logo MTDFP
  • Castellano
  • Catalán
  • Galego
  • Euskara
  • Valencià
  • English
Cover Ministeri
Cover Organigrama
Cover Ministre per a la Transformació Digital i de la Funció Pública
Cover Secretaria d'Estat de Digitalització i Intel·ligència Artificial
Cover Secretaria d'Estat de Telecomunicacions i Infraestructures Digitals
Cover Secretaria d'Estat de Funció Pública
Cover Sotssecretaria per a la Transformació Digital i de la Funció Pública
Cover Participació pública en projectes normatius
Cover Consulta pública prèvia
Cover Projectes sotmesos a tràmit de consulta pública prèvia
Cover Audiència i informació pública
Cover Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència
Cover Empleo
Cover Personal Laboral
Cover Personal Funcionari
Cover Concursos 2025
Cover Funció Pública
Cover La Secretaria
Cover Captació de talent
Cover Funció Pública
Cover Qui som
Cover Subdirectora General de Dades per a l'Ocupació Pública
Cover Subdirecció General de Dades per a l'Ocupació Pública
Cover Accés a l'Ocupació Pública
Cover Resol dubtes
Cover Coneix a fons l'Ocupació Pública
Cover Butlletí Estadístic del RCP
Cover Jornades de Captació de Talent
Cover Convocatòries Personal Laboral
Cover Ofertes d'Ocupació Pública
Cover 2024
Cover 2023
Cover 2022
Cover Convocatòries Personal Funcionari
Cover Gestiona la teua vida professional com a personal empleat públic
Cover Concursos de traslados
Cover Personal laboral
Cover Mobilitat de les persones ocupades públiques
Cover Mobilitat del personal funcionari de carrera
Cover Mobilitat del personal laboral
Cover CONCURS OBERT I PERMANENT-FASES FINALITZADES
Cover ANY 2024
Cover Concurs obert i permanent de l'IV Conveni Únic 1_2024
Cover Concurs obert i permanent de l'IV Conveni Únic 2_2024
Cover Concurs obert i permanent de l'IV Conveni Únic 3_2024
Cover ANY 2023
Cover Concurs obert i permanent de l'IV Conveni Únic 1_2023
Cover Concurs obert i permanent de l'IV Conveni Únic 2_2023
Cover Concurs obert i permanent de l'IV Conveni Únic 3_2023
Cover ANY 2022
Cover Concurs obert i permanent de l'IV Conveni Únic 1_2022
Cover Concurs obert i permanent de l'IV Conveni Únic 2_2022
Cover Concurs obert i permanent de l'IV Conveni Únic 3_2022
Cover ANY 2021
Cover Concurs obert i permanent de l'IV Conveni Únic 1_2021
Cover Concurs obert i permanent de l'IV Conveni Únic 2_2021
Cover CONCURSOS TRASLADOS ANEXO II DEL IV CONVENIO ÚNICO
Cover CONVOCATÒRIES FINALITZADES
Cover ANY 2022
Cover CONCURS DE TRASLLATS DE L'ANNEX II DE L'IV CONVENI - PRIMERA CONVOCATÒRIA 2022
Cover CONCURS DE TRASLLATS DE L'ANNEX II DE L'IV CONVENI - SEGONA CONVOCATÒRIA 2022
Cover ANY 2023
Cover CONCURS DE TRASLLATS DE L'ANNEX II DE L'IV CONVENI - PRIMERA CONVOCATÒRIA 2023
Cover CONCURS DE TRASLLATS DE L'ANNEX II DE L'IV CONVENI - PRIMERA CONVOCATÒRIA 2024
Cover CONCURS OBERT I PERMANENENTE IV CONVENI ÚNIC CAP 1 2025
Cover Reingressos al servei actiu funcionaris i laborals
Cover Reingresse funcionaris
Cover Situacions administratives personal funcionari
Cover Règim Jurídic
Cover Comissió Superior de Personal
Cover Boletín de consultas en materia de Recursos Humanos (BODECO)
Cover 1. Accés, adquisició i pèrdua de la condició de funcionari.
Cover 2. Carrera administrativa.
Cover 3. Condicions de treball.
Cover 4. Incompatibilitats.
Cover 7. Jornada i horaris.
Cover 10. Provisió de llocs.
Cover 11. Reconeixement de serveis prestats.
Cover Històric de BODECO
Cover Altres
Cover 1. Accés, adquisició i pèrdua de la condició de funcionari.
