MTDFP logoa
  • Castellano
  • Catalán
  • Galego
  • Euskara
  • Valencià
  • English
Hasiera Ministerioa
Ministerioa Organigrama
Organigrama Eraldaketa Digitalerako eta Funtzio Publikorako ministroa Digitalizazioko eta Adimen Artifizialeko Estatu Idazkaritza Telekomunikazio eta Azpiegitura Digitalen Estatu Idazkaritza Funtzio Publikoaren Estatu Idazkaritza Eraldaketa Digitalerako eta Funtzio Publikorako Idazkariordetza Lege Erregulazioa
Datuen babesa Parte-hartze publikoa arau-proiektuetan
Parte-hartze publikoa arau-proiektuetan Aurretiko kontsulta publikoa Entzunaldia eta jendaurreko informazioa
Suspertze, Transformazio eta Erresilientzia Plana
Suspertze, Transformazio eta Erresilientzia Plana Komunikazio-jarraibideak Informazio gehigarria Planaren jarraipena
Ministerioaren azala Empleo
Empleo Lan-kontratudunak Funtzionarioak
Digitalizazioa eta IA Telekomunikazioak eta azpiegitura digitalak Funtzio Publikoa
Funtzio Publikoa Idazkaritza
Idazkaritza Funtzio Publikoaren Estatu Idazkaritza Funtzio Publikoaren Estatu Idazkaritzaren Kabineteko zuzendaria Funtzio Publikoaren buletina Talentua erakartzea Gaurkotasuna
Funtzio Publikoa
Funtzio Publikoa Nor gara Enplegurako sarbidea Kudeatu zure bizitza profesionala enplegatu publiko gisa Araubide juridikoa Lan Harremanak Lankidetza-organoak Langileen Erregistro Nagusia ISPA gunea Gaikuntza nazionala duten toki-administrazioko funtzionarioak
Gobernantza Publikoa
Gobernantza Publikoa Gobernantza Publikoko zuzendari nagusia Administrazioa sinplifikatzea eta kargak murriztea Zerbitzuen ikuskapena Herritarrentzako arreta Kalitatea administrazio publikoetan Transparencia Gobernu irekia Erregistro elektronikoak eta egoiliarrak Oficina de ayuda en materia de protección
Bateraezintasuna eta interes-gatazka
Bateraezintasuna eta interes-gatazka Interes Gatazken Bulegoa Gobernuko kideak eta Estatuko Administrazio Orokorreko goi-kargudunak Administrazio Publikoen zerbitzura dauden langileen bateraezintasunak Goi-karguen betetze-mailari buruzko txostenak MASTERCLASS: Gobernu Irekiaren Gida
Komunikazioa Kontaktua Info DANA
Info DANA Medidas adoptadas en relación con la DANA Info Danaren azala
Hasiera
  • Organigrama
  • Datuen babesa
  • Parte-hartze publikoa arau-proiektuetan
  • Suspertze, Transformazio eta Erresilientzia Plana
  • Ministerioaren azala
  • Empleo
Digitalizazioa eta IA
Telekomunikazioak eta azpiegitura digitalak
  • Idazkaritza
  • Funtzio Publikoa
  • Gobernantza Publikoa
  • Bateraezintasuna eta interes-gatazka
Komunikazioa
Kontaktua
  • Medidas adoptadas en relación con la DANA
  • Info Danaren azala
texto

