logo MTDFP
  • Castellano
  • Catalán
  • Galego
  • Euskara
  • Valencià
  • English
Inicio Ministerio
Ministerio Organigrama
Organigrama Ministro para a Transformación Dixital e da Función Pública Secretaría de Estado de Dixitalización e Intelixencia Artificial Secretaría de Estado de Telecomunicacións e Infraestruturas Dixitais Secretaría de Estado de Función Pública Subsecretaría para a Transformación Dixital e da Función Pública Regulación Legal
Protección de Datos Participación pública en proxectos normativos
Participación pública en proxectos normativos Consulta pública previa Audiencia e información pública
Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia
Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia Instrucións de comunicación Información adicional Seguimento do Plan
Empleo
Empleo Persoal Laboral Persoal Funcionario
Portada de Ministerio
Dixitalización e IA Telecomunicación e infraestruturas Dixitais Función Pública
Función Pública A secretaría
A secretaría Secretaría de Estado de Función Pública Directora do Gabinete da Secretaría de Estado de Función Pública Captación de talento Newsletter de Función Pública Actualidade
Función Pública
Función Pública Quen somos Acceso ao Emprego Público Xestiona a túa vida profesional como persoal empregado público Réxime Xurídico Relacións Laborais Órganos de colaboración Rexistro Central de Persoal Espazo ISPA Persoal funcionario de administración local con habilitación de carácter nacional
Gobernación Pública
Gobernación Pública Directora General de Gobernanza Pública Simplificación administrativa e redución de cargas Inspección de Servizos Atención á cidadanía Calidade nas Administracións Públicas​ Transparencia Goberno aberto Electronic reports and notifications Oficinas de Asistencia en Materia de Registros
Incompatibilidade e conflito de intereses
Incompatibilidade e conflito de intereses Oficina de Conflictos de Intereses Membros do Goberno e Altos Cargos da Administración Xeral do Estado Incompatibilidades de persoal ao servizo das Administracións Públicas Informes sobre cumprimento dos altos cargos MASTERCLASS: Guía do Goberno Aberto
Comunicación Contacto Info DANA
Info DANA Medidas adoptadas en relación con la DANA Portada de Info Dana
Inicio
  • Organigrama
  • Protección de Datos
  • Participación pública en proxectos normativos
  • Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia
  • Empleo
  • Portada de Ministerio
Dixitalización e IA
Telecomunicación e infraestruturas Dixitais
  • A secretaría
  • Función Pública
  • Gobernación Pública
  • Incompatibilidade e conflito de intereses
Comunicación
Contacto
  • Medidas adoptadas en relación con la DANA
  • Portada de Info Dana
texto