Cover 2. Carrera administrativa
Cover 3. Drets i deures
Cover 4. Incompatibilitats
Cover 5. Jornades i horaris
Cover 6. Provisió de llocs
Cover 7. Reconeixement de serveis prestats
Cover 8. Responsabilitat
Cover 12. Vacances, permisos i llicències
Cover 13. Uns altres
Cover 13. UNS ALTRES
Cover Relacions Laborals
Cover Diàleg Social
Cover Negociació Col·lectiva
Cover Negociació Col·lectiva de l'Administració General de l'Estat
Cover Taula de Negociació de funcionaris, estatutaris i laborals
Cover Negociació del personal laboral IV Conveni Únic
Cover Comissió Paritària
Cover Negociació V Conveni Únic Personal Laboral
Cover Comissió Negociadora
Cover Subvencions a organitzacions sindicals
Cover Igualtat
Cover Órganos de colaboración
Cover Relacions Internacionals en matèria d'ocupació pública
Cover Va unir Europea
Cover Registre Central de Personal
Cover Butlletí Estadístic del RCP
Cover Documentació del Registre Central de Personal
Cover Impresos Personal Laboral
Cover Impresos de Personal Laboral Docent
Cover Espai ISPA
Cover ISPA 2025
Cover ESTADÍSTIQUES ISPA
Cover Personal funcionari d'administració local amb habilitació de caràcter nacional
Cover Concursos ordinarios provisión puestos reservados
Cover Concursos ordinarios anteriores
Cover Concursos unitaris provisió posats reservats
Cover Concursos unitarios anteriores
Cover Cambios de situaciones administrativas de los funcionarios de administración local con habilitación de carácter nacional
Cover Excedències
Cover Comissions de servei / Acumulacions
Cover Inscripción méritos generales
Cover Altres procediments
Cover Governança Pública
Cover Simplificació administrativa i reducció de càrregues
Cover Inspecció de Serveis
Cover Qualitat en les Administracions Públiques​
Cover Metodologia i Guies
Cover Informes d'Avaluació de la Qualitat dels Serveis
Cover Informes sobre la percepció ciutadana dels serveis públics
Cover Informes sobre l'activitat desplegada per les Agències Estatals
Cover Reconeixement: Certificacions i Premis
Cover Certificación del Nivel de Excelencia de las Organizaciones
Cover Premis a la Qualitat i Innovació en la Gestió Pública​
Cover Xarxa Interadministrativa de Qualitat dels Serveis
Cover Conferències de Qualitat en els Serveis Públics
Cover 7a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics
Cover Registres electrònics i notificacions
Cover Oficinas de Asistencia en Materia de Registros
Cover Incompatibilitat i conflicte d'interessos
Cover Info DANA
Inici  
  • Organigrama
  • Protecció de Dades
  • Participació pública en projectes normatius
  • Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència
  • Empleo
  • Portada de Ministeri
  • Cover Ministeri
Digitalització i IA  
Telecomunicació i Infraestructures Digitals  
  • La Secretaria
  • Funció Pública
  • Governança Pública
  • Incompatibilitat i conflicte d'interessos
  • Cover Funció Pública
Comunicació  
Contacto  
  • Mesures adoptades en relació amb la DANA
  • Portada d'Info Dana
  • Cover Info DANA
texto
Xarxa Interadministrativa de Qualitat dels Serveis
    • Front page Conferències de Qualitat en els Serveis Públics
      • Go to 7a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics
      • Galeria d'imatges de la 7a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics
  1. Inici
  2. Funció Pública
  3. Governança Pública
  4. Qualitat en les Administracions Públiques​
  5. Xarxa Interadministrativa de Qualitat dels Serveis

