sailkapeneko sistema duten lan-kontratuko langileak Lanbide-taldeetan, lanbide-espezialitateetan eta/edo lanbide-familietan oinarritutako lanbide-sailkapeneko sistema duten lan-kontratuko langileak
Izena emateko inprimakiak Irakasle funtzionarioen inprimakiak Lan-kontratudun irakasleen inprimakiak
Langileen Erregistro Nagusiaren dokumentazioa El grupo de Lanbide-y de los trabajadores de los trabajadores de los empleo de los lanbide-sailkapeneko sistema Lanbide-taldeetan, lanbide-espezialitateetan eta/edo lanbide-familietan oinarritutako lanbide-sailkapeneko sistema duten lan-kontratuko langileak
ISPA gunea
Funtzio Publikoa ISPA 2025
ISPA gunea Autonomia-erkidegoak Nafarroako Foru Komunitatea Udalak Toki-korporazioetako hautetsiak Uharteetako foru-aldundiak, kontseiluak eta kabildoak
ISPA-REN ESTATISTIKAK
ISPA gunea Toki-erakundeetako eta autonomia-erkidegoetako hautetsien eta enplegatu publikoen ordainsariak. ISPA 2024 Toki-erakundeetako eta autonomia-erkidegoetako hautetsien eta enplegatu publikoen ordainsariak. ISPA 2023 Toki-erakundeetako eta autonomia-erkidegoetako hautetsien eta enplegatu publikoen ordainsariak. ISPA 2022 Toki-erakundeetako eta autonomia-erkidegoetako hautetsien eta enplegatu publikoen ordainsariak. ISPA 2021 Toki-erakundeetako eta autonomia-erkidegoetako hautetsien eta enplegatu publikoen ordainsariak. ISPA 2020 Toki-erakundeetako eta autonomia-erkidegoetako hautetsien eta enplegatu publikoen ordainsariak. ISPA 2019 Toki entitateetako hautetsien eta enplegatu publikoen ordainsariak. ISPA 2018 Toki entitateetako hautetsien eta enplegatu publikoen ordainsariak. ISPA 2017 Toki entitateetako hautetsien eta enplegatu publikoen ordainsariak. ISPA 2016 Toki entitateetako hautetsien eta enplegatu publikoen ordainsariak. ISPA 2015 Toki entitateetako hautetsien eta enplegatu publikoen ordainsariak. ISPA 2014
NAFARROA ISPA 2025
Gaikuntza nazionala duten toki-administrazioko funtzionarioak
Funtzio Publikoa Erabilera-unitateak FHCN Araudi erregulatzailea El Gobierno Vasco / Primer destinoren Lehiaketa arruntak lanpostu erreserbatuak hornitzeko
Gaikuntza nazionala duten toki-administrazioko funtzionarioak Aurreko lehiaketa arruntak
Lehiaketa arruntak lanpostu erreserbatuak hornitzeko 2023 lehiaketa arrunta 2022 lehiaketa arrunta 2021 lehiaketa arrunta 2020ko lehiaketa arrunta 2019ko lehiaketa arrunta 2018ko lehiaketa arrunta 2017ko lehiaketa arrunta
2024 lehiaketa arrunta
Lanpostu erreserbatuak hornitzeko lehiaketa unitarioak
Gaikuntza nazionala duten toki-administrazioko funtzionarioak Aurreko lehiaketa unitarioak
Lanpostu erreserbatuak hornitzeko lehiaketa unitarioak 2022 lehiaketa unitario Euskal Autonomia Erkidegoko 2022 Lehiaketa Unitarioa 2021 Lehiaketa Bateratua 2020ko Lehiaketa Bateratua 2019 lehiaketa bateratua 2018ko lehiaketa unitarioa 2017ko lehiaketa unitarioa
2023 lehiaketa unitario
Gaikuntza nazionala duten toki administrazioko funtzionarioen egoera administratiboak aldatzea
Gaikuntza nazionala duten toki-administrazioko funtzionarioak Servicios especiales Jarduneko itzulketak (lanpostu hutsak administrazio-egoeretarako bakarrik) Servicio de otra administración pública. Gidabaimenak
Gaikuntza nazionala duten toki administrazioko funtzionarioen egoera administratiboak aldatzea ARNASA HARTZEKO SENIDEAK ESZEDENTZIA INTERES PARTIKULARRAGATIK ESZEDENTZIA, SERVICIOS EN EL SECTOR PÚBLICO ESZEDENTZIA, FHN-REN BESTE AZPIESKALA BATEAN ZERBITZUAK EMATEAGATIK FAMILIARENTZAKO ESZEDENTZIA ELKARTZEAGATIK
Gidabaimenak GENERO-INDARKERIAZKO ESZEDENTZIA
INDARKERIA TERRORISTAREN ESZEDENTZIA
Certificados de la Administración Local Tareas de servicio / Metaketak
Gaikuntza nazionala duten toki-administrazioko funtzionarioak Tareas de servicio Funtzio erreserba metaketa
Merezimendu orokorren inskripzioa
Gaikuntza nazionala duten toki-administrazioko funtzionarioak Norberaren graduaren inskripzioa Izen-ematea Dar nombre de la formación o mejora Aurretiko izen-ematea Merezimenduei buruzko bizitza pertsonala, familiakoa eta lanekoa uzteari buruzkoa
Beste prozedura batzuk
Gaikuntza nazionala duten toki-administrazioko funtzionarioak Permar los derechos de las personas guardadas Consulta sobre el proceso de comunicación Por ejemplo: Erretiro- eta jarduera-baimenak
Gobernantza Publikoa
Funtzio Publikoa Gobernantza Publikoko zuzendari nagusia Administrazioa sinplifikatzea eta kargak murriztea
Gobernantza Publikoa Zer da administrazio-karga bat? Arauen eraginaren azterketa. Administrazio-kargetan duen eragina EAOrako Administrazioa Sinplifikatzeko eta Kargak Murrizteko Eskuliburua Hitzarmenak erakundeekin Administrazio-kargen konpentsazioa. One in - one out Herri-administrazioetako prozedurak sinplifikatzea. Egoera-mapa Erreferentziazko dokumentazioa
Zerbitzuen ikuskapena
Gobernantza Publikoa Araudi erregulatzailea Zerbitzu-ikuskatzaileentzako ikuskapen-gida Zerbitzuen aholkularitza operatiboa Ikuskapen-funtzioaren hautaketa-ikastaroa Zerbitzuetako ikuskatzaileak, hutsik Kargak sinplifikatzeko eta murrizteko txostenak
Herritarrentzako arreta Kalitatea administrazio publikoetan
Gobernantza Publikoa Estatuko Administrazioaren Kudeaketa Orokorreko zerbitzu-kartak Metodologia eta gidak
Kalitatea administrazio publikoetan Eskaria eta erabiltzaileak ebaluatzeko gida (2014ko edizioa) 2013ko EFQM eredua CAF 2013, Ebaluatzeko Esparru Bateratua CAF 2020 Kexak eta iradokizunak kudeatzeko gida (2013) 2010eko EFQM Bikaintasunaren Interpretazio Eredua, Gida Administrazio Publikoarentzat CAF Educación (2010) CAF Kanpoaldea elikatzeko prozedura (2009) Zerbitzu-kartak garatzeko gida Ebaluazio-gida. EVAM eredua (2009) Serigrafia (2009) CAF 2006 Kalitatearen balioa. EFQM (2018) ereduaren bidez, balio publikoa sortzeko bikaintasunerako. Kalitaterako Gida, Kudeatzaileentzako Erreminta Kutxa, bertsio laburtua Espainiako Administrazio Publikoari buruzko Zerbitzu Kartei buruzko esparru komuna (2015) Zerbitzu Publikoen Kalitatea Ebaluatzeko Gida (2009) Toki Administrazioan zerbitzu-karta bat egiteko eta kudeatzeko gida Tokiko administrazioaren gida ebaluazio-ereduetan
Informe de la Calidad de Servicios Evaluación
Kalitatea administrazio publikoetan Ministerio espainiarrei buruzko informazioa (ISAM) Herritarrek zerbitzu publikoetan dituzten eskubideei buruzko txostena.
Informe de la Calidad de Servicios Evaluación Gobernu irekia Erakundeekiko konfiantza Herritarrak informazioa ematera doazen zerbitzu publikoen txostena. Zerbitzu publikoen jasangarritasuna eta hobekuntza Zerbitzu publikoen kalitatea eta jasangarritasuna Zerbitzu publikoen kalitatearen austeritate-denboran Zerbitzu publikoen eta herritarren kalitatea administrazio publikoa modernizatzeko, baliabideekiko jarrerarekin. Zerbitzu publikoak garrantzitsuak dira herritarren ongizaterako. Administrazio Publikoa, herritarrena. Agenda Publikoa eta Zerbitzu Publikoa Antolakuntzan. Servicios públicos Elkargoen pertzepzio soziala 1985-2008
Estatuko agentziei buruzko txostena
Informe de la Calidad de Servicios Evaluación Estatuko urei buruzko 2016ko txostena Eusko Jaurlaritzan 2015ean Kongresuari buruzko txostena Estatuko agentziei buruz Estatuko ekintzei buruzko txostena 2014an Kongresuari buruzko txostenari buruz Eusko Jaurlaritzak 2013an Kongresuan egindako ekintzei buruzko txostena 2012an egindako agentziek egindako txostenari buruz 2011n egindako agentziek osatutako estatu-txostenari buruzko kongresua 2010ean Kongresuko Estatuko agentziei buruzko txostena Eusko Jaurlaritzaren Estatuko urei buruzko 2009ko txostena Eusko Jaurlaritzaren Estatuaren 2008ko ekintzei buruzko txostena.
Museoen zerbitzuaren kalitatearen ebaluazioa, esplizituki, 08/2007 urteetakoa.
Aintzatespena: Ziurtagiriak eta Sariak
Kalitatea administrazio publikoetan Certificado de calidad de las entidades
Aintzatespena: Ziurtagiriak eta Sariak Entidades con nivel de evaluación de calidad
Kalitatea eta berrikuntza kudeaketa publikoan
Aintzatespena: Ziurtagiriak eta Sariak Kudeaketa Publikoa Kalitatea eta Berrikuntza XIV. saria. Memoria XV. Kalitaterako eta Berrikuntzaren Kudeaketa Publikoaren Sariak. edizioa. Memoria XV. edizioa. Bideo-galeria Calidad y Berrikuntzaren Kudeaketa Publikoa XIII. Palmondoen banaketa Gestión de la Calidad Pública y Innovación XII. Galeriaren edizioa editatzeko galeria Calidad y Innovación 2014ko Irudipen-galeria
Ezagutzaren kudeaketa eta praktika zabaltzea Aholkularitza, aholkularitza, laguntza teknikoa eta prestakuntza Nazioarteko sareak Zerbitzuen Kalitatearen Arteko Sarea
Kalitatea administrazio publikoetan Zerbitzu publikoen kalitateari buruzko hitzaldia
Zerbitzuen Kalitatearen Arteko Sarea 7. Estado de calidad. Servicio de servicio. Konferentzia
Zerbitzu publikoen kalitateari buruzko hitzaldia 7. Estado de calidad. Servicio de servicio. Konferentziako galeria
Transparencia Gobernu irekia Erregistro elektronikoak eta egoiliarrak
Gobernantza Publikoa Ahalen erregistro elektronikoa Gaitutako ErregistroaErregistroa Erregistro elektroniko orokorra El Gobierno Vasco
Oficina de ayuda en materia de protección
Gobernantza Publikoa Dokumentuak digitalizatu eta exekutatu Identifikazioa eta sinadura elektronikorako laguntza La real copia Ahalordetzea
Bateraezintasuna eta interes-gatazka
Funtzio Publikoa Interes Gatazken Bulegoa Gobernuko kideak eta Estatuko Administrazio Orokorreko goi-kargudunak Administrazio Publikoen zerbitzura dauden langileen bateraezintasunak Goi-karguen betetze-mailari buruzko txostenak MASTERCLASS: Gobernu Irekiaren Gida
Komunikazioa Kontaktua Info DANA
Inicio Medidas adoptadas en relación con la DANA Info Danaren azala
Hasiera
  • Organigrama
  • Datuen babesa
  • Parte-hartze publikoa arau-proiektuetan
  • Suspertze, Transformazio eta Erresilientzia Plana
  • Ministerioaren azala
  • Empleo
  • Ren azala Ministerioa
Digitalizazioa eta IA
Telekomunikazioak eta azpiegitura digitalak
  • Idazkaritza
  • Funtzio Publikoa
  • Gobernantza Publikoa
  • Bateraezintasuna eta interes-gatazka
  • Ren azala Funtzio Publikoa
Komunikazioa
Kontaktua
  • Medidas adoptadas en relación con la DANA
  • Info Danaren azala
  • Ren azala Info DANA
texto

