MTDFP logoa
  • Castellano
  • Catalán
  • Galego
  • Euskara
  • Valencià
  • English
Ren azala Ministerioa
Ren azala Organigrama
Ren azala Eraldaketa Digitalerako eta Funtzio Publikorako ministroa
Ren azala Digitalizazioko eta Adimen Artifizialeko Estatu Idazkaritza
Ren azala Telekomunikazio eta Azpiegitura Digitalen Estatu Idazkaritza
Ren azala Funtzio Publikoaren Estatu Idazkaritza
Ren azala Eraldaketa Digitalerako eta Funtzio Publikorako Idazkariordetza
Ren azala Parte-hartze publikoa arau-proiektuetan
Ren azala Aurretiko kontsulta publikoa
Ren azala Aurretiazko kontsulta publikoaren izapidea bete behar duten proiektuak
Ren azala Entzunaldia eta jendaurreko informazioa
Ren azala Suspertze, Transformazio eta Erresilientzia Plana
Ren azala Empleo
Ren azala Lan-itunpeko langileria
Ren azala Funtzionarioak
Ren azala Lehiaketak 2025
Ren azala Funtzio Publikoa
Ren azala Idazkaritza
Ren azala Talentua erakartzea
Ren azala Funtzio Publikoa
Ren azala Nor gara
Ren azala Enplegu Publikorako Datuen zuzendariorde nagusia
Ren azala Enplegu SailaDatu Zuzendariordetza Nagusia
Ren azala Enplegu publikorako sarbidea
Ren azala Zalantzak argitu
Ren azala Ezagutu ondo Enplegu Publikoa
Ren azala BBBren estatistika-buletina
Ren azala Talentua erakartzeko jardunaldiak
Ren azala Lan-kontratuko langileen deialdiak
Ren azala Lan-eskaintza publikoak
Ren azala 2024
Ren azala 2023
Ren azala 2022
Ren azala Funtzionarioen deialdiak
Ren azala Kudeatu zure bizitza profesionala enplegatu publiko gisa
Ren azala Kontratazioak
Ren azala Lan-kontratuak
Ren azala Langile publikoen mugimendua
Ren azala Mugikortasuna
Ren azala Langile lan-kontratudunen mugikortasuna
Ren azala LEHIAKETA IREKIA ETA IRAUNKORRA AMAITUTAKO LANETAN
Ren azala 2024 URTE
Ren azala 1_2024 IV. Akordio Ireki eta Jasangarrirako Unibal Proiektua
Ren azala 2_2024 IV. Akordio Ireki eta Jasangarrirako Unibal Proiektua
Ren azala 3_2024 IV. Akordio Ireki eta Jasangarrirako Unibal Proiektua
Ren azala 2023 URTE
Ren azala 1_2023 IV. Akordio Ireki eta Jasangarrirako Unibal Proiektua
Ren azala 2_2023 IV. Akordio Ireki eta Jasangarrirako Unibal Proiektua
Ren azala 3_2023 IV. Akordio Ireki eta Jasangarrirako Unibal Proiektua
Ren azala 2022 URTEA
Ren azala 1_2022 IV. Akordio Ireki eta Jasangarrirako Unibal Proiektua
Ren azala 2_2022 IV. Akordio Ireki eta Jasangarrirako Unibal Proiektua
Ren azala 3_2022 IV. Akordio Ireki eta Jasangarrirako Unibal Proiektua
Ren azala 2021. URTEA
Ren azala 1_2021 IV. Un-Lehiaketa irekia eta Iraunkorra proiektua
Ren azala 2_2021 IV. Akordio Ireki eta Jasangarrirako Unibal Proiektua
Ren azala IV. II. HITZARMEN BAKARRA ELIKAGAI-LEHIAKETAK
Ren azala AMAITUTAKO DEIALDIAK
Ren azala 2022 URTEA
Ren azala IV. II. ERABAKIA. SALBAMENDU-LEHIAKETA - 2022KO LEHEN DEIALDIA
Ren azala IV. II. ACUERDO. SALBAMENDU-LEHIAKETA - 2022ko BIGARREN DEIALDIA
Ren azala 2023 URTE
Ren azala IV. II. ACUERDO. SALBAMENDU-LEHIAKETA - 2023KO LEHEN DEIALDIA
Ren azala IV. II. ACUERDO. SALBAMENDU-LEHIAKETA - 2024ko LEHEN DEIALDIA
Ren azala LEHIAKETA IREKIA ETA IRAUNKORRA IV. HITZARMEN BAKARRA 1. KAP 2025
Ren azala Funtzionarioak eta lan-legepekoak itzultzea
Ren azala Funtzionarioak itzultzea
Ren azala Administrazioaren egoera
Ren azala Araubide juridikoa
Ren azala Langileen Batzorde Nagusia
Ren azala Giza Baliabideen arloko kontsulten buletina (BODECO)
Ren azala 1. Ingalaterra Funtzionario izaera eskuratzea, eskuratzea eta galtzea.
Ren azala 2. Ingalaterra Administrazio-karrera.
Ren azala 3. Olaizola II Lan-baldintzak.
Ren azala 4. Ingalaterra Bateraezintasunak.
Ren azala 7. Alemania Lanaldia eta ordutegiak.
Ren azala 10. Lanpostuak betetzea.
Ren azala 11. Emandako zerbitzuak aintzat hartzea.
Ren azala BODECO ren historikoa
Ren azala Beste batzuk
