Punt d'Accés General: El telèfon 060 de l'Administració General de l'Estat rep més de 13 milions de crides en 2021

10/01/2022

El telèfon 060, que informa de tots els tràmits i serveis de l'Administració General de l'Estat (AGE), va atendre en 2021 (amb dades fins al 28 de desembre) un total de 13.245.659 crides de ciutadans i ciutadanes, un 3,5% més que les crides registrades en el mateix període de l'any anterior.

Al llarg de 2020, les trucades ateses pel 060 van ser 12.794.369, un 18,5% més que les rebudes en 2019.

En els últims 10 anys les anomenades al 060 s'han multiplicat per sis passant de 2,2 milions en 2011 a 13,2 milions en 2021

El 060 és un canal d'atenció telefònica de l'AGE que disposa d'una plataforma de telefonia de xarxa intel·ligent que dóna suport a la ciutadania les 24 hores tots els dies de l'any i atén en un primer nivell directament de forma centralitzada les crides dels ciutadans, derivant-les, en cas de necessitat, a operadors especialitzats en les diferents matèries.

Accedeix a la Nota de Premsa