logo MTDFP
  • Castellano
  • Catalán
  • Galego
  • Euskara
  • Valencià
  • English
Inici
Directora de Gabinet del Ministre per a la Transformació Digital i de la Funció Pública
Secretària d'Estat de Digitalització i Intel·ligència Artificial
Secretari d'Estat de Telecomunicacions i Infraestructures Digitals
Secretària d'Estat de Funció Pública
Sotssecretària per a la Transformació Digital i de la Funció Pública
Regulació Legal
Protecció de Dades
Consulta pública prèvia sobre el Projecte de Reial decret pel qual es regula l'accés a l'ocupació pública i la provisió de llocs de treball de les persones amb discapacitat. Consulta pública prèvia sobre el Projecte de Reial decret d'adaptació d'organismes públics existents en l'àmbit estatal a la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic Projecte d'Ordre per la qual s'establixen criteris generals per a l'adaptació de mitjans i temps i la realització d'ajustos raonables en els processos selectius per a l'accés a l'ocupació pública de persones amb discapacitat
Audiència Pública sobre el projecte de Reial decret d'adaptació d'organismes públics existents en l'àmbit estatal a la llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic Audiència Pública sobre el projecte d'Ordre per la qual s'establixen criteris generals per a l'adaptació de mitjans i temps i la realització d'ajustos raonables en els processos selectius per a l'accés a l'ocupació pública de persones amb discapacitat
Instruccions de comunicació Informació addicional Seguiment del Pla
1FC (SEDIA) - Tècnic Superior en espais de dades sectorials 2FC (SEDIA) - Tècnic Superior anara de conveni en Intel·ligència Artificial 3FC (SEDIA) - Tècnic Superior en control de projecte 4FC (SETELECO) Consultor en Infraestructures Digitals 5FC (SETELECO) Consultor Superior en Xarxes i Sistemes de Telecomunicacions 6FC (SETELECO) Tècnic Jurídic i Econòmic expert en organitzacions públiques 7FC assumpte OEPL 2020 suprimit ministeri assumptes economicos 1CU (SEDIA) – M2 RECERCA entre els candidats preseleccionats pel Servei Públic d'Ocupació 2CU (SETELECO) – M2 RECERCA entre els candidats preseleccionats pel Servei Públic d'Ocupació (no s'admeten sol·licituds externes). 3CU (SETELECO) – M2 CIÈNCIES DE LA INFORMACIÓ (PERIODISME) 4CU (AEAD) – M2 RECERCA entre els candidats preseleccionats pel Servei Públic d'Ocupació 5CU (AEAD) – M2 RECERCA entre els candidats preseleccionats pel Servei Públic d'Ocupació 6CU (AEAD) – M2 RECERCA entre els candidats preseleccionats pel Servei Públic d'Ocupació 7CU (AEAD) – M2 RECERCA entre els candidats preseleccionats pel Servei Públic d'Ocupació 8CU (AEAD) – M2 RECERCA entre els candidats preseleccionats pel Servei Públic d'Ocupació 9CU (AEAD) – M2 RECERCA entre els candidats preseleccionats pel Servei Públic d'Ocupació 10CU (AEAD) – M2 RECERCA entre els candidats preseleccionats pel Servei Públic d'Ocupació 11CU (AEAD) – M2 RECERCA entre els candidats preseleccionats pel Servei Públic d'Ocupació
Concurs general 2025 Concurs específic 2025
Portada de Ministeri
Digitalització i IA Telecomunicació i Infraestructures Digitals
Secretaria d'Estat de Funció Pública Directora del Gabinet de la Secretaria d'Estat de Funció Pública Newsletter de Funció Pública
6 raons per a treballar en l'Administració
Actualitat
Directora General de Funció Pública Subdirector General de Planificació de Recursos Humans i Retribucions Subdirectora General d'Ordenació de Recursos Humans Subdirector General de Relacions Laborals Subdirectora General de Relacions amb Altres Administracions Subdirector General de Régimen Jurídico
Qui som Una mica d'història
Subdirectora General del Sector Públic Institucional Jefa de la Unidad de Asistencia Técnica
Què és l'ocupació pública, i quin tipus d'empleades i empleats públics existeixen? Per què és atractiu per a mi l'ocupació pública? Com puc accedir a l'ocupació pública i quins són els requisits necessaris? Quines opcions estan actualment disponibles, i com accedisc a elles?
Butlletins anteriors a 2006 Històric de notícies
Evolució dels efectius de les Administracions Públiques Evolució dels efectius de les Comunitats Autònomes per àrea d'activitat Estudis d'envelliment de les plantilles en les Administracions Públiques
Jornades de Captació de Talent 2023 Jornades de Captació de Talent 2022 Jornades de Captació de Talent 2021 Jornades de Captació de Talent 2020 Jornades de Captació de Talent 2019 Jornades de Captació de Talent 2024
Informació sobre Convocatòries per a Personal Laboral de l'IV Conveni Únic Convocatòries de Personal Laboral fora de l'IV Conveni Únic Informació sobre Convocatòries per a Personal Laboral de l'IV Conveni Únic
Distribució de places per àrees d'interés Reserva de places per a persones amb discapacitat
Distribució de places d'accés lliure per grup de personal funcionari i personal laboral Distribució de places per àrees d'interés Reserva de places per a persones amb discapacitat
Distribució de places d'accés lliure per grup de personal funcionari i personal laboral Reserva de places per a personal amb discapacitat Distribució de places per àrees d'interés
Cossos i Escales Generals de funcionaris Cossos i Escales Especials de funcionaris
Procediments de personal
