MUFACEk bere Zerbitzu Probintzialetako informazio-orri bakoitzean sartu du web/app formulariora sartzeko aukera, kontsultak telematikoki egiteko. Horri esker, Zerbitzu Probintzial bakoitzak ematen duen zerbitzuaren kalitatea ebaluatu ahal izango da, bai eta kontsultak telematikoki egiten direnean kolektiboari ematen zaion arintasuna ere, eta, gainera, kontsulta bakoitzaren segurtasuna, konfidentzialtasuna eta trazabilitatea zaindu ahal izango dira.
Lurralde-bulegoetako kontsultak integratzeko behar diren esku-hartze teknikoak egin behar direnez, gaur, maiatzaren 17an, eten egingo da, aldi baterako, formulario-zerbitzua, bai webgunearen bidez, bai aplikazioaren bidez. Web-kanalean formulario berria maiatzaren 18an eskuragarri egotea espero da; aplikazioan, berriz, baliteke maiatzaren 22ra arte etetea, gailu mugikorretarako aplikazioaren bertsio berria martxan jartzearekin bat datorrelako.
Zerbitzua berrabiarazi ondoren, Zerbitzu Probintzialen bulegoetako kontsultak Mutualisten Arretarako web formularioaren/aplikazioaren bidez egingo dira. Inprimaki hau bete eta aktiba daiteke bai web orrian, bai aplikazioan, eta kanal horietan ez dago erregistratu beharrik.
Orain arte, Mutualitateak posta elektronikoz egindako kontsulten kopurua ezagutu du gutxi gorabehera: 176.500 kontsulta 2022ko bigarren seihilekoan. Bulego bakoitzak erantzuten duen kontsulta-bolumena, emandako erantzunaren arintasuna eta kalitatea ezagutzea funtsezkoa da bere lana ebaluatzeko eta MUFACEk ematen duen lurralde-zerbitzuaren kalitate-sistemaren oinarri den karga-analisia egiteko. Mutualistek kontsulta-kanal berri hau erabiltzeko lankidetzan aritzean konfiantza du, eta aldez aurretik eskertzen da.