logo MTDFP
  • Castellano
  • Catalán
  • Galego
  • Euskara
  • Valencià
  • English
Cuberta de Ministerio
Cuberta de Organigrama
Cuberta de Ministro para a Transformación Dixital e da Función Pública
Cuberta de Secretaría de Estado de Dixitalización e Intelixencia Artificial
Cuberta de Secretaría de Estado de Telecomunicacións e Infraestruturas Dixitais
Cuberta de Secretaría de Estado de Función Pública
Cuberta de Subsecretaría para a Transformación Dixital e da Función Pública
Cuberta de Participación pública en proxectos normativos
Cuberta de Consulta pública previa
Cuberta de Proxectos sometidos a trámite de consulta pública previa
Cuberta de Audiencia e información pública
Cuberta de Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia
Cuberta de Empleo
Cuberta de Persoal Laboral
Cuberta de Persoal Funcionario
Cuberta de Concursos 2025
Cuberta de Función Pública
Cuberta de A Secretaría
Cuberta de Captación de talento
Cuberta de Función Pública
Cuberta de Quen somos
Cuberta de Subdirectora Xeral de Datos para o Emprego Público
Cuberta de Subdirección Xeral de Datos para o Emprego Público
Cuberta de Acceso ao Emprego Público
Cuberta de Resolve dúbidas
Cuberta de Coñece a fondo o Emprego Público
Cuberta de Boletín Estatístico do RCP
Cuberta de Xornadas de Captación de Talento
Cuberta de Convocatorias Persoal Laboral
Cuberta de Ofertas de Emprego Público
Cuberta de 2024
Cuberta de 2023
Cuberta de 2022
Cuberta de Convocatorias Persoal Funcionario
Cuberta de Xestiona a túa vida profesional como persoal empregado público
Cuberta de Concursos de traslados
Cuberta de Persoal laboral
Cuberta de Mobilidade das persoas empregadas públicas
Cuberta de Mobilidade do persoal funcionario de carreira
Cuberta de Mobilidade do persoal laboral
Cuberta de CONCURSO ABERTO E PERMANENTE-FASES FINALIZADAS
Cuberta de ANO 2024
Cuberta de Concurso aberto e permanente do IV Convenio Único 1_2024
Cuberta de Concurso aberto e permanente do IV Convenio Único 2_2024
Cuberta de Concurso aberto e permanente do IV Convenio Único 3_2024
Cuberta de ANO 2023
Cuberta de Concurso aberto e permanente do IV Convenio Único 1_2023
Cuberta de Concurso aberto e permanente do IV Convenio Único 2_2023
Cuberta de Concurso aberto e permanente do IV Convenio Único 3_2023
Cuberta de ANO 2022
Cuberta de Concurso aberto e permanente do IV Convenio Único 1_2022
Cuberta de Concurso aberto e permanente do IV Convenio Único 2_2022
Cuberta de Concurso aberto e permanente do IV Convenio Único 3_2022
Cuberta de ANO 2021
Cuberta de Concurso aberto e permanente do IV Convenio Único 1_2021
Cuberta de Concurso aberto e permanente do IV Convenio Único 2_2021
Cuberta de CONCURSOS TRASLADOS ANEXO II DEL IV CONVENIO ÚNICO
Cuberta de CONVOCATORIAS FINALIZADAS
Cuberta de ANO 2022
Cuberta de CONCURSO DE TRASLADOS DO ANEXO II DO IV CONVENIO - PRIMEIRA CONVOCATORIA 2022
Cuberta de CONCURSO DE TRASLADOS DO ANEXO II DO IV CONVENIO - SEGUNDA CONVOCATORIA 2022
Cuberta de ANO 2023
Cuberta de CONCURSO DE TRASLADOS DO ANEXO II DO IV CONVENIO - PRIMEIRA CONVOCATORIA 2023
Cuberta de CONCURSO DE TRASLADOS DO ANEXO II DO IV CONVENIO - PRIMEIRA CONVOCATORIA 2024
Cuberta de CONCURSO ABERTO E PERMANENENTE IV CONVENIO ÚNICO CAP 1 2025
Cuberta de Reingresos ao servizo activo funcionarios e laborais
Cuberta de Reingreso funcionarios
Cuberta de Situacións administrativas persoal funcionario
Cuberta de Réxime Xurídico
Cuberta de Comisión Superior de Persoal
Cuberta de Boletín de consultas en materia de Recursos Humanos (BODECO)
Cuberta de 1. Acceso, adquisición e perda da condición de funcionario.
Cuberta de 2. Carreira administrativa.
Cuberta de 3. Condicións de traballo.
Cuberta de 4. Incompatibilidades.
Cuberta de 7. Xornada e horarios.
Cuberta de 10. Provisión de postos.
Cuberta de 11. Recoñecemento de servizos prestados.