Concurs de trasllats de personal laboral en l'àmbit de l'III Conveni Únic (Administració Central) - Procés Finalitzat Ordre PRE/2748/2010, de 5 d'octubre, per la qual es convoca concurs de trasllats per a la provisió de llocs de treball de personal laboral en l'àmbit de l'III Conveni Únic (Administració Perifèrica) Concurs de trasllats per a la provisió de llocs de treball de personal laboral en l'àmbit de l'III Conveni Únic de l'Administració General de l'Estat. Concurs de trasllats 2015 (III Conveni Únic) Concurs de trasllats per a la provisió de llocs de treball de personal laboral en l'àmbit de l'III Conveni Únic de l'Administració General de l'Estat (2016) Concurs de trasllats per a la provisió de llocs de treball de personal laboral en l'àmbit de l'III Conveni Únic de l'Administració General de l'Estat (2017) Concurs de trasllats personal laboral 2018
Comissions de serveis Permutes Autorización bases de concursos Trasllat de lloc per raons de discapacitat, motius de salut i possibilitats de rehabilitació Mobilitat de les funcionàries víctimes de violència de gènere
INSTRUCCIONS PER A LA PRESENTACIÓ I DESISTIMENT DE SOL·LICITUDS INSTRUCCIONS PER A LA PRESENTACIÓ I DESISTIMENT DE SOL·LICITUDS
INSTRUCCIONS PER A LA PRESENTACIÓ I DESISTIMENT DE SOL·LICITUDS
INSTRUCCIONS PER A LA PRESENTACIÓ I DESISTIMENT DE SOL·LICITUDS
INSTRUCCIONS PER A LA PRESENTACIÓ I DESISTIMENT DE SOL·LICITUDS
INSTRUCCIONS PER A LA PRESENTACIÓ I DESISTIMENT DE SOL·LICITUDS
INSTRUCCIONS PER A LA PRESENTACIÓ I DESISTIMENT DE SOL·LICITUDS
INSTRUCCIONS PER A LA PRESENTACION DE SOL·LICITUDS
INSTRUCCIONS PER A LA PRESENTACION I DESISTIMENT DE SOL·LICITUDS
INSTRUCCIONS PER A LA PRESENTACION I DESISTIMENT DE SOL·LICITUDS
INSTRUCCIONS PER A LA PRESENTACION DE SOL·LICITUDS
INSTRUCCIONS PER A LA PRESENTACION DE SOL·LICITUDS
INSTRUCCIONS PER A LA PRESENTACION DE SOL·LICITUDS
INSTRUCCIONS PER A LA PRESENTACION DE SOL·LICITUDS
INSTRUCCIONS PER A LA PRESENTACION I DESISTIMENT DE SOL·LICITUDS
CONCURS DE TRASLLATS DE L'ANNEX II DE L'IV CONVENI - SEGONA CONVOCATÒRIA 2023
ANY 2024
INSTRUCCIONS PER A LA PRESENTACION I DESISTIMENT DE SOL·LICITUDS
CONCURS DE TRASLLATS DE L'ANNEX II DE L'IV CONVENI - PRIMERA CONVOCATÒRIA 2025
INSTRUCCIONS PER A LA PRESENTACIÓ I DESISTIMENT DE SOL·LICITUDS
CONCURS-EXTRAORDINARI-E0-IV-CONVENI--NICO-CE0-2025
Gestió del reingrés al servei actiu dels funcionaris de carrera
Reingressos laborals
Servei actiu Servei especials Serveis en altres AAPP Excedència voluntària per interés particular Excedència voluntària per agrupació familiar Excedencia por cuidado de hijo/hija o familiar Excedencia por violencia de género Excedencia por violencia terrorista Suspensió de funcions Excedència voluntària per prestació de serveis en el sector públic Expectativa de destino Excedència forçosa Excedencia voluntaria incentivada
Nomenament de Cossos i Escales adscrits a la SEFP Nomenament de Cossos i Escales no adscrits a la SEFP Jubilacions voluntàries Renuncies
Legislació i documentació d'interés
Què és la Comissió Superior de Personal Acords de la Comissió Superior de Personal
Què és Bodeco?
Possibilitat d'accés al Subgrup A2 amb la superació de 180 crèdits del títol oficial de Grau. Nomenament d'eventual amb edat superior a 70 anys. Titulacions oficials i els seus efectes per a l'ingrés en les Administracions Públiques, Organismes Públics i Ens de Dret Públic. Possibilitat de compatibilitzar la realització d'un curs selectiu amb el permís per naixement. Es planteja la possibilitat de prolongar en servei actiu a funcionaris interins. Impossibilitat que un preparador d'oposicions puga formar part d'un òrgan de selecció. Possibilitat de prendre possessió en situació d'incapacitat temporal, conseqüència o no d'embaràs, situació de risc durant l'embaràs o de baixa per maternitat. Títol necessari per a l'accés a Cossos del Subgrup A1 en els quals s'exerceixen professions regulades. Possibilitat de denegar la prolongació en el servei actiu. Revisió de la discapacitat durant un procés selectiu. Òrgan competent per a jubilar a un funcionari en situació de servei en altres Administracions Públiques. Possibilitat de conducta a la jubilació per incapacitat o jubilació voluntària d'un funcionari públic quan es troba en situació de suspensió de funcions. Possibilitat d'accedir a l'ocupació pública després d'haver sigut acomiadat mitjançant expedient disciplinari, sent professor amb contracte laboral. Possibilitat d'anotar en el RCP el nomenament d'un funcionari interí quan ja s'és funcionari de carrera d'eixe mateix Cos. Possible revocació de la concessió d'una pròrroga per a continuar en el servei actiu. Posibilidad de que el personal sujeto a un contrato laboral especial de alta dirección forme parte del órgano de selección de personal laboral fijo. Plazos para la toma de posesión como funcionario de carrera en la Administración del Estado. Terminis processos d'estabilització.