Gobernación Pública

  • Directora General de Gobernanza Pública
    • Portada de Simplificación administrativa e redución de cargas
    • Que é unha carga administrativa?
    • Análisis de Impacto Normativo. Impacto en cargas administrativas
    • Manual de Simplificación Administrativa e Redución de Cargas para a AGE
    • Convenios con organizacións
    • Compensación de cargas administrativas. One in - one out
    • Simplificación de Procedementos nas Administracións Públicas. Mapa de Situación
    • Documentación de referencia
    • Portada de Inspección de Servizos
    • Normativa reguladora
    • Guía de auditoría para inspectores de servizos
    • Consultoría operativa de servizos
    • Curso selectivo da función inspectora
    • Vacantes de Inspectores/as de Servizos
    • Informes de Simplificación e Redución de Cargas
  • Atención á cidadanía
    • Portada de Calidade nas Administracións Públicas​
    • Xestión de Cartas de Servizos na AGE
      • Ir a Metodoloxía e Guías
      • Guía para a realización de estudos de análises da demanda e de avaliación da satisfacción dos usuarios (edición 2014)
      • Modelo EFQM 2013
      • CAF 2013, o Marco Común de Avaliación
      • CAF 2020
      • Guía para a xestión de queixas e suxestións (2013)
      • Guía de Interpretación do Modelo EFQM de Excelencia 2010 para as Administracións Públicas
      • CAF Educación (2010)
      • CAF Procedemento de Retroalimentación Externa (2009)
      • Guía para o desenvolvemento de Cartas de Servizos
      • Guía de Evaluación. Modelo EVAM (2009)
      • Guía para o recoñecemento á excelencia (2009)
      • CAF 2006
      • O Valor da Excelencia. Recomendacións para a excelencia na creación de valor público a través do Modelo EFQM (2018).​​
      • Guía para a Calidade da Administración Pública, Unha Caixa de Ferramentas para Xestores, versión resumida
      • Marco común sobre as Cartas de Servizos nas Administracións Públicas Españolas (2015)
      • Guía para a Avaliación da Calidade dos Servizos Públicos (2009)​​
      • Guía para a elaboración e xestión dunha carta de servizos na Administración Local
      • Guía de modelos de avaliación para a Administración Local
      • Ir a Informes de Avaliación da Calidade dos Servizos
      • Informe sobre a Actividade dos Ministerios Españois (ISAM)
        • Ir a Informes sobre a percepción cidadá dos servizos públicos
        • Goberno Aberto
        • A confianza nas Institucións
        • Informe sobre percepción cidadá na prestación dos servizos públicos​​
        • Estabilidade e melloría nos servizos públicos
        • Calidade e sustentabilidade dos servizos públicos
        • Calidade dos Servizos Públicos en tempos de austeridade
        • A Calidade dos Servizos Públicos e as actitudes dos cidadáns cara ás medidas modernizadoras da Administración Pública
        • A importancia dos Servizos Públicos no benestar dos cidadáns
        • A Administración Pública a xuízo dos cidadáns
        • Axenda Pública e Satisfacción cos Servizos Públicos no Estado Autonómico
        • A percepción social dos Servizos Públicos en España 1985-2008 ​​​
        • Ir a Informes acerca da actividade despregada polas Axencias Estatais
        • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2016
        • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2015
        • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2014
        • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2013
        • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2012
        • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2011
        • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2010
        • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2009
        • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2008
      • Avaliación E08/2007 da Calidade do servizo dos Museos de titularidade estatal
      • Ir a Recoñecemento: Certificacións e Premios
        • Ir a Certificación do Nivel de Excelencia das Organizacións
        • Organizacións cuxo nivel de Excelencia foi certificado
        • Ir a Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública​
        • Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública XIV Edición. Memorias
        • Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública XV Edición. Memorias
        • XV edición. Galería de Vídeos
        • Entrega dos Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública XIII Edición
        • Galería de imaxes da entrega de Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública XII Edición
        • Galería de imaxes da Entrega dos Premios á Calidade e Innovación 2014​​
    • Xestión do coñecemento e difusión de boas prácticas
    • Asesoramento, consultoría, asistencia técnica e Formación​
    • Redes Internacionais
      • Ir a Rede Interadministrativa de Calidade dos Servizos
        • Ir a Conferencias de Calidade nos Servizos Públicos
          • Ir a 7ª Conferencia Estatal de Calidade nos Servizos Públicos
          • Galería de imaxes da 7ª Conferencia Estatal de Calidade nos Servizos Públicos
  • Transparencia
  • Goberno aberto
    • Portada de Electronic reports and notifications
    • Electronic Register of Seizures
    • Register of Qualified Officials
    • Xeneral Electronic Register
    • Reports
    • Portada de Oficinas de Asistencia en Materia de Registros
    • Dixitalización de documentos e rexistro
    • Asistencia na identificación e firma electrónica
    • Copias auténticas
    • Apoderamento
  1. Inicio
  2. Función Pública
  3. Gobernación Pública
  4. Simplificación administrativa e redución de cargas

Convenios con organizacións

Convenios asinados con organizacións e asociacións para a identificación e redución de cargas administrativas

A Dirección Xeral de Gobernación Pública asina convenios con determinadas organizacións profesionais e sociais para a identificación de cargas administrativas e simplificación de procedementos. Os procedementos identificados son distribuídos aos Departamentos xestores para a súa análise e valoración da viabilidade de modificación.

A través destes convenios, a Administración Xeral do Estado potencia a participación activa do sector empresarial e social na súa política de redución de cargas, e saliéntase o papel complementario que exercen empresas e asociacións na valoración da normativa en vigor, contribuíndo así á consecución dos obxectivos de goberno aberto que ten esta Administración.

