logo MTDFP
  • Castellano
  • Catalán
  • Galego
  • Euskara
  • Valencià
  • English
Portada de Ministeri
Portada de Organigrama
Portada de Ministro para la Transformación Digital y de la Función Pública
Portada de Secretaría de Estado de Digitalización e Inteligencia Artificial
Portada de Secretaría de Estado de Telecomunicaciones e Infraestructuras Digitales
Portada de Secretaria d'Estat de Funció Pública
Portada de Sotssecretaria per a la Transformació Digital i de la Funció Pública
Portada de Participació pública en projectes normatius
Portada de Consulta pública prèvia
Portada de Projectes sotmesos a tràmit de consulta pública prèvia
Portada de Audiència i informació pública
Portada de Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència
Portada de Ocupació
Portada de Personal Laboral
Portada de Personal Funcionari
Portada de Concursos 2025
Portada de Funció Pública
Portada de La Secretaria
Portada de Captació de talent
Portada de Funció Pública
Portada de Qui som
Portada de Subdirectora General de Dades per a l'Ocupació Pública
Portada de Subdirecció General de Dades per a l'Ocupació Pública
Portada de Accés a l'Ocupació Pública
Portada de Resol dubtes
Portada de Coneix a fons l'Ocupació Pública
Portada de Butlletí Estadístic del RCP
Portada de Jornades de Captació de Talent
Portada de Convocatòries Personal Laboral
Portada de Ofertes d'Ocupació Pública
Portada de 2024
Portada de 2023
Portada de 2022
Portada de Convocatòries Personal Funcionari
Portada de Gestiona la teva vida professional com a personal empleat públic
Portada de Concursos de traslados
Portada de Personal laboral
Portada de Mobilitat de les persones ocupades públiques
Portada de Mobilitat del personal funcionari de carrera
Portada de Mobilitat del personal laboral
Portada de CONCURS OBERT I PERMANENT-FASES FINALITZADES
Portada de ANY 2024
Portada de Concurs obert i permanent de l'IV Conveni Únic 1_2024
Portada de Concurs obert i permanent de l'IV Conveni Únic 2_2024
Portada de Concurs obert i permanent de l'IV Conveni Únic 3_2024
Portada de ANY 2023
Portada de Concurs obert i permanent de l'IV Conveni Únic 1_2023
Portada de Concurs obert i permanent de l'IV Conveni Únic 2_2023
Portada de Concurs obert i permanent de l'IV Conveni Únic 3_2023
Portada de ANY 2022
Portada de Concurs obert i permanent de l'IV Conveni Únic 1_2022
Portada de Concurs obert i permanent de l'IV Conveni Únic 2_2022
Portada de Concurs obert i permanent de l'IV Conveni Únic 3_2022
Portada de ANY 2021
Portada de Concurs obert i permanent de l'IV Conveni Únic 1_2021
Portada de Concurs obert i permanent de l'IV Conveni Únic 2_2021
Portada de CONCURSOS TRASLADOS ANEXO II DEL IV CONVENIO ÚNICO
Portada de CONVOCATÒRIES FINALITZADES
Portada de ANY 2022
Portada de CONCURS DE TRASLLATS DE L'ANNEX II DE L'IV CONVENI - PRIMERA CONVOCATÒRIA 2022
Portada de CONCURS DE TRASLLATS DE L'ANNEX II DE L'IV CONVENI - SEGONA CONVOCATÒRIA 2022
Portada de ANY 2023
Portada de CONCURS DE TRASLLATS DE L'ANNEX II DE L'IV CONVENI - PRIMERA CONVOCATÒRIA 2023
Portada de CONCURS DE TRASLLATS DE L'ANNEX II DE L'IV CONVENI - PRIMERA CONVOCATÒRIA 2024
Portada de CONCURS OBERT I PERMANENENTE IV CONVENI ÚNIC CAP 1 2025
Portada de Reingressos al servei actiu funcionaris i laborals
Portada de Reingresso funcionaris
Portada de Situacions administratives personal funcionari
Portada de Règim Jurídic
Portada de Comissió Superior de Personal
Portada de Boletín de consultas en materia de Recursos Humanos (BODECO)
Portada de 1. Accés, adquisició i pèrdua de la condició de funcionari.
Portada de 2. Carrera administrativa.
Portada de 3. Condicions de treball.
Portada de 4. Incompatibilitats.
Portada de 7. Jornada i horaris.
Portada de 10. Provisió de llocs.
Portada de 11. Reconeixement de serveis prestats.
Portada de Històric de BODECO
Portada de Altres
Portada de 1. Accés, adquisició i pèrdua de la condició de funcionari.
Portada de 2. Carrera administrativa
Portada de 3. Drets i deures
Portada de 4. Incompatibilitats
Portada de 5. Jornades i horaris
Portada de 6. Provisió de llocs
Portada de 7. Reconeixement de serveis prestats
Portada de 8. Responsabilitat
Portada de 12. Vacances, permisos i llicències
Portada de 13. Altres
Portada de 13. UNS ALTRES
Portada de Relacions Laborals
Portada de Diàleg Social
Portada de Negociació Col·lectiva
Portada de Negociació Col·lectiva de l'Administració General de l'Estat
Portada de Taula de Negociació de funcionaris, estatutaris i laborals
