Resolución do Secretario de Estado de Política Territorial e Función Pública

17/06/2020

RESOLUCIÓN DEL SECRETARIO DE ESTADO DE POLÍTICA TERRITORIAL Y FUNCIÓN PÚBLICA DE MEDIDAS A ADOPTAR EN LOS CENTROS DE TRABAJO DEPENDIENTES DE LA ADMINISTRACIÓN GENERAL DEL ESTADO CON MOTIVO DE LA NUEVA NORMALIDAD

O Secretario de Estado de Política Territorial e Función Pública ditou unha Resolución , de carácter organizativo, de acordo con as recomendacións establecidas no Real Decreto lei 21/2020, do 9 de xuño, de medidas urxentes de prevención, contención e coordinación para facer fronte á crise sanitaria ocasionada pola COVID-19. Esta Resolución dítase ao abeiro das competencias en materia de función pública e o seu contido foi acordado coas organizacións sindicais.

A Resolución ten por obxecto garantir a homoxeneidade nas medidas relacionadas co persoal ao servizo da Administración Xeral do Estado na fase de nova normalidade, sen prexuízo da estrutura territorial de cada departamento e da necesaria adaptación das medidas á evolución da crise sanitaria.

Esta Resolución prevé a existencia de dúas modalidades na prestación dos servizos, presencial e non presencial, así como as súas características principais.

As medidas derivadas desta resolución que se adopten polos departamentos e organismos públicos da Administración, serán obxecto de negociación, consulta ou información nas Mesas Delegadas ou no órgano de participación social correspondente.

Ademais, a Resolución refírese a que para garantir a homoxeneidade nas actuacións preventivas e niveis de protección nos centros de traballo, actualizaranse as instrucións e recomendacións emitidas pola Secretaría Xeral de Función Pública.

Resolución do Secretario de Estado de Política Territorial e Función Pública do 17 de xuño de 2020