logo MTDFP
  • Castellano
  • Catalán
  • Galego
  • Euskara
  • Valencià
  • English
Portada de Ministeri
Portada de Organigrama
Portada de Ministro para la Transformación Digital y de la Función Pública
Portada de Secretaría de Estado de Digitalización e Inteligencia Artificial
Portada de Secretaría de Estado de Telecomunicaciones e Infraestructuras Digitales
Portada de Secretaria d'Estat de Funció Pública
Portada de Sotssecretaria per a la Transformació Digital i de la Funció Pública
Portada de Participació pública en projectes normatius
Portada de Consulta pública prèvia
Portada de Projectes sotmesos a tràmit de consulta pública prèvia
Portada de Audiència i informació pública
Portada de Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència
Portada de Ocupació
Portada de Personal Laboral
Portada de Personal Funcionari
Portada de Concursos 2025
Portada de Funció Pública
Portada de La Secretaria
Portada de Captació de talent
Portada de Funció Pública
Portada de Qui som
Portada de Subdirectora General de Dades per a l'Ocupació Pública
Portada de Subdirecció General de Dades per a l'Ocupació Pública
Portada de Accés a l'Ocupació Pública
Portada de Resol dubtes
Portada de Coneix a fons l'Ocupació Pública
Portada de Butlletí Estadístic del RCP
Portada de Jornades de Captació de Talent
Portada de Convocatòries Personal Laboral
Portada de Ofertes d'Ocupació Pública
Portada de 2024
Portada de 2023
Portada de 2022
Portada de Convocatòries Personal Funcionari
Portada de Gestiona la teva vida professional com a personal empleat públic
Portada de Concursos de traslados
Portada de Personal laboral
Portada de Mobilitat de les persones ocupades públiques
Portada de Mobilitat del personal funcionari de carrera
Portada de Mobilitat del personal laboral
Portada de CONCURS OBERT I PERMANENT-FASES FINALITZADES
Portada de ANY 2024
Portada de Concurs obert i permanent de l'IV Conveni Únic 1_2024
Portada de Concurs obert i permanent de l'IV Conveni Únic 2_2024
Portada de Concurs obert i permanent de l'IV Conveni Únic 3_2024
Portada de ANY 2023
Portada de Concurs obert i permanent de l'IV Conveni Únic 1_2023
Portada de Concurs obert i permanent de l'IV Conveni Únic 2_2023
Portada de Concurs obert i permanent de l'IV Conveni Únic 3_2023
Portada de ANY 2022
Portada de Concurs obert i permanent de l'IV Conveni Únic 1_2022
Portada de Concurs obert i permanent de l'IV Conveni Únic 2_2022
Portada de Concurs obert i permanent de l'IV Conveni Únic 3_2022
Portada de ANY 2021
Portada de Concurs obert i permanent de l'IV Conveni Únic 1_2021
Portada de Concurs obert i permanent de l'IV Conveni Únic 2_2021
Portada de CONCURSOS TRASLADOS ANEXO II DEL IV CONVENIO ÚNICO
Portada de CONVOCATÒRIES FINALITZADES
Portada de ANY 2022
Portada de CONCURS DE TRASLLATS DE L'ANNEX II DE L'IV CONVENI - PRIMERA CONVOCATÒRIA 2022
Portada de CONCURS DE TRASLLATS DE L'ANNEX II DE L'IV CONVENI - SEGONA CONVOCATÒRIA 2022
Portada de ANY 2023
Portada de CONCURS DE TRASLLATS DE L'ANNEX II DE L'IV CONVENI - PRIMERA CONVOCATÒRIA 2023
Portada de CONCURS DE TRASLLATS DE L'ANNEX II DE L'IV CONVENI - PRIMERA CONVOCATÒRIA 2024
Portada de CONCURS OBERT I PERMANENENTE IV CONVENI ÚNIC CAP 1 2025
Portada de Reingressos al servei actiu funcionaris i laborals
Portada de Reingresso funcionaris
Portada de Situacions administratives personal funcionari
Portada de Règim Jurídic
Portada de Comissió Superior de Personal
Portada de Boletín de consultas en materia de Recursos Humanos (BODECO)
Portada de 1. Accés, adquisició i pèrdua de la condició de funcionari.
Portada de 2. Carrera administrativa.
Portada de 3. Condicions de treball.
Portada de 4. Incompatibilitats.
Portada de 7. Jornada i horaris.
Portada de 10. Provisió de llocs.
Portada de 11. Reconeixement de serveis prestats.
Portada de Històric de BODECO