Funtzio Publikoa

    • Funtzio Publikoko zuzendari nagusia
    • Giza Baliabideen eta Ordainsarien Plangintzako zuzendariorde nagusia
    • Giza Baliabideak Antolatzeko zuzendariorde nagusia
    • Lan Harremanetako zuzendariorde nagusia
    • Beste Administrazio batzuekiko Harremanetarako zuzendariorde nagusia
    • Araubide Juridikoko zuzendariorde nagusia
        • Nor gara
        • Historia pixka bat
    • Sektore Publiko Instituzionaleko zuzendariorde nagusia
    • Laguntza Teknikoko Unitateko burua
      • Zer da enplegu publikoa, eta zer motatako langile publikoak daude?
      • Zergatik da erakargarria niretzat enplegu publikoa?
      • Nola lor dezaket enplegu publikoa eta zein dira beharrezko baldintzak?
      • Zer aukera daude eskuragarri gaur egun, eta nola sar naiteke horietara?
        • 2006 baino lehenagoko buletinak
        • Albisteen historikoa
      • Administrazio publikoetako langileen bilakaera
      • Autonomia-erkidegoetako langileen bilakaera jarduera-eremuaren arabera
      • Administrazio publikoetako langileen zahartzeari buruzko azterketak
      • Talentua Erakartzeko Jardunaldiak 2023
      • Talentua erakartzeko 2022ko jardunaldiak
      • Talentua Erakartzeko Jardunaldiak 2021
      • Talentua erakartzeko 2020ko jardunaldiak
      • Talentua Erakartzeko Jardunaldiak 2019
      • Talentua Erakartzeko Jardunaldiak 2024
      • IV. Hitzarmen Bakarreko lan-kontratudun langileentzako deialdiei buruzko informazioa
      • IV. Hitzarmen Bakarretik kanpoko lan-kontratuko langileen deialdiak
        • Plazen banaketa interes-arloen arabera
        • Ezgaitasuna duten pertsonentzako plaza-erreserba
        • Sarrera libreko plazen banaketa, funtzionarioen eta lan-kontratuko langileen taldeen arabera
        • Plazen banaketa interes-arloen arabera
        • Ezgaitasuna duten pertsonentzako plaza-erreserba
        • Sarrera libreko plazen banaketa, funtzionarioen eta lan-kontratuko langileen taldeen arabera
        • Ezgaitasuna duten langileentzako plaza-erreserba
        • Plazen banaketa interes-arloen arabera
      • Funtzionarioen Kidego eta Eskala Orokorrak
      • La kide y la escala especiales
    • Langile-prozesuak
        • III. Amaitutako prozesua de los trabajadores del marco de trabajo de un Hitzarmen Bakarraren (Administrazio Zentrala)
        • PRE/2748/2010 Agindua, urriaren 5ekoa, III. Hitzarmen Bakarraren (Administrazio Periferikoa) eremuan lan-kontratuko langileen lanpostuak betetzeko lekualdatze-lehiaketarako deialdia egiten duena.
        • Kontzertu-lehiaketa, Estatuko Administrazio Orokorra III. Hitzarmen Bakarraren indarrez lan egin dezaten langileek.
        • 2015eko kontzertu-lehiaketa (III. Hitzarmen Bakarra)
        • Kontzertu-lehiaketa, Estatuko Administrazio Orokorra III. Por lo tanto, el Acuerdo Unilateral que lan egiten duten los trabajadores para el objetivo (2016)
        • Kontzertu-lehiaketa, Estatuko Administrazio Orokorra III. Por lo tanto, los trabajadores que van a hacer un Solo Acuerdo (2017)
        • 2018ko lan-kontratudunen lehiaketa
        • Zerbitzu-zereginak
        • Permutak
        • Zerga-biltzaileen oinarria baimendu
        • Enplegua, ezintasuna, osasun-arrazoia eta pentsioen aukerak aldatu behar direla.
        • Mugikortasuna eragiten duten genero-indarkeriak
              • ESKAERAK AURKEZTEKO ETA ATZERA EGITEKO JARRAIBIDEAK
              • ESKAERAK AURKEZTEKO ETA ATZERA EGITEKO JARRAIBIDEAK
              • ESKAERAK AURKEZTEKO ETA ATZERA EGITEKO JARRAIBIDEAK
              • ESKAERAK AURKEZTEKO ETA ATZERA EGITEKO JARRAIBIDEAK
              • ESKAERAK AURKEZTEKO ETA ATZERA EGITEKO JARRAIBIDEAK
              • ESKAERAK AURKEZTEKO ETA ATZERA EGITEKO JARRAIBIDEAK
              • ESKAERAK AURKEZTEKO ETA ATZERA EGITEKO JARRAIBIDEAK
              • ESKAERAK AURKEZTEKO JARRAIBIDEAK
              • ESKAERAK AURKEZTEKO ETA ATZERA EGITEKO JARRAIBIDEAK
              • ESKAERAK AURKEZTEKO ETA ATZERA EGITEKO JARRAIBIDEAK
              • ESKAERAK AURKEZTEKO JARRAIBIDEAK
              • ESKAERAK AURKEZTEKO JARRAIBIDEAK
                • ESKAERAK AURKEZTEKO JARRAIBIDEAK
                • ESKAERAK AURKEZTEKO JARRAIBIDEAK
                • ESKAERAK AURKEZTEKO ETA ATZERA EGITEKO JARRAIBIDEAK
              • IV. II. ACUERDO. SALBAMENDU-LEHIAKETA - 2023KO BIGARREN DEIALDIA
            • 2024 URTE
            • ESKAERAK AURKEZTEKO ETA ATZERA EGITEKO JARRAIBIDEAK
          • IV.- II. ERABAKIA. SALBAMENDU-LEHIAKETA - 2025EKO LEHEN DEIALDIA
          • ESKABIDEAK AURKEZTEKO ETA ATZERA EGITEKO JARRAIBIDEAK
        • OHIZ KANPOKO LEHIAKETA-E0-IV-NICO-CE0-2025 HITZARMENA
        • Eragiketako langileen kudeaketa
      • Lan-berreraikuntzak
      • Zerbitzu aktiboa
      • Zerbitzu bereziak
      • Beste administrazio publiko bateko zerbitzuak
      • Eskatutako eszedentzia eskatu dutenak
      • Eszedentzia familia elkartzeagatik
      • Seme-alabak zaintzeko eszedentzia edo senidea
      • Genero-indarkeriazko eszedentzia
      • Respuesta a la paz de la paz
      • Desugertzea
      • Eskerrik asko sektore publikoko zerbitzuengatiko eszedentziari.
      • Destinoaren zain
      • Nahitaezko eszedentzia
      • Eszedentzia sustatua
    • SEFPri dagokionez, kidegoen eta eskalen arabera
    • SEFPri atxiki gabeko kidego eta eskaletan
    • Erretikuluak
    • Ukatu
    • Honen azala Araubide juridikoa
    • Legeria eta dokumentazio interesgarria
      • Zer da Langileen Batzorde Nagusia?
      • Langileen Batzorde Nagusiaren erabakiak
      • Zer da Bodeco?
        • A2 azpitaldean sartzeko aukera, graduko titulu ofizialeko 180 kreditu gaindituta.
        • 70 urtetik gorako behin-behineko langileen izendapena.
        • Titulazio ofizialak eta administrazio publikoetan, organismo publikoetan eta zuzenbide publikoko erakundeetan sartzeko ondorioak.
        • Hautaketa-ikastaroa eta jaiotza-baimena bateragarri egiteko aukera.
        • Bitarteko funtzionarioak jarduneko zerbitzuan luzatzeko aukera mahaigaineratu da.
        • Ezinezkoa da oposizio-prestatzaile bat hautaketa-organo bateko kide izatea.
        • Lanpostuaz jabetzeko aukera, egoera hauetan: aldi baterako ezintasuna, haurdunaldiaren ondorioa edo ez, haurdunaldiko arrisku-egoera edo amatasun-baja.
