Ordre TDF/168/2025, de 12 de febrer, per la qual es convoquen el procés de Reconeixement del Nivell d'Excel·lència i els Premis a la Qualitat i Innovació en la Gestió Pública, XVIII edició.
Reconeixement: Certificacions i Premis
El programa de Reconeixement del Marc General per a la Millora de la Qualitat es desplega a través dels processos de Certificació del Nivell d'Excel·lència i dels Premis a la Qualitat i Innovació en la Gestió Pública. (Modalitats Excel·lència, Innovació i Ciutadania)
La regulació d'estos processos es troba en l'Ordre TFP /967/ 2019 de 18 de Setembre, per la qual s'establixen les bases reguladores del programa de reconeixement.
Atés que l'Ordre citada establix que l'obtenció d'una Certificació de més de 400 punts permetrà, prèvia acceptació, l'accés directe al Premi a l'Excel·lència en la Gestió Pública, s'entén que el procediment és únic per a la certificació del nivell d'excel·lència i l'accés ordinari al Premi a l'Excel·lència en la Gestió Pública. Per això la informació corresponent a tots dos processos es contempla de manera unitària en la pàgina “Certificació del nivell d'excel·lència i Premi a l'Excel·lència en la Gestió Pública, accés ordinari”.
D'altra banda, segons l'article 1.2 de l'Ordre TFP /967/ 2019, les Certificacions i els Premis seran objecte de convocatòria anual mitjançant Ordre ministerial, en la qual es determinarà el contingut de les sol·licituds de participació, així com els terminis, especificacions tècniques i els criteris de valoració.
Amb el propòsit d'ajudar a les organitzacions que estiguen interessades a sol·licitar certificacions, renovacions o a presentar candidatures als Premis, es publica la “Guia del programa de reconeixement”, amb els materials de suport, models per a les sol·licituds i orientacions per a elaborar alguns documents requerits (p. ex. les memòries o els plans de millora)
En compliment de la llei 39/2015, d'1 d'Octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, estos procediments es tramitaran electrònicament a través de la Seu Electrònica.
Les sol·licituds de renovació de certificacions del nivell d'excel·lència es realitzaran de la manera que establisca l'Ordre de convocatòria corresponent a l'any que perden la seua vigència, a través de la seu electrònica.
Enllaç al procediment de renovació de la seu electrònica
Per a qualsevol dubte o aclariment estem disponibles a través del correu electrònic de contacte: calidad.age@correo.gob.es