logo MTDFP
  • Castellano
  • Catalán
  • Galego
  • Euskara
  • Valencià
  • English
Inicio Ministerio
Ministerio Organigrama
Organigrama Ministro para a Transformación Dixital e da Función Pública Secretaría de Estado de Dixitalización e Intelixencia Artificial Secretaría de Estado de Telecomunicacións e Infraestruturas Dixitais Secretaría de Estado de Función Pública Subsecretaría para a Transformación Dixital e da Función Pública Regulación Legal
Protección de Datos Participación pública en proxectos normativos
Participación pública en proxectos normativos Consulta pública previa Audiencia e información pública
Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia
Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia Instrucións de comunicación Información adicional Seguimento do Plan
Empleo
Empleo Persoal Laboral Persoal Funcionario
Portada de Ministerio
Dixitalización e IA Telecomunicación e infraestruturas Dixitais Función Pública
Función Pública A secretaría
A secretaría Secretaría de Estado de Función Pública Directora do Gabinete da Secretaría de Estado de Función Pública Captación de talento Newsletter de Función Pública Actualidade
Función Pública
Función Pública Quen somos Acceso ao Emprego Público Xestiona a túa vida profesional como persoal empregado público Réxime Xurídico Relacións Laborais Órganos de colaboración Rexistro Central de Persoal Espazo ISPA Persoal funcionario de administración local con habilitación de carácter nacional
Gobernación Pública
Gobernación Pública Directora General de Gobernanza Pública Simplificación administrativa e redución de cargas Inspección de Servizos Atención á cidadanía Calidade nas Administracións Públicas​ Transparencia Goberno aberto Electronic reports and notifications Oficinas de Asistencia en Materia de Registros
Incompatibilidade e conflito de intereses
Incompatibilidade e conflito de intereses Oficina de Conflictos de Intereses Membros do Goberno e Altos Cargos da Administración Xeral do Estado Incompatibilidades de persoal ao servizo das Administracións Públicas Informes sobre cumprimento dos altos cargos MASTERCLASS: Guía do Goberno Aberto
Comunicación Contacto Info DANA
Info DANA Medidas adoptadas en relación con la DANA Portada de Info Dana
Inicio
  • Organigrama
  • Protección de Datos
  • Participación pública en proxectos normativos
  • Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia
  • Empleo
  • Portada de Ministerio
Dixitalización e IA
Telecomunicación e infraestruturas Dixitais
  • A secretaría
  • Función Pública
  • Gobernación Pública
  • Incompatibilidade e conflito de intereses
Comunicación
Contacto
  • Medidas adoptadas en relación con la DANA
  • Portada de Info Dana
texto

Guía de Evaluación. Modelo EVAM (2009)

  • Guía para a realización de estudos de análises da demanda e de avaliación da satisfacción dos usuarios (edición 2014)
  • Modelo EFQM 2013
  • CAF 2013, o Marco Común de Avaliación
  • CAF 2020
  • Guía para a xestión de queixas e suxestións (2013)
  • Guía de Interpretación do Modelo EFQM de Excelencia 2010 para as Administracións Públicas
  • CAF Educación (2010)
  • CAF Procedemento de Retroalimentación Externa (2009)
  • Guía para o desenvolvemento de Cartas de Servizos
  • Guía de Evaluación. Modelo EVAM (2009)
  • Guía para o recoñecemento á excelencia (2009)
  • CAF 2006
  • O Valor da Excelencia. Recomendacións para a excelencia na creación de valor público a través do Modelo EFQM (2018).​​
  • Guía para a Calidade da Administración Pública, Unha Caixa de Ferramentas para Xestores, versión resumida
  • Marco común sobre as Cartas de Servizos nas Administracións Públicas Españolas (2015)
  • Guía para a Avaliación da Calidade dos Servizos Públicos (2009)​​
  • Guía para a elaboración e xestión dunha carta de servizos na Administración Local
  • Guía de modelos de avaliación para a Administración Local
  1. Inicio
  2. Función Pública
  3. Gobernación Pública
  4. Calidade nas Administracións Públicas​
  5. Metodoloxía e Guías

Guía de Evaluación. Modelo EVAM (2009)

O propósito da autoevaluaciónes a análise regular, polas propias organizacións, dos seus procesos e resultados de xestión para identificar os puntos fortes e as deficiencias e determinar os oportunos plans de mellora.

O Modelo de Avaliación, Aprendizaxe e Mellora (EVAM), representa unha metodoloxía sinxela e alcanzable que permite coñecer o nivel de calidade na xestión e resultados das organizacións, realizar, a modo dunha autoevaluación asistida, unha primeira análise da madurez organizacional e do nivel de prestación dos servizos e orientar o camiño a seguir, pondo a disposición das organizacións, ferramentas para a mellora do seu rendemento. Na versión 2009 inclúense no mesmo documento os Anexos: Anexo I. Cuestionario de avaliación; Anexo II . Documento marco de actuación e Anexo III. Manuais de actuación.

Guía de Avaliación. Modelo EVAM. 2009​
  • Guía de navegación
  • Mapa
  • Contacto
  • Nota Legal
  • Accesibilidade
  • Sistema interno de información
  • Política de cookies

© Ministerio para a Transformación Dixital e da Función Pública

Política de cookies

Este sitio web utiliza cookies propias e de terceiros para ofrecer un mellor servizo. Se continúa navegando consideramos que acepta o seu uso.

Ver política de cookies