Cuberta de Histórico de BODECO
Cuberta de Outros
Cuberta de 1. Acceso, adquisición e perda da condición de funcionario.
Cuberta de 2. Carreira administrativa
Cuberta de 3. Dereitos e deberes
Cuberta de 4. Incompatibilidades
Cuberta de 5. Xornadas e horarios
Cuberta de 6. Provisión de postos
Cuberta de 7. Recoñecemento de servizos prestados
Cuberta de 8. Responsabilidade
Cuberta de 12. Vacacións, permisos e licenzas
Cuberta de 13. Outros
Cuberta de 13. OUTROS
Cuberta de Relacións Laborais
Cuberta de Diálogo Social
Cuberta de Negociación Colectiva
Cuberta de Negociación Colectiva da Administración Xeral do Estado
Cuberta de Mesa de Negociación de funcionarios, estatutarios e laborais
Cuberta de Negociación do persoal laboral IV Convenio Único
Cuberta de Comisión Paritaria
Cuberta de Negociación V Convenio Único Persoal Laboral
Cuberta de Comisión Negociadora
Cuberta de Subvencións a organizacións sindicais
Cuberta de Igualdade
Cuberta de Órganos de colaboración
Cuberta de Relacións Internacionais en materia de emprego público
Cuberta de Unión Europea
Cuberta de Rexistro Central de Persoal
Cuberta de Boletín Estatístico do RCP
Cuberta de Documentación do Rexistro Central de Persoal
Cuberta de Impresos Persoal Laboral
Cuberta de Impresos de Persoal Laboral Docente
Cuberta de Espazo ISPA
Cuberta de ISPA 2025
Cuberta de ESTATÍSTICAS ISPA
Cuberta de Persoal funcionario de administración local con habilitación de carácter nacional
Cuberta de Concursos ordinarios provisión postos reservados
Cuberta de Concursos ordinarios anteriores
Cuberta de Concursos unitarios provisión postos reservados
Cuberta de Concursos unitarios anteriores
Cuberta de Cambios de situacións administrativas dos funcionarios de administración local con habilitación de carácter nacional
Cuberta de Excedencias
Cuberta de Comisións de servizo / Acumulacións
Cuberta de Inscripción méritos generales
Cuberta de Outros procedementos
Cuberta de Gobernación Pública
Cuberta de Simplificación administrativa e redución de cargas
Cuberta de Inspección de Servizos
Cuberta de Calidade nas Administracións Públicas​
Cuberta de Metodoloxía e Guías
Cuberta de Informes de Avaliación da Calidade dos Servizos
Cuberta de Informes sobre a percepción cidadá dos servizos públicos
Cuberta de Informes acerca da actividade despregada polas Axencias Estatais
Cuberta de Recoñecemento: Certificacións e Premios
Cuberta de Certificación do Nivel de Excelencia das Organizacións
Cuberta de Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública​
Cuberta de Rede Interadministrativa de Calidade dos Servizos
Cuberta de Conferencias de Calidade nos Servizos Públicos
Cuberta de 7ª Conferencia Estatal de Calidade nos Servizos Públicos
Cuberta de Electronic reports and notifications
Cuberta de Oficinas de Asistencia en Materia de Registros
Cuberta de Incompatibilidade e conflito de intereses
Cuberta de Info DANA
Inicio  
  • Organigrama
  • Protección de Datos
  • Participación pública en proxectos normativos
  • Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia
  • Empleo
  • Portada de Ministerio
  • Cuberta de Ministerio
Dixitalización e IA  
Telecomunicación e Infraestruturas Dixitais  
  • A Secretaría
  • Función Pública
  • Gobernación Pública
  • Incompatibilidade e conflito de intereses
  • Cuberta de Función Pública
Comunicación  
Contacto  
  • Medidas adoptadas en relación coa DANA
  • Portada de Info Dana
  • Cuberta de Info DANA
texto
Gobernación Pública
  • Xestión de Cartas de Servizos na AGE
    • Portada de Metodoloxía e Guías
    • Guía para a realización de estudos de análises da demanda e de avaliación da satisfacción dos usuarios (edición 2014)
    • Modelo EFQM 2013
    • CAF 2013, o Marco Común de Avaliación
    • CAF 2020
    • Guía para a xestión de queixas e suxestións (2013)