Gobernantza Publikoa

  • Gobernantza Publikoko zuzendari nagusia
    • Honen azala Administrazioa sinplifikatzea eta kargak murriztea
    • Zer da administrazio-karga bat?
    • Arauen eraginaren azterketa. Administrazio-kargetan duen eragina
    • EAOrako Administrazioa Sinplifikatzeko eta Kargak Murrizteko Eskuliburua
    • Hitzarmenak erakundeekin
    • Administrazio-kargen konpentsazioa. One in - one out
    • Herri-administrazioetako prozedurak sinplifikatzea. Egoera-mapa
    • Erreferentziazko dokumentazioa
    • Honen azala Zerbitzuen ikuskapena
    • Araudi erregulatzailea
    • Zerbitzu-ikuskatzaileentzako ikuskapen-gida
    • Zerbitzuen aholkularitza operatiboa
    • Ikuskapen-funtzioaren hautaketa-ikastaroa
    • Zerbitzuetako ikuskatzaileak, hutsik
    • Kargak sinplifikatzeko eta murrizteko txostenak
  • Herritarrentzako arreta
    • Honen azala Kalitatea administrazio publikoetan
    • Estatuko Administrazioaren Kudeaketa Orokorreko zerbitzu-kartak
      • Joan hona Metodologia eta gidak
      • Eskaria eta erabiltzaileak ebaluatzeko gida (2014ko edizioa)
      • 2013ko EFQM eredua
      • CAF 2013, Ebaluatzeko Esparru Bateratua
      • CAF 2020
      • Kexak eta iradokizunak kudeatzeko gida (2013)
      • 2010eko EFQM Bikaintasunaren Interpretazio Eredua, Gida Administrazio Publikoarentzat
      • CAF Educación (2010)
      • CAF Kanpoaldea elikatzeko prozedura (2009)
      • Zerbitzu-kartak garatzeko gida
      • Ebaluazio-gida. EVAM eredua (2009)
      • Serigrafia (2009)
      • CAF 2006
      • Kalitatearen balioa. EFQM (2018) ereduaren bidez, balio publikoa sortzeko bikaintasunerako.
      • Kalitaterako Gida, Kudeatzaileentzako Erreminta Kutxa, bertsio laburtua
      • Espainiako Administrazio Publikoari buruzko Zerbitzu Kartei buruzko esparru komuna (2015)
      • Zerbitzu Publikoen Kalitatea Ebaluatzeko Gida (2009)
      • Toki Administrazioan zerbitzu-karta bat egiteko eta kudeatzeko gida
      • Tokiko administrazioaren gida ebaluazio-ereduetan
      • Joan hona Informe de la Calidad de Servicios Evaluación
      • Ministerio espainiarrei buruzko informazioa (ISAM)
        • Joan hona Herritarrek zerbitzu publikoetan dituzten eskubideei buruzko txostena.
        • Gobernu irekia
        • Erakundeekiko konfiantza
        • Herritarrak informazioa ematera doazen zerbitzu publikoen txostena.
        • Zerbitzu publikoen jasangarritasuna eta hobekuntza
        • Zerbitzu publikoen kalitatea eta jasangarritasuna
        • Zerbitzu publikoen kalitatearen austeritate-denboran
        • Zerbitzu publikoen eta herritarren kalitatea administrazio publikoa modernizatzeko, baliabideekiko jarrerarekin.
        • Zerbitzu publikoak garrantzitsuak dira herritarren ongizaterako.
        • Administrazio Publikoa, herritarrena.
        • Agenda Publikoa eta Zerbitzu Publikoa Antolakuntzan.
        • Servicios públicos Elkargoen pertzepzio soziala 1985-2008
        • Joan hona Estatuko agentziei buruzko txostena
        • Estatuko urei buruzko 2016ko txostena Eusko Jaurlaritzan
        • 2015ean Kongresuari buruzko txostena Estatuko agentziei buruz
        • Estatuko ekintzei buruzko txostena 2014an Kongresuari buruzko txostenari buruz
        • Eusko Jaurlaritzak 2013an Kongresuan egindako ekintzei buruzko txostena
        • 2012an egindako agentziek egindako txostenari buruz
        • 2011n egindako agentziek osatutako estatu-txostenari buruzko kongresua
        • 2010ean Kongresuko Estatuko agentziei buruzko txostena
        • Eusko Jaurlaritzaren Estatuko urei buruzko 2009ko txostena
        • Eusko Jaurlaritzaren Estatuaren 2008ko ekintzei buruzko txostena.
      • Museoen zerbitzuaren kalitatearen ebaluazioa, esplizituki, 08/2007 urteetakoa.
      • Joan hona Aintzatespena: Ziurtagiriak eta Sariak
        • Joan hona Certificado de calidad de las entidades
        • Entidades con nivel de evaluación de calidad
        • Joan hona Kalitatea eta berrikuntza kudeaketa publikoan
        • Kudeaketa Publikoa Kalitatea eta Berrikuntza XIV. saria. Memoria
        • XV. Kalitaterako eta Berrikuntzaren Kudeaketa Publikoaren Sariak. edizioa. Memoria
        • XV. edizioa. Bideo-galeria
        • Calidad y Berrikuntzaren Kudeaketa Publikoa XIII. Palmondoen banaketa
        • Gestión de la Calidad Pública y Innovación XII. Galeriaren edizioa editatzeko galeria
        • Calidad y Innovación 2014ko Irudipen-galeria
    • Ezagutzaren kudeaketa eta praktika zabaltzea
    • Aholkularitza, aholkularitza, laguntza teknikoa eta prestakuntza
    • Nazioarteko sareak
      • Joan hona Zerbitzuen Kalitatearen Arteko Sarea
        • Joan hona Zerbitzu publikoen kalitateari buruzko hitzaldia
          • Joan hona 7. Estado de calidad. Servicio de servicio. Konferentzia
          • 7. Estado de calidad. Servicio de servicio. Konferentziako galeria
  • Transparencia
  • Gobernu irekia
    • Honen azala Erregistro elektronikoak eta egoiliarrak
    • Ahalen erregistro elektronikoa
    • Gaitutako ErregistroaErregistroa
    • Erregistro elektroniko orokorra
    • El Gobierno Vasco
    • Honen azala Oficina de ayuda en materia de protección
    • Dokumentuak digitalizatu eta exekutatu
    • Identifikazioa eta sinadura elektronikorako laguntza
    • La real copia
    • Ahalordetzea
  1. Hasiera
  2. Funtzio Publikoa
  3. Gobernantza Publikoa
  4. Kalitatea administrazio publikoetan
  5. Informe de la Calidad de Servicios Evaluación

