logo MTDFP
  • Castellano
  • Catalán
  • Galego
  • Euskara
  • Valencià
  • English
Inicio Ministerio
Ministerio Organigrama
Organigrama Ministro para a Transformación Dixital e da Función Pública Secretaría de Estado de Dixitalización e Intelixencia Artificial Secretaría de Estado de Telecomunicacións e Infraestruturas Dixitais Secretaría de Estado de Función Pública Subsecretaría para a Transformación Dixital e da Función Pública Regulación Legal
Protección de Datos Participación pública en proxectos normativos
Participación pública en proxectos normativos Consulta pública previa Audiencia e información pública
Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia
Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia Instrucións de comunicación Información adicional Seguimento do Plan
Empleo
Empleo Persoal Laboral Persoal Funcionario
Portada de Ministerio
Dixitalización e IA Telecomunicación e infraestruturas Dixitais Función Pública
Función Pública A secretaría
A secretaría Secretaría de Estado de Función Pública Directora do Gabinete da Secretaría de Estado de Función Pública Captación de talento Newsletter de Función Pública Actualidade
Función Pública
Función Pública Quen somos Acceso ao Emprego Público Xestiona a túa vida profesional como persoal empregado público Réxime Xurídico Relacións Laborais Órganos de colaboración Rexistro Central de Persoal Espazo ISPA Persoal funcionario de administración local con habilitación de carácter nacional
Gobernación Pública
Gobernación Pública Directora General de Gobernanza Pública Simplificación administrativa e redución de cargas Inspección de Servizos Atención á cidadanía Calidade nas Administracións Públicas​ Transparencia Goberno aberto Electronic reports and notifications Oficinas de Asistencia en Materia de Registros
Incompatibilidade e conflito de intereses
Incompatibilidade e conflito de intereses Oficina de Conflictos de Intereses Membros do Goberno e Altos Cargos da Administración Xeral do Estado Incompatibilidades de persoal ao servizo das Administracións Públicas Informes sobre cumprimento dos altos cargos MASTERCLASS: Guía do Goberno Aberto
Comunicación Contacto Info DANA
Info DANA Medidas adoptadas en relación con la DANA Portada de Info Dana
Inicio
  • Organigrama
  • Protección de Datos
  • Participación pública en proxectos normativos
  • Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia
  • Empleo
  • Portada de Ministerio
Dixitalización e IA
Telecomunicación e infraestruturas Dixitais
  • A secretaría
  • Función Pública
  • Gobernación Pública
  • Incompatibilidade e conflito de intereses
Comunicación
Contacto
  • Medidas adoptadas en relación con la DANA
  • Portada de Info Dana
texto

