Des del dia 15 de desembre i fins al pròxim 4 de gener, el projecte de Reial decret pel qual es regula el Teletreball en l'Administració General de l'Estat se sotmet a informació pública.
A través d'este projecte de reial decret es regula el teletreball com a modalitat de prestació de serveis a distància, d'acord amb el que es disposa en l'article 47 bis del text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empelado Público, aprovat pel Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre.
El projecte de reial decret serà aplicable a empleades i empleats públics que presten serveis en l'Administració General de l'Estat, les entitats gestores i serveis comuns de la Seguretat Social, als organismes públics, i a aquelles entitats de dret públic amb personalitat jurídica pròpia, vinculades o dependents de l'Administracion General de l'estat, que es regisquen per la normativa general de Funció Pública.
Els tràmits d'audiència i informació pública tenen per objecte recaptar l'opinió dels ciutadans titulars de drets i interessos legítims afectats per un projecte normatiu ja redactat, directament o a través de les organitzacions o associacions que els representen, així com obtindre quantes aportacions addicionals puguen realitzar altres persones o entitats.
El text del projecte pot consultar-se ací. El correu electrònic habilitat per a la presentació d'observacions és participació.dgfp@correo.gob.es