Unha das competencias da Dirección Xeral de Gobernación Pública é o deseño e impulso de programas e proxectos para facilitar o acceso da cidadanía e as empresas aos servizos públicos, a través das distintas canles dispoñibles, en coordinación cos departamentos ministeriais.Para iso, normalizará servizos, procedementos, documentos e o uso da imaxe institucional; coordinará os programas de atención e información ao cidadán e xestionará, en coordinación coa Secretaría Xeral de Administración Dixital, o Punto de Acceso Xeral electrónico para a difusión de contidos e servizos públicos e o teléfono 060.
Atención á cidadanía
Punto de Acceso Xeral electrónico

Entre outras medidas de reforma, a subcomisión de simplificación administrativa de CORA propuxo o establecemento dun Punto de Acceso Xeral electrónico (PAGe) como punto de entrada xeral, vía Internet, do cidadán ás Administracións Públicas.
Os seus catro grandes alicerces son:
- Información de carácter xeral e de orientación a cidadáns e empresas
O Punto de Acceso Xeral electrónico (PAGe) contén información administrativa de carácter horizontal dos Departamentos Ministeriais e Organismos públicos vinculados ou dependentes, así como información sobre axudas, subvencións, emprego público e normativa de interese para a cidadanía. Tamén facilita información sobre os dereitos de cidadáns e empresas no ámbito do mercado interior da Unión Europea. Dá acceso aos sitios web dos Departamentos ministeriais, organismos autónomos, Comunidades Autónomas, así como ás súas sedes electrónicas.
Procedementos e servizos
Permítese á cidadanía ou ás empresas acceder aos procedementos administrativos e servizos das Administracións Públicas. A sección “Trámites por materias” ofrece os trámites que poden ser máis demandados pola cidadanía e os que terán que realizar ao longo da súa vida, como, por exemplo, temas de educación, impostos, vivenda, tráfico ou familia e parella. Equivalente a esta sección, ofrécese “Empresas”, para orientar ás empresas desde a súa creación coas distintas formas de emprendimiento, procesos de contratación pública e puntos de atención ao emprendedor, entre outros temas. Conta tamén cun buscador de trámites que dá acceso aos procedementos e servizos dos tres niveis das Administracións Públicas.
Participación cidadá
O PAGe ten diversos sistemas para facilitar a participación cidadá. Existe unha caixa de correos de atención e un Webchat 060 onde o cidadán pode comunicarse coa Administración dunha forma directa.
Zonas restrinxidas ou privadas
En liña do proposto pola CORA, o PAG dispón dunha área restrinxida para os usuarios, á que se accede previa autenticación, chamada Cartafol Cidadán, desde a cal a cidadanía pode acceder aos seus datos persoais, ao estado dos seus expedientes administrativos, as súas notificacións administrativas, etc.
O PAG dispón así mesmo dunha sede electrónica desde a cal se accede a servizos talles como o Rexistro Electrónico Xeral (REG), a Inscrición en Probas Selectivas, o Cambio de Domicilio ou o Rexistro Electrónico de Apoderamentos, entre outros.
O Punto de Acceso Xeral electrónico atópase regulado na Orde HAP/1949/2014.
Canles de atención

-
Teléfono 060 : ofrece información administrativa xeneral sobre os servizos públicos e trámites da Administración Xeral do Estado, talles como emprego público, bolsas, axudas e subvencións, Dirección Xeral de Tráfico, cita DNI e pasaporte, estranxeiría, o Servizo Público de Emprego Estatal (SEPE), o Tesouro público, servizos electrónicos, e accesos a outros servizos telefónicos de Ministerios.
-
Atención presencial:
-
Oficina de Información e Atención ao Cidadán do Centro de Información Administrativa.
-
Oficinas das Delegacións e Subdelegacións do Goberno e de Direccións Insulares
-
-
Caixa de correos de atención: caixa de correos de consultas sobre información administrativa de carácter xeral.
-
Webchat 060: chat en liña para obter información e axuda sobre os servizos públicos e trámites da Administración Xeral do Estado.
-
Redes sociais: Rede X (antes Twitter) | Facebook | Youtube
-
Aplicacións móbiles: Aplicacións móbiles da AGE