    • Guía de Interpretación do Modelo EFQM de Excelencia 2010 para as Administracións Públicas
    • CAF Educación (2010)
    • CAF Procedemento de Retroalimentación Externa (2009)
    • Guía para o desenvolvemento de Cartas de Servizos
    • Guía de Evaluación. Modelo EVAM (2009)
    • Guía para o recoñecemento á excelencia (2009)
    • CAF 2006
    • O Valor da Excelencia. Recomendacións para a excelencia na creación de valor público a través do Modelo EFQM (2018).​​
    • Guía para a Calidade da Administración Pública, Unha Caixa de Ferramentas para Xestores, versión resumida
    • Marco común sobre as Cartas de Servizos nas Administracións Públicas Españolas (2015)
    • Guía para a Avaliación da Calidade dos Servizos Públicos (2009)​​
    • Guía para a elaboración e xestión dunha carta de servizos na Administración Local
    • Guía de modelos de avaliación para a Administración Local
    • Portada de Informes de Avaliación da Calidade dos Servizos
    • Informe sobre a Actividade dos Ministerios Españois (ISAM)
      • Ir a Informes sobre a percepción cidadá dos servizos públicos
      • Goberno Aberto
      • A confianza nas Institucións
      • Informe sobre percepción cidadá na prestación dos servizos públicos​​
      • Estabilidade e melloría nos servizos públicos
      • Calidade e sustentabilidade dos servizos públicos
      • Calidade dos Servizos Públicos en tempos de austeridade
      • A Calidade dos Servizos Públicos e as actitudes dos cidadáns cara ás medidas modernizadoras da Administración Pública
      • A importancia dos Servizos Públicos no benestar dos cidadáns
      • A Administración Pública a xuízo dos cidadáns
      • Axenda Pública e Satisfacción cos Servizos Públicos no Estado Autonómico
      • A percepción social dos Servizos Públicos en España 1985-2008 ​​​
      • Ir a Informes acerca da actividade despregada polas Axencias Estatais
      • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2016
      • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2015
      • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2014
      • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2013
      • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2012
      • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2011
      • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2010
      • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2009
      • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2008
    • Avaliación E08/2007 da Calidade do servizo dos Museos de titularidade estatal
    • Portada de Recoñecemento: Certificacións e Premios
      • Ir a Certificación do Nivel de Excelencia das Organizacións
      • Organizacións cuxo nivel de Excelencia foi certificado
      • Ir a Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública​
      • Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública XIV Edición. Memorias
      • Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública XV Edición. Memorias
      • XV edición. Galería de Vídeos
      • Entrega dos Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública XIII Edición
      • Galería de imaxes da entrega de Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública XII Edición
      • Galería de imaxes da Entrega dos Premios á Calidade e Innovación 2014​​
  • Xestión do coñecemento e difusión de boas prácticas
  • Asesoramento, consultoría, asistencia técnica e Formación​
  • Redes Internacionais
    • Portada de Rede Interadministrativa de Calidade dos Servizos
      • Ir a Conferencias de Calidade nos Servizos Públicos
        • Ir a 7ª Conferencia Estatal de Calidade nos Servizos Públicos
        • Galería de imaxes da 7ª Conferencia Estatal de Calidade nos Servizos Públicos
  1. Inicio
  2. Función Pública
  3. Gobernación Pública
  4. Calidade nas Administracións Públicas​