        • Titulu hau beharrezkoa da lanbide arautuak dituzten A1 Azpitaldeko kidegoetan sartzeko.
        • Zerbitzu aktiboan luzapena ukatzeko aukera.
        • Desgaitasuna berrikustea hautaketa-prozesu batean.
        • Beste administrazio publiko batzuetan zerbitzuan dagoen funtzionario bat erretiratzeko eskumena duen organoa.
        • Funtzionario publiko batek bere borondatez ezintasunagatik edo erretiroagatik erretiroa hartzeko aukera, eginkizun-etenaldiko egoeran dagoenean.
        • Diziplina-espediente bidez kaleratua izan ondoren enplegu publikora sartzeko aukera, lan-kontratudun irakaslea izanik.
        • BBBn bitarteko funtzionario baten izendapena jasotzeko aukera, kidego horretako karrerako funtzionarioa izanez gero.
        • Zerbitzu aktiboan jarraitzeko luzapen baten emakida errebokatzeko aukera.
        • Goi-zuzendaritzako lan-kontratu berezia duten langileak lan-kontratudun langile finkoak hautatzeko organoko kide izateko aukera.
        • Estatuko Administrazioan karrerako funtzionario gisa lanpostuaz jabetzeko epeak.
        • Egonkortze-prozesuen epeak.
        • Lanpostuaz jabetzeko egunak behin-behineko atxikipenean eta lehiaketa bidez lortutako lanpostuaz baliatzeko aukera
        • Gradu pertsonala aitortzeko zerbitzu berezietan emandako denbora zenbatzea. Aipamen berezia behin-behineko langileen lanpostuei
        • Diziplina-espedientea izapidetzen zaion funtzionarioaren jarduneko zerbitzuan luzapena amaitzeko aukera
        • Lanpostuaz jabetzeko epearen zenbaketa, gradu pertsonala finkatzeko
        • Kidego batean emandako denbora gerora sartzen den kidego berri baten maila pertsonala finkatzeko zenbatzeko aukera
        • C1 azpitaldetik A1 azpitaldera barne-sustapena egiteko aukera
        • Kontsulta egin da gradua aitortzeko aukerari buruz, dagokion mailako lanpostuak hiru urtez etenda betetzeagatik.
        • Irakasle funtzionario batek gradu pertsonala finkatzeko aukerari buruzko kontsulta egin da.
        • Karrera horizontala aplikatzea bitarteko langileei.
        • Enplegatu publikoek letraduaren laguntza izateko eskubidea
        • Erakunde sindikal adierazgarrienetan (LOLS) hautapenezko karguak dituztenen administrazio-egoera
        • Funtzionario publikoak elkargoko kide egiteko derrigortasuna
        • Unibertsitateko irakasle funtzionarioaren bateraezintasunerako aukera, Norvegiako unibertsitate batek kontratatuz gero.
        • Etenaldi irmoaren egoerako bateragarritasuna.
        • Seme-alabak zaintzeko ordutegi-malgutasunari aplikatu beharreko irizpideak
        • Norberaren gauzetarako baimen-egunak kentzea, ezinbesteko arrazoiak argudiatuta lanera joan ez delako
        • Seme-alabak zaintzeko lanaldi-murrizketa baliatzeko modua
        • Norberaren interesagatik lanaldi murriztua egin ohi duten funtzionarioek oporraldietan edo jaiegunetan ohiko lanaldia egiteko aukera.
        • Seme-alaben zaintzagatik lanaldi murriztua emateko aukera, jendaurreko arreta jarraitua eskaintzen duen lanpostu bat betetzen duen funtzionario bati (APC)
        • Lanaldi berezia duten funtzionarioek uztartze-neurriez baliatzeko aukera dute.
        • Udako lanaldia 12 urte arteko seme-alabentzat.
        • Ordu-poltsa aplikatzea eta ezinbesteko betebeharra.
        • Trukaketa eskaera eta beste mugikortasun kasu batzuk.
        • Baja mediko batean, funtzionario bat zerbitzu-eginkizunetan betetako lanpostu batetik kentzeko aukera.
        • Lehiaketa bidez lortutako lanpostuan funtzionario izendatzeko aukera, lanpostu horrek, kargu-uztea geroratu izanagatik, okupatuta jarraitzen duenean.
        • Aldaketak lanpostuak betetzeko sisteman izango dituen ondorioak.
        • Senide baten gaixotasun larriagatiko baimena dela-eta, luzapenean dagoen funtzionario baten kargu-uztea atzeratzea.
        • Funtzionarioen osasun-arrazoiengatiko mugikortasunaren eremu subjektiboaren barruan, haien legezko tutoretzapean dauden pertsonak sartzeko aukera.
        • Kidego bereko edo ezberdineko bi lanpostu esleitzea, jabetza aldia bat ez datorrenean.
        • Funtzionario bat behin-behineko atxikipenean betetzen duen plazaren merezimendu-lehiaketara ez aurkeztearen ondorioak.
        • Lanaldi partzialean aurretik emandako zerbitzuak aintzat hartzea.
        • Aurretiazko zerbitzuak aintzat hartzea – Administrazio Instituzionala.
        • Aurretiazko zerbitzuak aitortzea – Atzerrian emandako zerbitzuak.
        • Aurretiko zerbitzuak onartzea – Langile lan-kontratudunak.
        • Aurretiko zerbitzuak ezagutzea – Lotura mota.
      • 12. Lan-araubidea.
      • 15. Etapa: Ordainsariak.
      • 16. Gizarte Segurantza Funtzionarioak.
      • 17. Administrazio-egoerak.
      • 14. Erantzukizuna
        • BODECO BATERATUAREN INDIZEA, 23-28 ZENBAKIAK
      • 19. Oporrak, baimenak eta lizentziak.
      • Joan hona Beste batzuk
      • BODECO ren historikoa
        • A2 azpitaldera sartzeko aukera, graduko titulu ofizialeko 180 kreditu gaindituta
        • 70 urtetik gorako behin-behineko langileen izendapena
        • Titulazio ofizialak eta administrazio publikoetan, organismo publikoetan eta zuzenbide publikoko erakundeetan sartzeko ondorioak.
        • Hautaketa-ikastaroa eta jaiotza-baimena bateragarri egiteko aukera.
        • Bitarteko funtzionarioak jarduneko zerbitzuan luzatzeko aukera mahaigaineratu da.
        • Ezinezkoa da oposizio-prestatzaile bat hautaketa-organo bateko kide izatea.
        • Lanpostuaz jabetzeko aukera, egoera hauetan: aldi baterako ezintasuna, haurdunaldiaren ondorioa edo ez, haurdunaldiko arrisku-egoera edo amatasun-baja.
        • Titulu hau beharrezkoa da lanbide arautuak dituzten A1 Azpitaldeko kidegoetan sartzeko.
        • Zerbitzu aktiboan luzapena ukatzeko aukera.
        • Desgaitasuna berrikustea hautaketa-prozesu batean.
        • Beste administrazio publiko batzuetan zerbitzuan dagoen funtzionario bat erretiratzeko eskumena duen organoa.
        • Funtzionario publiko batek bere borondatez ezintasunagatik edo erretiroagatik erretiroa hartzeko aukera, eginkizun-etenaldiko egoeran dagoenean.
        • Diziplina-espediente bidez kaleratua izan ondoren enplegu publikora sartzeko aukera, lan-kontratudun irakaslea izanik.
