Conferencias de Calidade nos Servizos Públicos
As Conferencias de Calidade nos Servizos Públicos, promovidas con periodicidade bienal pola Rede Interadministrativa de Calidade nos Servizos Públicos, constitúen un medio para potenciar e exteriorizar a actividade da Rede, difundir a calidade e a avaliación no sector público desde unha lóxica de consenso, así como presentar boas prácticas e enfoques innovadores de xestión. Son un foro de contactos e discusión para a definición da estratexia futura, trasladar propostas aos responsables das Administracións Públicas e proxectar á sociedade civil o compromiso das Administracións na mellora dos servizos públicos.
7ª Conferencia Estatal de Calidade nos Servizos Públicos
Málaga, do 17 ao 19 de Novembro de 2021.
Baixo o lema 'Calidade e Innovación para a recuperación', o Ministerio de Facenda e Función Pública xunto a FEMP e ao Concello de Málaga, convocaron a celebración conxunta da 7ª Conferencia Estatal de Calidade e XI Xornadas de Modernización e Calidade na Administración Local (JOMCAL)., que tivo lugar en Málaga os días 17 ao 19 de Novembro de 2021, que nas diversas sesións, mesas redondas e talleres, en compañía de exalcaldes, electos municipais e Directores Xerais das tres administracións, reflexionouse sobre:
- As novas tecnoloxías no proceso de recuperación
- Da participación cidadá á co-creación
- Colaboración administrativa para a simplificación de procedementos
- Test Cyklos, unhas ferramentas para a avaliación
- Novos escenarios post-COVID da calidade nas Administracións Públicas.
- Novas formas de mellora continua, Innovación Pública
- Boas Prácticas de Entidades Locais: participación, transparencia, dixitalización e administración electrónica
Acceso á 7ª Conferencia Estatal de Calidade nos Servizos Públicos
6ª Conferencia Estatal de Calidade nos Servizos Públicos
Os días 20 e 21 de Novembro, celebrouse en Madrid a Conferencia de Calidade nos Servizos Públicos baixo o lema Excelencia e Recoñecemento. Prespectivas 2020. Realizáronse as seguintes mesas redondas:
- O futuro dos modelos de excelencia: horizonte 2020. Os relatores terán a ocasión de expor de primeira man as principais novidades nos modelos de excelencia.
- O rol central do avaliador. Calibración.
- As principais novidades dos premios á calidade e innovación á xestión pública.
- A innovación na xestión pública. metodoloxías ferramentas. Laboratorios de innovación
- Sistemas de integridade pública e modelos de excelencia
Acceso a 6ª Conferencia Estatal de Calidade nos Servizos Públicos
5ª Conferencia Estatal de Calidade nos Servizos Públicos
O 20 de Outubro de 2015 celebrouse en Madrid, baixo o lema "Transparentar a Calidade. Avaliar a Transparencia", a 5ª Conferencia Estatal de Calidade nos Servizos Públicos. No marco da Conferencia realizouse tamén a Entrega dos Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública correspondentes á convocatoria de 2014.
O desenvolvemento da Conferencia, conforme ao establecido no programa, consistiu na súa Apertura por autoridades, 2 Conferencias e 4 Mesas Redondas que desenvolvían a temática da 5ª Conferencia, a entrega dos Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública 2014 e Clausúraa por autoridades.
Acceso a 5ª Conferencia Estatal de Calidade nos Servizos Públicos
4ª Conferencia Estatal de Calidade nos Servizos Públicos
A 4ª Conferencia Estatal de Calidade nos Servizos Públicos, co-organizada pola Axencia Estatal de Avaliación das Políticas Públicas e a Calidade dos Servizos (AEVAL) e os membros da Rede Interadministrativa de Calidade nos Servizos Públicos, tivo lugar no Salón de Actos do CSIC, durante os días 26 e 27 de novembro de 2013, e contou coa presenza de profesionais e outros participantes tanto do Sector Público como do Privado.
O lema do evento foi "Calidade e Innovación, valores para o Bo Goberno", que desenvolveu dous eixos temáticos:
Innovación na Xestión Pública, achega da Calidade á Innovación - Os procesos facilitadores.
Medición e avaliación, como instrumentos que facilitan a Transparencia e a Rendición de Contas - Os resultados e a súa difusión.
A estrutura da Conferencia, conforme ao previsto, comprendeu a súa Apertura por autoridades, 2 conferencias e 2 mesas redondas en torno aos eixos do acto, un panel de discusión de carácter técnico, unha conferencia recapitulativa e a presentación de conclusións, a entrega dos Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública 2012 e Clausúraa por autoridades.
Acceso á 4ª Conferencia Estatal de Calidade nos Servizos Públicos
3ª Conferencia Estatal de Calidade nos Servizos Públicos
Organizada por AEVAL en colaboración co Goberno Vasco, celebrouse no Palacio Euskalduna Jauregia de Bilbao a 3ª Conferencia Estatal de Calidade baixo o lema “O Valor engadido da Calidade. Colaboración e participación para ser máis eficientes”.