Estatuko agentziei buruzko txostena

Historia: Estatu-agentziek egindako jarduerari eta herritarrei emandako zerbitzuen kalitatea hobetzeko hartutako konpromisoei buruzko txostenak

Txosten horiek urtero egiten ziren, eta zerbitzu publikoak hobetzeko estatu-agentziei buruzko uztailaren 18ko 28/2006 Legearen bidez sortutako estatu-agentziek urtean zehar egindako kalitate-kudeaketako jarduerak aztertzen ziren.

28/2006 Legeak berak ezartzen zuen erakunde horiek kalitate-kudeaketaren arloan egiten dituzten jardueren segimendua egiteko mekanismoa. Arau honen lehen xedapen gehigarriaren hirugarren puntuan zehazten da Politikak eta Zerbitzuen Kalitatea Ebaluatzeko Estatuko Agentzia (AEVAL) arduratuko dela urtero txosten bat egiteaz estatu-agentziek egindako jarduerari buruz eta herritarrei emandako zerbitzuen kalitatea hobetzeko konpromisoei buruz. Al mismo tiempo, el Congreso dice ese informe.

Abenduaren 30eko 11/2020 Legeak, 2021. urterako Estatuko Aurrekontu Orokorrei buruzkoak, aldatu egiten du Sektore Publikoaren Araubide Juridikoari buruzko urriaren 1eko 40/2015 Legea, eta estatu-agentziak berreskuratu egiten ditu Estatuko sektore publiko instituzionaleko erakunde publiko gisa.

Lege horrek honela definitzen ditu estatu-agentziak: “Estatuko Administrazio Orokorrak bere eskumenen esparruan garatzen dituen politika publikoei dagozkien programak betetzeko Gobernuak sortzen dituen zuzenbide publikoko erakundeak, nortasun juridiko publikoa, ondare propioa eta kudeatzeko autonomia dutenak, eta administrazio-ahalak egikaritzeko ahalmena dutenak”.

