logo MTDFP
  • Castellano
  • Catalán
  • Galego
  • Euskara
  • Valencià
  • English
Inici Ministeri
Ministeri Organigrama
Organigrama Ministro para la Transformación Digital y de la Función Pública Secretaría de Estado de Digitalización e Inteligencia Artificial Secretaría de Estado de Telecomunicaciones e Infraestructuras Digitales Secretaria d'Estat de Funció Pública Sotssecretaria per a la Transformació Digital i de la Funció Pública Regulació Legal
Protecció de Dades Participació pública en projectes normatius
Participació pública en projectes normatius Consulta pública prèvia Audiència i informació pública
Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència
Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència Instruccions de comunicació Informació addicional Seguiment del Pla
Ocupació
Ocupació Personal Laboral Personal Funcionari
Portada de Ministeri
Digitalització i IA Telecomunicació i infraestructures Digitals Funció Pública
Funció Pública La secretària
La secretària Secretaria d'Estat de Funció Pública Directora del Gabinet de la Secretaria d'Estat de Funció Pública Newsletter de Funció Pública Captació de talent Actualitat
Funció Pública
Funció Pública Qui som Accés a l'Ocupació Pública Gestiona la teva vida professional com a personal empleat públic Règim Jurídic Relacions Laborals Órganos de colaboración Registre Central de Personal Espai ISPA Personal funcionari d'administració local amb habilitació de caràcter nacional
Governança Pública
Governança Pública Directora General de Gobernanza Pública Simplificació administrativa i reducció de càrregues Inspecció de Serveis Atenció a la ciutadania Qualitat en les Administracions Públiques​ Transparència Govern obert Registres electrònics i notificacions Oficinas de Asistencia en Materia de Registros
Incompatibilitat i conflicte d'interessos
Incompatibilitat i conflicte d'interessos Oficina de Conflictos de Intereses Membres del Govern i Alts Càrrecs de l'Administració General de l'Estat Incompatibilitats de personal al servei de les Administracions Públiques Informes sobre compliment dels alts càrrecs MASTERCLASS: Guia del Govern Obert
Comunicació Contacte Info DANA
Info DANA Mesures adoptades en relació amb la DANA Portada d'Info Dana
Inici
  • Organigrama
  • Protecció de Dades
  • Participació pública en projectes normatius
  • Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència
  • Ocupació
  • Portada de Ministeri
Digitalització i IA
Telecomunicació i infraestructures Digitals
  • La secretària
  • Funció Pública
  • Governança Pública
  • Incompatibilitat i conflicte d'interessos
Comunicació
Contacte
  • Mesures adoptades en relació amb la DANA
  • Portada d'Info Dana
texto