        • BBBn bitarteko funtzionario baten izendapena jasotzeko aukera, kidego horretako karrerako funtzionarioa izanez gero.
        • Zerbitzu aktiboan jarraitzeko luzapen baten emakida errebokatzeko aukera.
        • Goi-zuzendaritzako lan-kontratu berezia duten langileak lan-kontratudun langile finkoak hautatzeko organoko kide izateko aukera.
        • Estatuko Administrazioan karrerako funtzionario gisa lanpostuaz jabetzeko epeak.
        • Egonkortze-prozesuen epeak.
        • Lanpostuaz jabetzeko egunak behin-behineko atxikipenean eta lehiaketa bidez lortutako lanpostuaz baliatzeko aukera
        • Gradu pertsonala aitortzeko zerbitzu berezietan emandako denbora zenbatzea. Aipamen berezia behin-behineko langileen lanpostuei
        • Diziplina-espedientea izapidetzen zaion funtzionarioaren jarduneko zerbitzuan luzapena amaitzeko aukera
        • Lanpostuaz jabetzeko epearen zenbaketa, gradu pertsonala finkatzeko
        • Kidego batean emandako denbora gerora sartzen den kidego berri baten maila pertsonala finkatzeko zenbatzeko aukera
        • C1 azpitaldetik A1 azpitaldera barne-sustapena egiteko aukera
        • Gradua aitortzeko aukera, dagokion mailako lanpostuak hiru urtez etenez betetzeagatik
        • Irakasle funtzionario batek gradu pertsonala finkatzeko aukera
        • Karrera horizontala aplikatzea bitarteko langileei
        • Enplegatu publikoek letraduaren laguntza izateko eskubidea
        • Erakunde sindikal adierazgarrienetan (LOLS) hautapenezko karguak dituztenen administrazio-egoera
        • Funtzionario publikoak elkargoko kide egiteko derrigortasuna
        • Unibertsitateko irakasle funtzionarioaren bateraezintasunerako aukera, Norvegiako unibertsitate batek kontratatuz gero
        • Bateragarritasuna etenaldi irmoan zehar
        • Seme-alabak zaintzeko ordutegi-malgutasunari aplikatu beharreko irizpideak
        • Norberaren gauzetarako baimen-egunak kentzea, ezinbesteko arrazoiak argudiatuta lanera joan ez delako
        • Seme-alabak zaintzeko lanaldi-murrizketa baliatzeko modua
        • Norberaren interesagatik lanaldi murriztua egin ohi duten funtzionarioek oporraldietan edo jaiegunetan ohiko lanaldia egiteko aukera.
        • Seme-alaben zaintzagatik lanaldi murriztua emateko aukera, jendaurreko arreta jarraitua eskaintzen duen lanpostu bat betetzen duen funtzionario bati (APC)
        • Lanaldi berezia duten funtzionarioek uztartze-neurriez baliatzeko aukera dute.
        • Udako lanaldia 12 urte arteko seme-alabentzat.
        • Ordu-poltsa aplikatzea eta ezinbesteko betebeharra.
        • Trukaketa eskaera eta beste mugikortasun kasu batzuk.
        • Baja mediko batean, funtzionario bat zerbitzu-eginkizunetan betetako lanpostu batetik kentzeko aukera.
        • Lehiaketa bidez lortutako lanpostuan funtzionario izendatzeko aukera, lanpostu horrek, kargu-uztea geroratu izanagatik, okupatuta jarraitzen duenean.
        • Aldarazpenaren ondoreak lanpostuak hornitzeko sisteman
        • Senide baten gaixotasun larriagatiko baimena dela-eta, luzapenean dagoen funtzionario baten kargu-uztea atzeratzea.
        • Funtzionarioen osasun-arrazoiengatiko mugikortasunaren eremu subjektiboaren barruan, haien legezko tutoretzapean dauden pertsonak sartzeko aukera.
        • Kidego bereko edo ezberdineko bi lanpostu esleitzea, jabetza aldia bat ez datorrenean.
        • Funtzionario bat behin-behineko atxikipenean betetzen duen plazaren merezimendu-lehiaketara ez aurkeztearen ondorioak.
        • Unibertsitate-titulu ofizialen lehiaketetan eman beharreko balorazioa
        • Aldi baterako ezintasuna izanda, lanpostuaz jabetzea zerbitzu eginkizunetan
        • Militarra Administrazio Zibilera itzultzeko aukeraren tratamendua
        • Langile militarrek Administrazio zibilean lanpostuak betetzeko aukera
        • Izendapen askeko lanpostutik kenduz gero, beste Administrazio bateko funtzionarioari esleitu beharreko lanpostua
        • Lanpostuaz jabetzeko epeei buruzko hainbat kontu
        • Zerbitzu-eginkizunak, seme-alabak zaintzeko eszedentzia-egoeratik.
        • Aldi baterako ezintasuneko funtzionario lehiaketaren bidez lortutako lanpostutik kentzea eta lanpostuaz jabetzea.
        • Joan hona 7. Alemania Emandako zerbitzuak aintzat hartzea
        • Lanaldi partzialean aurretik emandako zerbitzuak aintzat hartzea
        • Aurretiazko zerbitzuak aintzat hartzea – Administrazio Instituzionala
        • Aurretiazko zerbitzuak aitortzea – Atzerrian emandako zerbitzuak
        • Aurretiazko zerbitzuak aintzat hartzea – Langile lan-kontratudunak
        • Aldez aurreko zerbitzuak aintzat hartzea – Lotura mota
        • Leku ezezagunean dagoen funtzionarioari diziplina-espedientea artxibatzeko aukera
        • Behin-behineko langileei diziplina-araubidea aplikatzea
        • Zehapen larriaren preskripzioa
        • Gradu pertsonala gordetzea, funtzionario gisa errehabilitatu ondoren
        • Hitzarmenetik kanpoko lan-kontratudun langileei aplikatu beharreko diziplina-araubidea
        • Minbizia edo beste gaixotasun larriren bat duen seme-alaba adingabea zaintzeko baimena: bi gurasoek lan egitearen irizpidea
        • Ezinbesteko betebeharragatiko baimena
        • Azterketetan parte hartzeko baimenari eta beste behin betiko gaitasun probei buruzko gaiak
        • Gaixotasuna dela-eta senideak zaintzeko lanaldia murrizteari buruzko gaiak
        • Aldi baterako ezintasuneko egoeran egoteagatik lan-kontratudun aldi baterako langileei hartu gabeko oporrak ordaintzea.
        • Aldi baterako ezintasuneko egoeran dauden senitartekoak zaintzeko lanaldi-murrizketa
        • Funtzionari batek, lanerako ezintasuneko gehienezko epea agortu ondoren, gaixotasunagatiko bajak bidaltzen jarraitzen duenean jarraitu beharreko jardunbidea
        • Emakumeen eta Gizonen Berdintasun Eragingarrirako martxoaren 22ko 3/2007 Lege Organikoaren 59. artikuluaren aplikazio-eremua zabaltzeko aukera, adopzioagatiko baimenak oporrak eten ditzan.
        • Adoptatzeko baimena, bi urte lehenago berarekin ezkondu zen emaztearen semea adoptatzen duen funtzionarioari.
        • Jaiotza-baimena lanaldi partzialean hartzea
        • Alkatearen eginkizun jakin batzuk betetzeko ezinbesteko betebeharra betetzeko baimena ematea
