En este informe s'estudia el grau de satisfacció dels ciutadans amb al voltant de cinquanta polítiques i serveis públics que són responsabilitat dels diferents nivells de govern i administració a Espanya. En el document també es recull una anàlisi de l'agenda pública, entenent per tal el conjunt d'assumptes que són objecte d'una àmplia atenció per part de la ciutadania. En este sentit, l'objectiu del document no és simplement el de descriure el grau de satisfacció dels ciutadans amb els serveis. També es tracta de subratllar les qüestions susceptibles de millora en relació amb els serveis que presten els diferents governs fruit de l'anàlisi comparada de les actituds dels ciutadans que resideixen en cada Comunitat Autònoma.
La pretensió última d'esta anàlisi és la generació d'informació que puga servir per a millorar l'agenda política, és a dir, el conjunt de temes sobre els quals els qui governen consideren oportú intervendre, i per a alimentar una adopció de decisions cada vegada més responsable i informada independentment del nivell de govern que siga titular o gestor d'aquests.