Portada de Negociació del personal laboral IV Conveni Únic
Portada de Comissió Paritària
Portada de Negociació V Conveni Únic Personal Laboral
Portada de Comissió Negociadora
Portada de Subvencions a organitzacions sindicals
Portada de Igualtat
Portada de Órganos de colaboración
Portada de Relacions Internacionals en matèria d'ocupació pública
Portada de Va unir Europea
Portada de Registre Central de Personal
Portada de Butlletí Estadístic del RCP
Portada de Documentació del Registre Central de Personal
Portada de Impresos Personal Laboral
Portada de Impresos de Personal Laboral Docent
Portada de Espai ISPA
Portada de ISPA 2025
Portada de ESTADÍSTIQUES ISPA
Portada de Personal funcionari d'administració local amb habilitació de caràcter nacional
Portada de Concursos ordinaris provisió posats reservats
Portada de Concursos ordinarios anteriores
Portada de Concursos unitaris provisió posats reservats
Portada de Concursos unitarios anteriores
Portada de Canvis de situacions administratives dels funcionaris d'administració local amb habilitació de caràcter nacional
Portada de Excedències
Portada de Comissions de servei / Acumulacions
Portada de Inscripció mèrits generals
Portada de Altres procediments
Portada de Governança Pública
Portada de Simplificació administrativa i reducció de càrregues
Portada de Inspecció de Serveis
Portada de Qualitat en les Administracions Públiques​
Portada de Metodologia i Guies
Portada de Informes d'Avaluació de la Qualitat dels Serveis
Portada de Informes sobre la percepció ciutadana dels serveis públics
Portada de Informes sobre l'activitat desplegada per les Agències Estatals
Portada de Reconeixement: Certificacions i Premis
Portada de Certificació del Nivell d'Excel·lència de les Organitzacions
Portada de Premis a la Qualitat i Innovació en la Gestió Pública​
Portada de Xarxa Interadministrativa de Qualitat dels Serveis
Portada de Conferències de Qualitat en els Serveis Públics
Portada de 7a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics
Portada de Registres electrònics i notificacions
Portada de Oficinas de Asistencia en Materia de Registros
Portada de Incompatibilitat i conflicte d'interessos
Portada de Info DANA
Inici  
  • Organigrama
  • Protecció de Dades
  • Participació pública en projectes normatius
  • Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència
  • Ocupació
  • Portada de Ministeri
  • Portada de Ministeri
Digitalització i IA  
Telecomunicació i Infraestructures Digitals  
  • La Secretaria
  • Funció Pública
  • Governança Pública
  • Incompatibilitat i conflicte d'interessos
  • Portada de Funció Pública
Comunicació  
Contacto  
  • Mesures adoptades en relació amb la DANA
  • Portada d'Info Dana
  • Portada de Info DANA
texto
Governança Pública
  • Directora General de Gobernanza Pública
    • Portada de Simplificació administrativa i reducció de càrregues
    • Què és una càrrega administrativa?
    • Análisis de Impacto Normativo. Impacto en cargas administrativas
    • Manual de Simplificació Administrativa i Reducció de Càrregues per a l'AGE
    • Convenis amb organitzacions
    • Compensación de cargas administrativas. One in - one out
    • Simplificació de Procediments en les Administracions Públiques. Mapa de Situació
    • Documentació de referència
    • Portada de Inspecció de Serveis
    • Normativa reguladora
    • Guia d'auditoria per a inspectors de serveis
    • Consultoria operativa de serveis
    • Curs selectiu de la funció inspectora
    • Vacants d'Inspectors/as de Serveis
    • Informes de Simplificació i Reducció de Càrregues
  • Atenció a la ciutadania
    • Portada de Qualitat en les Administracions Públiques​
    • Gestió de Cartes de Serveis en l'AGE
      • Anar a Metodologia i Guies
      • Guia per a la realització d'estudis d'anàlisis de la demanda i d'avaluació de la satisfacció dels usuaris (edició 2014)
      • Modelo EFQM 2013
      • CAF 2013, el Marc Comú d'Avaluació
      • CAF 2020
      • Guia per a la gestió de queixes i suggeriments (2013)
      • Guia d'Interpretació del Model EFQM d'Excel·lència 2010 per a les Administracions Públiques
      • CAF Educació (2010)
      • CAF Procediment de Retroalimentació Externa (2009)
      • Guia per al desenvolupament de Cartes de Serveis
      • Guía de Evaluación. Modelo EVAM (2009)
      • Guia per al reconeixement a l'excel·lència (2009)
      • CAF 2006
      • El Valor de l'Excel·lència. Recomanacions per a l'excel·lència en la creació de valor públic a través del Model EFQM (2018).​​