        • Opor-egunen eta norberaren gauzetarako egunen zenbaketa, norberaren gauzetarako lizentzia hartu bada.
        • Soldatarik gabeko edoskitze-denboraren kenketa edoskitze-baimenaren zenbaketatik, lanaldi osoetan.
        • Criterio interpretativo actual del término “distinta localidad” a efectos del permiso del artículo 48 a) TRLEBEP.
        • Larunbatak egun baliodun/baliogabetzat joko dira familiakoaren heriotza, istripu edo gaixotasun larriagatik ematen den baimenaz gozatzeko.
        • Opor-egunak, opor-egun independenteak eta norberaren gauzetarako egunak jarraian hartzeko aukera.
        • Zerga Administrazioak
          • Estatuaren Administrazio Orokorreko ziurtagiriak
          • NAPIren eta Funtzio Publikoaren eskumenak hautaketa-prozesuetan
          • Web eta ohiko galderen funtzioa (FAQ) artxiboen bilduma.
          • Funtzionarioen Negoziazio Mahaia
            • Mahai delegatuak
            • Batzorde Paritarioaren aktak
            • Civea-ren erabakiak indarrean
          • Negoziazio Batzordea
            • Aktak
          • Informazio orokorra
        • Administrazio Publikoen Negoziazio Mahai Orokorra
        • Administrazioaren eta sindikatuen arteko akordioak Negoziazio Mahai Orokorretan
        • Administrazioaren eta sindikatuen arteko akordioak Hitzarmen Bakarreko AGEko lan-kontratudunentzat
        • Beste akordio batzuk
      • Hauteskunde sindikalak
      • Estatuko Administrazio Orokorreko langileen greben segimendua
        • Aurreko deialdiak
      • Genero-berdintasunerako planak
      • Bateragarritasuna eta erantzunkidetasuna
      • Emakumeen aurkako indarkeria
      • Lan eta sexu jazarpenaren aurrean
    • Erantzukizun Sozial Korporatiboa
    • Prebentzioa
        • EUPAN sarea
        • ADMINISTRAZIO ZENTRALETARAKO GIZARTE-ELKARRIZKETARAKO EUROPAKO BATZORDEA
        • Consejo de la Unión Europea
        • Grupo de trabajo
      • Ekonomia Lankidetza eta Garapenerako Erakundea (ELGE)
      • Mugikortasuna internacional
      • Relaciones aldebiko
    • Erakundeen arteko lankidetza-organoak
      • 2006 baino lehenagoko buletinak
      • Albisteen historikoa
    • Administrazio publikoetako langileen bilakaera
    • Autonomia-erkidegoetako langileen bilakaera jarduera-eremuaren arabera
    • Langileen zahartzeari buruzko azterketak Estatuko Administrazio Orokorrean
    • Siep gunea
      • Funtzionarioen inprimakiak
        • Lanbide-taldean eta -kategorian oinarritutako lanbide-sailkapeneko sistema duten lan-kontratuko langileak
        • Lanbide-taldeetan, lanbide-espezialitateetan eta/edo lanbide-familietan oinarritutako lanbide-sailkapeneko sistema duten lan-kontratuko langileak
      • Izena emateko inprimakiak
      • Irakasle funtzionarioen inprimakiak
        • El grupo de Lanbide-y de los trabajadores de los trabajadores de los empleo de los lanbide-sailkapeneko sistema
        • Lanbide-taldeetan, lanbide-espezialitateetan eta/edo lanbide-familietan oinarritutako lanbide-sailkapeneko sistema duten lan-kontratuko langileak
      • Autonomia-erkidegoak
      • Nafarroako Foru Komunitatea
      • Udalak
      • Toki-korporazioetako hautetsiak
      • Uharteetako foru-aldundiak, kontseiluak eta kabildoak
      • Toki-erakundeetako eta autonomia-erkidegoetako hautetsien eta enplegatu publikoen ordainsariak. ISPA 2024
      • Toki-erakundeetako eta autonomia-erkidegoetako hautetsien eta enplegatu publikoen ordainsariak. ISPA 2023
      • Toki-erakundeetako eta autonomia-erkidegoetako hautetsien eta enplegatu publikoen ordainsariak. ISPA 2022
      • Toki-erakundeetako eta autonomia-erkidegoetako hautetsien eta enplegatu publikoen ordainsariak. ISPA 2021
      • Toki-erakundeetako eta autonomia-erkidegoetako hautetsien eta enplegatu publikoen ordainsariak. ISPA 2020
      • Toki-erakundeetako eta autonomia-erkidegoetako hautetsien eta enplegatu publikoen ordainsariak. ISPA 2019
      • Toki entitateetako hautetsien eta enplegatu publikoen ordainsariak. ISPA 2018
      • Toki entitateetako hautetsien eta enplegatu publikoen ordainsariak. ISPA 2017
      • Toki entitateetako hautetsien eta enplegatu publikoen ordainsariak. ISPA 2016
      • Toki entitateetako hautetsien eta enplegatu publikoen ordainsariak. ISPA 2015
      • Toki entitateetako hautetsien eta enplegatu publikoen ordainsariak. ISPA 2014
    • NAFARROA ISPA 2025
    • Erabilera-unitateak
    • FHCN Araudi erregulatzailea
    • El Gobierno Vasco / Primer destinoren
        • 2023 lehiaketa arrunta
        • 2022 lehiaketa arrunta
        • 2021 lehiaketa arrunta
        • 2020ko lehiaketa arrunta
        • 2019ko lehiaketa arrunta
        • 2018ko lehiaketa arrunta
        • 2017ko lehiaketa arrunta
      • 2024 lehiaketa arrunta
        • 2022 lehiaketa unitario
        • Euskal Autonomia Erkidegoko 2022 Lehiaketa Unitarioa
        • 2021 Lehiaketa Bateratua
        • 2020ko Lehiaketa Bateratua
        • 2019 lehiaketa bateratua
        • 2018ko lehiaketa unitarioa
        • 2017ko lehiaketa unitarioa
      • 2023 lehiaketa unitario
      • Servicios especiales
      • Jarduneko itzulketak (lanpostu hutsak administrazio-egoeretarako bakarrik)
      • Servicio de otra administración pública.
        • ARNASA HARTZEKO SENIDEAK
        • ESZEDENTZIA INTERES PARTIKULARRAGATIK
        • ESZEDENTZIA, SERVICIOS EN EL SECTOR PÚBLICO
        • ESZEDENTZIA, FHN-REN BESTE AZPIESKALA BATEAN ZERBITZUAK EMATEAGATIK
          • GENERO-INDARKERIAZKO ESZEDENTZIA
        • INDARKERIA TERRORISTAREN ESZEDENTZIA
    • Certificados de la Administración Local
      • Tareas de servicio
      • Funtzio erreserba metaketa
      • Norberaren graduaren inskripzioa
      • Izen-ematea
      • Dar nombre de la formación o mejora
      • Aurretiko izen-ematea
      • Merezimenduei buruzko bizitza pertsonala, familiakoa eta lanekoa uzteari buruzkoa
      • Permar los derechos de las personas guardadas
      • Consulta sobre el proceso de comunicación
      • Por ejemplo:
      • Erretiro- eta jarduera-baimenak
  1. Hasiera
  2. Funtzio Publikoa
  3. Funtzio Publikoa
  4. Araubide juridikoa
  5. Beste batzuk
  6. 7. Alemania Emandako zerbitzuak aintzat hartzea

