Informes sobre la percepció ciutadana dels serveis públics
Histótico d'informes realitzats sobre la percepció ciutadana dels serveis públics, mitjançant els quals s'estudia el grau de satisfacció dels ciutadans amb les polítiques i serveis públics a Espanya. A més pot incloure una anàlisi de l'agenda pública, entenent per tal el conjunt d'assumptes que són objecte d'una àmplia atenció per part de la ciutadania. L'objectiu del document és descriure el grau de satisfacció dels ciutadans amb els serveis i identificar les qüestions susceptibles de millora en relació amb els serveis que es presten.
- Govern Obert
- La Confiança en les Institucions
- Informe sobre percepció ciutadana en la prestació dels servicvios públics
- Estabilitat i millora en els serveis públics
- Qualitat i sostenibilitat dels serveis públics
- Qualitat dels Serveis Públics en temps d'austeritat
- La Qualitat dels Serveis Públics i les actituds dels ciutadans cap a les mesures modernitzadores de l'Administració Pública
- La importància dels Serveis Públics en el benestar dels ciutadans
- L'Administració Pública segons el parer dels ciutadans
- Agenda Pública i Satisfacció amb els Serveis Públics en l'Estat Autonòmic
- La percepció social dels Serveis Públics a Espanya 1985-2008