logo MTDFP
  • Castellano
  • Catalán
  • Galego
  • Euskara
  • Valencià
  • English
Inicio Ministerio
Ministerio Organigrama
Organigrama Ministro para a Transformación Dixital e da Función Pública Secretaría de Estado de Dixitalización e Intelixencia Artificial Secretaría de Estado de Telecomunicacións e Infraestruturas Dixitais Secretaría de Estado de Función Pública Subsecretaría para a Transformación Dixital e da Función Pública Regulación Legal
Protección de Datos Participación pública en proxectos normativos
Participación pública en proxectos normativos Consulta pública previa Audiencia e información pública
Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia
Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia Instrucións de comunicación Información adicional Seguimento do Plan
Empleo
Empleo Persoal Laboral Persoal Funcionario
Portada de Ministerio
Dixitalización e IA Telecomunicación e infraestruturas Dixitais Función Pública
Función Pública A secretaría
A secretaría Secretaría de Estado de Función Pública Directora do Gabinete da Secretaría de Estado de Función Pública Captación de talento Newsletter de Función Pública Actualidade
Función Pública
Función Pública Quen somos Acceso ao Emprego Público Xestiona a túa vida profesional como persoal empregado público Réxime Xurídico Relacións Laborais Órganos de colaboración Rexistro Central de Persoal Espazo ISPA Persoal funcionario de administración local con habilitación de carácter nacional
Gobernación Pública
Gobernación Pública Directora General de Gobernanza Pública Simplificación administrativa e redución de cargas Inspección de Servizos Atención á cidadanía Calidade nas Administracións Públicas​ Transparencia Goberno aberto Electronic reports and notifications Oficinas de Asistencia en Materia de Registros
Incompatibilidade e conflito de intereses
Incompatibilidade e conflito de intereses Oficina de Conflictos de Intereses Membros do Goberno e Altos Cargos da Administración Xeral do Estado Incompatibilidades de persoal ao servizo das Administracións Públicas Informes sobre cumprimento dos altos cargos MASTERCLASS: Guía do Goberno Aberto
Comunicación Contacto Info DANA
Info DANA Medidas adoptadas en relación con la DANA Portada de Info Dana
Inicio
  • Organigrama
  • Protección de Datos
  • Participación pública en proxectos normativos
  • Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia
  • Empleo
  • Portada de Ministerio
Dixitalización e IA
Telecomunicación e infraestruturas Dixitais
  • A secretaría
  • Función Pública
  • Gobernación Pública
  • Incompatibilidade e conflito de intereses
Comunicación
Contacto
  • Medidas adoptadas en relación con la DANA
  • Portada de Info Dana
texto

