MUFACE ha integrat en cada pàgina d'informació dels seus Serveis Provincials la possibilitat d'accedir al formulari web/App per a realitzar consultes telemàticament, la qual cosa permetrà avaluar la qualitat del servei prestat des de cada Servei Provincial i l'agilitat amb la qual es dóna reposada al col·lectiu quan realitza consultes telemàticament, preservant a més la seguretat, confidencialitat i traçabilitat de cada consulta.
Donada la necessitat de realitzar les intervencions tècniques necessàries per a la integració de les consultes a oficines territorials, avui 17 de maig, quedarà temporalment interromput el servei de formulari, tant per via web com App. En el canal web s'espera que el nou formulari estigui disponible el 18 de maig, mentre que en l'App és possible que la interrupció es prolongui fins al 22 de maig, per coincidir amb la posada en producció d'una nova versió de l'App per a dispositius mòbils.
Una vegada reiniciat el servei, les consultes a les oficines de Serveis Provincials es realitzaran a través del Formulari web/App d'Atenció a Mutualistes. Aquest formulari pot emplenar-se i activar-se tant en la pàgina web com en l'App, i en cap d'aquests canals cal registrar-se.
Fins ara, la Mutualitat ha conegut el volum de consultes realitzades per correu electrònic de manera estimativa: 176.500 en el segon semestre de 2022. Conèixer el volum de les consultes que respon cada oficina, l'agilitat i qualitat de la contestació donada, és essencial per a avaluar el seu treball i poder realitzar l'anàlisi de càrregues que és base del sistema de qualitat del servei territorial que presta MUFACE. Es confia en la col·laboració dels i les mutualistes en l'ús d'aquest nou canal de consulta, i s'agraeix per endavant.