2000. urtean Ebaluaziorako Esparru Bateratua (CAF) abian jarri zenetik, ia bi mila erakundek aplikatu dute eredu hori. Azken 10 urteetan, CAF eredua ezarri da kalitatearen kudeaketaren arloan dauden tresna ugarien artean. CAFen kanpo-elikadurako prozedurak —CAFek egindako ebaluazioaren kanpo-atzeraelikadura ematen du— CAFen erabiltzaileei laguntza handiagoa eman nahi die kalitatea bilatzeko.
CAF aplikatzen duten erakunde publikoek beren ahaleginen emaitzak ikusi eta atzeraelikadura jaso ahal izan dezaten, CAFen kanpo-elikadurako prozedurak diagnostiko bat ematen du CAFen laguntzaz erabateko kalitatearen kudeaketa sartzeari buruz. Atzeraelikadura horrek, autoebaluazio-prozesuarekin ez ezik, epe luzera bikaintasuna lortzeko erakundeek aukeratutako ekintza-moduarekin ere badu zerikusia, eta bikaintasun-printzipioetan oinarritzen da.