Rede Interadministrativa de Calidade dos Servizos

A Rede Interadministrativa de Calidade nos Servizos Públicos é un foro de cooperación integrado polos ór​​​​​ganos responsables de calidade e avaliación da Administración Xeral do Estado, das Comunidades Autónomas e das Cidades Autónomas de Ceuta e Melilla e a Federación Española de Municipios e Provincias (FEMP). A Rede constituíuse en outubro de 2005.

A Rede ten por obxectivo o establecemento de fórmulas de cooperación e colaboración interadministrativa nos ámbitos relacionados coa calidade e a excelencia nos servizos públicos e a avaliación.

Para o desenvolvemento das súas funcións, a Rede estrutúrase en Plenario, así como un conxunto de Comités e de Grupos de Traballo. Así mesmo, a Rede dótase dunha Secretaría, desempeñada pola Subdirección Xeral de Inspección de Servizos AGE da Dirección Xeral de Cidadanía e Goberno Aberto.

En 2018, celebráronse dúas reunións da Rede, que tiveron lugar en Madrid o 8 de maio de 2018, no marco da Semana da Administración Aberta , e en Málaga o 4 de outubro de 2018, na contorna das X Xornadas de Modernización e Calidade na Administración Local (JOMCAL) organizadas polo seu Concello.

En 2019, a reunión da Rede celebrouse en Madrid o día 20 de novembro de 2019, no marco das Conferencias de Calidade nos Servizos Públicos.

En 2021, convocouse unha nova reunión da Rede no marco da 7ª Conferencia Estatal de Calidade e o XI Jormadas de Modernización e Calidade na Administración Local (JOMCAL) para os días 17 ao 19 de Novembro de 2021.

Conferencias de Calidade nos Servizos Públicos

​​As Conferencias de Calidade nos Servizos Públicos, promovidas con periodicidade bienal pola Rede Interadministrativa de Calidade nos Servizos Públicos, constitúen un medio para potenciar e exteriorizar a actividade da Rede, difundir a calidade e a avaliación no sector público desde unha lóxica de consenso, así como presentar boas prácticas e enfoques innovadores de xestión. Son un foro de contactos e discusión para a definición da estratexia futura, trasladar propostas aos responsables das Administracións Públicas e proxectar á sociedade civil o compromiso das Administracións na mellora dos servizos públicos.

Novembro 2021. Calidade e Innovación para a recuperación.

Baixo o lema 'Calidade e Innovación para a recuperación', o Ministerio de Facenda e Función Pública, xunto á FEMP e ao Concello de Málaga, celebraron conxuntamente, de 17 ao 19 de novembro de 2021, a 7ª Conferencia Estatal de Calidade e o XI Xornadas de Modernización e Calidade na Administración Local (JOMCAL). Celebrouse en formato híbrido con sesións presenciais en Málaga e virtuais con retransmisión en liña. Nas diversas sesións, mesas redondas e talleres, en compañía, entre outros, de ex-alcaldes, electos municipais e Directores Xerais dos tres niveis administrativos, reflexionouse sobre:

  • As novas tecnoloxías no proceso de recuperación
  • Da participación cidadá á co-creación
  • Colaboración administrativa para a simplificación de procedementos
  • Test Cyklos, unhas ferramentas para a avaliación
  • Novos escenarios post-COVID da calidade nas Administracións Públicas.
  • Novas formas de mellora continua, Innovación Pública
  • Boas Prácticas de Entidades Locais: participación, transparencia, dixitalización e administración electrónica

Programa 7ª Conferencia Estatal de Calidade nos Servizos Públicos. IX JOMCAL

Acceso á páxina da 7ª Conferencia

  • ​Acceso ao arquivo histórico das Conferencias de Calidade nos Servizos Públicos

Documentos da Rede

Un dos traballos levados a cabo pola rede foi a elaboración da Carta de Compromisos coa calidade das Administracións Públicas, que foi aprobada pola Conferencia Sectorial de Administración Pública celebrada o 16 de novembro de 2009.

