logo MTDFP
  • Castellano
  • Catalán
  • Galego
  • Euskara
  • Valencià
  • English
Inicio Ministerio
Ministerio Organigrama
Organigrama Ministro para a Transformación Dixital e da Función Pública Secretaría de Estado de Dixitalización e Intelixencia Artificial Secretaría de Estado de Telecomunicacións e Infraestruturas Dixitais Secretaría de Estado de Función Pública Subsecretaría para a Transformación Dixital e da Función Pública Regulación Legal
Protección de Datos Participación pública en proxectos normativos
Participación pública en proxectos normativos Consulta pública previa Audiencia e información pública
Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia
Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia Instrucións de comunicación Información adicional Seguimento do Plan
Empleo
Empleo Persoal Laboral Persoal Funcionario
Portada de Ministerio
Dixitalización e IA Telecomunicación e infraestruturas Dixitais Función Pública
Función Pública A secretaría
A secretaría Secretaría de Estado de Función Pública Directora do Gabinete da Secretaría de Estado de Función Pública Captación de talento Newsletter de Función Pública Actualidade
Función Pública
Función Pública Quen somos Acceso ao Emprego Público Xestiona a túa vida profesional como persoal empregado público Réxime Xurídico Relacións Laborais Órganos de colaboración Rexistro Central de Persoal Espazo ISPA Persoal funcionario de administración local con habilitación de carácter nacional
Gobernación Pública
Gobernación Pública Directora General de Gobernanza Pública Simplificación administrativa e redución de cargas Inspección de Servizos Atención á cidadanía Calidade nas Administracións Públicas​ Transparencia Goberno aberto Electronic reports and notifications Oficinas de Asistencia en Materia de Registros
Incompatibilidade e conflito de intereses
Incompatibilidade e conflito de intereses Oficina de Conflictos de Intereses Membros do Goberno e Altos Cargos da Administración Xeral do Estado Incompatibilidades de persoal ao servizo das Administracións Públicas Informes sobre cumprimento dos altos cargos MASTERCLASS: Guía do Goberno Aberto
Comunicación Contacto Info DANA
Info DANA Medidas adoptadas en relación con la DANA Portada de Info Dana
Inicio
  • Organigrama
  • Protección de Datos
  • Participación pública en proxectos normativos
  • Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia
  • Empleo
  • Portada de Ministerio
Dixitalización e IA
Telecomunicación e infraestruturas Dixitais
  • A secretaría
  • Función Pública
  • Gobernación Pública
  • Incompatibilidade e conflito de intereses
Comunicación
Contacto
  • Medidas adoptadas en relación con la DANA
  • Portada de Info Dana
texto

