Punto de Acceso Xeral: O teléfono 060 da Administración Xeral do Estado recibe máis de 13 millóns de chamadas en 2021

10/01/2022

O teléfono 060, que informa de todos os trámites e servizos da Administración Xeral do Estado (AGE), atendeu en 2021 (con datos ata o 28 de decembro) un total de 13.245.659 chamadas de cidadáns e cidadás, un 3,5% máis que as chamadas rexistradas no mesmo período do ano anterior.

Ao longo de 2020, as chamadas atendidas polo 060 foron 12.794.369, un 18,5% máis que as recibidas en 2019.

Nos últimos 10 anos as chamadas ao 060 multiplicáronse por seis pasando de 2,2 millóns en 2011 a 13,2 millóns en 2021

O 060 é unha canle de atención telefónica da AGE que dispón dunha plataforma de telefonía de rede intelixente que dá soporte á cidadanía as 24 horas todos os días do ano e atende nun primeiro nivel directamente de forma centralizada as chamadas dos cidadáns, derivándoas, en caso de necesidade, a operadores especializados nas distintas materias.

Accede á Nota de Prensa