Recentemente celebrouse o VII Encontro Iberoamericano de escolas e institutos de Administración pública do CLAD (Centro Latinoamericano de Administración para o Desenvolvemento), en formato de videoconferencia, organizado polo INAP de España, e que contou coa participación da Secretaria de Estado de Función Pública no acto inaugural.
Unha parte do encontro celebrouse en sesión aberta ao público e emitiuse na canle de YouTube do CLAD.
O título do encontro foi “Leccións aprendidas e retos da realidade postpandémica”.
No este encontro, unha vez debatida, os representantes aprobaron a Declaración de Madrid, dispoñible nesta ligazón, nas que se aproban unha serie de recomendacións aos institutos e escolas para que reforcen a autogestión das súas capacidades, recursos e alianzas para poder adaptarse de forma áxil, flexible e eficaz aos cambios da contorna, e en particular, ás situacións de crises, previsiblemente máis frecuentes no futuro.
Asimismo les instan a incorporar de forma sistemática en sus previsiones de futuro el análisis de riesgos y los respectivos planes de contingencia para gestionarlos.
Consulta a noticia aquí