Ogasun eta Funtzio Publikoko Ministerioaren oinarrizko egitura organikoa garatzen duen eta ministerioetako sailen oinarrizko egitura organikoa ezartzen duen urtarrilaren 28ko 139/2020 Errege Dekretua aldatzen duen abuztuaren 3ko 682/2021 Errege Dekretuaren arabera, Gobernantza Publikoaren Zuzendaritza Nagusiari dagokio, Funtzio Publikoaren Estatu Idazkaritzaren eskumenen barruan, “etengabeko hobekuntzaren, kalitatearen eta berrikuntzaren kudeaketan eta kudeaketan oinarritutako programen garapenean laguntzea”. Bereziki, Estatuko Administrazio Orokorrean kalitatea hobetzeko esparru orokorra ezartzen duen uztailaren 29ko 951/2005 Errege Dekretuan aurreikusitako kalitate-programak kudeatzea eta sustatzea”.

Testuinguru arauemaile horretan, Herritarren eta Gobernu Irekiaren Zuzendaritza Nagusiak estatu-agentziek egindako jarduerari buruzko txostenak egiten eta aurkezten jarraitzen du.

  • Estatu-agentziek egindako jardueraren eta 2023an herritarrei emandako zerbitzuen kalitatea hobetzeko hartutako konpromisoen txostena
  • Estatu-agentziek egindako jardueraren eta 2022an herritarrei emandako zerbitzuen kalitatea hobetzeko hartutako konpromisoen txostena
  • Estatu-agentziek egindako jardueraren txostena eta 2021ean herritarrei emandako zerbitzuen kalitatea hobetzeko hartutako konpromisoak
  • Estatu-agentziek egindako jardueraren eta 2020an herritarrei emandako zerbitzuen kalitatea hobetzeko hartutako konpromisoen txostena
  • Estatu-agentziek egindako jardueraren eta 2019an herritarrei emandako zerbitzuen kalitatea hobetzeko hartutako konpromisoen txostena
  • Estatu-agentziek egindako jardueraren txostena eta herritarrei 2018an emandako zerbitzuen kalitatea hobetzeko hartutako konpromisoak
  • Estatuko agentziek egindako jardueraren eta herritarrei 2017an emandako zerbitzuen kalitatea hobetzeko hartutako konpromisoen txostena
  • Jarduera-segimenduko diputatuen kongresuari buruzko txostena, estatu-agentziek egina, herritarrei 2016an emandako zerbitzuak hobetzeko (2018)
  • Estatuko agentziek 2015ean herritarrei emandako zerbitzuak hobetzeko egindako jarduera-segimenduko diputatuen kongresuari buruzko txostena (2017)
  • Estatuko agentziek 2014an herritarrei emandako zerbitzuak hobetzeko egindako jarduera-segimenduko diputatuen kongresuari buruzko txostena (2016)
  • Estatuko agentziek 2013an herritarrei emandako zerbitzuak hobetzeko egindako jarduera-segimenduko diputatuen kongresuari buruzko txostena (2015)
  • 2012an herritarrei emandako zerbitzuak hobetzeko estatu-agentziek egindako jarduera-segimenduko diputatuen kongresuari buruzko txostena (2013)
  • 2011n herritarrei emandako zerbitzuak hobetzeko estatu-agentziek egindako jarduera-segimenduko diputatuen kongresuari buruzko txostena (2013)
  • Estatuko agentziek 2010ean herritarrei emandako zerbitzuak hobetzeko egindako jarduera-segimenduko diputatuen kongresuari buruzko txostena (2011)
  • Jarduera-segimenduko diputatuen kongresuari buruzko txostena, estatu-agentziek emana, herritarrei 2009an emandako zerbitzuak hobetzeko (2010)
  • Estatuko agentziek egindako jarduera-segimenduko diputatuen kongresuari egindako txostena, 2008an herritarrei emandako zerbitzuak hobetzeko (2009)
  • Nabigazio-gida
  • Mapa
  • Harremanetarako
  • Lege-oharra
  • Irisgarritasuna
  • Informazioaren barne-sistema
  • Cookie-politika

© Eraldaketa Digitalerako eta Funtzio Publikorako Ministerioa

Cookie-politika

Webgune honek cookie propioak eta hirugarrenenak erabiltzen ditu zerbitzu hobea eskaintzeko. Nabigatzen jarraitzen baduzu, erabilera onartzen duzula uste dugu.

Ikusi cookie-politika