Desde o día 15 de decembro e ata o próximo 4 de xaneiro, o proxecto de Real Decreto polo que se regula o Teletrabajo na Administración Xeral do Estado sométese a información pública.
A través deste proxecto de real decreto regúlase o teletrabajo como modalidade de prestación de servizos a distancia, de acordo con o disposto no artigo 47 bis do texto refundido da Lei do Estatuto Básico do Empelado Público, aprobado polo Real decreto Lexislativo 5/2015, do 30 de outubro.
El proyecto de real decreto será de aplicación a empleadas y empleados públicos que presten servicios en la Administración General del Estado, las entidades gestoras y servicios comunes de la Seguridad Social, a los organismos públicos, y a aquellas entidades de derecho público con personalidad jurídica propia, vinculadas o dependientes de la Administracion General del estado, que se rijan por la normativa general de Función Pública.
Los trámites de audiencia e información pública tienen por objeto recabar la opinión de los ciudadanos titulares de derechos e intereses legítimos afectados por un proyecto normativo ya redactado, directamente o a través de las organizaciones o asociaciones que los representen, así como obtener cuantas aportaciones adicionales puedan realizar otras personas o entidades.
O texto do proxecto pode consultarse aquí. O correo electrónico habilitado para a presentación de observacións é participación.dgfp@correo.gob.es