O teléfono 060, que informa de todos os trámites e servizos da Administración Xeral do Estado (AGE), atendeu en 2021 (con datos ata o 28 de decembro) un total de 13.245.659 chamadas de cidadáns e cidadás, un 3,5% máis que as chamadas rexistradas no mesmo período do ano anterior.
Ao longo de 2020, as chamadas atendidas polo 060 foron 12.794.369, un 18,5% máis que as recibidas en 2019.
Nos últimos 10 anos as chamadas ao 060 multiplicáronse por seis pasando de 2,2 millóns en 2011 a 13,2 millóns en 2021
O 060 é unha canle de atención telefónica da AGE que dispón dunha plataforma de telefonía de rede intelixente que dá soporte á cidadanía as 24 horas todos os días do ano e atende nun primeiro nivel directamente de forma centralizada as chamadas dos cidadáns, derivándoas, en caso de necesidade, a operadores especializados nas distintas materias.
Accede á Nota de Prensa