Possibilitat de gaudi dels dies de presa de possessió en un lloc obtingut per concurs ocupat prèviament en adscripció provisional Còmput del temps de permanència en la situació de serveis especials per al reconeixement de grau personal. Especial esment a l'ocupació de llocs de personal eventual Possibilitat de finalitzar la prolongació en el servei actiu del funcionari al qual s'instruïx expedient disciplinari Còmput del termini possessori a l'efecte de consolidació de grau personal Possibilitat que el temps exercit en un Cos compute per a consolidar el grau personal d'un nou Cos al qual s'accedeix amb posterioritat Possibilitat de promoció interna del Subgrup C1 al Subgrup A1 Es formula consulta sobre la possibilitat de reconeixement de grau per l'acompliment de llocs del nivell corresponent durant tres anys amb interrupció Es formula consulta sobre la possibilitat de consolidació de grau personal per part d'un funcionari docent Aplicació carrera horitzontal al personal interí.
Dret a l'assistència lletrada del personal empleat públic Situación administrativa de quienes ostentan cargos electivos en organizaciones sindicales más representativas (LOLS) Obligatorietat de colegiació de funcionaris públics
Possibilitat d'incompatibilitat de funcionari docent universitari en cas de ser contractat per una Universitat noruega. Compatibilitat durant la situació de suspensió ferma.
Criteris aplicables a la flexibilitat horari per cura de fills Descomptar dies de permís per assumptes particulars al no assistir al lloc de treball al·legant raons de força major Forma de gaudi de la reducció de jornada per cura de fill Possibilitat de realitzar jornada ordinària durant períodes de vacances o festius per part de funcionaris que de manera habitual realitzen jornada reduïda per interés particular Possibilitat de concedir una reducció de jornada per cura de fill a un funcionari que ocupa un lloc de treball amb atenció al públic continuada (APC) Possibilitat d'acollir-se a les mesures de conciliació el personal funcionari amb jornada d'especial dedicació. Jornada d'estiu ampliada per fills de fins a 12 anys. Aplicación de la bolsa de horas y deber inexcusable.
Sol·licitud de permuta i altres supòsits de mobilitat. Possibilitat que un funcionari siga destituït en un lloc ocupat en comissió de serveis durant una baixa mèdica. Possibilitat de nomenar de funcionari en lloc de treball obtingut per concurs quan aquest lloc segueix ocupat per haver diferit el cessament. Efectes de la modificació en el sistema de provisió de llocs de treball. Ajornament del cessament d'una funcionària en pròrroga en el seu lloc de treball per gaudi d'un permís per malaltia greu de familiar. Possibilitat d'entendre inclòs dins de l'àmbit subjectiu de la mobilitat per motius de salut dels funcionaris a les persones que estiguen sotmeses a la tutela legal d'aquells. Adjudicació de dos llocs del mateix o diferent Cos sense que coincidisca el període de temps de possessió. Consecuencias de que un funcionario no se presente al concurso de méritos de la plaza que ocupa en adscripción provisional.
Reconeixement de serveis previs prestats a temps parcial. Reconeixement serveis previs – Administració Institucional. Reconeixement serveis previs – Serveis prestats a l'estranger. Reconeixement serveis previs – Personal laboral. Reconeixement serveis previs – Tipus de vinculació.
12. Règim laboral. 15. Retribucions. 16. Seguretat Social Funcionaris. 17. Situacions administratives. 14. Responsabilitat
INDICE BODECO REFÓS NUMEROS 23 A 28
19. Vacances, permisos i llicències.
Històric de BODECO
Possibilitat d'accés al Subgrup A2 amb la superació de 180 crèdits del títol oficial de Grau Nomenament d'eventual amb edat superior a 70 anys Titulacions oficials i els seus efectes per a l'ingrés en les Administracions Públiques, Organismes Públics i Ens de Dret Públic. Possibilitat de compatibilitzar la realització d'un curs selectiu amb el permís per naixement. Es planteja la possibilitat de prolongar en servei actiu a funcionaris interins. Impossibilitat que un preparador d'oposicions puga formar part d'un òrgan de selecció. Possibilitat de prendre possessió en situació d'incapacitat temporal, conseqüència o no d'embaràs, situació de risc durant l'embaràs o de baixa per maternitat. Títol necessari per a l'accés a Cossos del Subgrup A1 en els quals s'exerceixen professions regulades. Possibilitat de denegar la prolongació en el servei actiu. Revisió de la discapacitat durant un procés selectiu. Òrgan competent per a jubilar a un funcionari en situació de servei en altres Administracions Públiques. Possibilitat de conducta a la jubilació per incapacitat o jubilació voluntària d'un funcionari públic quan es troba en situació de suspensió de funcions. Possibilitat d'accedir a l'ocupació pública després d'haver sigut acomiadat mitjançant expedient disciplinari, sent professor amb contracte laboral. Possibilitat d'anotar en el RCP el nomenament d'un funcionari interí quan ja s'és funcionari de carrera d'eixe mateix Cos. Possible revocació de la concessió d'una pròrroga per a continuar en el servei actiu. Possibilitat que el personal subjecte a un contracte laboral especial d'alta direcció forme part de l'òrgan de selecció de personal laboral fix. Terminis per a la presa de possessió com a funcionari de carrera en l'Administració de l'Estat. Terminis processos d'estabilització.