Governança Pública

  • Directora General de Gobernanza Pública
    • Portada de Simplificació administrativa i reducció de càrregues
    • Què és una càrrega administrativa?
    • Análisis de Impacto Normativo. Impacto en cargas administrativas
    • Manual de Simplificació Administrativa i Reducció de Càrregues per a l'AGE
    • Convenis amb organitzacions
    • Compensación de cargas administrativas. One in - one out
    • Simplificació de Procediments en les Administracions Públiques. Mapa de Situació
    • Documentació de referència
    • Portada de Inspecció de Serveis
    • Normativa reguladora
    • Guia d'auditoria per a inspectors de serveis
    • Consultoria operativa de serveis
    • Curs selectiu de la funció inspectora
    • Vacants d'Inspectors/as de Serveis
    • Informes de Simplificació i Reducció de Càrregues
  • Atenció a la ciutadania
    • Portada de Qualitat en les Administracions Públiques​
    • Gestió de Cartes de Serveis en l'AGE
      • Anar a Metodologia i Guies
      • Guia per a la realització d'estudis d'anàlisis de la demanda i d'avaluació de la satisfacció dels usuaris (edició 2014)
      • Modelo EFQM 2013
      • CAF 2013, el Marc Comú d'Avaluació
      • CAF 2020
      • Guia per a la gestió de queixes i suggeriments (2013)
      • Guia d'Interpretació del Model EFQM d'Excel·lència 2010 per a les Administracions Públiques
      • CAF Educació (2010)
      • CAF Procediment de Retroalimentació Externa (2009)
      • Guia per al desenvolupament de Cartes de Serveis
      • Guía de Evaluación. Modelo EVAM (2009)
      • Guia per al reconeixement a l'excel·lència (2009)
      • CAF 2006
      • El Valor de l'Excel·lència. Recomanacions per a l'excel·lència en la creació de valor públic a través del Model EFQM (2018).​​
      • Guia per a la Qualitat de l'Administració Pública, Una Caixa d'Eines per a Gestors, versió resumida
      • Marc comú sobre les Cartes de Serveis en les Administracions Públiques Espanyoles (2015)
      • Guia per a l'Avaluació de la Qualitat dels Serveis Públics (2009)​​
      • Guia per a l'elaboració i gestió d'una carta de serveis en l'Administració Local
      • Guia de models d'avaluació per a l'Administració Local
      • Anar a Informes d'Avaluació de la Qualitat dels Serveis
      • Informe sobre l'Activitat dels Ministeris Espanyols (ISAM)
        • Anar a Informes sobre la percepció ciutadana dels serveis públics
        • Govern Obert
        • La confiança en les Institucions
        • Informe sobre percepció ciutadana en la prestació dels serveis públics​​
        • Estabilitat i millora en els serveis públics
        • Qualitat i sostenibilitat dels serveis públics
        • Qualitat dels Serveis Públics en temps d'austeritat
        • La Qualitat dels Serveis Públics i les actituds dels ciutadans cap a les mesures modernitzadores de l'Administració Pública
        • La importància dels Serveis Públics en el benestar dels ciutadans
        • L'Administració Pública segons el parer dels ciutadans
        • Agenda Pública i Satisfacció amb els Serveis Públics en l'Estat Autonòmic
        • La percepció social dels Serveis Públics a Espanya 1985-2008 ​​​
        • Anar a Informes sobre l'activitat desplegada per les Agències Estatals
        • Informe al Congrés de Diputats sobre l'Activitat desplegada per les Agències Estatals durant 2016
        • Informe al Congrés de Diputats sobre l'Activitat desplegada per les Agències Estatals durant 2015
        • Informe al Congrés de Diputats sobre l'Activitat desplegada per les Agències Estatals durant 2014
        • Informe al Congrés de Diputats sobre l'Activitat desplegada per les Agències Estatals durant 2013
        • Informe al Congrés de Diputats sobre l'Activitat desplegada per les Agències Estatals durant 2012
        • Informe al Congrés de Diputats sobre l'Activitat desplegada per les Agències Estatals durant 2011
        • Informe al Congrés de Diputats sobre l'Activitat desplegada per les Agències Estatals durant 2010
        • Informe al Congrés de Diputats sobre l'Activitat desplegada per les Agències Estatals durant 2009
        • Informe al Congrés de Diputats sobre l'Activitat desplegada per les Agències Estatals durant 2008
      • Avaluació E08/2007 de la Qualitat del servei dels Museus de titularitat estatal
      • Anar a Reconeixement: Certificacions i Premis
        • Anar a Certificació del Nivell d'Excel·lència de les Organitzacions
        • Organitzacions el nivell d'Excel·lència de les quals ha estat certificat
        • Anar a Premis a la Qualitat i Innovació en la Gestió Pública​
        • Premis a la Qualitat i Innovació en la Gestió Pública XIV Edició. Memòries
        • Premis a la Qualitat i Innovació en la Gestió Pública XV Edició. Memòries
        • XV edició. Galeria de Vídeos
        • Lliurament dels Premis a la Qualitat i Innovació en la Gestió Pública XIII Edició
        • Galeria d'imatges del lliurament de Premis a la Qualitat i Innovació en la Gestió Pública XII Edició
        • Galeria d'imatges del Lliurament dels Premis a la Qualitat i Innovació 2014​​
    • Gestió del coneixement i difusió de bones pràctiques
    • Assessorament, consultoria, assistència tècnica i Formació​
    • Xarxes Internacionals
      • Anar a Xarxa Interadministrativa de Qualitat dels Serveis
        • Anar a Conferències de Qualitat en els Serveis Públics
          • Anar a 7a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics
          • Galeria d'imatges de la 7a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics
  • Transparència
  • Govern obert
    • Portada de Registres electrònics i notificacions
    • Rexistro Electrónico de Apoderamentos
    • Registro de Funcionarios Habilitados
    • Registro Electrónico General
    • Notificacions
    • Portada de Oficinas de Asistencia en Materia de Registros
    • Digitalització de documents i registro
    • Assistència en la identificació i signatura electrònica
    • Còpies autèntiques
    • Apoderament
  1. Inici
  2. Funció Pública
  3. Governança Pública
  4. Qualitat en les Administracions Públiques​
  5. Informes d'Avaluació de la Qualitat dels Serveis

Informes sobre l'activitat desplegada per les Agències Estatals

Històric de ​Informes sobre l'activitat desplegada per les Agències Estatals i els seus compromisos per a millorar la qualitat dels serveis prestats als ciutadans

En aquests informe, que tenian caràcter anual, s'analitzaven les actuacions en matèria de Gestió de Qualitat realitzades al llarg de l'any corresponent per les Agències Estatals creades a partir de la Llei 28/2006 de 18 de juliol, d'Agències Estatals per a la millora dels serveis públics.

La pròpia Llei 28/2006 establia el mecanisme per al seguiment de les actuacions d'aquests organismes en matèria de Gestió de Qualitat. La disposició addicional primera d'aquesta norma determina al punt tercer que serà l'Agència Estatal d'Avaluació de Polítiques i Qualitat dels Serveis (AEVAL), l'entitat encarregada d'elaborar un informe anual sobre l'activitat desplegada per les Agències Estatals i els seus compromisos per a millorar la qualitat dels serveis prestats als ciutadans. També establia que l'informe resultant serà remès al Congrés dels Diputats.

