logo MTDFP
  • Castellano
  • Catalán
  • Galego
  • Euskara
  • Valencià
  • English
Inicio Ministerio
Ministerio Organigrama
Organigrama Ministro para a Transformación Dixital e da Función Pública Secretaría de Estado de Dixitalización e Intelixencia Artificial Secretaría de Estado de Telecomunicacións e Infraestruturas Dixitais Secretaría de Estado de Función Pública Subsecretaría para a Transformación Dixital e da Función Pública Regulación Legal
Protección de Datos Participación pública en proxectos normativos
Participación pública en proxectos normativos Consulta pública previa Audiencia e información pública
Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia
Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia Instrucións de comunicación Información adicional Seguimento do Plan
Empleo
Empleo Persoal Laboral Persoal Funcionario
Portada de Ministerio
Dixitalización e IA Telecomunicación e infraestruturas Dixitais Función Pública
Función Pública A secretaría
A secretaría Secretaría de Estado de Función Pública Directora do Gabinete da Secretaría de Estado de Función Pública Captación de talento Newsletter de Función Pública Actualidade
Función Pública
Función Pública Quen somos Acceso ao Emprego Público Xestiona a túa vida profesional como persoal empregado público Réxime Xurídico Relacións Laborais Órganos de colaboración Rexistro Central de Persoal Espazo ISPA Persoal funcionario de administración local con habilitación de carácter nacional
Gobernación Pública
Gobernación Pública Directora General de Gobernanza Pública Simplificación administrativa e redución de cargas Inspección de Servizos Atención á cidadanía Calidade nas Administracións Públicas​ Transparencia Goberno aberto Electronic reports and notifications Oficinas de Asistencia en Materia de Registros
Incompatibilidade e conflito de intereses
Incompatibilidade e conflito de intereses Oficina de Conflictos de Intereses Membros do Goberno e Altos Cargos da Administración Xeral do Estado Incompatibilidades de persoal ao servizo das Administracións Públicas Informes sobre cumprimento dos altos cargos MASTERCLASS: Guía do Goberno Aberto
Comunicación Contacto Info DANA
Info DANA Medidas adoptadas en relación con la DANA Portada de Info Dana
Inicio
  • Organigrama
  • Protección de Datos
  • Participación pública en proxectos normativos
  • Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia
  • Empleo
  • Portada de Ministerio
Dixitalización e IA
Telecomunicación e infraestruturas Dixitais
  • A secretaría
  • Función Pública
  • Gobernación Pública
  • Incompatibilidade e conflito de intereses
Comunicación
Contacto
  • Medidas adoptadas en relación con la DANA
  • Portada de Info Dana
texto

Gobernación Pública

  • Directora General de Gobernanza Pública
    • Portada de Simplificación administrativa e redución de cargas
    • Que é unha carga administrativa?
    • Análisis de Impacto Normativo. Impacto en cargas administrativas
    • Manual de Simplificación Administrativa e Redución de Cargas para a AGE
    • Convenios con organizacións
    • Compensación de cargas administrativas. One in - one out
    • Simplificación de Procedementos nas Administracións Públicas. Mapa de Situación
    • Documentación de referencia
    • Portada de Inspección de Servizos
    • Normativa reguladora
    • Guía de auditoría para inspectores de servizos
    • Consultoría operativa de servizos
    • Curso selectivo da función inspectora
    • Vacantes de Inspectores/as de Servizos
    • Informes de Simplificación e Redución de Cargas
  • Atención á cidadanía
    • Portada de Calidade nas Administracións Públicas​
    • Xestión de Cartas de Servizos na AGE
      • Ir a Metodoloxía e Guías
      • Guía para a realización de estudos de análises da demanda e de avaliación da satisfacción dos usuarios (edición 2014)
      • Modelo EFQM 2013
      • CAF 2013, o Marco Común de Avaliación
      • CAF 2020
      • Guía para a xestión de queixas e suxestións (2013)
      • Guía de Interpretación do Modelo EFQM de Excelencia 2010 para as Administracións Públicas
      • CAF Educación (2010)
      • CAF Procedemento de Retroalimentación Externa (2009)
      • Guía para o desenvolvemento de Cartas de Servizos
      • Guía de Evaluación. Modelo EVAM (2009)
      • Guía para o recoñecemento á excelencia (2009)
      • CAF 2006
      • O Valor da Excelencia. Recomendacións para a excelencia na creación de valor público a través do Modelo EFQM (2018).​​
      • Guía para a Calidade da Administración Pública, Unha Caixa de Ferramentas para Xestores, versión resumida
      • Marco común sobre as Cartas de Servizos nas Administracións Públicas Españolas (2015)
      • Guía para a Avaliación da Calidade dos Servizos Públicos (2009)​​
      • Guía para a elaboración e xestión dunha carta de servizos na Administración Local
      • Guía de modelos de avaliación para a Administración Local
      • Ir a Informes de Avaliación da Calidade dos Servizos
      • Informe sobre a Actividade dos Ministerios Españois (ISAM)
        • Ir a Informes sobre a percepción cidadá dos servizos públicos
        • Goberno Aberto
        • A confianza nas Institucións
        • Informe sobre percepción cidadá na prestación dos servizos públicos​​
        • Estabilidade e melloría nos servizos públicos
        • Calidade e sustentabilidade dos servizos públicos
        • Calidade dos Servizos Públicos en tempos de austeridade
        • A Calidade dos Servizos Públicos e as actitudes dos cidadáns cara ás medidas modernizadoras da Administración Pública
        • A importancia dos Servizos Públicos no benestar dos cidadáns
        • A Administración Pública a xuízo dos cidadáns
        • Axenda Pública e Satisfacción cos Servizos Públicos no Estado Autonómico
        • A percepción social dos Servizos Públicos en España 1985-2008 ​​​
        • Ir a Informes acerca da actividade despregada polas Axencias Estatais
        • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2016
        • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2015
        • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2014
        • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2013
        • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2012
        • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2011
        • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2010
        • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2009
        • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2008
      • Avaliación E08/2007 da Calidade do servizo dos Museos de titularidade estatal
      • Ir a Recoñecemento: Certificacións e Premios
        • Ir a Certificación do Nivel de Excelencia das Organizacións
        • Organizacións cuxo nivel de Excelencia foi certificado
        • Ir a Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública​
        • Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública XIV Edición. Memorias
        • Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública XV Edición. Memorias
        • XV edición. Galería de Vídeos
        • Entrega dos Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública XIII Edición
        • Galería de imaxes da entrega de Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública XII Edición
        • Galería de imaxes da Entrega dos Premios á Calidade e Innovación 2014​​
    • Xestión do coñecemento e difusión de boas prácticas
    • Asesoramento, consultoría, asistencia técnica e Formación​
    • Redes Internacionais
      • Ir a Rede Interadministrativa de Calidade dos Servizos
        • Ir a Conferencias de Calidade nos Servizos Públicos
          • Ir a 7ª Conferencia Estatal de Calidade nos Servizos Públicos
          • Galería de imaxes da 7ª Conferencia Estatal de Calidade nos Servizos Públicos
  • Transparencia
  • Goberno aberto
    • Portada de Electronic reports and notifications
    • Electronic Register of Seizures
    • Register of Qualified Officials
    • Xeneral Electronic Register
    • Reports
    • Portada de Oficinas de Asistencia en Materia de Registros
    • Dixitalización de documentos e rexistro
    • Asistencia na identificación e firma electrónica
    • Copias auténticas
    • Apoderamento
  1. Inicio
  2. Función Pública
  3. Gobernación Pública
  4. Calidade nas Administracións Públicas​
  5. Metodoloxía e Guías