Possibilitat de gaudi dels dies de presa de possessió en un lloc obtingut per concurs ocupat prèviament en adscripció provisional Còmput del temps de permanència en la situació de serveis especials per al reconeixement de grau personal. Especial esment a l'ocupació de llocs de personal eventual Possibilitat de finalitzar la prolongació en el servei actiu del funcionari al qual s'instruïx expedient disciplinari Còmput del termini possessori a l'efecte de consolidació de grau personal Possibilitat que el temps exercit en un Cos compute per a consolidar el grau personal d'un nou Cos al qual s'accedeix amb posterioritat Possibilitat de promoció interna del Subgrup C1 al Subgrup A1 Possibilitat de reconeixement de grau per l'acompliment de llocs del nivell corresponent durant tres anys amb interrupció Possibilitat de consolidació de grau personal per part d'un funcionari docent Aplicació carrera horitzontal al personal interí
Dret a l'assistència lletrada del personal empleat públic Situació administrativa dels qui ostenten càrrecs electius en organitzacions sindicals més representatives (LOLS) Obligatorietat de colegiació de funcionaris públics
Possibilitat d'incompatibilitat de funcionari docent universitari en cas de ser contractat per una Universitat noruega Compatibilitat durant la situació de suspensió ferma
Criteris aplicables a la flexibilitat horari per cura de fills Descomptar dies de permís per assumptes particulars al no assistir al lloc de treball al·legant raons de força major Forma de gaudi de la reducció de jornada per cura de fill Possibilitat de realitzar jornada ordinària durant períodes de vacances o festius per part de funcionaris que de manera habitual realitzen jornada reduïda per interés particular Possibilitat de concedir una reducció de jornada per cura de fill a un funcionari que ocupa un lloc de treball amb atenció al públic continuada (APC) Possibilitat d'acollir-se a les mesures de conciliació el personal funcionari amb jornada d'especial dedicació. Jornada d'estiu ampliada per fills de fins a 12 anys. Aplicació de la bossa d'hores i deure inexcusable.
Sol·licitud de permuta i altres supòsits de mobilitat. Possibilitat que un funcionari siga destituït en un lloc ocupat en comissió de serveis durant una baixa mèdica. Possibilitat de nomenar de funcionari en lloc de treball obtingut per concurs quan aquest lloc segueix ocupat per haver diferit el cessament. Efectes de la modificació en el sistema de provisió de llocs de treball Ajornament del cessament d'una funcionària en pròrroga en el seu lloc de treball per gaudi d'un permís per malaltia greu de familiar. Possibilitat d'entendre inclòs dins de l'àmbit subjectiu de la mobilitat per motius de salut dels funcionaris a les persones que estiguen sotmeses a la tutela legal d'aquells. Adjudicació de dos llocs del mateix o diferent Cos sense que coincidisca el període de temps de possessió. Conseqüències que un funcionari no es presente al concurs de mèrits de la plaça que ocupa en adscripció provisional. Valoración que corresponde otorgar en concursos a títulos universitarios oficiales Presa de possessió de lloc en comissió de serveis estant en incapacitat temporal Tractament de la possibilitat de reingrés de militar a l'Administració civil Possibilitat d'ocupació de llocs en l'Administració civil per personal militar Lloc a assignar a funcionari d'una altra Administració en cas de cessament en lloc de lliure designació Diferents qüestions sobre terminis possessoris Comissió de serveis des de la situació d'excedència per cura de fills Cessament i presa de possessió en lloc obtingut per concurs de funcionari en incapacitat temporal.
Reconeixement de serveis previs prestats a temps parcial Reconeixement serveis previs – Administració Institucional Reconeixement serveis previs – Serveis prestats a l'estranger Reconeixement serveis previs – Personal laboral Reconeixement serveis previs – Tipus de vinculació
Possibilitat d'arxivar expedient disciplinari a funcionari que està en parador ignorat Aplicació del règim disciplinari al personal eventual Prescripció de sanció greu Conservació del grau personal després de la rehabilitació com a funcionari Règim disciplinari aplicable al personal laboral anara de conveni
Permís per cura de fill menor afectat per càncer o una altra malaltia greu: criteri que tots dos progenitors treballen Permís per deure inexcusable Qüestions relatives al permís per a la concurrència a exàmens i altres proves definitives d'aptitud Qüestions relatives a la reducció de jornada per a cura de familiars per raó de malaltia Abonament de vacances no gaudides al personal laboral temporal per estar en situació d'incapacitat temporal Reducció de jornada per a cura de familiars en situació d'incapacitat temporal Actuació a seguir quan un funcionari, que, després d'haver esgotat el període màxim d'incapacitat laboral, continua remetent baixes per malaltia Possibilitat d'ampliar l'àmbit d'aplicació de l'article 59 de la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes a l'efecte de permetre que el permís per adopció interrompa les vacances Permís d'adopció a funcionari que adopta al fill de la seua dona amb la qual va contraure matrimoni dos anys abans. Gaudi del permís per naixement a temps parcial Concessió del permís per al compliment d'un deure inexcusable per a l'exercici de determinades funcions d'Alcalde Còmput de dies de vacances i assumptes particulars en cas d'haver gaudit una llicència per assumptes propis. Deducció del temps de lactància sense sou del còmput del permís de lactància en jornades completes. Criterio interpretativo actual del término “distinta localidad” a efectos del permiso del artículo 48 a) TRLEBEP. Consideració dels dissabtes com a dies hàbils/inhàbils a l'efecte del gaudi del permís per defunció, accident o malaltia greu de familiar Possibilitat de gaudir de forma continuada de dies de vacances, dies independents de vacances i dies per assumptes particulars
