A Lei 28/2006 do 18 de xullo, de Axencias Estatais para a mellora dos servizos públicos, establece a necesidade de realizar un informe anual, cuxo destinario é o Congreso dos Deputados, acerca da actividade despregada polas Axencias Estatais e os seus compromisos para mellorar a calidade dos servizos prestados aos cidadáns, informe que, de acordo con o establecido na disposición adicional primeira, no seu apartado terceiro, está encomendado á Axencia Estatal de Avaliación das Políticas Públicas e a Calidade dos Servizos (AEVAL).
Este mandato legal é trasladado ao Estatuto de AEVAL, ao relacionar entre os obxectivos e competencias “a promoción e realización de avaliacións e análises de impacto das políticas e programas públicos, favorecendo o uso racional dos recursos e a rendición de contas á cidadanía, e o impulso da xestión da calidade dos servizos públicos”, e concretado posteriormente no seu Contrato de Xestión, onde se recolle que AEVAL constitúe un instrumento esencial para o impulso deste novo modelo de xestión pública ao ser responsable de elaborar un Informe anual ao sobre a actividade desenvolvida polas Axencias Estatais e especialmente do seguimento do Plan de Calidade.
Así pois, en cumprimento do este mandato, preséntase o INFORME de AXENCIAS ESTATAIS 2014 que foi elaborado polo Departamento de Calidade dos Servizos de AEVAL, coa colaboración do resto das Axencias Estatais.