logo MTDFP
  • Castellano
  • Catalán
  • Galego
  • Euskara
  • Valencià
  • English
Inici Ministeri
Ministeri Organigrama
Organigrama Ministro para la Transformación Digital y de la Función Pública Secretaría de Estado de Digitalización e Inteligencia Artificial Secretaría de Estado de Telecomunicaciones e Infraestructuras Digitales Secretaria d'Estat de Funció Pública Sotssecretaria per a la Transformació Digital i de la Funció Pública Regulació Legal
Protecció de Dades Participació pública en projectes normatius
Participació pública en projectes normatius Consulta pública prèvia Audiència i informació pública
Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència
Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència Instruccions de comunicació Informació addicional Seguiment del Pla
Ocupació
Ocupació Personal Laboral Personal Funcionari
Portada de Ministeri
Digitalització i IA Telecomunicació i infraestructures Digitals Funció Pública
Funció Pública La secretària
La secretària Secretaria d'Estat de Funció Pública Directora del Gabinet de la Secretaria d'Estat de Funció Pública Newsletter de Funció Pública Captació de talent Actualitat
Funció Pública
Funció Pública Qui som Accés a l'Ocupació Pública Gestiona la teva vida professional com a personal empleat públic Règim Jurídic Relacions Laborals Órganos de colaboración Registre Central de Personal Espai ISPA Personal funcionari d'administració local amb habilitació de caràcter nacional
Governança Pública
Governança Pública Directora General de Gobernanza Pública Simplificació administrativa i reducció de càrregues Inspecció de Serveis Atenció a la ciutadania Qualitat en les Administracions Públiques​ Transparència Govern obert Registres electrònics i notificacions Oficinas de Asistencia en Materia de Registros
Incompatibilitat i conflicte d'interessos
Incompatibilitat i conflicte d'interessos Oficina de Conflictos de Intereses Membres del Govern i Alts Càrrecs de l'Administració General de l'Estat Incompatibilitats de personal al servei de les Administracions Públiques Informes sobre compliment dels alts càrrecs MASTERCLASS: Guia del Govern Obert
Comunicació Contacte Info DANA
Info DANA Mesures adoptades en relació amb la DANA Portada d'Info Dana
Inici
  • Organigrama
  • Protecció de Dades
  • Participació pública en projectes normatius
  • Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència
  • Ocupació
  • Portada de Ministeri
Digitalització i IA
Telecomunicació i infraestructures Digitals
  • La secretària
  • Funció Pública
  • Governança Pública
  • Incompatibilitat i conflicte d'interessos
Comunicació
Contacte
  • Mesures adoptades en relació amb la DANA
  • Portada d'Info Dana
texto

Guía de Evaluación. Modelo EVAM (2009)

  • Guia per a la realització d'estudis d'anàlisis de la demanda i d'avaluació de la satisfacció dels usuaris (edició 2014)
  • Modelo EFQM 2013
  • CAF 2013, el Marc Comú d'Avaluació
  • CAF 2020
  • Guia per a la gestió de queixes i suggeriments (2013)
  • Guia d'Interpretació del Model EFQM d'Excel·lència 2010 per a les Administracions Públiques
  • CAF Educació (2010)
  • CAF Procediment de Retroalimentació Externa (2009)
  • Guia per al desenvolupament de Cartes de Serveis
  • Guía de Evaluación. Modelo EVAM (2009)
  • Guia per al reconeixement a l'excel·lència (2009)
  • CAF 2006
  • El Valor de l'Excel·lència. Recomanacions per a l'excel·lència en la creació de valor públic a través del Model EFQM (2018).​​
  • Guia per a la Qualitat de l'Administració Pública, Una Caixa d'Eines per a Gestors, versió resumida
  • Marc comú sobre les Cartes de Serveis en les Administracions Públiques Espanyoles (2015)
  • Guia per a l'Avaluació de la Qualitat dels Serveis Públics (2009)​​
  • Guia per a l'elaboració i gestió d'una carta de serveis en l'Administració Local
  • Guia de models d'avaluació per a l'Administració Local
  1. Inici
  2. Funció Pública
  3. Governança Pública
  4. Qualitat en les Administracions Públiques​
  5. Metodologia i Guies

Guía de Evaluación. Modelo EVAM (2009)

El propòsit de l'autoevaluaciónes l'anàlisi regular, per les pròpies organitzacions, dels seus processos i resultats de gestió per a identificar els punts forts i les deficiències i determinar els oportuns plans de millora.

El Model d'Avaluació, Aprenentatge i Millora (EVAM), representa una metodologia senzilla i assequible que permet conèixer el nivell de qualitat en la gestió i resultats de les organitzacions, realitzar, a manera d'una autoavaluació assistida, una primera anàlisi de la maduresa organitzacional i del nivell de prestació dels serveis i orientar el camí a seguir, posant a la disposició de les organitzacions, eines per a la millora del seu rendiment. En la versió 2009 s'inclouen en el mateix document els Annexos: Annex I. Qüestionari d'avaluació; Annex II . Document marc d'actuació i Annex III. Manuals d'actuació.

Guia d'Avaluació. Model EVAM. 2009​
  • Guia de navegació
  • Mapa
  • Contacte
  • Nota Legal
  • Accessibilitat
  • Sistema intern d'informació
  • Política de cookies

© Ministeri per a la Transformació Digital i de la Funció Pública

Política de cookies

Aquest lloc web utilitza cookies pròpies i de tercers per a oferir un millor servei. Si continua navegant considerem que accepta el seu ús.

Veure política de cookies