Ren azala 1. Ingalaterra Funtzionario izaera eskuratzea, eskuratzea eta galtzea.
Ren azala 2. Ingalaterra Administrazio-karrera
Ren azala 3. Olaizola II Eskubideak eta betebeharrak
Ren azala 4. Ingalaterra Bateraezintasunak
Ren azala 5. Tiran +29.53 Jardunaldiak eta ordutegiak
Ren azala 6. D.B. Lanpostuak betetzea
Ren azala 7. Alemania Emandako zerbitzuak aintzat hartzea
Ren azala 8. Tiran +29.53 Erantzukizuna
Ren azala 12. Oporrak, baimenak eta lizentziak
Ren azala 13. Beste batzuk
Ren azala 13. BESTELAKOAK
Ren azala Lan Harremanak
Ren azala Gizarte-elkarrizketa
Ren azala Negoziazio kolektiboa
Ren azala Estatuko Administrazio Orokorraren negoziazio kolektiboa
Ren azala Funtzionarioak, estatutupekoak eta lanekoak negoziatzeko mahaia
Ren azala Lan-kontratuko langileen negoziazioa IV. Hitzarmen Bakarra
Ren azala Batzorde Paritarioa
Ren azala Lan-kontratuko langileen V. Hitzarmen Bakarraren negoziazioa
Ren azala Negoziazio Batzordea
Ren azala Erakunde sindikalentzako diru-laguntzak
Ren azala Igualdad.
Ren azala Lankidetza-organoak
Ren azala Nazioarteko harremanak enplegu publikoaren arloan
Ren azala Europako Batasuna
Ren azala Langileen Erregistro Nagusia
Ren azala BBBren estatistika-buletina
Ren azala Langileen Erregistro Nagusiaren dokumentazioa
Ren azala Lan-kontratudunen inprimakiak
Ren azala Lan-kontratudun irakasleen inprimakiak
Ren azala ISPA gunea
Ren azala ISPA 2025
Ren azala ISPA-REN ESTATISTIKAK
Ren azala Gaikuntza nazionala duten toki-administrazioko funtzionarioak
Ren azala Lehiaketa arruntak lanpostu erreserbatuak hornitzeko
Ren azala Aurreko lehiaketa arruntak
Ren azala Lanpostu erreserbatuak hornitzeko lehiaketa unitarioak
Ren azala Aurreko lehiaketa unitarioak
Ren azala Gaikuntza nazionala duten toki administrazioko funtzionarioen egoera administratiboak aldatzea
Ren azala Gidabaimenak
Ren azala FAMILIARENTZAKO ESZEDENTZIA ELKARTZEAGATIK
Ren azala Tareas de servicio / Metaketak
Ren azala Merezimendu orokorren inskripzioa
Ren azala Beste prozedura batzuk
Ren azala Gobernantza Publikoa
Ren azala Administrazioa sinplifikatzea eta kargak murriztea
Ren azala Zerbitzuen ikuskapena
Ren azala Kalitatea administrazio publikoetan
Ren azala Metodologia eta gidak
Ren azala Informe de la Calidad de Servicios Evaluación
Ren azala Herritarrek zerbitzu publikoetan dituzten eskubideei buruzko txostena.
Ren azala Estatuko agentziei buruzko txostena
Ren azala Aintzatespena: Ziurtagiriak eta Sariak
Ren azala Certificado de calidad de las entidades
Ren azala Kalitatea eta berrikuntza kudeaketa publikoan
Ren azala Zerbitzuen Kalitatearen Arteko Sarea
Ren azala Zerbitzu publikoen kalitateari buruzko hitzaldia
Ren azala 7. Estado de calidad. Servicio de servicio. Konferentzia
Ren azala Erregistro elektronikoak eta egoiliarrak
Ren azala Oficina de ayuda en materia de protección
Ren azala Bateraezintasuna eta interes-gatazka
Ren azala Info DANA
Hasiera  
  • Organigrama
  • Datuen babesa
  • Parte-hartze publikoa arau-proiektuetan
  • Suspertze, Transformazio eta Erresilientzia Plana
  • Ministerioaren azala
  • Empleo
  • Ren azala Ministerioa
Digitalizazioa eta IA  
Telekomunikazioa eta Azpiegitura Digitalak  
  • Idazkaritza
  • Funtzio Publikoa
  • Gobernantza Publikoa
  • Bateraezintasuna eta interes-gatazka
  • Ren azala Funtzio Publikoa
Komunikazioa  
Kontaktua  
  • DANA dela eta hartutako neurriak
  • Info Danaren azala
  • Ren azala Info DANA
texto
Zerbitzuen Kalitatearen Arteko Sarea
    • Honen azala Zerbitzu publikoen kalitateari buruzko hitzaldia
      • Joan hona 7. Estado de calidad. Servicio de servicio. Konferentzia
      • 7. Estado de calidad. Servicio de servicio. Konferentziako galeria
  1. Hasiera
  2. Funtzio Publikoa
  3. Gobernantza Publikoa
  4. Kalitatea administrazio publikoetan
  5. Zerbitzuen Kalitatearen Arteko Sarea

