logo MTDFP
  • Castellano
  • Catalán
  • Galego
  • Euskara
  • Valencià
  • English
Portada de Ministeri
Portada de Organigrama
Portada de Ministro para la Transformación Digital y de la Función Pública
Portada de Secretaría de Estado de Digitalización e Inteligencia Artificial
Portada de Secretaría de Estado de Telecomunicaciones e Infraestructuras Digitales
Portada de Secretaria d'Estat de Funció Pública
Portada de Sotssecretaria per a la Transformació Digital i de la Funció Pública
Portada de Participació pública en projectes normatius
Portada de Consulta pública prèvia
Portada de Projectes sotmesos a tràmit de consulta pública prèvia
Portada de Audiència i informació pública
Portada de Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència
Portada de Ocupació
Portada de Personal Laboral
Portada de Personal Funcionari
Portada de Concursos 2025
Portada de Funció Pública
Portada de La Secretaria
Portada de Captació de talent
Portada de Funció Pública
Portada de Qui som
Portada de Subdirectora General de Dades per a l'Ocupació Pública
Portada de Subdirecció General de Dades per a l'Ocupació Pública
Portada de Accés a l'Ocupació Pública
Portada de Resol dubtes
Portada de Coneix a fons l'Ocupació Pública
Portada de Butlletí Estadístic del RCP
Portada de Jornades de Captació de Talent
Portada de Convocatòries Personal Laboral
Portada de Ofertes d'Ocupació Pública
Portada de 2024
Portada de 2023
Portada de 2022
Portada de Convocatòries Personal Funcionari
Portada de Gestiona la teva vida professional com a personal empleat públic
Portada de Concursos de traslados
Portada de Personal laboral
Portada de Mobilitat de les persones ocupades públiques
Portada de Mobilitat del personal funcionari de carrera
Portada de Mobilitat del personal laboral
Portada de CONCURS OBERT I PERMANENT-FASES FINALITZADES
Portada de ANY 2024
Portada de Concurs obert i permanent de l'IV Conveni Únic 1_2024
Portada de Concurs obert i permanent de l'IV Conveni Únic 2_2024
Portada de Concurs obert i permanent de l'IV Conveni Únic 3_2024
Portada de ANY 2023
Portada de Concurs obert i permanent de l'IV Conveni Únic 1_2023
Portada de Concurs obert i permanent de l'IV Conveni Únic 2_2023
Portada de Concurs obert i permanent de l'IV Conveni Únic 3_2023
Portada de ANY 2022
Portada de Concurs obert i permanent de l'IV Conveni Únic 1_2022
Portada de Concurs obert i permanent de l'IV Conveni Únic 2_2022
Portada de Concurs obert i permanent de l'IV Conveni Únic 3_2022
Portada de ANY 2021
Portada de Concurs obert i permanent de l'IV Conveni Únic 1_2021
Portada de Concurs obert i permanent de l'IV Conveni Únic 2_2021
Portada de CONCURSOS TRASLADOS ANEXO II DEL IV CONVENIO ÚNICO
Portada de CONVOCATÒRIES FINALITZADES
Portada de ANY 2022
Portada de CONCURS DE TRASLLATS DE L'ANNEX II DE L'IV CONVENI - PRIMERA CONVOCATÒRIA 2022
Portada de CONCURS DE TRASLLATS DE L'ANNEX II DE L'IV CONVENI - SEGONA CONVOCATÒRIA 2022
Portada de ANY 2023
Portada de CONCURS DE TRASLLATS DE L'ANNEX II DE L'IV CONVENI - PRIMERA CONVOCATÒRIA 2023
Portada de CONCURS DE TRASLLATS DE L'ANNEX II DE L'IV CONVENI - PRIMERA CONVOCATÒRIA 2024
Portada de CONCURS OBERT I PERMANENENTE IV CONVENI ÚNIC CAP 1 2025
Portada de Reingressos al servei actiu funcionaris i laborals
Portada de Reingresso funcionaris
Portada de Situacions administratives personal funcionari
Portada de Règim Jurídic
Portada de Comissió Superior de Personal
Portada de Boletín de consultas en materia de Recursos Humanos (BODECO)
Portada de 1. Accés, adquisició i pèrdua de la condició de funcionari.
Portada de 2. Carrera administrativa.
Portada de 3. Condicions de treball.
Portada de 4. Incompatibilitats.
Portada de 7. Jornada i horaris.
Portada de 10. Provisió de llocs.
Portada de 11. Reconeixement de serveis prestats.
Portada de Històric de BODECO
Portada de Altres