      • Guia per a la Qualitat de l'Administració Pública, Una Caixa d'Eines per a Gestors, versió resumida
      • Marc comú sobre les Cartes de Serveis en les Administracions Públiques Espanyoles (2015)
      • Guia per a l'Avaluació de la Qualitat dels Serveis Públics (2009)​​
      • Guia per a l'elaboració i gestió d'una carta de serveis en l'Administració Local
      • Guia de models d'avaluació per a l'Administració Local
      • Anar a Informes d'Avaluació de la Qualitat dels Serveis
      • Informe sobre l'Activitat dels Ministeris Espanyols (ISAM)
        • Anar a Informes sobre la percepció ciutadana dels serveis públics
        • Govern Obert
        • La confiança en les Institucions
        • Informe sobre percepció ciutadana en la prestació dels serveis públics​​
        • Estabilitat i millora en els serveis públics
        • Qualitat i sostenibilitat dels serveis públics
        • Qualitat dels Serveis Públics en temps d'austeritat
        • La Qualitat dels Serveis Públics i les actituds dels ciutadans cap a les mesures modernitzadores de l'Administració Pública
        • La importància dels Serveis Públics en el benestar dels ciutadans
        • L'Administració Pública segons el parer dels ciutadans
        • Agenda Pública i Satisfacció amb els Serveis Públics en l'Estat Autonòmic
        • La percepció social dels Serveis Públics a Espanya 1985-2008 ​​​
        • Anar a Informes sobre l'activitat desplegada per les Agències Estatals
        • Informe al Congrés de Diputats sobre l'Activitat desplegada per les Agències Estatals durant 2016
        • Informe al Congrés de Diputats sobre l'Activitat desplegada per les Agències Estatals durant 2015
        • Informe al Congrés de Diputats sobre l'Activitat desplegada per les Agències Estatals durant 2014
        • Informe al Congrés de Diputats sobre l'Activitat desplegada per les Agències Estatals durant 2013
        • Informe al Congrés de Diputats sobre l'Activitat desplegada per les Agències Estatals durant 2012
        • Informe al Congrés de Diputats sobre l'Activitat desplegada per les Agències Estatals durant 2011
        • Informe al Congrés de Diputats sobre l'Activitat desplegada per les Agències Estatals durant 2010
        • Informe al Congrés de Diputats sobre l'Activitat desplegada per les Agències Estatals durant 2009
        • Informe al Congrés de Diputats sobre l'Activitat desplegada per les Agències Estatals durant 2008
      • Avaluació E08/2007 de la Qualitat del servei dels Museus de titularitat estatal
      • Anar a Reconeixement: Certificacions i Premis
        • Anar a Certificació del Nivell d'Excel·lència de les Organitzacions
        • Organitzacions el nivell d'Excel·lència de les quals ha estat certificat
        • Anar a Premis a la Qualitat i Innovació en la Gestió Pública​
        • Premis a la Qualitat i Innovació en la Gestió Pública XIV Edició. Memòries
        • Premis a la Qualitat i Innovació en la Gestió Pública XV Edició. Memòries
        • XV edició. Galeria de Vídeos
        • Lliurament dels Premis a la Qualitat i Innovació en la Gestió Pública XIII Edició
        • Galeria d'imatges del lliurament de Premis a la Qualitat i Innovació en la Gestió Pública XII Edició
        • Galeria d'imatges del Lliurament dels Premis a la Qualitat i Innovació 2014​​
    • Gestió del coneixement i difusió de bones pràctiques
    • Assessorament, consultoria, assistència tècnica i Formació​
    • Xarxes Internacionals
      • Anar a Xarxa Interadministrativa de Qualitat dels Serveis
        • Anar a Conferències de Qualitat en els Serveis Públics
          • Anar a 7a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics
          • Galeria d'imatges de la 7a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics
  • Transparència
  • Govern obert
    • Portada de Registres electrònics i notificacions
    • Rexistro Electrónico de Apoderamentos
    • Registro de Funcionarios Habilitados
    • Registro Electrónico General
    • Notificacions
    • Portada de Oficinas de Asistencia en Materia de Registros
    • Digitalització de documents i registro
    • Assistència en la identificació i signatura electrònica
    • Còpies autèntiques
    • Apoderament
  1. Inici
  2. Funció Pública
  3. Governança Pública
  4. Qualitat en les Administracions Públiques​
  5. Informes d'Avaluació de la Qualitat dels Serveis
  6. Informes sobre la percepció ciutadana dels serveis públics