Gobernación Pública

  • Directora General de Gobernanza Pública
    • Portada de Simplificación administrativa e redución de cargas
    • Que é unha carga administrativa?
    • Análisis de Impacto Normativo. Impacto en cargas administrativas
    • Manual de Simplificación Administrativa e Redución de Cargas para a AGE
    • Convenios con organizacións
    • Compensación de cargas administrativas. One in - one out
    • Simplificación de Procedementos nas Administracións Públicas. Mapa de Situación
    • Documentación de referencia
    • Portada de Inspección de Servizos
    • Normativa reguladora
    • Guía de auditoría para inspectores de servizos
    • Consultoría operativa de servizos
    • Curso selectivo da función inspectora
    • Vacantes de Inspectores/as de Servizos
    • Informes de Simplificación e Redución de Cargas
  • Atención á cidadanía
    • Portada de Calidade nas Administracións Públicas​
    • Xestión de Cartas de Servizos na AGE
      • Ir a Metodoloxía e Guías
      • Guía para a realización de estudos de análises da demanda e de avaliación da satisfacción dos usuarios (edición 2014)
      • Modelo EFQM 2013
      • CAF 2013, o Marco Común de Avaliación
      • CAF 2020
      • Guía para a xestión de queixas e suxestións (2013)
      • Guía de Interpretación do Modelo EFQM de Excelencia 2010 para as Administracións Públicas
      • CAF Educación (2010)
      • CAF Procedemento de Retroalimentación Externa (2009)
      • Guía para o desenvolvemento de Cartas de Servizos
      • Guía de Evaluación. Modelo EVAM (2009)
      • Guía para o recoñecemento á excelencia (2009)
      • CAF 2006
      • O Valor da Excelencia. Recomendacións para a excelencia na creación de valor público a través do Modelo EFQM (2018).​​
      • Guía para a Calidade da Administración Pública, Unha Caixa de Ferramentas para Xestores, versión resumida
      • Marco común sobre as Cartas de Servizos nas Administracións Públicas Españolas (2015)
      • Guía para a Avaliación da Calidade dos Servizos Públicos (2009)​​
      • Guía para a elaboración e xestión dunha carta de servizos na Administración Local
      • Guía de modelos de avaliación para a Administración Local
      • Ir a Informes de Avaliación da Calidade dos Servizos
      • Informe sobre a Actividade dos Ministerios Españois (ISAM)
        • Ir a Informes sobre a percepción cidadá dos servizos públicos
        • Goberno Aberto
        • A confianza nas Institucións
        • Informe sobre percepción cidadá na prestación dos servizos públicos​​
        • Estabilidade e melloría nos servizos públicos
        • Calidade e sustentabilidade dos servizos públicos
        • Calidade dos Servizos Públicos en tempos de austeridade
        • A Calidade dos Servizos Públicos e as actitudes dos cidadáns cara ás medidas modernizadoras da Administración Pública
        • A importancia dos Servizos Públicos no benestar dos cidadáns
        • A Administración Pública a xuízo dos cidadáns
        • Axenda Pública e Satisfacción cos Servizos Públicos no Estado Autonómico
        • A percepción social dos Servizos Públicos en España 1985-2008 ​​​
        • Ir a Informes acerca da actividade despregada polas Axencias Estatais
        • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2016
        • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2015
        • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2014
        • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2013
        • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2012
        • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2011
        • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2010
        • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2009
        • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2008
      • Avaliación E08/2007 da Calidade do servizo dos Museos de titularidade estatal
      • Ir a Recoñecemento: Certificacións e Premios
        • Ir a Certificación do Nivel de Excelencia das Organizacións
        • Organizacións cuxo nivel de Excelencia foi certificado
        • Ir a Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública​
        • Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública XIV Edición. Memorias
        • Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública XV Edición. Memorias
        • XV edición. Galería de Vídeos
        • Entrega dos Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública XIII Edición
        • Galería de imaxes da entrega de Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública XII Edición
        • Galería de imaxes da Entrega dos Premios á Calidade e Innovación 2014​​
    • Xestión do coñecemento e difusión de boas prácticas
    • Asesoramento, consultoría, asistencia técnica e Formación​
    • Redes Internacionais
      • Ir a Rede Interadministrativa de Calidade dos Servizos
        • Ir a Conferencias de Calidade nos Servizos Públicos
          • Ir a 7ª Conferencia Estatal de Calidade nos Servizos Públicos
          • Galería de imaxes da 7ª Conferencia Estatal de Calidade nos Servizos Públicos
  • Transparencia
  • Goberno aberto
    • Portada de Electronic reports and notifications
    • Electronic Register of Seizures
    • Register of Qualified Officials
    • Xeneral Electronic Register
    • Reports
    • Portada de Oficinas de Asistencia en Materia de Registros
    • Dixitalización de documentos e rexistro
    • Asistencia na identificación e firma electrónica
    • Copias auténticas
    • Apoderamento
  1. Inicio
  2. Función Pública
  3. Gobernación Pública
  4. Simplificación administrativa e redución de cargas

Compensación de cargas administrativas. One in - one out

Aplicación do principio de compensación de cargas administrativas en España.

