Valencia, 4 de decembro de 2024.- O Ministerio para a Transformación Dixital e da Función Pública ha posto a disposición do Concello de Sedaví (Valencia), un dos máis afectados pola recente DANA, unha sede temporal completamente informatizada para que os empregados municipais poidan atender aos cidadáns. O equipamento, situado na praza Ausias March da localidade, abriu hoxe as súas portas a funcionarios e cidadáns.
Trátase das instalacións da experiencia itinerante (roadshow) do Instituto Nacional de Ciberseguridade (INCIBE), transportadas mediante camión e que no último ano percorreron todo o país divulgando boas prácticas de seguridade informática entre os cidadáns. Agora acondicionáronse para as súas novas funcións, dotándoas de tres espazos que albergan 40 postos de traballo con computador portátil, mesa e cadeira, ademais de tres impresoras.
Este equipamiento, que dispone de total autonomía respecto al suministro eléctrico y conexión a Internet, destina 25 puestos a acoger a funcionarios del Ayuntamiento de Sedaví para que puedan continuar con sus funciones laborales; seis de esos puestos están acondicionados para tareas de atención al público. El resto de los puestos se dedican a las labores de ayuda, atención y concienciación a cargo del equipo de dinamización del INCIBE. “Con esta instalación, acercamos la administración al ciudadano para que se puedan agilizar las ayudas y facilitar los trámites a los afectados”, ha subrayado el ministro, Óscar López.
A sede temporal estará a disposición do Concello ata que as dependencias municipais, inutilizadas polos efectos da DANA, poidan volver entrar en funcionamento.
Apoio aos cidadáns
Entre os servizos que estas instalacións e os empregados do INCIBE proporcionarán aos traballadores municipais e aos cidadáns, figuran:
• Acceso a rede para trámites en liña: conexión a Internet segura para que os traballadores municipais e os cidadáns poidan realizar xestións administrativas, acceder a servizos e manterse conectados.
• Atención a persoas vulnerables e asesoramento sobre axudas: ofrecerase apoio especial a colectivos máis afectados, guiándoos no acceso a recursos e axudas dispoñibles tras a DANA.
• Asistencia en recuperación de datos dixitais: brindarase asesoramento técnico a quen necesiten recuperar información importante perdida en dispositivos danados.
• Axuda e asesoramento técnico: profesionais especializados estarán dispoñibles para resolver dúbidas sobre ciberseguridade e brindar orientación sobre como protexer a privacidade e os datos persoais.
• Cabina para consultas ao teléfono 017: os asistentes poderán acceder a unha cabina para comunicarse de forma confidencial coa Liña de Axuda en Ciberseguridade de INCIBE 017, onde recibirán asesoramento e apoio no caso de que o necesiten nas materias que atende este teléfono (por exemplo, como recuperar información perdida, posibles infeccións nos seus dispositivos, facer fronte a intentos de fraude telefónica ou por internet que lles estean podendo chegar…)
• Enchufes para cargar dispositivos electrónicos: o espazo contará con estacións de carga para que os cidadáns poidan recargar os seus móbiles, tablets e outros dispositivos esenciais