logo MTDFP
  • Castellano
  • Catalán
  • Galego
  • Euskara
  • Valencià
  • English
Inici Ministeri
Ministeri Organigrama
Organigrama Ministro para la Transformación Digital y de la Función Pública Secretaría de Estado de Digitalización e Inteligencia Artificial Secretaría de Estado de Telecomunicaciones e Infraestructuras Digitales Secretaria d'Estat de Funció Pública Sotssecretaria per a la Transformació Digital i de la Funció Pública Regulació Legal
Protecció de Dades Participació pública en projectes normatius
Participació pública en projectes normatius Consulta pública prèvia Audiència i informació pública
Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència
Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència Instruccions de comunicació Informació addicional Seguiment del Pla
Ocupació
Ocupació Personal Laboral Personal Funcionari
Portada de Ministeri
Digitalització i IA Telecomunicació i infraestructures Digitals Funció Pública
Funció Pública La secretària
La secretària Secretaria d'Estat de Funció Pública Directora del Gabinet de la Secretaria d'Estat de Funció Pública Newsletter de Funció Pública Captació de talent Actualitat
Funció Pública
Funció Pública Qui som Accés a l'Ocupació Pública Gestiona la teva vida professional com a personal empleat públic Règim Jurídic Relacions Laborals Órganos de colaboración Registre Central de Personal Espai ISPA Personal funcionari d'administració local amb habilitació de caràcter nacional
Governança Pública
Governança Pública Directora General de Gobernanza Pública Simplificació administrativa i reducció de càrregues Inspecció de Serveis Atenció a la ciutadania Qualitat en les Administracions Públiques​ Transparència Govern obert Registres electrònics i notificacions Oficinas de Asistencia en Materia de Registros
Incompatibilitat i conflicte d'interessos
Incompatibilitat i conflicte d'interessos Oficina de Conflictos de Intereses Membres del Govern i Alts Càrrecs de l'Administració General de l'Estat Incompatibilitats de personal al servei de les Administracions Públiques Informes sobre compliment dels alts càrrecs MASTERCLASS: Guia del Govern Obert
Comunicació Contacte Info DANA
Info DANA Mesures adoptades en relació amb la DANA Portada d'Info Dana
Inici
  • Organigrama
  • Protecció de Dades
  • Participació pública en projectes normatius
  • Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència
  • Ocupació
  • Portada de Ministeri
Digitalització i IA
Telecomunicació i infraestructures Digitals
  • La secretària
  • Funció Pública
  • Governança Pública
  • Incompatibilitat i conflicte d'interessos
Comunicació
Contacte
  • Mesures adoptades en relació amb la DANA
  • Portada d'Info Dana
texto