Conferències de Qualitat en els Serveis Públics

​Les Conferències de Qualitat en els Serveis Públics, promogudes amb periodicitat biennal per la Xarxa Interadministrativa de Qualitat en els Serveis Públics, constituïxen un mitjà per a potenciar i exterioritzar l'activitat de la Xarxa, difondre la qualitat i l'avaluació en el sector públic des d'una lògica de consens, així com presentar bones pràctiques i enfocaments innovadors de gestió. Són un fòrum de contactes i discussió per a la definició de l'estratègia futura, traslladar propostes als responsables de les Administracions Públiques i projectar a la societat civil el compromís de les Administracions en la millora dels serveis públics.

7a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics

Màlaga, del 17 al 19 de Novembre de 2021.

Bajo el lema 'Calidad e Innovación para la recuperación', el Ministerio de Hacienda y Función Pública junto la FEMP y al Ayuntamiento de Málaga, convocaron la celebración conjunta de la 7a Conferencia Estatal de Calidad y XI Jornadas de Modernización y Calidad en la Administración Local (JOMCAL)., que tuvo lugar en Málaga los dias 17 al 19 de Noviembre de 2021, que en las diversas sesiones, mesas redondas y talleres, en compañía de exalcaldes, electos municipales y Directores Generales de las tres administraciones, se reflexionó sobre:

  • Les noves tecnologies en el procés de recuperació
  • De la participació ciutadana a la co-creació
  • Col·laboració administrativa per a la simplificació de procediments
  • Test Cyklos, una eines per a l'avaluació
  • Nous escenaris post-COVID de la qualitat en les Administracions Públiques.
  • Noves formes de millora contínua, Innovació Pública
  • Bones Pràctiques d'Entitats Locals: participació, transparència, digitalització i administració electrònica

Accés a la 7a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics

6a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics

Els dies 20 i 21 de Novembre, es va celebrar a Madrid la Conferència de Qualitat en els Serveis Públics sota el lema Excel·lència i Reconeixement. Prespectivas 2020. Es van realitzar les següents taules redones:

  • El futur dels models d'excel·lència: horitzó 2020. Els ponents tindran l'ocasió d'exposar de primera mà les principals novetats en els models d'excel·lència.
  • El rol central de l'avaluador. Calibratge.
  • Les principals novetats dels premis a la qualitat i innovació a la gestió pública.
  • La innovació en la gestió pública. metodologies eines. Laboratoris d'innovació
  • Sistemes d'integritat pública i models d'excel·lència

Accés la 6a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics​

5a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics

El 20 d'Octubre de 2015 es va celebrar a Madrid, sota el lema "Transparentar la Qualitat. Avaluar la Transparència", la 5a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics. En el marc de la Conferència s'ha realitzat també el Lliurament dels Premis a la Qualitat i Innovació en la Gestió Pública corresponents a la convocatòria de 2014.

El desenvolupament de la Conferència, conforme al que s'estableix en el programa, va consistir en la seua Obertura per autoritats, 2 Conferències i 4 Taules Redones que desenvolupaven la temàtica de la 5a Conferència, el lliurament dels Premis a la Qualitat i Innovació en la Gestió Pública 2014 i la Clausura per autoritats.

Accés la 5a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics​

4a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics​​​

La 4a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics, co-organitzada per l'Agència Estatal d'Avaluació de les Polítiques Públiques i la Qualitat dels Serveis (AEVAL) i els membres de la Xarxa Interadministrativa de Qualitat en els Serveis Públics, ha tingut lloc en la Sala d'actes del CSIC, durant els dies 26 i 27 de novembre de 2013, i ha comptat amb la presència de professionals i altres participants tant del Sector Públic com del Privat.

El lema de l'esdeveniment ha sigut "Qualitat i Innovació, valors per al Bon Govern", que ha desenvolupat dos eixos temàtics:

Innovació en la Gestió Pública, aportació de la Qualitat a la Innovació - Els processos facilitadors.

Medición y evaluación, como instrumentos que facilitan la Transparencia y la Rendición de Cuentas - Los resultados y su difusión.

L'estructura de la Conferència, conforme al que es preveu, ha comprés la seua Obertura per autoritats, 2 conferències i 2 taules redones entorn dels eixos de l'acte, un panell de discussió de caràcter tècnic, una conferència recapitulativa i la presentació de conclusions, el lliurament dels Premis a la Qualitat i Innovació en la Gestió Pública 2012 i la Clausura per autoritats.​

Accés a la 4a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics​​

3a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics

Organitzada per AEVAL en col·laboració amb el Govern Basc, es va celebrar en el Palau Euskalduna Jauregia de Bilbao la 3a Conferència Estatal de Qualitat sota el lema “El Valor afegit de la Qualitat. Col·laboració i participació per a ser més eficients”.

Amb l'assistència de més de 240 professionals i altres participants tant del Sector Públic com del privat, l'esdeveniment s'ha desenvolupat al llarg de dues grans línies: Gestió de la Qualitat: eficiència i sostenibilitat i Treball en Xarxa/Gestió de Xarxes.

Inaugurada per la Presidenta d'AEVAL, Dª Ana María Ruiz Martínez, juntament amb la Viceconsellera d'Administració Pública del Govern Basc, Sra. Elena Pérez Barredo, la Conferència ha tingut lloc al llarg d'un conjunt de sessions plenàries i de diverses sessions paral·leles de presentació de bones pràctiques. Dues conferències magistrals, impartides per Sr. Jesús Ruiz-Huerta Carbonell i per Sr. Genís Roca han precedit a la celebració de sengles taules redones sobre “Gestió de la Qualitat: eficiència i sostenibilitat” i sobre “Treball en Xarxa/Gestió de Xarxes”, en les quals s'ha comptat amb la col·laboració de representants de l'Administració i altres experts en les matèries sotmeses a debat. Per part seua, l'exposició d'iniciatives desenvolupades per organitzacions del Sector Públic s'ha dut a terme mitjançant 6 sessions paral·leles de presentació de bones pràctiques i projectes desenvolupats pels Comités i Grups de Treball de la Xarxa Interadministrativa.