Portada de Altres
Portada de 1. Accés, adquisició i pèrdua de la condició de funcionari.
Portada de 2. Carrera administrativa
Portada de 3. Drets i deures
Portada de 4. Incompatibilitats
Portada de 5. Jornades i horaris
Portada de 6. Provisió de llocs
Portada de 7. Reconeixement de serveis prestats
Portada de 8. Responsabilitat
Portada de 12. Vacances, permisos i llicències
Portada de 13. Altres
Portada de 13. UNS ALTRES
Portada de Relacions Laborals
Portada de Diàleg Social
Portada de Negociació Col·lectiva
Portada de Negociació Col·lectiva de l'Administració General de l'Estat
Portada de Taula de Negociació de funcionaris, estatutaris i laborals
Portada de Negociació del personal laboral IV Conveni Únic
Portada de Comissió Paritària
Portada de Negociació V Conveni Únic Personal Laboral
Portada de Comissió Negociadora
Portada de Subvencions a organitzacions sindicals
Portada de Igualtat
Portada de Órganos de colaboración
Portada de Relacions Internacionals en matèria d'ocupació pública
Portada de Va unir Europea
Portada de Registre Central de Personal
Portada de Butlletí Estadístic del RCP
Portada de Documentació del Registre Central de Personal
Portada de Impresos Personal Laboral
Portada de Impresos de Personal Laboral Docent
Portada de Espai ISPA
Portada de ISPA 2025
Portada de ESTADÍSTIQUES ISPA
Portada de Personal funcionari d'administració local amb habilitació de caràcter nacional
Portada de Concursos ordinaris provisió posats reservats
Portada de Concursos ordinarios anteriores
Portada de Concursos unitaris provisió posats reservats
Portada de Concursos unitarios anteriores
Portada de Canvis de situacions administratives dels funcionaris d'administració local amb habilitació de caràcter nacional
Portada de Excedències
Portada de Comissions de servei / Acumulacions
Portada de Inscripció mèrits generals
Portada de Altres procediments
Portada de Governança Pública
Portada de Simplificació administrativa i reducció de càrregues
Portada de Inspecció de Serveis
Portada de Qualitat en les Administracions Públiques​
Portada de Metodologia i Guies
Portada de Informes d'Avaluació de la Qualitat dels Serveis
Portada de Informes sobre la percepció ciutadana dels serveis públics
Portada de Informes sobre l'activitat desplegada per les Agències Estatals
Portada de Reconeixement: Certificacions i Premis
Portada de Certificació del Nivell d'Excel·lència de les Organitzacions
Portada de Premis a la Qualitat i Innovació en la Gestió Pública​
Portada de Xarxa Interadministrativa de Qualitat dels Serveis
Portada de Conferències de Qualitat en els Serveis Públics
Portada de 7a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics
Portada de Registres electrònics i notificacions
Portada de Oficinas de Asistencia en Materia de Registros
Portada de Incompatibilitat i conflicte d'interessos
Portada de Info DANA
Inici  
  • Organigrama
  • Protecció de Dades
  • Participació pública en projectes normatius
  • Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència
  • Ocupació
  • Portada de Ministeri
  • Portada de Ministeri
Digitalització i IA  
Telecomunicació i Infraestructures Digitals  
  • La Secretaria
  • Funció Pública
  • Governança Pública
  • Incompatibilitat i conflicte d'interessos
  • Portada de Funció Pública
Comunicació  
Contacto  
  • Mesures adoptades en relació amb la DANA
  • Portada d'Info Dana
  • Portada de Info DANA
texto
Incompatibilitat i conflicte d'interessos
  • Oficina de Conflictos de Intereses
  • Membres del Govern i Alts Càrrecs de l'Administració General de l'Estat
  • Incompatibilitats de personal al servei de les Administracions Públiques
  • Informes sobre compliment dels alts càrrecs
  • MASTERCLASS: Guia del Govern Obert
  1. Inici
  2. Funció Pública
  3. Incompatibilitat i conflicte d'interessos

