Histórico de Informes acerca da actividade despregada polas Axencias Estatais e os seus compromisos para mellorar a calidade dos servizos prestados aos cidadáns
Neste informe, que tenian carácter anual, analizábanse as actuacións en materia de Xestión de Calidade realizadas ao longo do ano correspondente polas Axencias Estatais creadas a partir da Lei 28/2006 do 18 de xullo, de Axencias Estatais para a mellora dos servizos públicos.
A propia Lei 28/2006 establecía o mecanismo para o seguimento das actuacións dos estes organismos en materia de Xestión de Calidade. A disposición adicional primeira desta norma determina no seu punto terceiro que será a Axencia Estatal de Avaliación de Políticas e Calidade dos Servizos (AEVAL), a entidade encargada de elaborar un informe anual sobre a actividade despregada polas Axencias Estatais e os seus compromisos para mellorar a calidade dos servizos prestados aos cidadáns. Tamén establecía que o informe resultante será remitido ao Congreso dos Deputados.
A Lei 11/2020, do 30 de decembro, de Orzamentos Xerais do Estado para o ano 2021 modifica a Lei 40/2015, do 1 de outubro, de Réxime Xurídico do Sector Público, recuperando as axencias estatais como organismos públicos integrantes do sector público institucional estatal.
A mencionada Lei, define as axencias estatais como “entidades de dereito público, dotadas de personalidade xurídica pública, patrimonio propio e autonomía na súa xestión, facultadás para exercer potestades administrativas, que son creadas polo Goberno para o cumprimento dos programas correspondentes ás políticas públicas que desenvolva a Administración Xeral do Estado no ámbito das súas competencias”.
Conforme ao Real 682/2021, do 3 de agosto, polo que se desenvolve a estrutura orgánica básica do Ministerio de Facenda e Función Pública e modifícase o Real Decreto 139/2020, do 28 de xaneiro, polo que se establece a estrutura orgánica básica dos departamentos ministeriais, corresponde á Dirección Xeral de Gobernación Pública, no seo das competencias da Secretaría de Estado de Función Pública, “favorecer a mellora continua da xestión mediante o impulso, desenvolvemento e seguimento dos programas de calidade nos servizos públicos, baseados na procura da excelencia e o fomento da innovación. En particular a xestión e impulso dos programas de calidade previstos no Real Decreto 951/2005, do 29 de xullo, polo que se establece o marco xeral para a mellora da calidade na Administración Xeral do Estado”.
É en tal contexto normativo no que a Dirección Xeral de Cidadanía e Goberno Aberto continua elaborando e presentando os informes sobre a actividade despregada polas Axencias Estatais.
- Informe da actividade despregada polas Axencias Estatais e os seus compromisos para mellorar a calidade dos servizos prestados aos cidadáns en 2023
- Informe da actividade despregada polas Axencias Estatais e os seus compromisos para mellorar a calidade dos servizos prestados aos cidadáns en 2022
- Informe da actividade despregada polas Axencias Estatais e os seus compromisos para mellorar a calidade dos servizos prestados aos cidadáns en 2021
- Informe da actividade despregada polas Axencias Estatais e os seus compromisos para mellorar a calidade dos servizos prestados aos cidadáns en 2020
- Informe da actividade despregada polas Axencias Estatais e os seus compromisos para mellorar a calidade dos servizos prestados aos cidadáns en 2019
- Informe da actividade despregada polas Axencias Estatais e os seus compromisos para mellorar a calidade dos servizos prestados aos cidadáns en 2018
- Informe da actividade despregada polas Axencias Estatais e os seus compromisos para mellorar a calidade dos servizos prestados aos cidadáns en 2017
- Informe ao Congreso dos Deputados de Seguimento de Actividade despregada polas Axencias Estatais para a mellora dos servizos prestados aos cidadáns en 2016 (2018)
- Informe ao Congreso dos Deputados de Seguimento de Actividade despregada polas Axencias Estatais para a mellora dos servizos prestados aos cidadáns en 2015 (2017)
- Informe ao Congreso dos Deputados de Seguimento de Actividade despregada polas Axencias Estatais para a mellora dos servizos prestados aos cidadáns en 2014 (2016)
- Informe ao Congreso dos Deputados de Seguimento de Actividade despregada polas Axencias Estatais para a mellora dos servizos prestados aos cidadáns en 2013 (2015)
- Informe ao Congreso dos Deputados de Seguimento de Actividade despregada polas Axencias Estatais para a mellora dos servizos prestados aos cidadáns en 2012 (2013)
- Informe ao Congreso dos Deputados de Seguimento de Actividade despregada polas Axencias Estatais para a mellora dos servizos prestados aos cidadáns en 2011 (2013)
- Informe ao Congreso dos Deputados de Seguimento de Actividade despregada polas Axencias Estatais para a mellora dos servizos prestados aos cidadáns en 2010 (2011)
- Informe ao Congreso dos Deputados de Seguimento de Actividade despregada polas Axencias Estatais para a mellora dos servizos prestados aos cidadáns en 2009 (2010)
- Informe ao Congreso dos Deputados de Seguimento de Actividade despregada polas Axencias Estatais para a mellora dos servizos prestados aos cidadáns en 2008 (2009)