Certificats en l'Administració General de l'Estat Competències d'INAP/INAP i de Funció Pública en els processos selectius Recopilatori de pàgines web i arxius de preguntes freqüents (FAQs) de Funció Pública.
Taula de Negociació de personal funcionari
Taules Delegades
Actes de la Comissió Paritària Acords de Civea en vigor
Comissió Negociadora
Actes
Informació General
Taula General de Negociació de les Administracions Públiques Acords Administració-Sindicats en les Taules Generals de Negociació Acords Administració-Sindicats per al personal laboral AGE del Conveni Únic Altres Acords
Eleccions Sindicals Seguiment Vagues de personal AGE
Convocatòries Anteriors
Plans per a la Igualtat de gènere Conciliació i corresponsabilitat Violència contra les dones Enfront de l'assetjament laboral i sexual
Responsabilitat Social Corporativa Prevenció
Xarxa EUPAN COMITÉ EUROPEU DE DIÀLEG SOCIAL PER A LES ADMINISTRACIONS CENTRALS Consejo de la Unión Europea Grupo de Trabajo Estatuto
Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) Mobilitat Internacional Relacions bilaterals
Órganos de colaboración interadministrativa
Boletines anteriores a 2006 Histórico de noticias
Evolució dels efectius de les Administracions Públiques Evolució dels efectius de les Comunitats Autònomes per àrea d'activitat Estudis d'envelliment de les plantilles en l'Administració General de l'Estat Espai Siep
Impresos Personal Funcionari
Personal laboral amb sistema de classificació professional basat en grup i categoria professionals Personal laboral amb sistema de classificació professional basat en grups professionals, especialitats professionals i/o famílies professionals
Impresos d'inscripció Impresos de Personal Funcionari Docent
Personal laboral amb sistema de classificació professional basat en grup i categoria professionals Personal laboral amb sistema de classificació professional basat en grups professionals, especialitats professionals i/o famílies professionals
Comunitats Autonomas Comunitat Foral de Navarresa Ajuntaments Cargos electos de Corporaciones Locales Diputacions, Consells i Cabildos Insulars
Retribucions de càrrecs electes i empleats públics de les Entitats Locals i Comunitats Autònomes. ISPA 2024 Retribucions de càrrecs electes i empleats públics de les Entitats Locals i Comunitats Autònomes. ISPA 2023 Retribucions de càrrecs electes i empleats públics de les Entitats Locals i Comunitats Autònomes. ISPA 2022 Retribucions de càrrecs electes i empleats públics de les Entitats Locals i Comunitats Autònomes. ISPA 2021 Retribucions de càrrecs electes i empleats públics de les Entitats Locals i Comunitats Autònomes. ISPA 2020 Retribucions de càrrecs electes i empleats públics de les Entitats Locals i Comunitats Autònomes. ISPA 2019 Retribucions de càrrecs electes i empleats públics de les Entitats Locals. ISPA 2018 Retribucions de càrrecs electes i empleats públics de les Entitats Locals. ISPA 2017 Retribucions de càrrecs electes i empleats públics de les Entitats Locals. ISPA 2016 Retribucions de càrrecs electes i empleats públics de les Entitats Locals. ISPA 2015 Retribucions de càrrecs electes i empleats públics de les Entitats Locals. ISPA 2014
ISPA NAVARRA 2025
Novetats Normativa Reguladora FHCN Nomenaments de personal funcionari / Assignació del primer destine
Concurs Ordinari 2023 Concurs Ordinari 2022 Concurs Ordinari 2021 Concurs Ordinari 2020 Concurs Ordinari 2019 Concurs Ordinari 2018 Concurs Ordinari 2017
Concurs Ordinari 2024
Concurs Unitari 2022 Concurso Unitario 2022 País Vasco Concurs Unitari 2021 Concurs Unitari 2020 Concurs Unitari 2019 Concurs Unitari 2018 Concurso Unitario 2017
Concurso Unitario 2023
Serveis especials Reingrés al servei actiu (només per a aquelles situacions administratives amb reserva de lloc de treball) Servicio en otras Administraciones Públicas
EXCEDENCIAS POR CUIDADO DE FAMILIARES EXCEDENCIA POR INTERÉS PARTICULAR EXCEDENCIA VOLUNTARIA POR PRESTACIÓN DE SERVICIOS EN EL SECTOR PÚBLICO EXCEDENCIA VOLUNTARIA POR PRESTACIÓN DE SERVICIOS EN OTRA SUBESCALA DE FHN EXCEDÈNCIA VOLUNTÀRIA PER AGRUPACIÓ FAMILIAR EXCEDENCIA POR VIOLENCIA DE GÉNERO EXCEDENCIA POR RAZÓN DE VIOLENCIA TERRORISTA
Certificats funcionaris d'administració local
Comissions de serveis Acumulació de funcions reservades
Inscripció del grau personal Inscripció de titulacions Inscripción de cursos de formación o perfeccionamiento Inscripción de servicios previos Mèrits referits a la conciliació de la vida personal, familiar i laboral
Permuta de llocs de treball reservat Remissió de consultes sobre el règim jurídic Recurso potestativo de reposición Jubilacions i prolongacions del servei actiu
Directora General de Gobernanza Pública
Què és una càrrega administrativa? Análisis de Impacto Normativo. Impacto en cargas administrativas Manual de Simplificació Administrativa i Reducció de Càrregues per a l'AGE Convenis amb organitzacions Compensación de cargas administrativas. One in - one out Simplificació de Procediments en les Administracions Públiques. Mapa de Situació Documentació de referència