Informe sobre Compliment dels Alts Càrrecs

INFORME SOBRE EL COMPLIMENT DELS ALTS CÀRRECS DE LES OBLIGACIONS PREVISTES EN LA LLEI 3/2015, DE 30 DE MARÇ, REGULADORA DE L'EXERCICI DE L'ALT CÀRREC DE L'ADMINISTRACIÓ GENERAL DE L'ESTAT

La Llei 3/2015, de 30 de març, reguladora de l'exercici de l'alt càrrec de l'Administració General de l'Estat, en el seu article 22, disposa que per a assegurar la transparència del control del règim d'incompatibilitats previst en aquesta Llei, l'Oficina de Conflictes d'Interessos elevarà al Govern cada sis mesos, per a la seva remissió al Congrés dels Diputats, un informe, amb dades personalitzades, sobre el compliment pels alts càrrecs de les obligacions de declarar, així com de les infraccions que s'hagin comès en relació amb la mateixa i de les sancions que hagin estat imposades, en el qual s'identificarà als seus responsables.

Segon semestre 2024

  • Resolució de 21 de gener de 2025, de la Secretaria d'Estat de Funció Pública, per la qual es dóna compliment al que es disposa en l'article 22.2 de la Llei 3/2015, de 30 de març, reguladora de l'exercici de l'alt càrrec de l'Administració General de l'Estat.
  • Informe elevat a les Corts Generals segon semestre 2024

Primer semestre 2024

  • Resolució de 23 de juliol de 2024, de la Secretaria d'Estat de Funció Pública, per la qual es dóna compliment al que es disposa en l'article 22.2 de la Llei 3/2015, de 30 de març, reguladora de l'exercici de l'alt càrrec de l'Administració General de l'Estat.
  • Informe elevat a les Corts Generals primer semestre 2024

 

Segon semestre 2023

  • Resolució de 24 de gener de 2024, de la Secretaria d'Estat de Funció Pública, per la qual es dóna compliment al que es disposa en l'article 22.2 de la Llei 3/2015, de 30 de març, reguladora de l'exercici de l'alt càrrec de l'Administració General de l'Estat.
  • Informe elevat a les Corts Generals segon semestre 2023.

Primer semestre 2023

  • Resolució de 22 d'agost de 2023, de la Secretaria d'Estat de Funció Pública, per la qual es dóna compliment al que es disposa en l'article 22.2 de la Llei 3/2015, de 30 de març, reguladora de l'exercici de l'alt càrrec de l'Administració General de l'Estat.
  • Informe elevat a les Corts Generals primer semestre 2023.

Segon semestre 2022

  • Resolució de 16 de febrer de 2023, de la Secretaria d'Estat de Funció Pública, per la qual es dóna compliment al que es disposa en l'article 22.2 de la Llei 3/2015, de 30 de març, reguladora de l'exercici de l'alt càrrec de l'Administració General de l'Estat.
  • Informe elevat a les Corts Generals segon semestre 2022.

Primer semestre 2022

  • Resolució de 26 de juliol de 2022, de la Secretaria d'Estat de Funció Pública, per la qual es dóna compliment al que es disposa en l'article 22.2 de la Llei 3/2015, de 30 de març, reguladora de l'exercici de l'alt càrrec de l'Administració General de l'Estat.
  • Informe elevat a les Corts Generals primer semestre 2022.

Segon semestre 2021

  • Resolució d'1 de febrer de 2022, de la Secretaria d'Estat de Funció Pública, per la qual es dóna compliment al que es disposa en l'article 22.2 de la Llei 3/2015, de 30 de març, reguladora de l'exercici de l'alt càrrec de l'Administració General de l'Estat.
  • Informe elevat a les Corts Generals segon semestre 2021.

Primer semestre 2021

  • Resolució d'1 de setembre de 2021, de la Secretaria d'Estat de Funció Pública, per la qual es dóna compliment al que es disposa en l'article 22.2 de la Llei 3/2015, de 30 de març, reguladora de l'exercici de l'alt càrrec de l'Administració General de l'Estat.
  • Informe elevat a les Corts Generals primer semestre 2021.

Segon semestre 2020

  • Resolució de 5 de febrer de 2021, de la Secretaria d'Estat de Política Territorial i Funció Pública, per la qual es dóna compliment al que es disposa en l'article 22.2 de la Llei 3/2015, de 30 de març, reguladora de l'exercici de l'alt càrrec de l'Administració General de l'Estat.
  • Informe elevat a les Corts Generals segon semestre 2020.

Primer semestre 2020

  • Resolució de 22 de juliol de 2020, de la Secretaria d'Estat de Funció Pública, per la qual es dóna compliment al que es disposa en l'article 22.2 de la Llei 3/2015, de 30 de març, reguladora de l'exercici de l'alt càrrec de l'Administració General de l'Estat.
  • Informe elevat a les Corts Generals primer semestre 2020.

Segon semestre 2019

  • Resolució de 21 de gener de 2020, de la Secretaria d'Estat de Funció Pública, per la qual es dóna compliment al que es disposa en l'article 22.2 de la Llei 3/2015, de 30 de març, reguladora de l'exercici de l'alt càrrec de l'Administració General de l'Estat.
  • Informe elevat a les Corts Generals segon semestre 2019.

