Txosten honek, 28/2006 Legearen arabera, bi helburu nagusi ditu: herritarrei ematen zaizkien zerbitzuak hobetzea, kontuak ematea eta gardentasuna sustatzea, emaitzak jendaurrean zabalduz.
Osagarri gisa, eta aurreko txostenekin bat etorriz, berariazko lau helburu finkatu dira, txosten hori baliagarriagoa izan dadin eta Estatuko agentzien arteko ikaskuntza bultza dadin:
- Kalitate-planen eta eredu integralen deskribapena.
- Etorkizunean, Agentzieiren akzioak entregatzea, eskubideak kudeatzeko kultura garatzeko.
- Erakundeen arteko harremanak babestea, horiek txostenerako eta jardunbide egokietarako baitira.
- Estatuaren berrikuntza-ekimenak identifikatzea.
Txosten honen irismenak kalitatearen kudeaketarekin zerikusia duten jarduerak hartzen ditu, EAOn 2012an dauden zortzi estatu-agentziek egindakoak.