Mejoras en el canal de consulta a las oficinas de MUFACE

17/05/2023

MUFACE integrou en cada páxina de información dos seus Servizos Provinciais a posibilidade de acceder ao formulario web/App para realizar consultas telematicamente, o que permitirá avaliar a calidade do servizo prestado desde cada Servizo Provincial e a axilidade coa que se dá reposta ao colectivo cando realiza consultas telematicamente, preservando ademais a seguridade, confidencialidade e rastrexabilidade de cada consulta.

Dada la necesidad de realizar las intervenciones técnicas necesarias para la integración de las consultas a oficinas territoriales, hoy 17 de mayo, va a quedar temporalmente interrumpido el servicio de formulario, tanto por vía web como App. En el canal web se espera que el nuevo formulario esté disponible el 18 de mayo, mientras que en la App es posible que la interrupción se prolongue hasta el 22 de mayo, por coincidir con la puesta en producción de una nueva versión de la App para dispositivos móviles.

Una vez reiniciado el servicio, las consultas a las oficinas de Servicios Provinciales se realizarán a través del Formulario web/App de Atención a Mutualistas. Este formulario puede rellenarse y activarse tanto en la página web como en la App, y en ninguno de estos canales es preciso registrarse.

Ata agora, a Mutualidade coñeceu o volume de consultas realizadas por correo electrónico de modo estimativo: 176.500 no segundo semestre de 2022. Coñecer o volume das consultas que responde cada oficina, a axilidade e calidade da contestación dada, é esencial para avaliar o seu traballo e poder realizar a análise de cargas que é base do sistema de calidade do servizo territorial que presta MUFACE. Confíase na colaboración dos e as mutualistas no uso desta nova canle de consulta, e agradécese de antemán.

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