Primer semestre 2019

  • Resolució de 13 de juliol de 2019, de la Secretaria d'Estat de Funció Pública, per la qual es dóna compliment al que es disposa en l'article 22.2 de la Llei 3/2015, de 30 de març, reguladora de l'exercici de l'alt càrrec de l'Administració General de l'Estat.
  • Informe elevat a les Corts Generals primer semestre 2019

Segon semestre 2018

  • Resolució de 4 de febrer de 2019, de la Secretaria d'Estat de Funció Pública, per la qual es dóna compliment al que es disposa en l'article 22.2 de la Llei 3/2015, de 30 de març, reguladora de l'exercici de l'alt càrrec de l'Administració General de l'Estat
  • Informe elevat a les Corts Generals segon semestre 2018

Primer semestre 2018

  • Resolució de 6 de juliol de 2018, de la Secretaria d'Estat de Funció Pública, per la qual es dóna compliment al que es disposa en l'article 22.2 de la Llei 3/2015, de 30 de març, reguladora de l'exercici de l'alt càrrec de l'Administració General de l'Estat
  • Informe elevat a les Corts Generals primer semestre 2018

Segon semestre 2017

  • Resolució de 6 de juliol de 2018, de la Secretaria d'Estat de Funció Pública, per la qual es dóna compliment al que es disposa en l'article 22.2 de la Llei 3/2015, de 30 de març, reguladora de l'exercici de l'alt càrrec de l'Administració General de l'Estat
  • Informe elevat a les Corts Generals segon semestre 2017

Primer semestre 2017

  • Resolució de 29 de desembre de 2017, de la Secretaria d'Estat de Funció Pública, per la qual es dóna compliment al que es disposa en l'article 22.2 de la Llei 3/2015, de 30 de març, reguladora de l'exercici de l'alt càrrec de l'Administració General de l'Estat
  • Informe elevat a les Corts Generals primer semestre 2017

Segon semestre 2016

  • Resolució de 16 de juny de 2017, de la Secretaria d'Estat de Funció Pública, per la qual es dóna compliment al que es disposa en l'article 22.2 de la Llei 3/2015, de 30 de març, reguladora de l'exercici de l'alt càrrec de l'Administració General de l'Estat
  • Informe elevat a les Corts Generals segon semestre 2016

Primer semestre 2016

  • Resolució de 20 de juliol de 2016, de la Secretaria d'Estat d'Administracions Públiques, per la qual es dóna compliment al que es disposa en l'article 22.2 de la Llei 3/2015, de 30 de març, reguladora de l'exercici de l'alt càrrec de l'Administració General de l'Estat
  • Informe elevat a les Corts Generals primer semestre 2016

Segon semestre 2015

  • Resolució de 5 de febrer de 2016, de la Secretaria d'Estat d'Administracions Públiques, per la qual es dóna compliment al que es disposa en l'article 22.2 de la Llei 3/2015, de 30 de març, reguladora de l'exercici de l'alt càrrec de l'Administració General de l'Estat
  • Informe elevat a les Corts Generals segon semestre 2015

Primer semestre 2015

  • Resolució de 31 de juliol de 2015, de la Secretaria d'Estat d'Administracions Públiques, per la qual es dóna compliment al que es disposa en l'article 22.2 de la Llei 3/2015, de 30 de març, reguladora de l'exercici de l'alt càrrec de l'Administració General de l'Estat
  • Informe elevat a les Corts Generals primer semestre 2015

Segon semestre 2014

Amb caràcter previ a la Llei 3/2015, de 30 de març l'article 16 de la derogada Llei 5/2006, de 10 d'abril, de regulació dels conflictes d'interessos dels membres del Govern i dels alts càrrecs de l'Administració General de l'Estat, estableix que, per a assegurar la transparència del control del règim d'incompatibilitats previst en aquesta Llei, i sense perjudici de les competències que s'atribueixen a altres òrgans, l'Oficina de Conflictes d'Interessos elevarà al Govern cada sis mesos, per a la seva remissió al Congrés dels Diputats, informació detallada del compliment pels alts càrrecs de les obligacions de declarar, així com de les infraccions que s'hagin comès i de les sancions que hagin estat imposades, i identificarà als seus responsables

  • Informe elevat a les Corts Generals segon semestre 2014

  • Guia de navegació
  • Mapa
  • Contacte
  • Nota Legal
  • Accessibilitat
  • Sistema intern d'informació
  • Pla Estratègic de Subvencions del MTDFP

© Ministeri per a la Transformació Digital i de la Funció Pública

Política de cookies

Aquest lloc web utilitza cookies pròpies i de tercers per a oferir un millor servei. Si continua navegant considerem que accepta el seu ús.

Veure política de cookies