Portada de 1. Accés, adquisició i pèrdua de la condició de funcionari.
Portada de 2. Carrera administrativa
Portada de 3. Drets i deures
Portada de 4. Incompatibilitats
Portada de 5. Jornades i horaris
Portada de 6. Provisió de llocs
Portada de 7. Reconeixement de serveis prestats
Portada de 8. Responsabilitat
Portada de 12. Vacances, permisos i llicències
Portada de 13. Altres
Portada de 13. UNS ALTRES
Portada de Relacions Laborals
Portada de Diàleg Social
Portada de Negociació Col·lectiva
Portada de Negociació Col·lectiva de l'Administració General de l'Estat
Portada de Taula de Negociació de funcionaris, estatutaris i laborals
Portada de Negociació del personal laboral IV Conveni Únic
Portada de Comissió Paritària
Portada de Negociació V Conveni Únic Personal Laboral
Portada de Comissió Negociadora
Portada de Subvencions a organitzacions sindicals
Portada de Igualtat
Portada de Órganos de colaboración
Portada de Relacions Internacionals en matèria d'ocupació pública
Portada de Va unir Europea
Portada de Registre Central de Personal
Portada de Butlletí Estadístic del RCP
Portada de Documentació del Registre Central de Personal
Portada de Impresos Personal Laboral
Portada de Impresos de Personal Laboral Docent
Portada de Espai ISPA
Portada de ISPA 2025
Portada de ESTADÍSTIQUES ISPA
Portada de Personal funcionari d'administració local amb habilitació de caràcter nacional
Portada de Concursos ordinaris provisió posats reservats
Portada de Concursos ordinarios anteriores
Portada de Concursos unitaris provisió posats reservats
Portada de Concursos unitarios anteriores
Portada de Canvis de situacions administratives dels funcionaris d'administració local amb habilitació de caràcter nacional
Portada de Excedències
Portada de Comissions de servei / Acumulacions
Portada de Inscripció mèrits generals
Portada de Altres procediments
Portada de Governança Pública
Portada de Simplificació administrativa i reducció de càrregues
Portada de Inspecció de Serveis
Portada de Qualitat en les Administracions Públiques​
Portada de Metodologia i Guies
Portada de Informes d'Avaluació de la Qualitat dels Serveis
Portada de Informes sobre la percepció ciutadana dels serveis públics
Portada de Informes sobre l'activitat desplegada per les Agències Estatals
Portada de Reconeixement: Certificacions i Premis
Portada de Certificació del Nivell d'Excel·lència de les Organitzacions
Portada de Premis a la Qualitat i Innovació en la Gestió Pública​
Portada de Xarxa Interadministrativa de Qualitat dels Serveis
Portada de Conferències de Qualitat en els Serveis Públics
Portada de 7a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics
Portada de Registres electrònics i notificacions
Portada de Oficinas de Asistencia en Materia de Registros
Portada de Incompatibilitat i conflicte d'interessos
Portada de Info DANA
Inici  
  • Organigrama
  • Protecció de Dades
  • Participació pública en projectes normatius
  • Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència
  • Ocupació
  • Portada de Ministeri
  • Portada de Ministeri
Digitalització i IA  
Telecomunicació i Infraestructures Digitals  
  • La Secretaria
  • Funció Pública
  • Governança Pública
  • Incompatibilitat i conflicte d'interessos
  • Portada de Funció Pública
Comunicació  
Contacto  
  • Mesures adoptades en relació amb la DANA
  • Portada d'Info Dana
  • Portada de Info DANA
texto
Xarxa Interadministrativa de Qualitat dels Serveis
    • Portada de Conferències de Qualitat en els Serveis Públics
      • Anar a 7a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics
      • Galeria d'imatges de la 7a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics
  1. Inici
  2. Funció Pública
  3. Governança Pública
  4. Qualitat en les Administracions Públiques​
  5. Xarxa Interadministrativa de Qualitat dels Serveis

