Accesibilidade
O Ministerio para a Transformación Dixital e da Función Pública comprometeuse a facer accesible o seu portal web, de conformidade co “Real Decreto 1112/2018, 7 de setembro, sobre accesibilidade dos sitios web e aplicacións para dispositivos móbiles do sector público”.
A presente declaración de accesibilidade aplícase ao sitio web https://dixital.gob.es/
SITUACIÓN DE CUMPRIMENTO
(Este apartado complementarase cando estea o informe IRA. Mentres se pode deixar o texto actual)
CONTIDO NON ACCESIBLE
O contido que se recolle a seguir non é accesible polo seguinte:
a. Falta de conformidade co Real Decreto 1112/2018, do 7 de setembro.
- Existen imágenes mal etiquetadas. [Requisito número 1.1.1 Contenido no textual de UNE-EN 301549:2022]
- Existen ligazóns mal etiquetaxes [Requisito número 1.3.1 Información e relacións e 2.4.4 Propósito das ligazóns de UNE-EN 301549:2022]
- Existen encabezados que non están ben etiquetaxes. [Requisito número 2.4.6 Encabezados e etiquetas de UNE-EN 301549:2022]
- Nalgunhas páxinas existen botóns mal etiquetaxes [Requisito número 3.3.2 Etiquetas ou instrucións e 4.1.2 Nome, función valor de UNE-EN 301549:2022]
- Na páxina de contacto existen botóns etiquetaxes en inglés. [Requisito número 3.1.2 Idioma das partes de UNE-EN 301549:2022]
- Nalgunhas páxinas a orde de foco non é correcto. [Requisito número 2.4.3 Orde de foco de UNE-EN 301549:2022]
- Nalgunhas páxinas existen documentos descargables, que non cumpren con algúns requisitos de accesibilidade:
- Encabezados mal etiquetaxes [Requisito número 2.4.6 Encabezados e etiquetas de UNE-EN 301549:2022]
- Enlaces mal etiquetados [Requisito número 4.1.2 Nombre, función valor de UNE-EN 301549:2022]
- Táboas non accesibles [Requisito número 1.3.2 Secuencia significativa, 2.1.1 Teclado e 1.3.1 Información e relacións de UNE-EN 301549:2022]
- Imágenes mal etiquetadas [Requisito número 1.1.1 Contenido no textual de UNE-EN 301549:2022]
- A orde de foco non é correcto [Requisito número 2.4.3 Orde de foco de UNE-EN 301549:2022]
- Existen documentos descargables que non ten unha linguaxe de marcado correcto [Requisito número 4.1.1 Procesamento de UNE-EN 301549:2022]
b. Carga desproporcionada.
- Non aplica.
c. O contido que non entra dentro do ámbito da lexislación aplicable.
- Todo compoñente de terceiros
PREPARACIÓN DA PRESENTE DECLARACIÓN DE ACESIBILIDAD
A presente declaración foi preparada o 21 de febreiro de 2025
O método empregado para preparar a declaración foi unha autoevaluación mediante recursos externos.
Esta autoevaluación foi realizada en castelán.
Última revisión da declaración: 21 de febreiro do 2025.
OBSERVACIÓNS E DATOS DE CONTACTO
Pode realizar comunicacións sobre requisitos de accesibilidade (artigo 10.2.a) do RD 1112/2018) como, por exemplo:
- Informar sobre calquera posible incumprimento por parte deste portal web
- Transmitir outras dificultades de acceso ao contido
- Formular calquera outra consulta ou suxestión de mellora relativa á accesibilidade deste portal web A través do seguinte correo: Caixa de correos de contacto
Pode presentar:
- unha Queixa relativa ao cumprimento dos requisitos do RD 1112/2018
- unha Solicitude de Información accesible relativa a:
- contidos que están excluídos do ámbito de aplicación do RD 1112/2018 segundo o establecido polo artigo 3, apartado 4.
- contidos que están exentos do cumprimento dos requisitos de accesibilidade por impor unha carga desproporcionada.
Na Solicitude de información accesible, débese concretar, con toda claridade, os feitos, razóns e pedimento que permitan constatar que se trata dunha solicitude razoable e lexítima. A través da Instancia Xenérica do Rexistro Electrónico Xeral, así como do resto de opcións recollidas na Lei 39/ 2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.
As comunicacións, queixas e solicitudes de información accesible serán recibidas e tratadas pola Subsecretaría do Ministerio para a Transformación Dixital e da Función Pública.
PROCEDEMENTO DE APLICACIÓN
Se unha vez realizada unha solicitude de información accesible ou queixa, esta fose desestimada, non se estivese de acordo con a decisión adoptada, ou a resposta non cumprise os requisitos contemplados no artigo 12.5, a persoa interesada poderá iniciar unha reclamación. Igualmente poderase iniciar unha reclamación no caso de que haxa trascurrido o prazo de vinte días hábiles sen obter resposta. A reclamación pode ser presentada través do da Instancia Xenérica do Rexistro Electrónico Xeral, así como no resto das opcións recollidas na Lei 39/ 2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.
As reclamacións serán recibidas e tratadas pola Subdirección Xeral de Recursos Humanos e Inspección de Servizos
CONTIDO OPCIONAL
Política de accesibilidade do Ministerio para a Transformación Dixital e da Función Pública
En cumprimento dos principios de accesibilidade e deseño universal, o Ministerio para a Transformación Dixital e da Función Pública traballa para garantir que todos os cidadáns –con especial atención ás persoas con algún tipo de discapacidade e maiores-, que se relacionan con ela a través de Internet poidan acceder á información e os servizos electrónicos en igualdade de condicións con independencia das súas circunstancias persoais, medios ou coñecementos. É dicir, que poidan navegar sen atopar dificultades de acceso por este portal web.
Estándares e normativa
A política de accesibilidade aplicada polo Ministerio para a Transformación Dixital e da Función Pública está en liña coas esixencias do "Real Decreto 1112/2018, do 7 de setembro, sobre accesibilidade dos sitios web e aplicacións para dispositivos móbiles do sector público".
Compromiso coa accesibilidade
A pesar do esforzo realizado polo Ministerio para a Transformación Dixital e da Función Pública, se vostede atopase algunha páxina, documento ou formulario que non cumprise co establecido, ou ao que non puidese acceder correctamente, ou ben desexase formular calquera suxestión, por favor, facer saber mediante a seguinte Caixa de correos de contacto.