Zerbitzu publikoen kalitateari buruzko hitzaldia

Zerbitzu Publikoen Kalitateari buruzko Hitzaldiak, Zerbitzu Publikoen Kalitatearen Administrazio arteko Sareak bi urtean behin sustatuak, bitarteko bat dira Sarearen jarduera sustatzeko eta kanporatzeko, sektore publikoan kalitatea eta ebaluazioa adostasunezko logika batetik zabaltzeko eta jardunbide egokiak eta kudeaketako ikuspegi berritzaileak aurkezteko. Etorkizuneko estrategia definitzeko, Administrazio Publikoetako arduradunei proposamenak helarazteko eta Administrazioek zerbitzu publikoak hobetzeko duten konpromisoa gizarte zibilari helarazteko harreman- eta eztabaida-foroa dira.

Zerbitzu Publikoen Kalitateari buruzko Estatuko 7. Konferentzia

Malagan, 2021eko azaroaren 17tik 19ra.

'Berreskurapenerako Kalitatea eta Berrikuntza' lemapean, Ogasun eta Funtzio Publikoko Ministerioak, FEMPekin eta Malagako Udalarekin batera, Kalitateari buruzko Estatuko 7. Konferentzia eta Toki Administrazioko Modernizazioari eta Kalitateari buruzko XI. Jardunaldiak (JOMCAL) deitu zituen. 2021eko azaroaren 17tik 19ra izan zen Malagan, eta hainbat bilera egin ziren Udal Batzarretan, Udal-batzarretan, Udal-batzarretan, Batzarretan, Udal-batzarretan, Udal-batzarretan eta Udal-batzordeetan, Udal-batzarretan, Udal-karguetan eta Udal-kargudunetan, Udal-kargudunetan, Udal-karguetan eta Udal-batzordeetan eta Udal-batzarretan izan ziren.