Aurretiazko zerbitzuak aintzat hartzea – Administrazio Instituzionala

artikuluak ezartzen duen eremu objektiboari dagokionez. Abenduaren 26ko 70/1978 Legearen 1.1 artikuluan, Administrazio Publikoan aldez aurreko zerbitzuak aitortzeari buruzkoan, “Administrazio instituzionala” kontzeptuaren zehaztugabetasunak hainbat interpretazio-jarraibide planteatzera behartu du, sektore publiko instituzionalaren bilakaeraren arabera.

Administrazio Publikoko Aurretiazko Zerbitzuak Aitortzeari buruzko abenduaren 26ko 70/1978 Legeak (aurrerantzean 70/1978 Legea) barne hartzen duen eremu objektiboari dagokionez, 1.1 artikuluak emandako zerbitzuen eremua honako hauetan bereizi gabe emandako zerbitzu guztietara mugatzen du:

“Estatuko Administrazioa, Tokikoa, Erakundeena, Justiziarena, Lan Jurisdikzioarena eta Gizarte Segurantzarena”.

“Administrazio instituzionala” kontzeptuaren zehaztasunik ezak sektore publiko instituzionalaren bilakaeraren arabera hainbat interpretazio-jarraibide planteatzera behartu du.

“a) Estatuaren Administrazio Orokorrari lotutako edo haren mendeko organismo publikoak; honela sailkatzen dira:

1. Ingalaterra Erakunde autonomoak.

2. Ingalaterra Enpresa-entitate publikoak.

3. Olaizola II Estatu-agentziak.

b) Administrazio-agintaritza independenteak.

c) Estatuko merkataritza-sozietateak.

d) Partzuergoak.

e) Sektore publikoko fundazioak.

f) Nortasun juridikorik gabeko funtsak.

g) Transferitu gabeko unibertsitate publikoak.”

Hala ere, Langileen Batzorde Gorenak eta Estatuko Abokatutzak irizpide funtzional bat berretsi dute 1986az geroztik, 70/1978 Legeak jasotzen duen “Administrazio instituzionala” kontzeptu espezifikoaren barruan zer ente edo erakunde dauden zehazteko.

Zeregin hori oso baliagarria izan da, Estatuko Administrazioaren antolakuntzak eboluzionatzen jarraitu baitu Estatuko Administrazio Orokorraren Antolakuntzari eta Funtzionamenduari buruzko apirilaren 14ko 6/1997 Legearen eta Sektore Publikoaren Araubide Juridikoari buruzko urriaren 1eko 40/2015 Legearen (aurrerantzean, 40/2015 Legea) bitartez. Lege horrek oinarrizko izaera duen sektore publiko instituzionalaren sailkapen berri bat ezarri du 2. artikuluan, eta, zehazki, Estaturako, 84. artikuluan.

Horrela, Estatuko zerbitzu juridikoek finkatutako irizpidea da barne hartuko direla “nortasun propioa duten erakunde guztiak, funts publikoak kudeatzeko eta sortu dituen Lurralde Administrazio Publikoaren berezko xedeen kudeaketan gastatzeko ahalmenarekin adskribatzen zaizkienak”. Hau da, ideia nagusia da erakundeek, berezko nortasun juridikoa badute, funts publikoak atxikita izatea, haiek administratzeko eta sortu dituen Lurralde Administrazio Publikoaren berezko xedeen kudeaketan gastatzeko gaitasunarekin, “Administrazio Instituzionalaren” parte izatea. Oro har, sortu dituen Administrazioarekin lotzen duen tresna-harremana da 70/1978 Legearen eremu objektiboan sartzeko kontuan hartu behar den funtsezko egitatea. Izan ere, argi erakusten du sortuak izan ziren xedea edo zerbitzua erakunde nagusiaren berezko xedea edo zerbitzua dela, eta haren titulartasunari eusten zaiola erakunde filiala sortu ondoren ere, eta haren berezko antolakuntza- eta errendimendu-erantzukizuna duela oraindik ere. Hala ere, aurreko irizpidean oinarrituta, Langileen Batzorde Gorenak, 1986ko uztailaren 29ko akordioan, “Administrazio Instituzionalaren” izaera aitortu die Espainiako Bankuan emandako zerbitzuei ere. Erakunde hori, independentzia funtzionala eta autonomia dituena, ez da instrumentaltasun-erlazio horretatik ondorioztatzen, baina Administrazio Publikoak soilik esleituta zituen zerbitzuak ematen ditu, eta indartu egiten du bere eginkizunen alderdia.