Gobernación Pública

  • Directora General de Gobernanza Pública
    • Portada de Simplificación administrativa e redución de cargas
    • Que é unha carga administrativa?
    • Análisis de Impacto Normativo. Impacto en cargas administrativas
    • Manual de Simplificación Administrativa e Redución de Cargas para a AGE
    • Convenios con organizacións
    • Compensación de cargas administrativas. One in - one out
    • Simplificación de Procedementos nas Administracións Públicas. Mapa de Situación
    • Documentación de referencia
    • Portada de Inspección de Servizos
    • Normativa reguladora
    • Guía de auditoría para inspectores de servizos
    • Consultoría operativa de servizos
    • Curso selectivo da función inspectora
    • Vacantes de Inspectores/as de Servizos
    • Informes de Simplificación e Redución de Cargas
  • Atención á cidadanía
    • Portada de Calidade nas Administracións Públicas​
    • Xestión de Cartas de Servizos na AGE
      • Ir a Metodoloxía e Guías
      • Guía para a realización de estudos de análises da demanda e de avaliación da satisfacción dos usuarios (edición 2014)
      • Modelo EFQM 2013
      • CAF 2013, o Marco Común de Avaliación
      • CAF 2020
      • Guía para a xestión de queixas e suxestións (2013)
      • Guía de Interpretación do Modelo EFQM de Excelencia 2010 para as Administracións Públicas
      • CAF Educación (2010)
      • CAF Procedemento de Retroalimentación Externa (2009)
      • Guía para o desenvolvemento de Cartas de Servizos
      • Guía de Evaluación. Modelo EVAM (2009)
      • Guía para o recoñecemento á excelencia (2009)
      • CAF 2006
      • O Valor da Excelencia. Recomendacións para a excelencia na creación de valor público a través do Modelo EFQM (2018).​​
      • Guía para a Calidade da Administración Pública, Unha Caixa de Ferramentas para Xestores, versión resumida
      • Marco común sobre as Cartas de Servizos nas Administracións Públicas Españolas (2015)
      • Guía para a Avaliación da Calidade dos Servizos Públicos (2009)​​
      • Guía para a elaboración e xestión dunha carta de servizos na Administración Local
      • Guía de modelos de avaliación para a Administración Local
      • Ir a Informes de Avaliación da Calidade dos Servizos
      • Informe sobre a Actividade dos Ministerios Españois (ISAM)
        • Ir a Informes sobre a percepción cidadá dos servizos públicos
        • Goberno Aberto
        • A confianza nas Institucións
        • Informe sobre percepción cidadá na prestación dos servizos públicos​​
        • Estabilidade e melloría nos servizos públicos
        • Calidade e sustentabilidade dos servizos públicos
        • Calidade dos Servizos Públicos en tempos de austeridade
        • A Calidade dos Servizos Públicos e as actitudes dos cidadáns cara ás medidas modernizadoras da Administración Pública
        • A importancia dos Servizos Públicos no benestar dos cidadáns
        • A Administración Pública a xuízo dos cidadáns
        • Axenda Pública e Satisfacción cos Servizos Públicos no Estado Autonómico
        • A percepción social dos Servizos Públicos en España 1985-2008 ​​​
        • Ir a Informes acerca da actividade despregada polas Axencias Estatais
        • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2016
        • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2015
        • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2014
        • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2013
        • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2012
        • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2011
        • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2010
        • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2009
        • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2008
      • Avaliación E08/2007 da Calidade do servizo dos Museos de titularidade estatal
      • Ir a Recoñecemento: Certificacións e Premios
        • Ir a Certificación do Nivel de Excelencia das Organizacións
        • Organizacións cuxo nivel de Excelencia foi certificado
        • Ir a Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública​
        • Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública XIV Edición. Memorias
        • Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública XV Edición. Memorias
        • XV edición. Galería de Vídeos
        • Entrega dos Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública XIII Edición
        • Galería de imaxes da entrega de Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública XII Edición
        • Galería de imaxes da Entrega dos Premios á Calidade e Innovación 2014​​
    • Xestión do coñecemento e difusión de boas prácticas
    • Asesoramento, consultoría, asistencia técnica e Formación​
    • Redes Internacionais
      • Ir a Rede Interadministrativa de Calidade dos Servizos
        • Ir a Conferencias de Calidade nos Servizos Públicos
          • Ir a 7ª Conferencia Estatal de Calidade nos Servizos Públicos
          • Galería de imaxes da 7ª Conferencia Estatal de Calidade nos Servizos Públicos
  • Transparencia
  • Goberno aberto
    • Portada de Electronic reports and notifications
    • Electronic Register of Seizures
    • Register of Qualified Officials
    • Xeneral Electronic Register
    • Reports
    • Portada de Oficinas de Asistencia en Materia de Registros
    • Dixitalización de documentos e rexistro
    • Asistencia na identificación e firma electrónica
    • Copias auténticas
    • Apoderamento
  1. Inicio
  2. Función Pública
  3. Gobernación Pública

Funcións da Dirección Xeral de Gobernación Pública

A gobernación pública permite guiar e dirixir a actividade administrativa desde unha tripla perspectiva: coordinación da organización para asegurar unha actuación ordenada para evitar duplicidades e alcanzar un uso adecuado dos recursos, avaliación da xestión administrativa para mellorar o funcionamento dos servizos, e orientación da organización e servizos cara ao cidadán.

As funcións de gobernación pública son desempeñadas pola Dirección Xeral de Gobernación Pública. Ten como principais funcións as de:

  • A análise e avaliación das estruturas organizativas da Administración Xeral do Estado e os seus organismos e entidades de dereito públicos; a elaboración das disposicións de carácter organizativo cuxa proposta sexa competencia do Ministerio de Política Territorial e Función Pública así como as disposicións de carácter xeral en materia de procedementos e a realización de estudos e propostas organizativas para mellorar a racionalidade e eficiencia das estruturas administrativas; así como o informe dos proxectos que se sometan á aprobación previa a que se refire o artigo 26.5 da Lei 50/1997, do 27 de novembro, do Goberno, naqueles aspectos da competencia desta Dirección Xeral..​​

  • O asesoramento e apoio técnico en materia de organización e procedementos aos departamentos ministeriais e organismos públicos, incluída a realización de estudos de consultoría organizativa.

  • La gobernanza y gestión en el ámbito de la Administración General del Estado del Sistema de Información Administrativa de los procedimientos.