  • Teknologia berriak berreskuratze-prozesuan
  • Herritarren parte-hartzetik baterako sorkuntzara
  • Administrazio-lankidetza prozedurak sinplifikatzeko
  • Cyklos testa, ebaluaziorako tresnak
  • Kalitatearen post-COVID egoera berriak administrazio publikoetan.
  • Etengabe hobetzeko modu berriak, Berrikuntza Publikoa
  • Tokiko erakundeen jardunbide egokiak: parte-hartzea, gardentasuna, digitalizazioa eta administrazio elektronikoa

Zerbitzu Publikoen Kalitateari buruzko Estatuko 7. Konferentziarako sarbidea

Zerbitzu Publikoen Kalitateari buruzko Estatuko 6. Konferentzia

Azaroaren 20an eta 21ean, Zerbitzu Publikoen Kalitateari buruzko Konferentzia egin zen Madrilen, "Bikaintasuna eta aintzatespena" lemapean. 2020ko ikuspuntuak. Mahai-inguru hauek egin ziren:

  • Bikaintasun-ereduen etorkizuna: 2020. urtea. Hizlariek zuzenean erakutsiko dituzte bikaintasun-ereduetako berrikuntza nagusiak.
  • Ebaluatzailearen rol nagusia. Kalibrazioa.
  • Kudeaketa publikoaren kalitateari eta berrikuntzari emandako sarien berrikuntza nagusiak.
  • Berrikuntza kudeaketa publikoan. metodologia tresnak. Berrikuntza-laborategiak
  • Integritate publikoko sistemak eta bikaintasun-ereduak

Zerbitzu Publikoen Kalitateari buruzko Estatuko 6. Konferentziarako sarbidea

Zerbitzu Publikoen Kalitateari buruzko Estatuko 5. Konferentzia

2015eko urriaren 20an egin zen Madrilen, "Kalitatea gardendu" lemapean. Gardentasuna ebaluatzea", Zerbitzu Publikoen Kalitateari buruzko Estatuko 5. Konferentzia. Konferentziaren esparruan, 2014ko deialdiari dagozkion Kudeaketa Publikoko Kalitate eta Berrikuntzaren Sarien banaketa ere egin da.

Konferentziaren garapena, programan ezarritakoarekin bat etorriz, hau izan zen: agintariek irekitzea, 2 hitzaldi eta 4 mahai-inguru, 5. konferentziaren gaia lantzen zutenak; 2014ko Kudeaketa Publikoko Kalitate eta Berrikuntzaren Sariak ematea; eta agintariek ixtea.

Zerbitzu Publikoen Kalitateari buruzko Estatuko 5. Konferentziarako sarbidea

Zerbitzu Publikoen Kalitateari buruzko Estatuko 4. Konferentzia

Zerbitzu Publikoen Kalitateari buruzko Estatuko 4. Biltzarra, Politika Publikoak eta Zerbitzuen Kalitatea Ebaluatzeko Estatuko Agentziak (AEVAL) eta Zerbitzu Publikoen Kalitatearen Administrazio arteko Sareko kideek antolatua, CSICeko ekitaldi-aretoan egin da, 2013ko azaroaren 26an eta 27an, eta sektore publikoko nahiz pribatuko beste profesional batzuek parte hartu dute.

Ekitaldiaren leloa hau izan da: "Kalitatea eta berrikuntza, Gobernu Onerako balioak". Bi gai nagusi landu ditu:

Berrikuntza kudeaketa publikoan, kalitateak berrikuntzari egiten dion ekarpena - Prozesu bideratzaileak.

Neurketa eta ebaluazioa, gardentasuna eta kontu-ematea errazten duten tresna gisa - Emaitzak eta haien hedapena.

