O mércores 28 de xuño, Casa Mediterráneo acolleu a presentación do Informe da Organización para a Cooperación e o Desenvolvemento Económicos (OCDE) de 2023 sobre brecha de xénero en educación. Trátase dun estudo de referencia sobre cuestións de xénero, que examina as barreiras existentes para alcanzar a igualdade entre homes e mulleres na educación, particularmente na segregación en canto á elección de carreiras, e o mercado laboral, co obxectivo de mellorar as políticas e promover a equidade nestes ámbitos.
O informe trata de entender por que as adolescentes que obteñen bos resultados académicos en lectura, matemáticas e ciencias, deciden en gran parte non seguir carreiras científico-tecnolóxicas e interromper o desenvolvemento de competencias en áreas como as matemáticas e as ciencias, en comparación cos mozos.
O informe tamén describe que, a pesar de que as diferenzas xerais entre homes e mulleres nos resultados de matemáticas e ciencias son bastante reducidas, as mozas seguen estando infrarrepresentadas nos campos relacionados coas STEM (acrónimo en inglés de Ciencia, Tecnoloxía, Enxeñaría e Matemáticas) despois de deixar a escola. Na universidade, os homes desenvolven maiores competencias en matemáticas que as mulleres, probablemente debido ás opcións profesionais tan diferentes que escollen eles e elas, sinala a investigación.
Sobre estas cuestións debateron as participantes na mesa redonda que se atopa dispoñible na canle You Tube de Casa Mediterráneo.
El enlace al estudio es este Gender, Education and Skills : The Persistence of Gender Gaps in Education and Skills | OECD Skills Studies | OECD iLibrary (oecd-ilibrary.org)