Recentment s'ha celebrat la VII Trobada Iberoamericà d'escoles i instituts d'Administració pública del CLAD (Centre Llatinoamericà d'Administració per al Desenvolupament), en format de videoconferència, organitzat per l'INAP/INAP d'Espanya, i que va comptar amb la participació de la Secretària d'Estat de Funció Pública en l'acte inaugural.
Una part de la trobada es va celebrar en sessió oberta al públic i es va emetre en el canal de Youtube del CLAD.
El títol de la trobada va ser “Lliçons apreses i reptes de la realitat postpandémica”.
En aquesta trobada, una vegada debatuda, els representants van aprovar la Declaració de Madrid, disponible en aquest enllaç, en les quals s'aproven una sèrie de recomanacions als instituts i escoles perquè reforcin l'autogestió de les seves capacitats, recursos i aliances per a poder adaptar-se de manera àgil, flexible i eficaç als canvis de l'entorn, i en particular, a les situacions de crisis, previsiblement més freqüents en el futur.
Així mateix els insten a incorporar de manera sistemàtica en les seves previsions de futur l'anàlisi de riscos i els respectius plans de contingència per a gestionar-los.
Consulta la notícia aquí