Konferentziaren egiturak, aurreikusitakoaren arabera, honako hauek barne hartu ditu: agintariek irekitzea, bi hitzaldi eta bi mahai-inguru ekitaldiaren ardatzen inguruan, izaera teknikoko eztabaida-talde bat, laburpen-hitzaldi bat eta ondorioen aurkezpena, 2012ko Kudeaketa Publikoko Kalitate eta Berrikuntzaren Sariak ematea eta agintariek ixtea.

Zerbitzu Publikoen Kalitateari buruzko Estatuko 4. Konferentziarako sarbidea

Zerbitzu Publikoen Kalitateari buruzko Estatuko 3. Konferentzia

AEVALek antolatuta, Eusko Jaurlaritzarekin lankidetzan, Kalitatearen Estatuko 3. Biltzarra egin zen Bilboko Euskalduna Jauregian, “Kalitatearen balio erantsia. Lankidetza eta parte-hartzea, eraginkorragoak izateko”.

240 profesional baino gehiago eta sektore publikoko nahiz pribatuko beste parte-hartzaile batzuk izan dira ekitaldian, eta bi ildo nagusitan egin da: Kalitatearen kudeaketa: eraginkortasuna eta jasangarritasuna eta Sareko lana/Sareen kudeaketa.

Ana María Ruiz Martínez AEVALeko lehendakariak eta Elena Pérez Barredo Eusko Jaurlaritzako Administrazio Publikoko sailburuordeak inauguratu zuten konferentzia, eta osoko bilkuretan eta jardunbide egokiak aurkezteko hainbat saio paralelotan egin da. Jesús Ruiz-Huerta Carbonell jaunak eta Genís Roca jaunak emandako bi hitzaldi magistralen aurretik, “Kalitatearen kudeaketa: eraginkortasuna eta jasangarritasuna” eta “Sareko lana/Sareen kudeaketa” mahai-inguru bana egin da. Horietan, Administrazioko ordezkariek eta eztabaidagai diren gaietako beste aditu batzuek parte hartu dute. Bestalde, Sektore Publikoko erakundeek garatutako ekimenen azalpena sei saio paraleloren bidez egin da, jardunbide egokiak aurkezteko eta Administrazioen Arteko Sareko Batzordeek eta Lantaldeek garatutako proiektuak aurkezteko.

Halaber, ekitaldiaren jarduera-esparruan, 2010eko Kudeaketa Publikoko Kalitate eta Berrikuntzaren Sariak emateko ekitaldia egin da. Lurralde Politikako eta Administrazio Publikoko Ministerioak urtero antolatzen du ekitaldi hori, AEVALeko lehendakariak, Eusko Jaurlaritzako Administrazio Publikoko sailburuordeak eta Pablo Administrazio Elektronikoa Sustatzeko zuzendari nagusiak, Fernando Martín de Martín jaunak, konferentzia itxi aurretik.

  • Zerbitzu Publikoen Kalitateari buruzko Estatuko 3. Konferentziaren ondorioak​​
  • ​ Zerbitzu Publikoen Kalitateari buruzko Estatuko 3. Konferentziako finalera iritsi diren jardunbide egokien deskribapena

Zerbitzu Publikoen Kalitateari buruzko Estatuko 2. Konferentzia

“Ebaluazioa, Kalitatea eta Eraginkortasuna. Politika Publikoen Kalitate eta Kalitate Politikak” Zerbitzu Publikoen Kalitateari buruzko Estatuko 2. Konferentzia inauguratu zen Logroñon.

Irekiera-mahaia Errioxako Gobernuko Turismo, Ingurumen eta Lurralde Politikako sailburu andreak osatu zuen. Andrea: Aránzazu Vallejo, Errioxako Gobernuko Herri Administrazio eta Toki Politikako sailburua, Conrado Escobar Las Heras jauna, Funtzio Publikorako Estatu Idazkaria, Andrea: Carmen Gomis Bernal, AEVALeko lehendakaria, Andrea: Maria Luisa Carcedo Roces eta El Excmo. Logroñoko alkatea, Tomás Santos Munilla jauna.

