logo MTDFP
  • Castellano
  • Catalán
  • Galego
  • Euskara
  • Valencià
  • English
Inici Ministeri
Ministeri Organigrama
Organigrama Ministre per a la Transformació Digital i de la Funció Pública Secretaria d'Estat de Digitalització i Intel·ligència Artificial Secretaria d'Estat de Telecomunicacions i Infraestructures Digitals Secretaria d'Estat de Funció Pública Sotssecretaria per a la Transformació Digital i de la Funció Pública Regulació Legal
Protecció de Dades Participació pública en projectes normatius
Participació pública en projectes normatius Consulta pública prèvia Audiència i informació pública
Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència
Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència Instruccions de comunicació Informació addicional Seguiment del Pla
Empleo
Empleo Personal Laboral Personal Funcionari
Portada de Ministeri
Digitalització i IA Telecomunicació i infraestructures Digitals Funció Pública
Funció Pública La secretaria
La secretaria Secretaria d'Estat de Funció Pública Directora del Gabinete de la Secretaría de Estado de Función Pública Newsletter de Funció Pública Captació de talent Actualitat
Funció Pública
Funció Pública Qui som Accés a l'Ocupació Pública Gestiona la teua vida professional com a personal empleat públic Règim Jurídic Relacions Laborals Órganos de colaboración Registre Central de Personal Espai ISPA Personal funcionari d'administració local amb habilitació de caràcter nacional
Governança Pública
Governança Pública Directora General de Gobernanza Pública Simplificació administrativa i reducció de càrregues Inspecció de Serveis Atenció a la ciutadania Qualitat en les Administracions Públiques​ Transparència Govern obert Registres electrònics i notificacions Oficinas de Asistencia en Materia de Registros
Incompatibilitat i conflicte d'interessos
Incompatibilitat i conflicte d'interessos Oficina de Conflictos de Intereses Membres del Govern i Alts Càrrecs de l'Administració General de l'Estat Incompatibilitats de personal al servei de les Administracions Públiques MASTERCLASS: Guia del Govern Obert Informes sobre compliment dels alts càrrecs
Comunicació Contacte Info DANA
Info DANA Medidas adoptadas en relación con la DANA Portada d'Info Dana
Inici
  • Organigrama
  • Protecció de Dades
  • Participació pública en projectes normatius
  • Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència
  • Empleo
  • Portada de Ministeri
Digitalització i IA
Telecomunicació i infraestructures Digitals
  • La secretaria
  • Funció Pública
  • Governança Pública
  • Incompatibilitat i conflicte d'interessos
Comunicació
Contacte
  • Medidas adoptadas en relación con la DANA
  • Portada d'Info Dana
texto

Governança Pública

  • Informe al Congrés de Diputats sobre l'Activitat desplegada per les Agències Estatals durant 2016
  • Informe al Congrés de Diputats sobre l'Activitat desplegada per les Agències Estatals durant 2015
  • Informe al Congrés de Diputats sobre l'Activitat desplegada per les Agències Estatals durant 2014
  • Informe al Congrés de Diputats sobre l'Activitat desplegada per les Agències Estatals durant 2013
  • Informe al Congrés de Diputats sobre l'Activitat desplegada per les Agències Estatals durant 2012
  • Informe al Congrés de Diputats sobre l'Activitat desplegada per les Agències Estatals durant 2011
  • Informe al Congrés de Diputats sobre l'Activitat desplegada per les Agències Estatals durant 2010
  • Informe al Congrés de Diputats sobre l'Activitat desplegada per les Agències Estatals durant 2009
  • Informe al Congrés de Diputats sobre l'Activitat desplegada per les Agències Estatals durant 2008
  1. Inici
  2. Funció Pública
  3. Governança Pública
  4. Qualitat en les Administracions Públiques​
  5. Informes d'Avaluació de la Qualitat dels Serveis
  6. Informes sobre l'activitat desplegada per les Agències Estatals

Informe al Congrés de Diputats sobre l'Activitat desplegada per les Agències Estatals durant 2012

​El present informe, d'acord amb la Llei 28/2006, persegueix dos grans objectius: la millora dels serveis prestats als ciutadans i la rendició de comptes i el foment de la transparència mitjançant la difusió pública dels seus resultats.

De manera complementària, i d'acord amb els informes precedents, s'han fixat quatre objectius específics amb la finalitat de dotar a este informe de major utilitat i d'afavorir l'aprenentatge mutu entre les Agències Estatals:

  1. ​La identificació de patrons comuns en la implantació dels plans de qualitat
  2. Proporcionar una orientació a les Agències en les seues actuacions futures per al desenvolupament d'una cultura de gestió enfocada a la qualitat
  3. Contribuir a la difusió d'experiències i bones pràctiques entre les pròpies organitzacions objecte de l'informe
  4. Identificar les iniciatives dutes a terme per les Agències Estatals en l'àmbit de la Innovació

L'abast d'este informe abasta les activitats relacionades amb la gestió de la qualitat, dutes a terme per les huit Agències Estatals existents en l'AGE durant l'any 2012.

Informe al Congrés sobre l'activitat desplegada per les Agències Estatals durant 2012
  • Guia de navegació
  • Mapa
  • Contacte
  • Nota Legal
  • Accessibilitat
  • Sistema intern d'informació
  • Política de cookies

© Ministeri per a la Transformació Digital i de la Funció Pública

Política de cookies

Este lloc web utilitza cookies pròpies i de tercers per a oferir un millor servei. Si continua navegant considerem que accepta el seu ús.

Veure política de cookies