Horrela, Langileen Batzorde Gorenak 1989ko urriaren 27an hartutako erabakiak ezartzen du "Administrazio Instituzionala" kontzeptuaren barruan sartu behar direla zerbitzuak ematen dituzten beste erakunde publikoak, baldin eta zerbitzu horiek antolatzea eta garatzea Administrazio Publikoari bakarrik badagokio. Halaber, Langileen Batzorde Nagusiak “Administrazio Instituzionala” kontzeptuaren mugaketa negatiboa egin du, Estatuko merkataritza-sozietateetan emandako zerbitzuak baztertuz. Hala xedatu zuen 1989ko urriaren 27ko erabakiak, uste baitzuen Estatuko merkataritza-sozietateek gehienetan ez dutela egiten zerbitzu publikoko edo Administrazioari erreserbatutako jarduera kalifikagarririk; haien jarduera, berriz, merkataritza-trafikoan egiten da, eta, beraz, beste enpresa pribatu batzuekin lehian, eta horrek hautsi egiten du haien izaera instrumentala, zerbitzu publiko bat emateari dagokionez.

Hala, kasu bakoitzean aztertu beharko da onartu nahi diren zerbitzuak eman dituen erakundea Administrazio Instituzionaltzat har daitekeen eta, beraz, 70/1978 Legearen eremu objektiboaren barruan dagoen.

Hona hemen adibide batzuk, argigarri:

i. Fundazioak.

Sektore Publikoaren Araubide Juridikoaren urriaren 1eko 40/2015 Legeak Estatuko sektore publiko instituzionala deiturikoa arautzen du, sektore publikoaren kontzeptuaren barruan. Sektore publikoa 84.1 artikuluan aurreikusitako entitateek osatzen dute, besteak beste, e) idatz-zatian sektore publikoko fundazioek.

Halaber, eta Aurrekontuei buruzko azaroaren 26ko 47/2003 Lege Orokorraren 2. artikuluak adierazten duen bezala, Estatuko sektore publikoaren parte dira, besteak beste: “Estatuko Administrazio Orokorrari atxikitako sektore publikoko fundazioak.”

Fundazioei dagokienez, azaroaren 26ko 47/2003 Legearen 2 e) artikuluak aurreikusten duen bezala, Fundazioei buruzko abenduaren 26ko 50/2002 Legean horrela definitzen direnak izango dira. Ondorioz, aintzat hartu beharko da berariazko erregulazioa, eta baloratu beharko da fundazio horien izaera juridikoa bat datorren abenduaren 26ko 50/2002 Legearen XI. kapituluan Estatuko sektore publikoarentzat aurreikusitako baldintzekin.

Fundazioei buruzko abenduaren 26ko 50/2002 Legearen 8.4 artikuluak fundazioak eratzeko gaitasuna aitortzen die pertsona juridiko-publikoei.

Aurrekotik abiatuta, fundazioaren estatutuak aztertu behar dira fundazioa estatuko sektore publiko instituzionalekoa den zehazteko, eta, beraz, Administrazio Publikoko Aurretiazko Zerbitzuak Aitortzeko abenduaren 26ko 70/1978 Legearen aplikazio-eremuaren barruan egongo den zehazteko, lege horren 1.1 artikuluak ezartzen duen moduan.

Hala ere, kontsulta egin duen organoak egiaztatu beharko du, azkenean, zer baldintza eskatzen diren aitorpen hori lortzeko; besteak beste, egiaztatu beharko du Fundazioak Estatuko sektore publikoa sortu duela.

ii. Radio Televisión Española Korporazioa.

RTVE Korporazioa autonomia bereziko Estatuko merkataritza-sozietatea da. Sozietate Anonimo gisa dago eratuta, kapital osoa Estatuarena duena, eta irrati- eta telebista-zerbitzu publikoen zuzeneko kudeaketa du esleituta, Estatuaren titulartasuneko irrati eta telebistaren 17/2006 Legearen arabera; lege hori Espainiako Konstituzioaren 20. artikuluak sortu eta garatzen du. Zehazki, 17/2006 Legeak estatuko merkataritza-sozietate gisa eratzen du RTVE Korporazioa.

Langileen Goi Batzordearen 1989ko urriaren 27ko Erabakiak, Aurretiko Zerbitzuak Aitortzeko abenduaren 26ko 70/1978 Legea interpretatzeko eta aplikatzeko irizpideak ezartzean, adierazi zuen merkataritza-sozietateen forma hartzen duten estatu-sozietateetan emandako zerbitzuak 70/1978 Legearen aplikazio-eremutik kanpo geratuko zirela, sozietate horiek ez baitira “Administrazio instituzionaltzat” hartzen.

Ildo beretik, Funtzio Publikoa Erreformatzeko Neurriei buruzko abuztuaren 2ko 30/1984 Legearen 29.3.d) artikuluak berariaz uzten du hirurtekoen ondorioetarako zerrendatik kanpo administrazio publikoen zuzeneko edo zeharkako partaidetza nagusia duten merkataritza-sozietateetan zerbitzuak emateko aldia. Aurrez azaldutakoaren arabera, zuzendaritza zentro honen iritziz, ez litzateke bidezkoa izango kontsultan aipatzen den aldian RTVEn emandako zerbitzuak aitortzea, une horretan RTVE estatu mailako sozietate baitzen.

III. RENFE.

Bigarrenik, RENFEko aurretiko zerbitzuak (gaur egun, Trenbide Azpiegituren Administratzailea – ADIF).

70/78 Legea Administrazio Instituzionalari aplikatzeari dagokionez, Langileen Batzorde Nagusiak berak, 1989ko urriaren 27ko bileran, adierazi zuen baztertuta zeudela Aurrekontuen Lege Orokorraren 6.1.a) eta b) artikuluetan araututako estatu-sozietateetan emandako zerbitzuak, organismo autonomoen izaera zutenak izan ezik; izan ere, kasu askotan zerbitzu publiko gisa kalifikatu ezin diren jarduerak egiten dituzten zuzenbide pribatuko erakundeak dira.

Ildo beretik doa Funtzio Publikoa Erreformatzeko Neurriei buruzko abuztuaren 2ko 30/84 Legearen 29.3.d) artikulua, lehen ere aipatu duguna. Jurisprudentziak irizpide hori babesten du, besteak beste, Auzitegi Gorenaren 1998ko urtarrilaren 16ko Epaian, honako hau adierazten baitu: “enpresa nazionalak, gaur egun estatu-sozietateak direnak, ez dira zehazki Erakunde Autonomoak, baizik eta trafiko juridikoan jarduten duten erakunde pribatuak, subjektu pribatuekin parekatuak eta Zuzenbide zibilak, merkataritzakoak eta lan-zuzenbideak arautuak. Ez dago pertsonifikazio publikorik, eta, beraz, ez dute administrazio publikoaren izaera, eta, hertsiki, ezin dira 70/78 Legearen 1. artikuluan aipatzen diren administrazio-eremuekin parekatu”.

RENFE Zuzenbide Publikoko Erakundean emandako zerbitzuei dagokienez, enpresa publikoa izan zen hasieran. Horrela, Estatuko Zerbitzu Juridikoaren Zuzendaritza Nagusiak, 1986ko uztailaren 29ko irizpenean, honako hau adierazi zuen: “enpresa publikoa da, eta bere oinarrizko ezaugarri definitzailea kudeatzen duen zerbitzu publikoaren estatu-titulartasuna da; lehen, administrazio-emakida araubidean dauden enpresa pribatuen esku utzi zen”.

Txosten horretan hauxe ondorioztatu zen: “Aurrekontuei buruzko urtarrilaren 4ko 11/1977 Lege Orokorra indarrean jarri zenetik, RENFE Estatuko Sozietate gisa kalifikatu behar da, lege horren 6.1.b) artikuluan jasotako kategorian sartuta, nortasun juridikoa duen zuzenbide publikoko erakunde gisa, eta, legez, bere jarduera ordenamendu juridiko pribatura egokitzen du. Hori dela eta, Aurrekontu Sozietateen, Aurrekontu Jardueren eta Ekintza Programen Lege Orokorraren 87. artikulutik 91. artikulura ezarritakoa aplikatu behar zaio".

Estatuko Baltzu honen ezaugarri ziren oharrek Administrazio Publiko gisa onartua izatea eragozten zuten aurretiko zerbitzuen ondorioetarako.

