Eremu honetan, hau lortu nahi da:
- Esperientzia arrakastatsuei buruzko informazio laburtua biltzea, batez ere administrazio publikoen kudeaketaren kalitateari buruzkoa.
- Identifikazioa: administrazio publikoei buruzko esperientzia berritzaileei buruzkoa.
- Informazio horren zuzendari eta kudeatzaile publikoen artean.
- Ezagutza partekatua sortzea, eta hedapenarekin esperientziak trukatzea, interes handiena sortzen dutenekin erantzuteko. Horretarako, herri-administrazioetako erakundeek bultzatutako ekintzei edo esperientziei buruzko informazioa ematen da, emaitza eta ondorio positiboak lortu baitituzte. Era berean, arazoak modu berritzaile eta egokian konpondu diren kasuak ere jasotzen dira.
Hona hemen Jardunbide Egokiei buruzko informazioa biltzen duen AEVALek:
Jardunbide egokiak Espainiako administrazio publikoetan, kudeaketa publikoko kalitaterako eta berrikuntzarako sarien edizioetan azalduta
Gestión de la Calidad Pública y Innovación XIV. Memoria Liburua
Kudeaketa Publikoaren Kalitatea eta Berrikuntzaren Memoria-XIII. liburua. Egitaraua
Kudeaketa Publikoko Kalitate eta Berrikuntzaren 2016ko Memoria Liburua
Kudeaketa Publikoko Kalitate eta Berrikuntzaren 2015eko MemoriaMemoria Liburua
Kalitate eta Berrikuntza Publikoaren Kudeaketa 2014ko Memoria Liburua
2013ko Kalitate eta Berrikuntzaren Kudeaketa Publikoaren MemoriaLiburua
2012ko Kalitate eta Berrikuntzaren Kudeaketa Publikoaren MemoriaLiburua
2011ko Kudeaketa Publikoko Kalitate eta Berrikuntzaren MemoriaLiburua
2010eko Kudeaketa Publikoko Kalitate eta Berrikuntza Saileko Memoria Liburua
2009ko Kalitate eta Berrikuntzaren Kudeaketa Publikoaren MemoriaLiburua
2008ko Kudeaketa Publikoko Kalitate eta Berrikuntza Liburuaren Memoria
Kalitate eta Berrikuntzaren Kudeaketa Publikoaren 2007ko Memoria Liburua
Eskainitako zerbitzu publikoen kalitateari buruzko estatu-konferentzietan
Calidad del Estado 3. Servicio de servicio. Jardunbide egokiak iritsi diren finalera konferentziaren deskribapena
2. Estatuari buruzko kalitatea Servicio de servicio. Jardunbide egokiak iritsi diren finalera konferentziaren deskribapena
1. Estatuko kalitateari buruzkoa. Servicio de servicio. Jardunbide egokiak iritsi diren finalera konferentziaren deskribapena