Un marco regulatorio eficiente e unha redución ambiciosa en cargas administrativas innecesarias nun país son importantes para fortalecer a competitividade e a capacidade innovadora da economía, e para aumentar a valoración positiva de cidadáns e empresas cara ás administracións. A adopción dalgunhas normas para a limitación das cargas administrativas pretende establecer unha disciplina aos reguladores que oriente a elixir opcións máis eficientes e eficaces. Os enfoques de limitación de cargas que se están implantando nos distintos estados da nosa contorna (UE e OCDE principalmente) baséanse na regra “one in – x out”, que consiste na compensación das cargas derivadas de novas regulacións mediante a redución das xa existentes.

O Reino Unido foi o primeiro país da OCDE en formalizar esta formulación de compensación como unha política oficial do goberno en 2011 coa introdución do one in – one out. Posteriormente, outros países como Canadá, España, Alemaña, Francia, Australia ou Corea seguiron aplicando estas medidas.

Os distintos países utilizan varios enfoques de compensación, talles como eliminación de normas existentes, redución de cargas, proporción de entrada/eliminación, restrición ou non de materias/circunstancias que non son obxecto de compensación, etc.

No caso concreto de España, o principio de compensación de cargas aplícase mediante a regra one in - one out, elevada ao rango legal por medio do artigo 37 da Lei 14/2013, do 27 de setembro, de Apoio aos Emprendedores e a súa Internacionalización. Este artigo prevé que

“As Administracións Públicas que no exercicio das súas respectivas competencias creen novas cargas administrativas para as empresas, eliminarán polo menos unha carga existente de custo equivalente”.

A regra one in- one out establece que cada incremento en cargas ha de ir acompañado da eliminación doutra existente. O obxectivo é que non se produza ningún incremento neto.

A compensación de cargas administrativas xeradas como consecuencia das normas publicadas polos Ministerios pode equilibrarse coa redución que supoñen, tanto outras normas publicadas que diminúen cargas administrativas, como as medidas de aforro para cidadáns e empresas incluídas no Plan de Simplificación e Redución de Cargas que elabora anualmente cada Ministerio.

Seguimento da aplicación do principio de compensación de cargas administrativas no ámbito da Administración Xeral do Estado

Con carácter anual a Dirección Xeral de Gobernación Pública elabora un informe sobre redución ou incremento de cargas administrativas a nivel de cada Departamento Ministerial. No este informe indícase a normativa publicada por cada Ministerio durante o ano e que afecta a empresas. Analízase o efecto en cargas de cada norma e o seu cómputo global para comprobar que non se produciu un incremento neto.

O informe de cumprimento One In One Out para o ano 2023 está dispoñible a seguir:

SEGUIMENTO DA COMPENSACIÓN DE CARGAS ADMINISTRATIVAS NO ANO 2023. ONE IN ONE OUT

Anteriores

Pode consultarse tamén o informe de 2022:

SEGUIMENTO DA COMPENSACIÓN DE CARGAS ADMINISTRATIVAS NO ANO 2022. ONE IN ONE OUT

Informe de 2021:

SEGUIMENTO DA COMPENSACIÓN DE CARGAS ADMINISTRATIVAS NO ANO 2021

Informe de 2020:

SEGUIMENTO DA COMPENSACIÓN DE CARGAS ADMINISTRATIVAS NO ANO 2020

O seguinte documento da UE é o Annual Burden Survey 2022, que contén a análise one in one out realizado pola Comisión para tal ano:

Annual Burden Survey 2022

O seguinte documento da OCDE indica as políticas de compensación de cargas nos distintos países da Organización.

Documento "One-In, X-Out: Regulatory offsetting in selected OECD countries"

  • Guía de navegación
  • Mapa
  • Contacto
  • Nota Legal
  • Accesibilidade
  • Sistema interno de información
  • Política de cookies

© Ministerio para a Transformación Dixital e da Función Pública

Política de cookies

Este sitio web utiliza cookies propias e de terceiros para ofrecer un mellor servizo. Se continúa navegando consideramos que acepta o seu uso.

Ver política de cookies