Normativa reguladora Guia d'auditoria per a inspectors de serveis Consultoria operativa de serveis Curs selectiu de la funció inspectora Vacants d'Inspectors/as de Serveis Informes de Simplificació i Reducció de Càrregues
Atenció a la ciutadania
Gestió de Cartes de Serveis en l'AGE
Guia per a la realització d'estudis d'anàlisis de la demanda i d'avaluació de la satisfacció dels usuaris (edició 2014) Modelo EFQM 2013 CAF 2013, el Marc Comú d'Avaluació CAF 2020 Guia per a la gestió de queixes i suggeriments (2013) Guia d'Interpretació del Model EFQM d'Excel·lència 2010 per a les Administracions Públiques CAF Educació (2010) CAF Procediment de Retroalimentació Externa (2009) Guia per al desenvolupament de Cartes de Serveis Guía de Evaluación. Modelo EVAM (2009) Guia per al reconeixement a l'excel·lència (2009) CAF 2006 El Valor de l'Excel·lència. Recomanacions per a l'excel·lència en la creació de valor públic a través del Model EFQM (2018).​​ Guia per a la Qualitat de l'Administració Pública, Una Caixa d'Eines per a Gestors, versió resumida Marc comú sobre les Cartes de Serveis en les Administracions Públiques Espanyoles (2015) Guia per a l'Avaluació de la Qualitat dels Serveis Públics (2009)​​ Guia per a l'elaboració i gestió d'una carta de serveis en l'Administració Local Guia de models d'avaluació per a l'Administració Local
Informe sobre l'Activitat dels Ministeris Espanyols (ISAM)
Govern Obert La confiança en les Institucions Informe sobre percepció ciutadana en la prestació dels serveis públics​​ Estabilitat i millora en els serveis públics Qualitat i sostenibilitat dels serveis públics Qualitat dels Serveis Públics en temps d'austeritat La Qualitat dels Serveis Públics i les actituds dels ciutadans cap a les mesures modernitzadores de l'Administració Pública La importància dels Serveis Públics en el benestar dels ciutadans L'Administració Pública segons el parer dels ciutadans Agenda Pública i Satisfacció amb els Serveis Públics en l'Estat Autonòmic La percepció social dels Serveis Públics a Espanya 1985-2008 ​​​
Informe al Congrés de Diputats sobre l'Activitat desplegada per les Agències Estatals durant 2016 Informe al Congrés de Diputats sobre l'Activitat desplegada per les Agències Estatals durant 2015 Informe al Congrés de Diputats sobre l'Activitat desplegada per les Agències Estatals durant 2014 Informe al Congrés de Diputats sobre l'Activitat desplegada per les Agències Estatals durant 2013 Informe al Congrés de Diputats sobre l'Activitat desplegada per les Agències Estatals durant 2012 Informe al Congrés de Diputats sobre l'Activitat desplegada per les Agències Estatals durant 2011 Informe al Congrés de Diputats sobre l'Activitat desplegada per les Agències Estatals durant 2010 Informe al Congrés de Diputats sobre l'Activitat desplegada per les Agències Estatals durant 2009 Informe al Congrés de Diputats sobre l'Activitat desplegada per les Agències Estatals durant 2008
Avaluació E08/2007 de la Qualitat del servei dels Museus de titularitat estatal
Organitzacions el nivell d'Excel·lència de les quals ha sigut certificat
Premis a la Qualitat i Innovació en la Gestió Pública XIV Edició. Memòries Premis a la Qualitat i Innovació en la Gestió Pública XV Edició. Memòries XV edició. Galeria de Vídeos Lliurament dels Premis a la Qualitat i Innovació en la Gestió Pública XIII Edició Galeria d'imatges del lliurament de Premis a la Qualitat i Innovació en la Gestió Pública XII Edició Galeria d'imatges del Lliurament dels Premis a la Qualitat i Innovació 2014​​
Gestió del coneixement i difusió de bones pràctiques Assessorament, consultoria, assistència tècnica i Formació​ Xarxes Internacionals
Galeria d'imatges de la 7a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics
Transparència Govern obert
Registre Electrònic d'Apoderaments Registro de Funcionarios Habilitados Registro Electrónico General Notificacions
Digitalització de documents i registre Assistència en la identificació i signatura electrònica Còpies autèntiques Apoderament
Oficina de Conflictos de Intereses Membres del Govern i Alts Càrrecs de l'Administració General de l'Estat Incompatibilitats de personal al servei de les Administracions Públiques MASTERCLASS: Guia del Govern Obert Informes sobre compliment dels alts càrrecs
Comunicació Contacto
Mesures adoptades en relació amb la DANA Portada d'Info Dana
Inici  
  • Organigrama
  • Protecció de Dades
  • Participació pública en projectes normatius
  • Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència
  • Empleo
  • Portada de Ministeri
  • Cover Ministeri
Digitalització i IA  
Telecomunicació i Infraestructures Digitals  
  • La Secretaria
  • Funció Pública
  • Governança Pública
  • Incompatibilitat i conflicte d'interessos
  • Cover Funció Pública
Comunicació  
Contacto  
  • Mesures adoptades en relació amb la DANA
  • Portada d'Info Dana
  • Cover Info DANA
texto
Incompatibilitat i conflicte d'interessos
  • Oficina de Conflictos de Intereses
  • Membres del Govern i Alts Càrrecs de l'Administració General de l'Estat
  • Incompatibilitats de personal al servei de les Administracions Públiques
  • MASTERCLASS: Guia del Govern Obert
  • Informes sobre compliment dels alts càrrecs
  1. Inici
  2. Funció Pública
  3. Incompatibilitat i conflicte d'interessos

