Orde TDF/168/2025, do 12 de febreiro, pola que se convocan o proceso de Recoñecemento do Nivel de Excelencia e os Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública, XVIII edición.
Recoñecemento: Certificacións e Premios
O programa de Recoñecemento do Marco Xeral para a Mellora da Calidade desprégase a través dos procesos de Certificación do Nivel de Excelencia e dos Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública. (Modalidades Excelencia, Innovación e Cidadanía)
A regulación destes procesos atópase na Orde TFP /967/ 2019 do 18 de Setembro, pola que se establecen as bases reguladoras do programa de recoñecemento.
Dado que a Orde citada establece que a obtención dunha Certificación de máis de 400 puntos permitirá, previa aceptación, o acceso directo ao Premio á Excelencia na Xestión Pública, enténdese que o procedemento é único para a certificación do nivel de excelencia e o acceso ordinario ao Premio á Excelencia na Xestión Pública. Por iso a información correspondente a ambos os procesos contémplase de forma unitaria na páxina “Certificación do nivel de excelencia e Premio á Excelencia na Xestión Pública, acceso ordinario”.
Por outra banda, segundo o artigo 1.2 da Orde TFP /967/ 2019, as Certificacións e os Premios serán obxecto de convocatoria anual mediante Orde ministerial, na que se determinará o contido das solicitudes de participación, así como os prazos, especificacións técnicas e os criterios de valoración.
Co propósito de axudar ás organizacións que estean interesadas en solicitar certificacións, renovacións ou en presentar candidaturas aos Premios, publícase a “Guía do programa de recoñecemento”, cos materiais de apoio, modelos para as solicitudes e orientacións para elaborar algúns documentos requiridos (p.ex. as memorias ou os plans de mellora)
En cumprimento da lei 39/2015, do 1 de Outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas, estes procedementos tramitaranse electronicamente a través da Sede Electrónica.
As solicitudes de renovación de certificacións do nivel de excelencia realizaranse do modo que estableza a Orde de convocatoria correspondente ao ano que perdan a súa vixencia, a través da sede electrónica.
Ligazón ao procedemento de renovación da sede electrónica
Para calquera dúbida ou aclaración estamos dispoñibles a través do correo electrónico de contacto: calidad.age@correo.gob.es