Txosten hau egiteko, AEVALek CISekin lankidetzan egindako Zerbitzu Publikoen Kalitatea azterlanean lortutako informazioa hartu da oinarri. 2011n egin zen azterketa horren landa-lana. Txosten honek AEVALeko Zerbitzu Publikoen Kalitatearen Behatokiak 2009an hasitako seriearekin jarraitzen du.
Txosten horietan, herritarrek Espainiako zerbitzu publikoei buruz duten pertzepzioa aztertzen da, eta zerbitzu publikoekiko herritarren gogobetetze-maila eta gogobetetze-faktore erabakigarriak aztertzen dira, bai eta politika-sektore batzuetan gastu publikoarekiko duten jarrera ere. Aurtengo nobedadea enplegu-zerbitzu publikoen azterketa xeheagoa da, baita gobernuentzat eta administrazio publikoentzat funtsezkoa den gai bat ere, hala nola zerbitzu publikoek herritarren ongizatea hobetzeko egiten duten ekarpena.