Incompatibilitats de personal al servei de les Administracions Públiques

Qui ha de sol·licitar la compatibilitat?

El personal inclòs en l'àmbit d'aplicació de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, que desitge exercir qualssevol activitats privades o una segona activitat pública susceptible de compatibilitat, facilitant la informació d'acord amb el següent model de sol·licitud:

Als qui els és aplicable la normativa sobre incompatibilitats?

La normativa sobre incompatibilitats és aplicable a:

A. El personal civil i militar al servei de l'Administració de l'Estat i dels seus Organismes Públics (Lletra modificada per Llei 7/2007, de 12 d'abril. BOE 13.04.2007).

B. El personal al servei de les Administracions de les Comunitats Autònomes i dels Organismes d'elles depenents, així com de les seues Assemblees Legislatives i òrgans institucionals.

C. El personal al servei de les Corporacions Locals i dels Organismes d'elles depenents.

Sr. El personal al servei d'Ens i Organismes públics exceptuats de l'aplicació de la Llei d'Entitats Estatals Autònomes.

E. El personal que exercisca funcions públiques i perceba les seues retribucions mitjançant aranzel.

F. El personal al servei de la Seguretat Social, de les seues Entitats Gestores i de qualsevol altra Entitat o Organisme d'aquesta.

G. El personal al servei d'entitats, corporacions de dret públic, fundacions i consorcis els pressupostos dels quals es doten ordinàriament en més d'un 50 per 100 amb subvencions o altres ingressos procedents de les Administracions Públiques (Lletra modificada per Llei 7/2007, de 12 d'abril. BOE 13.04.2007).

H. El personal que preste serveis en Empreses en què la participació del capital, directa o indirectament, de les Administracions Públiques siga superior al 50 per 100.

I. El personal al servei del Banc d'Espanya i de les institucions financeres públiques.

J. El restant personal al qual resulte d'aplicació el règim estatutari dels funcionaris públics.

Al fet que òrgan ha de dirigir-se la sol·licitud de compatibilitat?