Coa asistencia de máis de 240 profesionais e outros participantes tanto do Sector Público como do privado, o evento desenvolveuse ao longo de dúas grandes liñas: Xestión da Calidade: eficiencia e sustentabilidade e Traballo en Rede/Xestión de Redes.
Inaugurada pola Presidenta de AEVAL, Dª Ana María Ruiz Martínez, xunto con a Viceconselleira de Administración Pública do Goberno Vasco, D.ª Elena Pérez Barredo, a Conferencia tivo lugar ao longo dun conxunto de sesións plenarias e de varias sesións paralelas de presentación de boas prácticas. Dúas conferencias maxistrais, impartidas por D. Jesús Ruiz-Huerta Carbonell e por D. Genís Roca precederon á celebración de senllas mesas redondas sobre “Xestión da Calidade: eficiencia e sustentabilidade” e sobre “Traballo en Rede/Xestión de Redes”, nas que se contou coa colaboración de representantes da Administración e outros expertos nas materias sometidas a debate. Pola súa banda, a exposición de iniciativas desenvolvidas por organizacións do Sector Público levouse a cabo mediante 6 sesións paralelas de presentación de boas prácticas e proxectos desenvolvidos polos Comités e Grupos de Traballo da Rede Interadministrativa.
Así mesmo, no marco de actividades do evento tivo lugar o Acto de Entrega dos Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública 2010 que anualmente convoca o Ministerio de Política Territorial e Administración Pública, de forma previa á clausura da Conferencia pola Presidenta de AEVAL, a Viceconselleira de Administración Pública do Goberno Vasco e o Director Xeral de Impulso á Administración Electrónica, D. Fernando de Pablo Martín.
- Conclusións da 3ª Conferencia Estatal de Calidade nos Servizos Públicos
- Descrición Boas Prácticas finalistas 3ª Conferencia Estatal de Calidade nos Servizos Públicos
2ª Conferencia Estatal de Calidade nos Servizos Públicos
Co lema de “Avaliación, Calidade e Eficiencia. Políticas de Calidade e Calidade das Políticas” inaugurouse en Logroño a 2ª Conferencia Estatal de Calidade nos Servizos Públicos.
A Mesa de apertura estivo formada pola Conselleira de Turismo, Medio Ambiente e Política Territorial do Goberno dA Rioxa, Sra. Dª. Aránzazu Vallejo, o Conselleiro de Administracións Públicas e Política Local do Goberno dA Rioxa, Sr. D. Conrado Escobar As Heras, a Secretaria de Estado para a Función Pública, Sra. Dª. Carmen Gomis Bernal, a Presidenta de AEVAL, Sra. Dª. Maria Luisa Carcedo Rozamentos e a Excmo. Alcalde de Logroño, Sr. D. Tomás Santos Munilla.
Co obxectivo de compartir e aprender das experiencias e o coñecemento xerado polas distintas administracións para o impulso da calidade e a avaliación en España, virou en torno a tres eixos: avaliación de políticas e programas públicos, calidade dos servizos públicos e a eficiencia na xestión pública.
As sesións da Conferencia articuláronse mediante a combinación de mesas redondas e sesións paralelas de boas prácticas, que contaron coa participación de expertos de diversos ámbitos das administracións públicas.
- Conclusións da 2ª Conferencia Estatal de Calidade nos Servizos Públicos
- Descrición Boas Prácticas finalistas 2ª Conferencia Estatal de Calidade nos Servizos Públicos
1ª Conferencia Estatal de Calidade nos Servizos Públicos
Celebrouse a 1ª Conferencia Estatal de Calidade nos Servizos Públicos: “Calidade para a Gobernación” organizada pola AEVAL os días 5 e 6 de novembro de 2007, na que se debateu sobre as mellores prácticas de cooperación entre os tres niveis de Administración Pública e a sociedade civil.
A Conferencia reuniu en Madrid a altos cargos e responsables de xestión pública da Administración Xeral do Estado, das Comunidades Autónomas e da Administración Local, así como a expertos en calidade, gobernación e na prestación dos servizos das distintas Administracións Públicas. Entre outros conferenciantes e panelistas, participaron Elke Löffler, presidenta de Governance Internacional; José Ignacio Wert, presidente de EFQM (Fundación Europea para a Xestión da Calidade); Fernando Vallespín, presidente do Centro de Investigacións Sociolóxicas (CIS); Rafael Matesanz, coordinador nacional de Transplantes; Francisca Sauquillo, presidenta do Consello de Consumidores e Usuarios; ademais doutros expertos españois e europeos na xestión de servizos públicos.
Os obxectivos da conferencia foron, por unha banda, axuntar os enfoques e intereses das administracións públicas e do sector privado para atopar acordos sobre a calidade institucional, mediante a cooperación e a participación cidadá na xestión e avaliación dos servizos públicos e, doutra banda, dar a coñecer o avance do estudo de percepción cidadá dos servizos públicos de 2007, desenvolvido polo Observatorio da Calidade dos Servizos Públicos da Axencia.
Para iso, o programa ademais de 3 mesas redondas sobre a cooperación administrativa, participación da sociedade civil e as estratexias de futuro para a gobernación, incluíu dous paneis nos que se presentaron seis boas prácticas en materia de xestión.