Os servizos provinciais de Almería, Asturias, Cáceres e Pontevedra (incluída a oficina delegada de Vigo) desde o día 16 de novembro contan co sistema de pedimento de cita previa a través da sede electrónica e o teléfono 060. Para obter cita nestas oficinas a partir do 30 de novembro, os 107.007 afiliados de Almería (24.688), Asturias (34.376), Cáceres (16.363) e Pontevedra (31.580), deberán facer obrigatoriamente a través do teléfono 060 ou pola sede electrónica da Mutualidade.
Con estas, son xa 28 as provincias que contan con este servizo desde que o pasado 25 de maio impúxose a cita previa obrigatoria en todas as oficinas de MUFACE: A Coruña (incluída a oficina de Santiago de Compostela), Áraba Albacete, Alacante, Almería, Asturias, Badaxoz, Barcelona, Cáceres, Cádiz, Castelló, Córdoba, Granada, Xaén, Lleida, Madrid, Málaga, Murcia, Navarra, Ourense, As Palmas, Pontevedra (incluída Vigo), Salamanca, Sevilla, Tenerife, Toledo, Valencia e Zaragoza.
Para solicitar cita previa na sede electrónica de MUFACE non é precisa identificación electrónica, tan só un DNI e un número de teléfono móbil, entrando nesta ligazón.
En canto á chamada ao 060, se se precisa cita antes do 30 de novembro en Almería, Asturias, Cáceres e Pontevedra ou Vigo, basta con chamar ao teléfono ou escribir un e-mail á dirección de cada Servizo Provincial ou Oficina Delegada (caso de Vigo) para pedir a correspondente cita, nesta ligazón.
Desde o 25 de maio, data en que se impuxo a cita previa obrigatoria, limitáronse os aforos das oficinas co obxectivo de racionalizar a afluencia de persoas, potenciando outros medios como a sede electrónica, o teléfono, o correo electrónico e o formulario web.
Respecto da solicitude de talonarios, cabe lembrar que o pasado 13 de outubro MUFACE implantou o novo servizo de pedimento a través do 060, .
Os datos relativos a uso da cita previa en outubro indican que se ofertaron durante o mes 39.046 citas nas oficinas de MUFACE, tendo en conta que permaneceron abertas durante toda a pandemia. Delas, utilizáronse 24.282, é dicir, un 62,18%, o que representa unha notable mellora respecto do 47% que arroxan, por exemplo, os datos de xuño, xullo e agosto.
A información completa sobre as canles que atenden a solicitude de cita en cada servizo provincial pódese atopar nesta ligazón.