Conferències de Qualitat en els Serveis Públics

​Les Conferències de Qualitat en els Serveis Públics, promogudes amb periodicitat biennal per la Xarxa Interadministrativa de Qualitat en els Serveis Públics, constitueixen un mitjà per a potenciar i exterioritzar l'activitat de la Xarxa, difondre la qualitat i l'avaluació en el sector públic des d'una lògica de consens, així com presentar bones pràctiques i enfocaments innovadors de gestió. Són un fòrum de contactes i discussió per a la definició de l'estratègia futura, traslladar propostes als responsables de les Administracions Públiques i projectar a la societat civil el compromís de les Administracions en la millora dels serveis públics.

7a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics

Màlaga, del 17 al 19 de Novembre de 2021.

Sota el lema 'Qualitat i Innovació per a la recuperació', el Ministeri d'Hisenda i Funció Pública ajunto la FEMP i a l'Ajuntament de Màlaga, van convocar la celebració conjunta de la 7a Conferència Estatal de Qualitat i XI Jornades de Modernització i Qualitat en l'Administració Local (JOMCAL)., que va tenir lloc a Màlaga els dies 17 al 19 de Novembre de 2021, que en les diverses sessions, taules rodones i tallers, en companyia d'exalcaldes, electes municipals i Directors Generals de les tres administracions, es va reflexionar sobre:

  • Les noves tecnologies en el procés de recuperació
  • De la participació ciutadana a la co-creació
  • Col·laboració administrativa per a la simplificació de procediments
  • Test Cyklos, una eines per a l'avaluació
  • Nous escenaris post-COVID de la qualitat en les Administracions Públiques.
  • Noves formes de millora contínua, Innovació Pública
  • Bones Pràctiques d'Entitats Locals: participació, transparència, digitalització i administració electrònica

Accés a la 7a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics

6a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics

Els dies 20 i 21 de Novembre, es va celebrar a Madrid la Conferència de Qualitat en els Serveis Públics sota el lema Excel·lència i Reconeixement. Prespectivas 2020. Es van realitzar les següents taules rodones:

  • El futur dels models d'excel·lència: horitzó 2020. Els ponents tindran l'ocasió d'exposar de primera mà les principals novetats en els models d'excel·lència.
  • El rol central de l'avaluador. Calibratge.
  • Les principals novetats dels premis a la qualitat i innovació a la gestió pública.
  • La innovació en la gestió pública. metodologies eines. Laboratoris d'innovació
  • Sistemes d'integritat pública i models d'excel·lència

Accés la 6a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics​

5a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics

El 20 d'Octubre de 2015 es va celebrar a Madrid, sota el lema "Transparentar la Qualitat. Avaluar la Transparència", la 5a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics. En el marc de la Conferència s'ha realitzat també el Lliurament dels Premis a la Qualitat i Innovació en la Gestió Pública corresponents a la convocatòria de 2014.

El desenvolupament de la Conferència, conforme al que s'estableix en el programa, va consistir en la seva Obertura per autoritats, 2 Conferències i 4 Taules Rodones que desenvolupaven la temàtica de la 5a Conferència, el lliurament dels Premis a la Qualitat i Innovació en la Gestió Pública 2014 i la Clausura per autoritats.

Accés la 5a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics​

4a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics​​​

La 4a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics, co-organitzada per l'Agència Estatal d'Avaluació de les Polítiques Públiques i la Qualitat dels Serveis (AEVAL) i els membres de la Xarxa Interadministrativa de Qualitat en els Serveis Públics, ha tingut lloc en la Sala d'actes del CSIC, durant els dies 26 i 27 de novembre de 2013, i ha comptat amb la presència de professionals i altres participants tant del Sector Públic com del Privat.

El lema de l'esdeveniment ha estat "Qualitat i Innovació, valors per al Bon Govern", que ha desenvolupat dos eixos temàtics:

Innovació en la Gestió Pública, aportació de la Qualitat a la Innovació - Els processos facilitadors.

Mesurament i avaluació, com a instruments que faciliten la Transparència i la Rendició de Comptes - Els resultats i la seva difusió.

L'estructura de la Conferència, conforme al que es preveu, ha comprès la seva Obertura per autoritats, 2 conferències i 2 taules rodones entorn dels eixos de l'acte, un panell de discussió de caràcter tècnic, una conferència recapitulativa i la presentació de conclusions, el lliurament dels Premis a la Qualitat i Innovació en la Gestió Pública 2012 i la Clausura per autoritats.​

Accés a la 4a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics​​

3a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics

Organitzada per AEVAL en col·laboració amb el Govern Basc, es va celebrar en el Palau Euskalduna Jauregia de Bilbao la 3a Conferència Estatal de Qualitat sota el lema “El Valor afegit de la Qualitat. Col·laboració i participació per a ser més eficients”.

Amb l'assistència de més de 240 professionals i altres participants tant del Sector Públic com del privat, l'esdeveniment s'ha desenvolupat al llarg de dues grans línies: Gestió de la Qualitat: eficiència i sostenibilitat i Treball en Xarxa/Gestió de Xarxes.

Inaugurada per la Presidenta d'AEVAL, Dª Ana María Ruiz Martínez, juntament amb la Viceconsellera d'Administració Pública del Govern Basc, Sra. Elena Pérez Barredo, la Conferència ha tingut lloc al llarg d'un conjunt de sessions plenàries i de diverses sessions paral·leles de presentació de bones pràctiques. Dues conferències magistrals, impartides per Sr. Jesús Ruiz-Huerta Carbonell i per Sr. Genís Roca han precedit a la celebració de sengles taules rodones sobre “Gestió de la Qualitat: eficiència i sostenibilitat” i sobre “Treball en Xarxa/Gestió de Xarxes”, en les quals s'ha comptat amb la col·laboració de representants de l'Administració i altres experts en les matèries sotmeses a debat. Per part seva, l'exposició d'iniciatives desenvolupades per organitzacions del Sector Públic s'ha dut a terme mitjançant 6 sessions paral·leles de presentació de bones pràctiques i projectes desenvolupats pels Comitès i Grups de Treball de la Xarxa Interadministrativa.

