Langileen Erregistro Nagusia

Langileen Erregistro Zentrala, Langileen Oinarrizko Estatutuaren Legearen testu bategina onartzen duen urriaren 30eko 5/2015 Legegintzako Errege Dekretuaren 71. artikuluan arautua eta ekainaren 6ko 1405/1986 Errege Dekretuak eta abenduaren 30eko 2073/1999 Errege Dekretuak hurrenez hurren arautua, Estatuko Administrazioaren organo bat da, zeinean langileak bere zerbitzura inskribatzen baitira eta haren bizitza administratiboari nahitaez eragiten dioten egintza guztiak biltzen baitira.
Inskripzio eta oharpen horiek egiteko, langileen arloko organo eskudunek BBBra bidaltzen dituzte. erregistro-dokumentuak administrazio-egintzak jasota (jabetza-hartzeak, kargu-uzteak, gradu-aitorpenak, etab.).
Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legeak 26. artikuluan ezartzen du administrazio-dokumentuak idatziz eman behar direla, bitarteko elektronikoen bidez.
2020ko uztailaren 15etik aurrera, Langileen Erregistro Zentralak administrazio-egintzen eta langileen kudeaketa-egintzen komunikazio elektronikoa baino ez du onartzen, eta, horretarako, honako zerbitzu hauek daude eskuragarri:
Anot@RCP: RCPra erregistro-dokumentuak bidaltzeko aukera ematen du.
Solutions@BBB: Erregistroko dokumentuak kontsultatzea.
Editatu@BBB: Erregistro-dokumentuak sortzea.
Informazio gehiago hemen: PAe - Administrazio Elektronikoaren ataria (administracionelectronica.gob.es)