logo MTDFP
  • Castellano
  • Catalán
  • Galego
  • Euskara
  • Valencià
  • English
Inicio Ministerio
Ministerio Organigrama
Organigrama Ministro para a Transformación Dixital e da Función Pública Secretaría de Estado de Dixitalización e Intelixencia Artificial Secretaría de Estado de Telecomunicacións e Infraestruturas Dixitais Secretaría de Estado de Función Pública Subsecretaría para a Transformación Dixital e da Función Pública Regulación Legal
Protección de Datos Participación pública en proxectos normativos
Participación pública en proxectos normativos Consulta pública previa Audiencia e información pública
Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia
Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia Instrucións de comunicación Información adicional Seguimento do Plan
Empleo
Empleo Persoal Laboral Persoal Funcionario
Portada de Ministerio
Dixitalización e IA Telecomunicación e infraestruturas Dixitais Función Pública
Función Pública A secretaría
A secretaría Secretaría de Estado de Función Pública Directora do Gabinete da Secretaría de Estado de Función Pública Captación de talento Newsletter de Función Pública Actualidade
Función Pública
Función Pública Quen somos Acceso ao Emprego Público Xestiona a túa vida profesional como persoal empregado público Réxime Xurídico Relacións Laborais Órganos de colaboración Rexistro Central de Persoal Espazo ISPA Persoal funcionario de administración local con habilitación de carácter nacional
Gobernación Pública
Gobernación Pública Directora General de Gobernanza Pública Simplificación administrativa e redución de cargas Inspección de Servizos Atención á cidadanía Calidade nas Administracións Públicas​ Transparencia Goberno aberto Electronic reports and notifications Oficinas de Asistencia en Materia de Registros
Incompatibilidade e conflito de intereses
Incompatibilidade e conflito de intereses Oficina de Conflictos de Intereses Membros do Goberno e Altos Cargos da Administración Xeral do Estado Incompatibilidades de persoal ao servizo das Administracións Públicas Informes sobre cumprimento dos altos cargos MASTERCLASS: Guía do Goberno Aberto
Comunicación Contacto Info DANA
Info DANA Medidas adoptadas en relación con la DANA Portada de Info Dana
Inicio
  • Organigrama
  • Protección de Datos
  • Participación pública en proxectos normativos
  • Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia
  • Empleo
  • Portada de Ministerio
Dixitalización e IA
Telecomunicación e infraestruturas Dixitais
  • A secretaría
  • Función Pública
  • Gobernación Pública
  • Incompatibilidade e conflito de intereses
Comunicación
Contacto
  • Medidas adoptadas en relación con la DANA
  • Portada de Info Dana
texto

Gobernación Pública

  • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2016
  • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2015
  • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2014
  • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2013
  • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2012
  • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2011
  • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2010
  • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2009
  • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2008
  1. Inicio
  2. Función Pública
  3. Gobernación Pública
  4. Calidade nas Administracións Públicas​
  5. Informes de Avaliación da Calidade dos Servizos
  6. Informes acerca da actividade despregada polas Axencias Estatais

Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2012

​O presente informe, de acordo con a Lei 28/2006, persegue dous grandes obxectivos: a mellora dos servizos prestados aos cidadáns e a rendición de contas e o fomento da transparencia mediante a difusión pública dos seus resultados.

De maneira complementaria, e en consonancia cos informes precedentes, fixáronse catro obxectivos específicos co fin de dotar a este informe de maior utilidade e de favorecer a aprendizaxe mutua entre as Axencias Estatais:

  1. ​A identificación de patróns comúns na implantación dos plans de calidade
  2. Proporcionar unha orientación ás Axencias nas súas actuacións futuras para o desenvolvemento dunha cultura de xestión enfocada á calidade
  3. Contribuír á difusión de experiencias e boas prácticas entre as propias organizacións obxecto do informe
  4. Identificar as iniciativas levadas a cabo polas Axencias Estatais no ámbito da Innovación

O alcance deste informe abarca as actividades relacionadas coa xestión da calidade, levadas a cabo polas oito Axencias Estatais existentes na AGE durante o ano 2012.

Informe ao Congreso sobre a actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2012
  • Guía de navegación
  • Mapa
  • Contacto
  • Nota Legal
  • Accesibilidade
  • Sistema interno de información
  • Política de cookies

© Ministerio para a Transformación Dixital e da Función Pública

Política de cookies

Este sitio web utiliza cookies propias e de terceiros para ofrecer un mellor servizo. Se continúa navegando consideramos que acepta o seu uso.

Ver política de cookies