A) Si es tracta de sol·licituds per a compatibilitzar una segona activitat pública, l'autorització ha de sol·licitar-se, segons els casos a:

  • Al Ministre per a la Transformació Digital i de la Funció Pública (Oficina de Conflictes d'Interessos), quan l'activitat pública principal està adscrita a l'Administració de l'Estat.
  • A l'òrgan competent de la Comunitat Autònoma, quan l'activitat principal estiga adscrita a una Administració Autonòmica.
  • Al Ple de la Corp oració Local, quan l'activitat principal estiga adscrita a una Corporació Local.

B) Si es tracta de compatibilitzar l'exercici d'activitats privades, haurà de sol·licitar-se el reconeixement de compatibilitat a l'òrgan competent de l'Administració a la qual estiga adscrita l'activitat pública, segons l'assenyalat en el paràgraf precedent.

Actuacions i tràmits dels empleats públics amb l'Oficina de Conflictes d'Interessos.

L'article 14.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, enumera les persones que, en tot cas, es troben obligades a relacionar-se amb les Administracions Públiques a través de mitjans electrònics per a la realització de qualsevol tràmit en un procediment administratiu, incloent entre elles a “els empleats de les Administracions Públiques per als tràmits i actuacions que realitzen amb elles per raó de la seua condició d'empleat públic".

Per este motiu les sol·licituds de compatibilitat hauran de presentar-se per via electrònica a través de la Seu Funciona (Seu Funciona > Els meus Serveis de RR/RR.HH > Compatibilitats) para el que s'haurà de disposar de certificat digital, DNI electrònic, o la corresponent identificació Cl@ve.

No serà tramitada aquella documentació que es remeta sense complir les condicions exposades.

Descargar el Modelo de Solicitud de Compatibilidad (PDF · 48,9 KB)

Quin és el termini de resolució?

Sol·licituds d'autorització de compatibilitat per a una segona activitat en el sector públic: QUATRE MESOS

Sol·licituds de reconeixement de compatibilitat per a activitats privades: TRES MESOS

Com és el règim disciplinari?

L'incompliment de les normes sobre incompatibilitats es considera falta molt greu, d'acord amb el que es disposa en l'article 95.2.n) del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic. Si es tracta de l'incompliment de terminis o altres disposicions de procediment en matèria d'incompatibilitats la falta es considerarà greu, sempre que no supose manteniment d'una situació d'incompatibilitat, segons el que s'estableix en l'article 7.1 k) del Reglament de Règim Disciplinari dels Funcionaris de l'Administració de l'Estat, aprovat per Reial decret 33/1986, de 10 de gener.

Legislació en matèria d'Incompatibilitats

  • Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'Incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques.
  • Reial decret 598/1985, de 30 d'abril, sobre incompatibilitats del personal al servei de l'Administració de l'Estat, de la Seguretat Social i dels Ens, Organismes i Empreses depenents.
  • Disposició addicional primera del Reial decret 1777/1994, de 5 d'agost, d'adequació de les normes reguladores dels procediments de gestió de personal a la Llei 30/1992, de 26 de novembre.
  • Resolució de 20 de desembre de 2011, de la Secretaria d'Estat per a la Funció Pública, per la qual es publica l'Acord de Consell de Ministres de 16 de desembre de 2011, pel qual s'aprova el procediment per a la reducció, a petició pròpia, del complement específic dels funcionaris de l'Administració General de l'Estat pertanyents als Sugrupos C1, C2 i E i s'autoritza la superació, pare el personal al servei de l'Administració General de l'Estat, del límit previst en l'article 7.1 de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques.
  • Llei 14/2011, d'1 de juny, de la Ciència, la Tecnologia i la Innovació.
  • Reial decret llei 20/2012, de 13 de juliol, de mesures per a garantir l'estabilitat pressupostària i de foment de la competitivitat (disposició addicional cinquena).
  • Llei orgànica 2/2023, de 22 de març, del Sistema Universitari.

  • Reial decret 1560/1995, de 21 de setembre, pel qual es regula el règim de contractació de professors especialistes.

  • Reial decret 2005/1986, de 25 de setembre, sobre règim de la funció tutorial en els Centres associats de la Universitat Nacional d'Educació a Distància.

  • Llei orgànica 9/2015, de 28 de juliol, de Règim de Personal de la Policia Nacional.

  • Llei orgànica 2/1986, de 13 de març, de Forces i Cossos de Seguretat.

  • Llei 39/2007, de 19 de novembre, de la carrera militar.

  • Reial decret 517/1986, de 21 de febrer, d'incompatibilitats del personal militar.

Més informació i contacte

Les consultes han de ser plantejades a través del compte de correu incom.rgeneral@correo.gob.es

Per a conéixer l'estat d'una sol·licitud de compatibilitat que es trobe en tramitació els telèfons de contacte són: 912733355 - 912733364 - 912733375

  • Guia de navegació
  • Mapa
  • Contacte
  • Nota Legal
  • Accessibilitat
  • Sistema intern d'informació
  • Pla Estratègic de Subvencions del MTDFP

© Ministeri per a la Transformació Digital i de la Funció Pública

Política de cookies

Este lloc web utilitza cookies pròpies i de tercers per a oferir un millor servei. Si continua navegant considerem que accepta el seu ús.

Veure política de cookies