Així mateix, en el marc d'activitats de l'esdeveniment ha tingut lloc l'Acte de Lliurament dels Premis a la Qualitat i Innovació en la Gestió Pública 2010 que anualment convoca el Ministeri de Política Territorial i Administració Pública, de manera prèvia a la clausura de la Conferència per la Presidenta d'AEVAL, la Viceconsellera d'Administració Pública del Govern Basc i el Director General d'Impuls a l'Administració electrònica, Sr. Fernando de Pablo Martín.​

  • Conclusions de la 3a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics​​
  • ​ Descripció Bones Pràctiques finalistes 3a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics

2a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics

Amb el lema de “Avaluació, Qualitat i Eficiència. Polítiques de Qualitat i Qualitat de les Polítiques” es va inaugurar a Logronyo la 2a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics.

La Mesa d'obertura va estar formada per la Consellera de Turisme, Medi Ambient i Política Territorial del Govern de La Rioja, Sra. Sra. Aránzazu Vallejo, el Conseller de Administraciones Públiques i Política Local del Govern de La Rioja, Sr. Conrado Escobar Les Heras, la Secretària d'Estat per a la Funció Pública, Sra. Sra. Carmen Gomis Bernal, la Presidenta d'AEVAL, Sra. Sra. Maria Luisa Carcedo Roces i l'Excmo. Alcalde de Logronyo, Sr. Tomás Santos Munilla.

Amb l'objectiu de compartir i aprendre de les experiències i el coneixement generat per les diferents administracions per a l'impuls de la qualitat i l'avaluació a Espanya, va girar entorn de tres eixos: avaluació de polítiques i programes públics, qualitat dels serveis públics i l'eficiència en la gestió pública.

​Les sessions de la Conferència es van articular mitjançant la combinació de taules rodones i sessions paral·leles de bones pràctiques, que van comptar amb la participació d'experts de diversos àmbits de les administracions públiques.

  • Conclusions de la 2a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics​​
  • ​Descripció Bones Pràctiques finalistes 2a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics​

1a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics

S'ha celebrat la 1a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics: “Qualitat per a la Governança” organitzada per l'AEVAL els dies 5 i 6 de novembre de 2007, en la qual s'ha debatut sobre les millors pràctiques de cooperació entre els tres nivells d'Administració Pública i la societat civil.

La Conferència ha reunit a Madrid a alts càrrecs i responsables de gestió pública de l'Administració General de l'Estat, de les Comunitats Autònomes i de l'Administració Local, així com a experts en qualitat, governança i en la prestació dels serveis de les diferents Administracions Públiques. Entre altres conferenciants i panelistas, van participar Elke Löffler, presidenta de Governance Internacional; José Ignacio Wert, president d'EFQM (Fundació Europea per a la Gestió de la Qualitat); Fernando Vallespín, president del Centre de Recerques Sociològiques (CIS); Rafael Matesanz, coordinador nacional de Trasplantaments; Francisca Sauquillo, presidenta del Consell de Consumidors i Usuaris; a més d'altres experts espanyols i europeus en la gestió de serveis públics.

Els objectius de la conferència van ser, d'una banda, conjuminar els enfocaments i interessos de les administracions públiques i del sector privat per a trobar acords sobre la qualitat institucional, mitjançant la cooperació i la participació ciutadana en la gestió i avaluació dels serveis públics i, d'altra banda, donar a conèixer l'avanç de l'estudi de percepció ciutadana dels serveis públics de 2007, desenvolupat per l'Observatori de la Qualitat dels Serveis Públics de l'Agència.

Per a això, el programa a més de 3 taules rodones sobre la cooperació administrativa, participació de la societat civil i les estratègies de futur per a la governança, ha inclòs dos panells en els quals s'han presentat sis bones pràctiques en matèria de gestió.​

  • Conclusions de la 1a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics​​​
  • Descripció Bones Pràctiques finalistes 1a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics​​
  • Guia de navegació
  • Mapa
  • Contacte
  • Nota Legal
  • Accessibilitat
  • Sistema intern d'informació
  • Pla Estratègic de Subvencions del MTDFP

© Ministeri per a la Transformació Digital i de la Funció Pública

Política de cookies

Aquest lloc web utilitza cookies pròpies i de tercers per a oferir un millor servei. Si continua navegant considerem que accepta el seu ús.

Veure política de cookies