As Administracións Públicas deben asegurar un marco normativo estable e adaptado ás necesidades dos nosos cidadáns e empresas, que contribúa a simplificar as súas relacións coas distintas Administracións Públicas, a mellorar a competitividade das nosas empresas e fortalecer a confianza nas institucións e na calidade dos servizos e decisións.
A gobernación supón un cambio de paradigma nas relacións administrativas, propiciando a adopción de políticas públicas coa participación de distintos sectores público e privado.
No ámbito da Administración Xeral do Estado, a Dirección Xeral de Gobernación Pública exerce as súas funcións co propósito de guiar e dirixir a actividade administrativa desde unha tripla perspectiva: coordinación da organización para asegurar unha actuación ordenada para evitar duplicidades e alcanzar un uso adecuado dos recursos, avaliación da xestión administrativa para mellorar o funcionamento dos servizos, e orientación da organización e servizos cara ao cidadán.
Por resolución da Directora Xeral de Gobernación Pública, apróbase o Plan Estratéxico da Dirección Xeral de Gobernación Pública para o período Outubro 2022-Outubro 2024. O Plan define as estratexias necesarias para o logro dos obxectivos do centro directivo no período, ordena as actividades en proxectos e programas, planifica a súa execución e permite a avaliación dos resultados, e a súa elaboración xestouse a través dun proceso participativo co fin de implicar ao conxunto do centro directivo na súa definición e desenvolvemento.