Hala ere, Estatuko Administrazio Orokorraren Antolamenduari eta Funtzionamenduari buruzko apirilaren 14ko 6/1997 Legearen hirugarren xedapen iragankorrak 2.b) idatz-zatian xedatu zuen Aurrekontuen Lege Orokorraren 6. artikuluaren 1. paragrafoaren b) idatz-zatian jasotako erakundeak (besteak beste, Espainiako Trenbideen Sare Nazionala (RENFE) enpresa-erakunde publiko motara egokitzea.

Egokitzapen hori Zerga, Administrazio eta Gizarte Arloko Neurriei buruzko abenduaren 30eko 50/1998 Legearen 74. artikuluaren bidez gauzatu zen, Estatuko Administrazio Orokorraren Antolaketa eta Funtzionamenduari buruzko apirilaren 14ko 6/1997 Legera lege honen 43. artikuluaren 1. paragrafoaren b) idatz-zatian aurreikusitako Enpresa Erakunde Publiko gisa egokitzeko.

6/1997 Legeak aldatu egiten du Estatu-sozietateen izaera juridikoa. Hala, Aurrekontuei buruzko Lege Orokorraren 6.1.a) artikuluan jasotako ordenamendu juridiko pribatuak osoki arautzen dituen merkataritza-sozietateak izan ezik (haien izaera juridikoa edozein dela ere), artikulu horren 1.b) paragrafoan jasotako gainerako erakundeak egokitu egiten dira LOFAGEk sortutako enpresa-erakunde publiko motara, Espainiako Trenbide Ministerioaren mendeko Estatuko Administrazioaren parte izanik, trenbideko garraioa sustatzeko helburuarekin.

Ondorioz, RENFE Ente Publikoa 70/1978 Legearen 1. artikuluko Administrazio kontzeptuan sartuko litzateke, eta, beraz, bertan emandako zerbitzuak errekonozitzeko modukoak izango dira.

Ondoren, azaroaren 17ko 39/2003 Legearen bidez Trenbide Sektorean egindako erreformak ez du RENFE Enpresa Erakunde Publikoaren izaera juridikoa aldatzen. Erreforma horren helburua da azpiegiturak administratzeko eta zerbitzuak ustiatzeko jarduerak bereiztea eta trenbideko garraioa pixkanaka lehiakortasunera irekitzea.

Hala, lege honen lehenengo xedapen gehigarriak xedatzen du RENFE enpresa-erakunde publikoa Trenbide Azpiegituren Administratzailea (ADIF) izango dela aurrerantzean, eta bere gain hartzen ditu lege honetan tren-azpiegituren administratzaileari esleitutako eginkizunak. ADIFek, beraz, enpresa-erakunde publikoa izaten jarraitzen du, bere araudiak ezarritako mugen barruan kudeatzeko autonomiarekin, eta Sustapen Ministerioari atxikita dago.

Eta, bestetik, hirugarren xedapen gehigarriak RENFE-Operadora enpresa-erakunde publikoa sortzen du, LOFAGEn aurreikusitako organismo publiko gisa, nortasun juridiko propioarekin, jarduteko gaitasun osoarekin eta ondare propioarekin, Sustapen Ministerioari atxikita.

Aurrekoarekin bat etorriz, 70/1978 Legearen ondorioetarako, LOFAGE indarrean jarri zenetik RENFEn emandako zerbitzuen aldia aintzatetsi ahal izango litzateke, une horretatik aurrera Enpresa Erakunde Publikoaren izaera duelako, baina ez aurretik emandako zerbitzuak, Estatuko Sozietatea zelako eta, beraz, aipatutako Legearen aplikazio-eremutik kanpo zegoelako.

iv. Errege Akademiak.

Hala, Errege Akademiaren izaera juridikoa zehaztu behar da, eta, horretarako, haren izaera publikoa edo pribatua identifikatu behar da.

Aurreko pausu bezala, bere Estatutuetan, bere izendapenean eta Sektore publikoko enteen Inbentarioan (INVENTE) izena eman ez izanaren ondorioz, Errege Akademiak ez direla sektore publiko instituzionalaren parte ondorioztatu dezakegu.

Nolanahi ere, eta haien izaera kontuan hartuta, Espainiako Institutua zein institutua osatzen duten Errege Akademia Nazionalak zuzenbide publikoko korporazio gisa eratu dira, bakoitzaren estatutuei jarraiki, baina berezitasun batzuekin, sortzeko moduagatik eta helburuagatik.

Konstituzio Auzitegiak behin baino gehiagotan eman du entitate horien izaerari buruzko iritzia, eta abuztuaren 5eko 76/1983 Epaia nabarmendu behar da, honako hau baitio:

“Nahiz eta nagusiki xede pribatuak lortzera bideratuta egon, korporazio horiek osatzen dituzten kideen berezko helburuak, administrazio publikoen izaerarekin bat egiten dute, eta, zentzu horretan, haien organoen eraketa eta administrazio-funtzioak betetzen dituzten alderdi mugatuetan egiten duten jarduera, ulertu behar da Estatuak aipatutako korporazioei buruz ematen dituen oinarriei lotuta daudela, artikuluan aitortzen zaizkion eskumenak egikaritzean. 149.1.18.”.

Horrela, zuzenbide publikoko korporazioak, gaur egun, ez daude sektore publikoaren kontzeptuaren barruan sartuta, Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 2. artikulua ikusita, zeinak honako hau baitio laugarren apartatuan:

“Zuzenbide publikoko korporazioek beren araudi espezifikoari jarraituko diote legez esleitu zaizkien edo administrazio publiko batek delegatu dizkien funtzio publikoak betetzean, eta, modu osagarrian, lege honi.”

Egia bada, kontsultan adierazten den bezala, zuzenbide publikoko korporazioak administrazio publikotzat hartu zirela, Administrazioarekiko Auzien Jurisdikzioa arautzen duen Legearen 1.2 artikuluan ezarritakoaren arabera. Halakotzat hartzea, ordea, doktrina- eta jurisprudentzia-eztabaiden xede izan zen, eta ez zegoen horri buruzko aho bateko irizpiderik. Nolanahi ere, ikuspegi hori gaindituta geratzen da Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legearekin.

Beraz, ondoriozta dezakegu Errege Akademiak zuzenbide publikoko korporazioak direla, baina ez dela sektore publiko instituzionalaren parte, eta, beraz, ez dela bidezkoa aurretiko zerbitzuak aitortzea, ez baitago jasota Administrazio Publikoko aurretiko zerbitzuak aitortzeari buruzko abenduaren 26ko 70/1978 Legearen aplikazio-eremuan.

Aurreko guztia gorabehera, gogoratu behar da, zuzendaritza nagusi honen eskumenen araubidearen arabera, zuzendaritza nagusi honek egiten dituen kontsulten erantzunak informatzeko baino ez direla, eta, ondorioz, ez direla irizpide lotesleak, ez dutela ez eskubiderik ez eskubide-itxaropenik sortzen, eta ez dutela inolako loturarik sortzen dagozkien prozedura-motekin. Gainera, nahitaezko izaera edo izaera loteslerik ez dutenez, erantzun horien hartzaile diren organoek, hala badagokio, horietan jasotako iritziarekin bat ez datorren erabakia hartu ahal izango dute azkenean.

Buletin honetan jasotzen diren kontsulten erantzunek erantzuna emateko unean indarrean dagoen araudiaren arabera planteatutako galderei erantzuten diete, eta, beraz, erantzun horiek ondorengo lege-aldaketen edo ebazpen judizialen eragina jasan dezakete.

  • Nabigazio gida
  • Mapa
  • Kontaktua
  • Lege-oharra
  • Erabilerraztasuna
  • Informazioaren barne-sistema
  • TFEOren Dirulaguntzen Plan Estrategikoa

© Eraldaketa Digitalerako eta Funtzio Publikoko Ministerioa

Cookie politika

Webgune honek bere cookieak eta hirugarrenenak erabiltzen ditu zerbitzu hobea eskaintzeko. Nabigatzen jarraitzen baduzu, horien erabilera onartzen duzula ulertuko dugu.

Ikusi cookie politika