La Llei 11/2020, de 30 de desembre, de Pressupostos Generals de l'Estat per a l'any 2021 modifica la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic, recuperant les agències estatals com a organismes públics integrants del sector públic institucional estatal.

L'esmentada Llei, defineix les agències estatals com a “entitats de dret públic, dotades de personalitat jurídica pública, patrimoni propi i autonomia en la seva gestió, facultades per a exercir potestats administratives, que són creades pel Govern per al compliment dels programes corresponents a les polítiques públiques que desenvolupi l'Administració General de l'Estat en l'àmbit de les seves competències”.

​Conforme al Real 682/2021, de 3 d'agost, pel qual es desenvolupa l'estructura orgànica bàsica del Ministeri d'Hisenda i Funció Pública i es modifica el Reial decret 139/2020, de 28 de gener, pel qual s'estableix l'estructura orgànica bàsica dels departaments ministerials, correspon a la Direcció General de Governança Pública, en el si de les competències de la Secretaria d'Estat de Funció Pública, “afavorir la millora contínua de la gestió mitjançant l'impuls, desenvolupament i seguiment dels programes de qualitat en els serveis públics, basats en la cerca de l'excel·lència i el foment de la innovació. En particular la gestió i impuls dels programes de qualitat prevists en el Reial decret 951/2005, de 29 de juliol, pel qual s'estableix el marc general per a la millora de la qualitat en l'Administració General de l'Estat”.

És en tal context normatiu en el qual la Direcció General de Ciutadania i Goberno Obert contínua elaborant i presentant els informes sobre l'activitat desplegada per les Agències Estatals.

  • Informe de l'activitat desplegada per les Agències Estatals​ i els seus compromisos per a millorar la qualitat dels serveis prestats als ciutadans en 2023
  • Informe de l'activitat desplegada per les Agències Estatals​ i els seus compromisos per a millorar la qualitat dels serveis prestats als ciutadans en 2022
  • Informe de l'activitat desplegada per les Agències Estatals​ i els seus compromisos per a millorar la qualitat dels serveis prestats als ciutadans en 2021
  • Informe de l'activitat desplegada per les Agències Estatals​ i els seus compromisos per a millorar la qualitat dels serveis prestats als ciutadans en 2020
  • Informe de l'activitat desplegada per les Agències Estatals​ i els seus compromisos per a millorar la qualitat dels serveis prestats als ciutadans en 2019
  • Informe de l'activitat desplegada per les Agències Estatals​ i els seus compromisos per a millorar la qualitat dels serveis prestats als ciutadans en 2018
  • Informe de l'activitat desplegada per les Agències Estatals i els seus compromisos per a millorar la qualitat dels serveis prestats als ciutadans en 2017
  • ​Informe al Congrés dels Diputats de Seguiment d'Activitat desplegada per les Agències Estatals per a la millora dels serveis prestats als ciutadans en 2016 (2018)​
  • ​Informe al Congrés dels Diputats de Seguiment d'Activitat desplegada per l'Agències Estatals per a la millora dels serveis prestats als ciutadans en 2015 (2017)
  • Informe al Congrés dels Diputats de Seguiment d'Activitat desplegada per l'Agències Estatals per a la millora dels serveis prestats als ciutadans en 2014 (2016)
  • Informe al Congrés dels Diputats de Seguiment d'Activitat desplegada per l'Agències Estatals per a la millora dels serveis prestats als ciutadans en 2013 (2015)
  • Informe al Congrés dels Diputats de Seguiment d'Activitat desplegada per l'Agències Estatals per a la millora dels serveis prestats als ciutadans en 2012 (2013)
  • Informe al Congrés dels Diputats de Seguiment d'Activitat desplegada per l'Agències Estatals per a la millora dels serveis prestats als ciutadans en 2011 (2013)
  • Informe al Congrés dels Diputats de Seguiment d'Activitat desplegada per l'Agències Estatals per a la millora dels serveis prestats als ciutadans en 2010 (2011)
  • Informe al Congrés dels Diputats de Seguiment d'Activitat desplegada per l'Agències Estatals per a la millora dels serveis prestats als ciutadans en 2009 (2010)
  • Informe al Congrés dels Diputats de Seguiment d'Activitat desplegada per l'Agències Estatals per a la millora dels serveis prestats als ciutadans en 2008 (2009)​
  • Guia de navegació
  • Mapa
  • Contacte
  • Nota Legal
  • Accessibilitat
  • Sistema intern d'informació
  • Política de cookies

© Ministeri per a la Transformació Digital i de la Funció Pública

Política de cookies

Aquest lloc web utilitza cookies pròpies i de tercers per a oferir un millor servei. Si continua navegant considerem que accepta el seu ús.

Veure política de cookies