Espainian kalitatea eta ebaluazioa sustatzeko administrazioek sortutako esperientziak eta jakintza partekatzeko eta haietatik ikasteko, hiru ardatz izan zituen: politika eta programa publikoen ebaluazioa, zerbitzu publikoen kalitatea eta kudeaketa publikoaren eraginkortasuna.

Konferentziako saioetan, mahai-inguruak eta jardunbide egokiei buruzko saio paraleloak egin ziren, eta administrazio publikoetako hainbat alorretako adituek parte hartu zuten.

  • Zerbitzu Publikoen Kalitateari buruzko Estatuko 2. Konferentziaren ondorioak​​
  • ​Zerbitzu Publikoen Kalitateari buruzko Estatuko 2. Konferentziako finalera iritsi diren jardunbide egokien deskribapena​

Zerbitzu Publikoen Kalitateari buruzko Estatuko 1. Konferentzia

Zerbitzu Publikoen Kalitateari buruzko Estatuko 1. Konferentzia egin da: “Gobernantzaren Kalitatea”. AEVALek antolatu zuen, 2007ko azaroaren 5ean eta 6an, eta administrazio publikoko hiru mailen eta gizarte zibilaren arteko lankidetza-praktika onenei buruz eztabaidatu da.

Konferentziak Madrilen bildu ditu Estatuko Administrazio Orokorreko, Autonomia Erkidegoetako eta Tokiko Administrazioko goi-karguak eta kudeaketa publikoko arduradunak, baita kalitate- eta gobernantza-arloko eta administrazio publikoetako zerbitzuak emateko adituak ere. Besteak beste, hizlari eta panelista hauek parte hartu zuten: Elke Löffler, Governance Internationaleko presidentea; José Ignacio Wert, EFQM (Kalitatea Kudeatzeko Europako Fundazioa) presidentea; Fernando Vallespín, Ikerketa Soziologikoen Zentroko (CIS) presidentea; Rafael Matesanz, Trasplanteen koordinatzaile nazionala; Francisca Sca Squauca, Espainiako beste erabiltzaile publiko batzuetako eta erabiltzaile publiko batzuen kudeaketa-batzordeko lehendakaria.

Konferentziaren helburuak izan ziren, batetik, administrazio publikoen eta sektore pribatuaren ikuspegiak eta interesak bateratzea, erakundeen kalitateari buruzko akordioak lortzeko, zerbitzu publikoen kudeaketan eta ebaluazioan herritarren lankidetza eta parte-hartzearen bidez, eta, bestetik, Agentziako Zerbitzu Publikoen Kalitatearen Behatokiak garatutako 2007ko zerbitzu publikoen herritarren pertzepzioari buruzko azterketaren aurrerapena ezagutaraztea.

Horretarako, programak, administrazio-lankidetzari, gizarte zibilaren parte-hartzeari eta gobernantzarako etorkizuneko estrategiei buruzko 3 mahai-inguru egiteaz gain, bi panel sartu ditu, eta horietan sei jardunbide egoki aurkeztu dira kudeaketa-arloan.

  • Zerbitzu Publikoen Kalitateari buruzko Estatuko 1. Konferentziaren ondorioak​​​
  • Zerbitzu Publikoen Kalitateari buruzko Estatuko 1. Konferentziako finalera iritsi diren jardunbide egokien deskribapena​​
  • Nabigazio gida
  • Mapa
  • Kontaktua
  • Lege-oharra
  • Erabilerraztasuna
  • Informazioaren barne-sistema
  • TFEOren Dirulaguntzen Plan Estrategikoa

© Eraldaketa Digitalerako eta Funtzio Publikoko Ministerioa

Cookie politika

Webgune honek bere cookieak eta hirugarrenenak erabiltzen ditu zerbitzu hobea eskaintzeko. Nabigatzen jarraitzen baduzu, horien erabilera onartzen duzula ulertuko dugu.

Ikusi cookie politika