El present informe, d'acord amb la Llei 28/2006, persegueix dos grans objectius: la millora dels serveis prestats als ciutadans i la rendició de comptes i el foment de la transparència mitjançant la difusió pública dels seus resultats.
De manera complementària, i d'acord amb els informes precedents, s'han fixat quatre objectius específics amb la finalitat de dotar a este informe de major utilitat i d'afavorir l'aprenentatge mutu entre les Agències Estatals:
- La identificació de patrons comuns en la implantació dels plans de qualitat
- Proporcionar una orientació a les Agències en les seues actuacions futures per al desenvolupament d'una cultura de gestió enfocada a la qualitat
- Contribuir a la difusió d'experiències i bones pràctiques entre les pròpies organitzacions objecte de l'informe
- Identificar les iniciatives dutes a terme per les Agències Estatals en l'àmbit de la Innovació
L'abast d'este informe abasta les activitats relacionades amb la gestió de la qualitat, dutes a terme per les huit Agències Estatals existents en l'AGE durant l'any 2012.