El BOE del pasado 28 de octubre, ha publicado la Resolución de 21 de octubre de 2021 de la Subsecretaría por la que se aprueba la Carta de Servicios (2021-2024) del Portal de la Transparencia de la Administración General del Estado del Ministerio de Hacienda y Función Pública.
Con esta carta preténdense os seguintes obxectivos: Facer visible a información de publicidade activa e potenciar e facilitar o exercicio do dereito de acceso á información pública que obre en poder da Administración Xeral do Estado. Así mesmo, comunicar as responsabilidades e os compromisos adquiridos, dar a coñecer os dereitos da cidadanía en relación con eses servizos e as responsabilidades e obrigas que contraen ao recibilos.
En relación coa información pública, a publicidade activa e o dereito de acceso son servizos que presta o Portal da Transparencia, ademais doutros servizos de información como é o Goberno Aberto e a participación pública en proxectos normativos.
De acordo con o disposto no artigo 8 do Real Decreto 951/2005, do 29 de xullo, polo que se establece o marco xeral para a mellora da calidade na Administración Xeral do Estado, as cartas de servizos son documentos que constitúen o instrumento a través do cal os órganos, organismos e entidades da Administración Xeral do Estado informan os cidadáns e usuarios sobre os servizos que teñen encomendados, sobre os dereitos que lles asisten en relación con aqueles e sobre os compromisos de calidade na súa prestación.