Gobernación Pública

  • Directora General de Gobernanza Pública
    • Portada de Simplificación administrativa e redución de cargas
    • Que é unha carga administrativa?
    • Análisis de Impacto Normativo. Impacto en cargas administrativas
    • Manual de Simplificación Administrativa e Redución de Cargas para a AGE
    • Convenios con organizacións
    • Compensación de cargas administrativas. One in - one out
    • Simplificación de Procedementos nas Administracións Públicas. Mapa de Situación
    • Documentación de referencia
    • Portada de Inspección de Servizos
    • Normativa reguladora
    • Guía de auditoría para inspectores de servizos
    • Consultoría operativa de servizos
    • Curso selectivo da función inspectora
    • Vacantes de Inspectores/as de Servizos
    • Informes de Simplificación e Redución de Cargas
  • Atención á cidadanía
    • Portada de Calidade nas Administracións Públicas​
    • Xestión de Cartas de Servizos na AGE
      • Ir a Metodoloxía e Guías
      • Guía para a realización de estudos de análises da demanda e de avaliación da satisfacción dos usuarios (edición 2014)
      • Modelo EFQM 2013
      • CAF 2013, o Marco Común de Avaliación
      • CAF 2020
      • Guía para a xestión de queixas e suxestións (2013)
      • Guía de Interpretación do Modelo EFQM de Excelencia 2010 para as Administracións Públicas
      • CAF Educación (2010)
      • CAF Procedemento de Retroalimentación Externa (2009)
      • Guía para o desenvolvemento de Cartas de Servizos
      • Guía de Evaluación. Modelo EVAM (2009)
      • Guía para o recoñecemento á excelencia (2009)
      • CAF 2006
      • O Valor da Excelencia. Recomendacións para a excelencia na creación de valor público a través do Modelo EFQM (2018).​​
      • Guía para a Calidade da Administración Pública, Unha Caixa de Ferramentas para Xestores, versión resumida
      • Marco común sobre as Cartas de Servizos nas Administracións Públicas Españolas (2015)
      • Guía para a Avaliación da Calidade dos Servizos Públicos (2009)​​
      • Guía para a elaboración e xestión dunha carta de servizos na Administración Local
      • Guía de modelos de avaliación para a Administración Local
      • Ir a Informes de Avaliación da Calidade dos Servizos
      • Informe sobre a Actividade dos Ministerios Españois (ISAM)
        • Ir a Informes sobre a percepción cidadá dos servizos públicos
        • Goberno Aberto
        • A confianza nas Institucións
        • Informe sobre percepción cidadá na prestación dos servizos públicos​​
        • Estabilidade e melloría nos servizos públicos
        • Calidade e sustentabilidade dos servizos públicos
        • Calidade dos Servizos Públicos en tempos de austeridade
        • A Calidade dos Servizos Públicos e as actitudes dos cidadáns cara ás medidas modernizadoras da Administración Pública
        • A importancia dos Servizos Públicos no benestar dos cidadáns
        • A Administración Pública a xuízo dos cidadáns
        • Axenda Pública e Satisfacción cos Servizos Públicos no Estado Autonómico
        • A percepción social dos Servizos Públicos en España 1985-2008 ​​​
        • Ir a Informes acerca da actividade despregada polas Axencias Estatais
        • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2016
        • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2015
        • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2014
        • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2013
        • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2012
        • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2011
        • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2010
        • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2009
        • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2008
      • Avaliación E08/2007 da Calidade do servizo dos Museos de titularidade estatal
      • Ir a Recoñecemento: Certificacións e Premios
        • Ir a Certificación do Nivel de Excelencia das Organizacións
        • Organizacións cuxo nivel de Excelencia foi certificado
        • Ir a Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública​
        • Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública XIV Edición. Memorias
        • Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública XV Edición. Memorias
        • XV edición. Galería de Vídeos
        • Entrega dos Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública XIII Edición
        • Galería de imaxes da entrega de Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública XII Edición
        • Galería de imaxes da Entrega dos Premios á Calidade e Innovación 2014​​
    • Xestión do coñecemento e difusión de boas prácticas
    • Asesoramento, consultoría, asistencia técnica e Formación​
    • Redes Internacionais
      • Ir a Rede Interadministrativa de Calidade dos Servizos
        • Ir a Conferencias de Calidade nos Servizos Públicos
          • Ir a 7ª Conferencia Estatal de Calidade nos Servizos Públicos
          • Galería de imaxes da 7ª Conferencia Estatal de Calidade nos Servizos Públicos
  • Transparencia
  • Goberno aberto
    • Portada de Electronic reports and notifications
    • Electronic Register of Seizures
    • Register of Qualified Officials
    • Xeneral Electronic Register
    • Reports
    • Portada de Oficinas de Asistencia en Materia de Registros
    • Dixitalización de documentos e rexistro
    • Asistencia na identificación e firma electrónica
    • Copias auténticas
    • Apoderamento
  1. Inicio
  2. Función Pública
  3. Gobernación Pública
  4. Calidade nas Administracións Públicas​
  5. Informes de Avaliación da Calidade dos Servizos

Informes acerca da actividade despregada polas Axencias Estatais

Histórico de ​Informes acerca da actividade despregada polas Axencias Estatais e os seus compromisos para mellorar a calidade dos servizos prestados aos cidadáns

Neste informe, que tenian carácter anual, analizábanse as actuacións en materia de Xestión de Calidade realizadas ao longo do ano correspondente polas Axencias Estatais creadas a partir da Lei 28/2006 do 18 de xullo, de Axencias Estatais para a mellora dos servizos públicos.

A propia Lei 28/2006 establecía o mecanismo para o seguimento das actuacións dos estes organismos en materia de Xestión de Calidade. A disposición adicional primeira desta norma determina no seu punto terceiro que será a Axencia Estatal de Avaliación de Políticas e Calidade dos Servizos (AEVAL), a entidade encargada de elaborar un informe anual sobre a actividade despregada polas Axencias Estatais e os seus compromisos para mellorar a calidade dos servizos prestados aos cidadáns. Tamén establecía que o informe resultante será remitido ao Congreso dos Deputados.

A Lei 11/2020, do 30 de decembro, de Orzamentos Xerais do Estado para o ano 2021 modifica a Lei 40/2015, do 1 de outubro, de Réxime Xurídico do Sector Público, recuperando as axencias estatais como organismos públicos integrantes do sector público institucional estatal.