Qualitat i sostenibilitat dels serveis públics

En l'Informe es destaca que augmenta la importància que la ciutadania concedeix als serveis públics, mentre que s'estabilitza el nivell d'insatisfacció amb aquests, que havia augmentat en els últims anys. Igual que ocorria en 2013, la importància dels serveis públics continua creixent a ulls dels ciutadans, al mateix temps que es generalitza l'opinió que és essencial que s'avaluï la qualitat dels mateixos i que per a això han d'existir organismes especialitzats.

Un altre dels aspectes destacats en l'Informe és que els serveis administratius, tant presencials com electrònics, continuen sent ben valorats pels ciutadans. El canal presencial és encara el preferit, encara que continua l'augment en la utilització de l'administració electrònica. A més, en 2014 es trenca la tendència a l'estabilització en l'ús de la e-administració.

D'altra banda, es constata que augmenta la confiança general en els empleats públics, sent ressenyable que aquesta confiança és superior a la que els ciutadans dipositen en professionals d'alguns serveis privats equiparables.

Finalment, l'Informe assenyala que el coneixement dels processos de reforma de les administracions públiques és limitat. La reducció de càrrecs públics i d'assessoria, l'eliminació de duplicitats, la simplificació de procediments i una major transparència en el cost dels serveis de les entitats locals són les claus segons el parer dels ciutadans per a aconseguir una major eficàcia i sostenibilitat en les administracions públiques.

Qualitat i sostenibilitat dels serveis públics​
  • Guia de navegació
  • Mapa
  • Contacte
  • Nota Legal
  • Accessibilitat
  • Sistema intern d'informació
  • Pla Estratègic de Subvencions del MTDFP

© Ministeri per a la Transformació Digital i de la Funció Pública

Política de cookies

Aquest lloc web utilitza cookies pròpies i de tercers per a oferir un millor servei. Si continua navegant considerem que accepta el seu ús.

Veure política de cookies