  • O deseño, impulso e seguimento no ámbito da Administración Xeral do Estado das actuacións para reducir as cargas administrativas e regulatorias, e simplificar os procedementos administrativos, asegurando a coordinación interdepartamental e promovendo a cooperación entre todas as administracións públicas.

  • Favorecer á mellora continua da xestión mediante o impulso, desenvolvemento e seguimento dos programas de calidade nos servizos públicos, baseados na procura da excelencia e o fomento da innovación. En particular a xestión e impulso dos programas de calidade previstos no Real Decreto 951/2005, do 29 de xullo, polo que se establece o marco xeral para a mellora da calidade na Administración Xeral do Estado.

  • O exercicio das atribucións en materia de inspección e mellora dos servizos da Administración Xeral do Estado e dos organismos públicos vinculados ou dependentes dela; a fixación de criterios que faciliten a atención aos cidadáns, especialmente mediante a análise integral das queixas e suxestións que poidan producirse; a determinación dos criterios xerais para a definición de programas ministeriais para o exercicio das funcións propias das Inspeccións Xerais de Servizos departamentais, así como o seguimento da súa implantación; a promoción, dirección e coordinación de plans de inspección específicos para avaliar a eficacia e eficiencia dos servizos, sen prexuízo das especialidades normativas que nesta materia existan nos distintos departamentos, e a promoción de programas de formación especializada e intercambio das metodoloxías e técnicas aplicadas, en particular a organización e desenvolvemento do curso selectivo para o exercicio da función inspectora na Administración Xeral do Estado regulado na Orde TFP/1125/2020, do 29 de setembro.

  • A identificación, deseño, e impulso de programas e proxectos para facilitar o acceso dos cidadáns e as empresas aos servizos públicos así como a elaboración e desenvolvemento de programas de atención, información e asistencia aos cidadáns a través das distintas canles dispoñibles, en colaboración coa Secretaría Xeral de Administración Dixital do Ministerio de Asuntos Económicos e Transformación Dixital nos aspectos relativos á administración electrónica e en coordinación cos departamentos ministeriais e os seus organismos dependentes así como con outras administracións.

  • A gobernación do teléfono 060, a xestión do Centro de Información Administrativa e a normalización de documentos e imaxe institucional.

  • A gobernación do Punto de Acceso Xeral Electrónico da Administración Xeral do Estado e a xestión da publicación dos seus contidos e do Directorio Común de Unidades Orgánicas e Oficinas en coordinación cos departamentos ministeriais e os seus organismos.
    A Dirección Xeral de Gobernación Pública actuará tamén como coordinador de información da Pasarela Dixital Única Europea de acordo con o Coordinador Nacional da Pasarela Dixital Única Europea designado pola Secretaría Xeral de Administración Dixital do Ministerio de Asuntos Económicos e Transformación Dixital

  • A gobernación e xestión do rexistro de funcionarios habilitados, do rexistro electrónico de apoderamentos e do rexistro electrónico xeral da Administración Xeral do Estado e a definición funcional e gobernación do sistema de notificacións.

  • O impulso, a coordinación e o seguimento dos plans de Goberno Aberto dos departamentos ministeriais, en iniciativas orientadas ao desenvolvemento dos principios da transparencia, a participación cidadá, a rendición de contas e a colaboración, así como a programación e execución de proxectos sobre a materia, no ámbito das competencias da Dirección Xeral; a promoción da cooperación entre todas as administracións públicas no este ámbito e servir de punto de contacto da Administración Xeral do Estado cos organismos internacionais en materia de goberno aberto, sen prexuízo das competencias doutros centros directivos por razón da materia.

  • O impulso dos plans e programas de transparencia, incluíndo a atención e información aos cidadáns nesta materia e a xestión do Portal de Transparencia da Administración Xeral do Estado previsto na Lei 19/2013, do 9 de decembro, co soporte técnico da Secretaría Xeral de Administración Dixital do Ministerio de Asuntos Económicos e Transformación Dixital. En relación coa función atribuída á Secretaría Xeral de Función Pública no parágrafo m) do artigo 7.1 corresponde á Dirección Xeral de Gobernación Pública prestar o apoio e soporte necesario para o exercicio da esta competencia, como Unidade de Información de Transparencia Central.

  • Guía de navegación
  • Mapa
  • Contacto
  • Nota Legal
  • Accesibilidade
  • Sistema interno de información
  • Política de cookies

© Ministerio para a Transformación Dixital e da Función Pública

Política de cookies

Este sitio web utiliza cookies propias e de terceiros para ofrecer un mellor servizo. Se continúa navegando consideramos que acepta o seu uso.

Ver política de cookies