Governança Pública

  • Directora General de Gobernanza Pública
    • Portada de Simplificació administrativa i reducció de càrregues
    • Què és una càrrega administrativa?
    • Análisis de Impacto Normativo. Impacto en cargas administrativas
    • Manual de Simplificació Administrativa i Reducció de Càrregues per a l'AGE
    • Convenis amb organitzacions
    • Compensación de cargas administrativas. One in - one out
    • Simplificació de Procediments en les Administracions Públiques. Mapa de Situació
    • Documentació de referència
    • Portada de Inspecció de Serveis
    • Normativa reguladora
    • Guia d'auditoria per a inspectors de serveis
    • Consultoria operativa de serveis
    • Curs selectiu de la funció inspectora
    • Vacants d'Inspectors/as de Serveis
    • Informes de Simplificació i Reducció de Càrregues
  • Atenció a la ciutadania
    • Portada de Qualitat en les Administracions Públiques​
    • Gestió de Cartes de Serveis en l'AGE
      • Anar a Metodologia i Guies
      • Guia per a la realització d'estudis d'anàlisis de la demanda i d'avaluació de la satisfacció dels usuaris (edició 2014)
      • Modelo EFQM 2013
      • CAF 2013, el Marc Comú d'Avaluació
      • CAF 2020
      • Guia per a la gestió de queixes i suggeriments (2013)
      • Guia d'Interpretació del Model EFQM d'Excel·lència 2010 per a les Administracions Públiques
      • CAF Educació (2010)
      • CAF Procediment de Retroalimentació Externa (2009)
      • Guia per al desenvolupament de Cartes de Serveis
      • Guía de Evaluación. Modelo EVAM (2009)
      • Guia per al reconeixement a l'excel·lència (2009)
      • CAF 2006
      • El Valor de l'Excel·lència. Recomanacions per a l'excel·lència en la creació de valor públic a través del Model EFQM (2018).​​
      • Guia per a la Qualitat de l'Administració Pública, Una Caixa d'Eines per a Gestors, versió resumida
      • Marc comú sobre les Cartes de Serveis en les Administracions Públiques Espanyoles (2015)
      • Guia per a l'Avaluació de la Qualitat dels Serveis Públics (2009)​​
      • Guia per a l'elaboració i gestió d'una carta de serveis en l'Administració Local
      • Guia de models d'avaluació per a l'Administració Local
      • Anar a Informes d'Avaluació de la Qualitat dels Serveis
      • Informe sobre l'Activitat dels Ministeris Espanyols (ISAM)
        • Anar a Informes sobre la percepció ciutadana dels serveis públics
        • Govern Obert
        • La confiança en les Institucions
        • Informe sobre percepció ciutadana en la prestació dels serveis públics​​
        • Estabilitat i millora en els serveis públics
        • Qualitat i sostenibilitat dels serveis públics
        • Qualitat dels Serveis Públics en temps d'austeritat
        • La Qualitat dels Serveis Públics i les actituds dels ciutadans cap a les mesures modernitzadores de l'Administració Pública
        • La importància dels Serveis Públics en el benestar dels ciutadans
        • L'Administració Pública segons el parer dels ciutadans
        • Agenda Pública i Satisfacció amb els Serveis Públics en l'Estat Autonòmic
        • La percepció social dels Serveis Públics a Espanya 1985-2008 ​​​
        • Anar a Informes sobre l'activitat desplegada per les Agències Estatals
        • Informe al Congrés de Diputats sobre l'Activitat desplegada per les Agències Estatals durant 2016
        • Informe al Congrés de Diputats sobre l'Activitat desplegada per les Agències Estatals durant 2015
        • Informe al Congrés de Diputats sobre l'Activitat desplegada per les Agències Estatals durant 2014
        • Informe al Congrés de Diputats sobre l'Activitat desplegada per les Agències Estatals durant 2013
        • Informe al Congrés de Diputats sobre l'Activitat desplegada per les Agències Estatals durant 2012
        • Informe al Congrés de Diputats sobre l'Activitat desplegada per les Agències Estatals durant 2011
        • Informe al Congrés de Diputats sobre l'Activitat desplegada per les Agències Estatals durant 2010
        • Informe al Congrés de Diputats sobre l'Activitat desplegada per les Agències Estatals durant 2009
        • Informe al Congrés de Diputats sobre l'Activitat desplegada per les Agències Estatals durant 2008
      • Avaluació E08/2007 de la Qualitat del servei dels Museus de titularitat estatal
      • Anar a Reconeixement: Certificacions i Premis
        • Anar a Certificació del Nivell d'Excel·lència de les Organitzacions
        • Organitzacions el nivell d'Excel·lència de les quals ha estat certificat
        • Anar a Premis a la Qualitat i Innovació en la Gestió Pública​
        • Premis a la Qualitat i Innovació en la Gestió Pública XIV Edició. Memòries
        • Premis a la Qualitat i Innovació en la Gestió Pública XV Edició. Memòries
        • XV edició. Galeria de Vídeos
        • Lliurament dels Premis a la Qualitat i Innovació en la Gestió Pública XIII Edició
        • Galeria d'imatges del lliurament de Premis a la Qualitat i Innovació en la Gestió Pública XII Edició
        • Galeria d'imatges del Lliurament dels Premis a la Qualitat i Innovació 2014​​
    • Gestió del coneixement i difusió de bones pràctiques
    • Assessorament, consultoria, assistència tècnica i Formació​
    • Xarxes Internacionals
      • Anar a Xarxa Interadministrativa de Qualitat dels Serveis
        • Anar a Conferències de Qualitat en els Serveis Públics
          • Anar a 7a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics
          • Galeria d'imatges de la 7a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics
  • Transparència
  • Govern obert
    • Portada de Registres electrònics i notificacions
    • Rexistro Electrónico de Apoderamentos
    • Registro de Funcionarios Habilitados
    • Registro Electrónico General
    • Notificacions
    • Portada de Oficinas de Asistencia en Materia de Registros
    • Digitalització de documents i registro
    • Assistència en la identificació i signatura electrònica
    • Còpies autèntiques
    • Apoderament
  1. Inici
  2. Funció Pública
  3. Governança Pública

Atenció a la ciutadania

Una de les competències de la Direcció General de Governança Pública és el disseny i impuls de programes i projectes per a facilitar l'accés de la ciutadania i les empreses als serveis públics, a través dels diferents canals disponibles, en coordinació amb els departaments ministerials.Per a això, normalitzarà serveis, procediments, documents i l'ús de la imatge institucional; coordinarà els programes d'atenció i informació al ciutadà i gestionarà, en coordinació amb la Secretaria General d'Administració Digital, el Punt d'Accés General electrònic per a la difusió de continguts i serveis públics i el telèfon 060.