Marco común sobre as Cartas de Servizos nas Administracións Públicas Españolas (2015)

As Administracións Públicas españolas deben estar á altura das expectativas cidadás propias da sociedade actual. Por esta razón a calidade debe orientar a xestión e a prestación dos servizos públicos, o que implica unha mellora continua dos mesmos e, sobre todo, un diálogo permanente entre expectativas e prestacións. Este obxectivo complexo ha de ser abordado con instrumentos que faciliten a xestión dos servizos ao cidadán con criterios de eficiencia, evidenciando así o bo goberno do público.

Nesta contorna, as Cartas de Servizos constitúen quizais o instrumento máis xenuíno para dar resposta aos retos dos servizos públicos. O seu uso, xeneralizado desde hai anos para os tres niveis de goberno, facilita a homoxeneización dos compromisos de calidade nun Estado descentralizado pero cuxos cidadáns-usuarios son receptores unitarios dos servizos e prestacións públicas.

Precisamente para o impulso de políticas e programas de calidade, excelencia e avaliación nas Administracións Públicas españolas a través da cooperación e a colaboración, púxose en marcha en outubro de 2005 a Rede Interadministrativa de Calidade nos Servizos Públicos. Froito especialmente significativo da actividade desta Rede é a “Carta de Compromisos coa Calidade das Administracións Públicas Españolas”, aprobada por Conferencia Sectorial de Administración Pública en 2009 e que establecía, por primeira vez, uns compromisos de calidade comúns para os tres niveis da nosa Administración Pública. Non é casual que, entre eses compromisos, o oitavo fixese referencia expresa á elaboración e difusión de Cartas de Servizos dos organismos públicos.

O documento que agora presentamos trata de responder a ese empeño co excelente traballo colaborativo no que interviñeron representantes da Administración Xeral do Estado, das Comunidades Autónomas e das Entidades Locais, publicación que con seguridade permitirá utilizar unha linguaxe compartida e lograr a coordinación e coherencia dos esforzos, así como o aproveitamento de sinerxias. Os usuarios teñen dereito a coñecer as características dos servizos que reciben así como as condicións en que se prestan. Este exercicio práctico de transparencia contribuirá sen dúbida á mellora dos procesos internos nas organizacións e á estimulación dos equipos de traballo. Pero sobre todo axudará a que a cidadanía goce duns servizos públicos acordes coas súas expectativas.

Marco común sobre as Cartas de Servizos nas Administracións Públicas Españolas
  • Guía de navegación
  • Mapa
  • Contacto
  • Nota Legal
  • Accesibilidade
  • Sistema interno de información
  • Política de cookies

© Ministerio para a Transformación Dixital e da Función Pública

Política de cookies

Este sitio web utiliza cookies propias e de terceiros para ofrecer un mellor servizo. Se continúa navegando consideramos que acepta o seu uso.

Ver política de cookies