A mencionada Lei, define as axencias estatais como “entidades de dereito público, dotadas de personalidade xurídica pública, patrimonio propio e autonomía na súa xestión, facultadás para exercer potestades administrativas, que son creadas polo Goberno para o cumprimento dos programas correspondentes ás políticas públicas que desenvolva a Administración Xeral do Estado no ámbito das súas competencias”.

​Conforme ao Real 682/2021, do 3 de agosto, polo que se desenvolve a estrutura orgánica básica do Ministerio de Facenda e Función Pública e modifícase o Real Decreto 139/2020, do 28 de xaneiro, polo que se establece a estrutura orgánica básica dos departamentos ministeriais, corresponde á Dirección Xeral de Gobernación Pública, no seo das competencias da Secretaría de Estado de Función Pública, “favorecer a mellora continua da xestión mediante o impulso, desenvolvemento e seguimento dos programas de calidade nos servizos públicos, baseados na procura da excelencia e o fomento da innovación. En particular a xestión e impulso dos programas de calidade previstos no Real Decreto 951/2005, do 29 de xullo, polo que se establece o marco xeral para a mellora da calidade na Administración Xeral do Estado”.

É en tal contexto normativo no que a Dirección Xeral de Cidadanía e Goberno Aberto continua elaborando e presentando os informes sobre a actividade despregada polas Axencias Estatais.

  • Informe da actividade despregada polas Axencias Estatais​ e os seus compromisos para mellorar a calidade dos servizos prestados aos cidadáns en 2023
  • Informe da actividade despregada polas Axencias Estatais​ e os seus compromisos para mellorar a calidade dos servizos prestados aos cidadáns en 2022
  • Informe da actividade despregada polas Axencias Estatais​ e os seus compromisos para mellorar a calidade dos servizos prestados aos cidadáns en 2021
  • Informe da actividade despregada polas Axencias Estatais​ e os seus compromisos para mellorar a calidade dos servizos prestados aos cidadáns en 2020
  • Informe da actividade despregada polas Axencias Estatais​ e os seus compromisos para mellorar a calidade dos servizos prestados aos cidadáns en 2019
  • Informe da actividade despregada polas Axencias Estatais​ e os seus compromisos para mellorar a calidade dos servizos prestados aos cidadáns en 2018
  • Informe da actividade despregada polas Axencias Estatais e os seus compromisos para mellorar a calidade dos servizos prestados aos cidadáns en 2017
  • ​Informe ao Congreso dos Deputados de Seguimento de Actividade despregada polas Axencias Estatais para a mellora dos servizos prestados aos cidadáns en 2016 (2018)​
  • ​Informe ao Congreso dos Deputados de Seguimento de Actividade despregada polas Axencias Estatais para a mellora dos servizos prestados aos cidadáns en 2015 (2017)
  • Informe ao Congreso dos Deputados de Seguimento de Actividade despregada polas Axencias Estatais para a mellora dos servizos prestados aos cidadáns en 2014 (2016)
  • Informe ao Congreso dos Deputados de Seguimento de Actividade despregada polas Axencias Estatais para a mellora dos servizos prestados aos cidadáns en 2013 (2015)
  • Informe ao Congreso dos Deputados de Seguimento de Actividade despregada polas Axencias Estatais para a mellora dos servizos prestados aos cidadáns en 2012 (2013)
  • Informe ao Congreso dos Deputados de Seguimento de Actividade despregada polas Axencias Estatais para a mellora dos servizos prestados aos cidadáns en 2011 (2013)
  • Informe ao Congreso dos Deputados de Seguimento de Actividade despregada polas Axencias Estatais para a mellora dos servizos prestados aos cidadáns en 2010 (2011)
  • Informe ao Congreso dos Deputados de Seguimento de Actividade despregada polas Axencias Estatais para a mellora dos servizos prestados aos cidadáns en 2009 (2010)
  • Informe ao Congreso dos Deputados de Seguimento de Actividade despregada polas Axencias Estatais para a mellora dos servizos prestados aos cidadáns en 2008 (2009)​
  • Guía de navegación
  • Mapa
  • Contacto
  • Nota Legal
  • Accesibilidade
  • Sistema interno de información
  • Política de cookies

© Ministerio para a Transformación Dixital e da Función Pública

Política de cookies

Este sitio web utiliza cookies propias e de terceiros para ofrecer un mellor servizo. Se continúa navegando consideramos que acepta o seu uso.

Ver política de cookies