  • Carta de Compromisos coa Calidade das Administracións Públicas ​
  • Guía ​de Avaliación da Carta de Compromisos coa Calidade das Administracións Públicas

​​​​​Doutra banda, o acordo de constitución do grupo Observatorios adoptouse pola Rede Interadministrativa de Calidade (en diante a Rede) na reunión celebrada en Madrid, coincidindo coa celebración da 1ª Conferencia Estatal de Calidade, o 6 de novembro de 2007. Na esta reunión acordouse constituír un Grupo de traballo sobre Observatorios da Calidade dos Servizos Públicos que explorase a posibilidade de definir as dimensións a abordar na avaliación da calidade dos servizos e, a partir de aí, establecer unha batería de indicadores de referencia.

Publícanse a seguir dous documentos elaborados polo Grupo Observatorios por decisión tomada na última reunión da Rede.

  • Informe do Grupo Observatorios
  • Presentación Cuestionarios do Grupo Observatorios da REDE

Grupo de Traballo de Innovación

Na reunión do plenario da Rede Interadministrativa do 2 de xullo de 2014, acordouse crear un Grupo de Traballo de Innovación para producir, compartir e difundir coñecemento sobre innovación no sector público.

O grupo de traballo, durante estes anos, tratou de responder aos seguintes obxectivos:

  • Dar a coñecer o Observatorio de Innovación do Sector Público (OPSI) da OCDE, que se crea co obxectivo de axudar aos Gobernos a incorporar solucións innovadoras na xestión que melloren o rendemento do sector público.
  • Identificar novas innovacións, plataforma de benchlearning, da experiencia innovadora no Sector Público en España.
  • Ser catalizador de candidaturas e avaliadores para os Premios anuais de Innovación.

DECÁLOGO PARA A ACCIÓN PÚBLICA INNOVADORA

Durante o ano 2021 o grupo de traballo de innovación da Rede Interadministrativa ha elaborado, por acordo do plenario da Rede Interadministrativa do 9 de decembro de 2020, o “Decalógo para a acción pública innovadora “, que pretende caracterizar a innovación pública no noso Sector Público.

O Decálogo baseouse nos 5 principios da Declaración de Innovación no Sector Público da OCDE (España asinou a Declaración de Innovación da OCDE en maio de 2021), a partir dos cales se definiron dez claves de éxito para a acción pública innovadora. O decálogo aplicouse sobre proxectos reais innovadores, que se clasificaron a través dunha serie de fichas e preséntanse nun mapa georeferenciado.

O grupo foi coordinado pola Dirección Xeral de Gobernación Pública e contou coa participación de 20 membros, con representación das Rexións de Andalucía, Aragón, Asturias, Canarias, Castela e León, Cataluña, Ceuta, Estremadura e Madrid, así como da FEMP e da Deputación de Segovia. Así mesmo contou coa inestimable colaboración de ISDEFE, para labores de apoio e sesións de dinamización.

Para a realización deste traballo o Goberno de Canarias proporcionou acceso á súa contorna colaborativa, ferramenta que permitiu ao grupo manter unha fluída comunicación e unha eficiente xestión documental.

Pódese acceder ao Decálogo, ás fichas e ao mapa pulsando a seguinte ligazón:

