MUFACE dá a coñecer o balance positivo da Oficina de Tramitación Electrónica de Vigo (OTE), tras ano e medio de funcionamento, que incrementou o número de expedientes tramitados e reducido o seu tempo de resolución.
Durante os seus primeiros meses de funcionamento, en 2022, a OTE asumiu as prestacións do Servizo Provincial de Madrid e a final de ano sumouse o de Málaga. Actualmente xestiona os expedientes de 11 Servizos Provinciais, que viron xa diminuídas as súas cargas de traballo e puideron centrar os seus esforzos na atención ao colectivo mutualista. Hai que ter en conta que o colectivo xubilado pode presentar solicitudes en papel, que non asume a OTE.
Desde a súa creación, a OTE tramitou e resolveu 81.650 expedientes, dos cales 45.065 corresponden ao primeiro semestre de 2023. Ademais, conseguiuse reducir o tempo de tramitación das prestacións complementarias dentarias e oculares, pasando dunha media de 34 a só 2 días. Mensualmente, comezou tramitando 2.681 expedientes, ata chegar a unha media actual de 6.500 expedientes.
Os equipos centrais e provinciais de MUFACE traballan baixo as premisas de innovación e servizo de calidade para mutualistas. Deste xeito, constantemente idean sistemas como o descrito, que poden ser aplicados á cadea de xestión con resultados positivos inmediatos para o colectivo, e conséguese así unha maior axilidade de resolución dos procedementos.