Punt d'Accés General electrònic

Entre altres mesures de reforma, la subcomissió de simplificació administrativa de CORA va proposar l'establiment d'un Punt d'Accés General electrònic (PAGe) com a punt d'entrada general, via Internet, del ciutadà a les Administracions Públiques.

Els seus quatre grans pilars són:

  1. Informació de caràcter general i d'orientació a ciutadans i empreses

    El Punt d'Accés General electrònic (PAGe) conté informació administrativa de caràcter horitzontal dels Departaments Ministerials i Organismes públics vinculats o dependents, així com informació sobre ajudes, subvencions, ocupació pública i normativa d'interès per a la ciutadania. També facilita informació sobre els drets de ciutadans i empreses en l'àmbit del mercat interior de la Unió Europea. Dóna accés als llocs web dels Departaments ministerials, organismes autònoms, Comunitats Autònomes, així com a les seves seus electròniques.

  2. Procediments i serveis

    Es permet a la ciutadania o a les empreses accedir als procediments administratius i serveis de les Administracions Públiques. La secció “Tràmits per matèries” ofereix els tràmits que poden ser més demandats per la ciutadania i els que hauran de realitzar al llarg de la seva vida, com, per exemple, temes d'educació, impostos, habitatge, trànsit o família i parella. Equivalent a aquesta secció, s'ofereix “Empreses”, per a orientar a les empreses des de la seva creació amb les diferents formes d'emprenedoria, processos de contractació pública i punts d'atenció a l'emprenedor, entre altres temes. Compta també amb un cercador de tràmits que dóna accés als procediments i serveis dels tres nivells de les Administracions Públiques.

  3. Participació ciutadana

    El PAGe té diversos sistemes per a facilitar la participació ciutadana. Existeix una bústia d'atenció i un Webchat 060 on el ciutadà pot comunicar-se amb l'Administració d'una forma directa.

  4. Zones restringides o privades

    En línia del proposat per la CORA, el PAG disposa d'una àrea restringida per als usuaris, a la qual s'accedeix prèvia autenticació, anomenada Carpeta Ciutadana, des de la qual la ciutadania pot accedir a les seves dades personals, a l'estat dels seus expedients administratius, les seves notificacions administratives, etc.

    El PAG disposa així mateix d'una seu electrònica des de la qual s'accedeix a serveis com ara el Registre Electrònic General (REG), la Inscripció en Proves Selectives, el Canvi de Domicili o el Registre Electrònic d'Apoderaments, entre altres.

    El Punt d'Accés General electrònic es troba regulat en l'Orde HAP/1949/2014.

Canales d'atenció

  • Telèfon 060 : ofereix informació administrativa general sobre els serveis públics i tràmits de l'Administració General de l'Estat, com ara ocupació pública, beques, ajudes i subvencions, Direcció General de Trànsit, cita DNI i passaport, estrangeria, el Servei Públic d'Ocupació Estatal (SEPE), el Tresor públic, serveis electrònics, i accessos a altres serveis telefònics de Ministeris.

  • Atenció presencial:

    • Oficina d'Informació i Atenció al Ciutadà del Centre d'Informació Administrativa.

    • Oficines de les Delegacions i Subdelegacions del Govern i de Direccions Insulars

  • Bústia d'atenció: bústia de consultes sobre informació administrativa de caràcter general.

  • Webchat 060: xat en línia per a obtenir informació i ajuda sobre els serveis públics i tràmits de l'Administració General de l'Estat.

  • Xarxes socials: Xarxa X (abans Twitter) | Facebook | Youtube

  • Aplicacions mòbils: Aplicacions mòbils de l'AGE

  • Guia de navegació
  • Mapa
  • Contacte
  • Nota Legal
  • Accessibilitat
  • Sistema intern d'informació
  • Política de cookies

© Ministeri per a la Transformació Digital i de la Funció Pública

Política de cookies

Aquest lloc web utilitza cookies pròpies i de tercers per a oferir un millor servei. Si continua navegant considerem que accepta el seu ús.

Veure política de cookies