Infografia do Decálogo

OUTROS TRABALLOS DO GRUPO DE INNOVACIÓN

Cuestionario de Innovación

Fichas de Proxectos

  • Ficha_proyecto_v1_0_cliente_misterioso (PDF - 54,43 KB)
  • Ficha_proyecto_v1_0_Programa_de_Ecocomedores_de_Canarias (PDF - 51,01 KB)
  • Ficha_proyecto_v1_0_Aula_Digital_Canaria (PDF - 51,96 KB)
  • Ficha_proxecto_v1_0_Rede_CIDE (PDF - 51,13 KB)
  • Ficha_proyecto_v1_0_Mujeres_en_el_sector (PDF - 50,19 KB)
  • Ficha_proyecto_v1_0_Demola_Canarias (PDF - 52,52 KB)
  • Ficha_proyecto_v1_0_luminarias_led_en_nucleos_diseminados (PDF - 52,59 KB)
  • Ficha_proyecto_v1_0_cubiertas_fotovoltaicas (PDF - 52,69 KB)
  • ApLABs_laboratorios_de_aprendizaje_1 (PDF - 72,24 KB)
  • Aspasia (PDF - 69,1 KB)
  • CVOL_plataforma_de_voluntariado (PDF - 72,37 KB)
  • Carnets_en_el_movil (PDF - 70,98 KB)
  • Ciudadania_digital (PDF - 74,52 KB)
  • Codiseno_de_servicios_publicos (PDF - 69,43 KB)
  • Decide_Madrid (PDF - 66,5 KB)
  • Despregamento_de_unha_ferramenta_gestion_de_a_calidade__avaliar_titulacións (PDF - 71,95 KB)
  • Estacion_digital_Gran_Via_v1_0 (PDF - 70 KB)
  • Evaluacion_de_directivos_y_mandos_para_la_acreditacion_positiva_y_planes_de_desarrollo (PDF - 71,17 KB)
  • Filtros_verdes_para_el_tratamiento_de_aguas_residuales (PDF - 70,49 KB)
  • Frena_la_curva (PDF - 70,54 KB)
  • GREENIN__Escenario_deseado_para_la_Compra_Publica_Innovadora_Verde (PDF - 84,27 KB)
  • Gobierno_facil (PDF - 70,27 KB)
  • Hateblockers (PDF - 72,08 KB)
  • IMPROVE__Improving_Structural_Funds (PDF - 84,4 KB)
  • Indicadores_Ardan_buenas_practicas_empresariales_en_Galicia (PDF - 75,82 KB)
  • Integracion_de_la_robotizacion_en_el_control_anual_de_pensiones_no_contributivas (PDF - 74,21 KB)
  • Interoperabilidad_semantica_Ayudas_sociales_proactivas (PDF - 73,81 KB)
  • Laboratorio_de_Aragon_Gobierno_Abierto__LAAAB (PDF - 70,61 KB)
  • Laboratorio_de_Gobierno_Madrid (PDF - 70,68 KB)
  • Libros_que_unen (PDF - 71,9 KB)
  • Misiones_cientificas (PDF - 70,82 KB)
  • Modelo_HIP (PDF - 71,91 KB)
  • Observatorio_de_gobierno_abierto_municipal (PDF - 73,85 KB)
  • OpenVallsChain (PDF - 71,75 KB)
  • Open_Kids (PDF - 69,78 KB)
  • PASSPARTOOL___Key_tools_to_assess_and_improve_soft_innovation_policies (PDF - 86,03 KB)
  • Plan_Regional_de_Innovacion_Sanitaria_2018_2020 (PDF - 71,26 KB)
  • Plan_Regional_de_Investigacion_Cientifica_e_Innovacion_Tecnologica_2016_2020 (PDF - 71,64 KB)
  • Programa_Elenchos (PDF - 74,06 KB)
  • Programa_Microrredes_Inteligentes_Comunidad_de_Madrid (PDF - 74,17 KB)
  • Sacylinnova (PDF - 77,2 KB)
  • Santander_City_Brain_eco (PDF - 72,29 KB)
  • Servicio_de_asistencia_en_el_ejercicio_de_control_interno (PDF - 71,51 KB)
  • Social_Impact_Academy (PDF - 70,21 KB)
  • TracaCovid (PDF - 71,12 KB)
  • VisualGob (PDF - 68,97 KB)

  • Guía de navegación
  • Mapa
  • Contacto
  • Nota Legal
  • Accesibilidade
  • Sistema interno de información
  • Plan Estratéxico de Subvencións do MTDFP

© Ministerio para a Transformación Dixital e da Función Pública

Política de cookies

Este sitio web utiliza cookies propias e de terceiros para ofrecer un mellor servizo. Se continúa navegando consideramos que acepta o seu uso.

Ver política de cookies