Os convenios asinados en 2023 previron unha duración de dous anos, que posteriormente foi prorrogada para o ano 2025.

A seguir móstrase unha táboa co número de convenios asinados ata a data por organización.

NÚMERO DE CONVENIOS ASINADOS (datos 2023*)

ORGANIZACIÓN

Nº
CEOE-CEPYME15
CÁMARA DE COMERCIO15
ATA10
CERMI10
XESTORES ADMINISTRATIVOS3
CEPES2
UPTA1
PMP1
TOTAL57

*En 2024 asínase Adenda de prórroga dos convenios asinados con CEOE-CEPYME, Cámara de Comercio, ATA, CERMI, CEPES, UPTA e PMP no bienio 2023-2024, para o ano 2025.

Seguidamente, pódese consultar o informe global de seguimento da anualidade 2023, resultado dos convenios bienais 2023-2024 (inclúe resumo executivo):

Informe global convenios 2023

As propostas recibidas das organizacións asinantes son analizadas polos Ministerios xestores para valorar a súa viabilidade e posta en práctica.

Respecto dous convenios de anos anteriores, podar consultar vos seguintes informes:

Informe global convenios 2022

Informe global convenios 2021

Resumo executivo de convenios de redución de cargas administrativas ano 2020

Resumen ejecutivo de propuestas de convenios 2019

Nos Informes anuais de Simplificación e Redución de Cargas figuran como anexo os resumos executivos dos informes dos convenios de redución de cargas. Pódense consultar na seguinte ligazón:

Informes de Simplificación e Redución de Cargas

Encontros con autónomos e empresas para detectar vías de mellora nos procedementos administrativos

Nun contexto de goberno aberto e participativo, e como forma de potenciar a participación activa do sector empresarial e social na política de redución de cargas administrativas, promóvense actuacións para coñecer o efecto que a normativa en xeral e os procedementos en particular teñen sobre os colectivos aos que van dirixidos, e explorar vías de mellora

Para a identificación destas vías de mellora, as organizacións asinantes dos convenios desenvolven xornadas e foros de discusión con empresas, emprendedores e autónomos que permiten un contacto directo para coñecer as súas necesidades, impresións e valoracións, e nas que poden manifestar directamente á Adminstración as súas propostas de simplificación.

Estas actividades realízanse tanto de forma presencial como a distancia, facendo uso para iso de medios electrónicos.

A título de exemplo, indícanse algunhas reunións mantidas neste contexto:

  • Encontro con empresarios de Cidade Real organizado pola Cámara de Comercio
  • Encontro con empresarios do sector turístico en Cáceres e A Coruña, organizados pola Cámara de Comercio de España
  • Encontro con empresarios do sector químico en Madrid, organizado por CEOE-CEPYME
  • Xornadas de redución de cargas organizadas por ATA en Las Palmas de Gran Canaria
  • Xornada de redución de cargas organizada por UPTA en Sevilla
  • Xornada en liña de redución de cargas organizada por CEPES

Laboratorios de ideas para a redución de cargas administrativas

Os laboratorios consisten en foros de procura de solucións a problemas concretos no que participarían os axentes directamente afectados pola materia e a Administración, favorecendo a formación de espazos de creatividade onde ambas as partes compartan datos, experiencias e recursos.

A título de exemplo, e como unha forma de avanzar no tratamento das medidas propostas polas organizacións coas que se asinan convenios de identificación e redución de cargas administrativas, os Ministerios de Política Territorial e Función Pública e Xustiza organizaron un encontro con colexios profesionais e avogados autónomos representados por Federación Nacional de Asociacións de Traballadores Autónomos (ATA) para tratar de forma conxunta e máis en detalle, determinadas cuestións da aplicación de intercambio seguro de información entre os órganos xudiciais e os operadores xurídicos LexNet.

  • Guía de navegación
  • Mapa
  • Contacto
  • Nota Legal
  • Accesibilidade
  • Sistema interno de información
  • Política de cookies

© Ministerio para a Transformación Dixital e da Función Pública

Política de cookies

Este sitio web utiliza cookies propias e de terceiros para ofrecer un mellor servizo. Se continúa navegando consideramos que acepta o seu uso.

Ver política de cookies