Així mateix, en el marc d'activitats de l'esdeveniment ha tingut lloc l'Acte de Lliurament dels Premis a la Qualitat i Innovació en la Gestió Pública 2010 que anualment convoca el Ministeri de Política Territorial i Administració Pública, de manera prèvia a la clausura de la Conferència per la Presidenta d'AEVAL, la Viceconsellera d'Administració Pública del Govern Basc i el Director General d'Impuls a l'Administració electrònica, Sr. Fernando de Pablo Martín.​

  • Conclusions de la 3a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics​​
  • ​ Descripció Bones Pràctiques finalistes 3a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics

2a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics

Amb el lema de “Avaluació, Qualitat i Eficiència. Polítiques de Qualitat i Qualitat de les Polítiques” es va inaugurar a Logronyo la 2a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics.

La Mesa d'obertura va estar formada per la Consellera de Turisme, Medi Ambient i Política Territorial del Govern de La Rioja, Sra. Sra. Aránzazu Vallejo, el Conseller de Administraciones Públiques i Política Local del Govern de La Rioja, Sr. Conrado Escobar Les Heras, la Secretària d'Estat per a la Funció Pública, Sra. Sra. Carmen Gomis Bernal, la Presidenta d'AEVAL, Sra. Sra. Maria Luisa Carcedo Roces i l'Excmo. Alcalde de Logronyo, Sr. Tomás Santos Munilla.

Amb l'objectiu de compartir i aprendre de les experiències i el coneixement generat per les diferents administracions per a l'impuls de la qualitat i l'avaluació a Espanya, va girar entorn de tres eixos: avaluació de polítiques i programes públics, qualitat dels serveis públics i l'eficiència en la gestió pública.

​Les sessions de la Conferència es van articular mitjançant la combinació de taules redones i sessions paral·leles de bones pràctiques, que van comptar amb la participació d'experts de diversos àmbits de les administracions públiques.

  • Conclusions de la 2a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics​​
  • ​Descripció Bones Pràctiques finalistes 2a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics​

1a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics

S'ha celebrat la 1a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics: “Qualitat per a la Governança” organitzada per l'AEVAL els dies 5 i 6 de novembre de 2007, en la qual s'ha debatut sobre les millors pràctiques de cooperació entre els tres nivells d'Administració Pública i la societat civil.

La Conferència ha reunit a Madrid a alts càrrecs i responsables de gestió pública de l'Administració General de l'Estat, de les Comunitats Autònomes i de l'Administració Local, així com a experts en qualitat, governança i en la prestació dels serveis de les diferents Administracions Públiques. Entre altres conferenciants i panelistas, van participar Elke Löffler, presidenta de Governance Internacional; José Ignacio Wert, president d'EFQM (Fundació Europea per a la Gestió de la Qualitat); Fernando Vallespín, president del Centre de Recerques Sociològiques (CIS); Rafael Matesanz, coordinador nacional de Trasplantaments; Francisca Sauquillo, presidenta del Consell de Consumidors i Usuaris; a més d'altres experts espanyols i europeus en la gestió de serveis públics.

Els objectius de la conferència van ser, d'una banda, conjuminar els enfocaments i interessos de les administracions públiques i del sector privat per a trobar acords sobre la qualitat institucional, mitjançant la cooperació i la participació ciutadana en la gestió i avaluació dels serveis públics i, d'altra banda, donar a conéixer l'avanç de l'estudi de percepció ciutadana dels serveis públics de 2007, desenvolupat per l'Observatori de la Qualitat dels Serveis Públics de l'Agència.

Per a això, el programa a més de 3 taules redones sobre la cooperació administrativa, participació de la societat civil i les estratègies de futur per a la governança, ha inclòs dos panells en els quals s'han presentat sis bones pràctiques en matèria de gestió.​

  • Conclusions de la 1a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics​​​
  • Descripció Bones Pràctiques finalistes 1a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics​​
  • Guia de navegació
  • Mapa
  • Contacte
  • Nota Legal
  • Accessibilitat
  • Sistema intern d'informació
  • Pla Estratègic de Subvencions del MTDFP

© Ministeri per a la Transformació Digital i de la Funció Pública

Política de cookies

Este lloc web utilitza cookies pròpies i de tercers per a oferir un millor servei. Si continua navegant considerem que accepta el seu ús.

Veure política de cookies