Gida honen bidez, orientabide praktikoak eman nahi dira, edozein erakunde publikoren zerbitzu-karta egin eta ziurtatzeko. Horregatik, ez du preskribatzeko bokazioa, orientatzeko bokazioa baizik, eta mota guztietako administrazio publikoentzat da, nahiz eta Estatuko Administrazio Orokorrean kalitatea hobetzeko esparru orokorra ezartzen duen uztailaren 29ko 951/2005 Errege Dekretuaren elementuak jasotzen dituen.
Arautze horretan ez ezik, administrazio-arloan onartutako arau eta argitalpenetan ere oinarritzen da haren edukia, hala nola UNE 93200:2008 araua, zerbitzu-gutunen betekizunei buruzkoa, Kalitaterako Espainiako Elkartearen gida, European Public Administration Network-ek argitaratutako gida eta Administrazio Publikoen Ministerioak 2000. urtean eta 2003. urtean argitaratutako zerbitzu-gutunak ezartzeko gida.
Zerbitzu-karta bat egiteko prozesuaren ondorio naturala erakundean ezartzea ez ezik, haren kalitate-maila ziurtatzea ere bada. Beraz, gida bi zatitan egituratzen da: bata, zerbitzu-karta bat egiteko prozesuari buruzkoa, eta, bestea, ziurtapen-prozesuari buruzkoa.